دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پوستر فراخوان سومین همایش ملی سوادرسانه‌ای و اطلاعاتی

حوزه/ عضو شورای راهبری سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی از برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد در ۲۷ آبان ماه و تقدیر از پژوهش های برتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معصومه نصیری با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: اختتامیه این همایش با سخنرانی دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان این که در این رویداد از مقالات برگزیده که از سه مرحله داوری عبور کرده و در نشست های تخصصی نیز ارائه داشته اند، تقدیر خواهد شد، افزود: در مراسم اختتامیه همچنین از کتاب چکیده های این همایش و کتاب سواد رسانه ای ترجمه دکتر شاه قاسمی نیز رونمایی می شود.

دبیر کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی یکی از تصمیم‌های مهم شورای راهبری را تعیین جوایز نقدی برای مقالات برتر و برگزیده عنوان کرد و گفت: بر همین اساس، مقرر شد جوایز در دو سطح علمی ـ پژوهشی و علمی ـ کاربردی به پنج مقاله برتر با شرح ذیل اهدا شود؛

سطح اول: پنج مقاله در سطح علمی ـ پژوهشی:

مقاله اول: ۳ میلیون تومان

مقاله دوم: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

مقاله سوم: ۲ میلیون تومان

مقاله چهارم: یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

مقاله پنجم:  یک میلیون تومان

سطح دوم: پنج مقاله در سطح علمی ـ ترویجی

مقاله اول: یک میلیون تومان

مقاله دوم: ۸۰۰ هزار تومان

مقاله سوم: ۶۰۰ هزار تومان

مقاله چهارم: ۴۰۰ هزار تومان

مقاله پنجم: ۲۰۰ هزار تومان

وی در خاتمه از تلاش جهت چاپ مقالات برتر در نشریات علمی ـ پژوهشی و ترویجی کشور خبر داد و گفت: این همایش دارای مجوز ISC است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha