یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پردیس فارابی دانشگاه تهران

حوزه/ معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: در زمینه هم‌افزایی و وحدت حوزه و دانشگاه نیز اقدامات خوبی صورت‌گرفته است به‌طوری‌که هم‌اکنون بین حوزه علمیه و دانشگاه پردیس ارتباط خوبی وجود دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، سید سعید رضا منتظری، امروز در نشست خبری که به مناسبت نکوداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس پردیس فارابی دانشگاه تهران در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: پردیس فارابی کهن‌ترین مرکز آموزشی استان است که با ۴ دانشکده در حال ارائه خدمات علمی است.

وی به رشته‌های جدید در این دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از رشته‌ها برای اولین‌بار در این مرکز ایجاد شد که از این میان می‌توان به حقوق پارلمانی، حقوق نفت و گاز اشاره کرد.

منتظری ادامه داد: در زمینه هم‌افزایی و وحدت حوزه و دانشگاه نیز اقدامات خوبی صورت‌گرفته است به‌طوری‌که هم‌اکنون بین حوزه علمیه و دانشگاه پردیس ارتباط خوبی وجود دارد.

وی برگزاری جشنواره های مختلف را موردتوجه قرارداد و گفت: جشنواره ایده تا بازار، همایش حسابداری و... از جمله این همایش‌ها بوده است که در سطح ملی برگزار شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران افزود: علاوه بر این از ظرفیت عظیم فارغ‌التحصیلان نیز در این دانشگاه استفاده می‌شود تا بتوانیم ظرفیت‌های پردیس برای جذب طرح‌ها و ایده‌های مختلف را به‌خوبی معرفی کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: تقویت ظرفیت بین‌المللی شدن دانشگاه نیز یکی از اولویت‌های این دانشگاه است.

معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس فارابی دانشگاه تهران ادامه داد: طرح گسترش سایت دوم پردیس نیز در دستور کار است تا بتوانیم به‌خوبی برنامه‌های خودمان را پیش ببریم.

وی نکوداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس پردیس فارابی دانشگاه تهران را موردتوجه قرارداد و گفت: در این مراسم از رؤسای پیشین دانشگاه و همچنین خانواده شهدای پردیس تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha