یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
توزیع بسته های معیشتی

حوزه/ حجت‌الاسلام گلزار، گفت: بسیج مدرسه با شناسایی خانواده‌های کم برخوردار در حال تهیه بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی است که در فرصت مناسب به همراه تراکت‌های آموزشی، میان مردم توزیع کنند.

حجت‌الاسلام مقداد گلزار، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تأکید بر لزوم اجرای منظم فعالیت‌های علمی طلاب در ایام کرونایی و تعطیلی کلاس های درس، گفت: هدف اصلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در ایام شیوع ویروس کرونا، برگزاری منظم دروس و تقویت روحیه علمی در طلاب و ایجاد انگیزه در آن‌هاست.

وی افزود: در ایامی که وضعیت این بیماری قرمز نبود کلاس‌ها به‌صورت نیمه‌حضوری برگزار و سپس صوت کلاس برای سایر طلابی که مایل به دنبال کردن دروس به‌صورت مجازی بودند ارسال می‌گردید.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، اظهارداشت: هر پایه ‌یک روز در هفته به‌صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر می‌شدند و بعد از اتمام کلاس‌ها یک جلسه با مدیر پایه و یک جلسه با مدیریت مدرسه برای پیگیری امور طلاب و شنیدن پیشنهادهای آن‌ها صورت می‌گرفت.

حجت‌الاسلام گلزار افزود: هم‌زمان با قرمز شدن وضعیت بیماری کرونا، تمامی دروس موقتاً به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و صوت کلاس‌ها نیز به‌صورت روزانه برای طلاب ارسال می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، بیان کرد: بسیج مدرسه با شناسایی خانواده‌های کم برخورداری که اطراف مدرسه امام خمینی(ره) سکونت دارند، در حال تهیه بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی است که در فرصت مناسب به همراه بروشورهای رعایت مسائل بهداشتی در بین این عزیزان توزیع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، از حضور خودجوش طلاب این مدرسه علمیه جهت کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: به‌زودی با سازمان‌دهی عده‌ای از طلاب، از طرف این مدرسه علمیه، جهت انجام فعالیت‌های جهادی در بیمارستان‌ها حاضر خواهند شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha