جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصطفی رستمی

حضور منظم و فعال در شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نمایندگی ایشان در دانشجویان ایرانی اروپا و آمریکا، تاسیس و توسعه مجموعه پرافتخار سمپاد و تدریس در دانشگاه تهران و عرصه‌های دیگری که آن‌ را با اخلاق نیک و رفتار پدرانه قرین ساخته بودند از برکات وجود ایشان بود.

 به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین جواد اژه‌ای موجب تأسف و تألم عمیق اینجانب شد. مرور خدمات چندین ساله این چهره تاثیرگذار در عرصه علم و فرهنگ، صرفا بیانگر بخشی از زحماتی است که مرحوم اژه‌ای در طول سال‌ها مجاهدت در این عرصه متحمل شده بود.

حضور منظم و فعال در شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و نمایندگی ایشان در دانشجویان ایرانی اروپا و آمریکا، تاسیس و توسعه مجموعه پرافتخار سمپاد و تدریس در دانشگاه تهران و عرصه‌های دیگری که آن‌ را با اخلاق نیک و رفتار پدرانه قرین ساخته بودند از برکات وجود ایشان بود که ضایعه درگذشت این دانشمند وارسته را یقینا برای فعالان عرصه فرهنگ و جامعه علمی کشور و دانشجویان، دردناک‌تر خواهد کرد.

اینجانب ضایعه درگذشت این مجاهد عرصه فرهنگ و علم را به مقام معظم رهبری، خاندان مکرم و شهیدپرور آن مرحوم، جامعه علمی کشور و شاگردان و دانشجویان ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای او عفران و رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر جزیل را طلب می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha