جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تولید نرم افزار یادسنج

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) امیدیه، از تولید نرم‌افزار «یاد سنج»، برای برگزاری امتحانات مجازی طلاب خبر داد و گفت: سوالاتی که در این نرم‌افزار بارگذاری می‌شود برای هر شخص متفاوت بوده و طلاب در مدت‌زمان ۲۰ دقیقه باید به ۲۰ سؤال تستی مطرح‌شده پاسخ دهند.

حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم سید نور، مدیر مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) امیدیه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از تولید نرم‌افزار برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی، توسط این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: نرم‌افزار «یاد سنج» با ابتکار مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه تولید شده و طلاب این مدرسه علمیه در ایام شیوع ویروس کرونا، بدون مراجعه حضوری به مدرسه، در زمان مقرر وارد این نرم‌افزار شده و به سؤالات بارگذاری شده پاسخ می‌دهند.

وی افزود: سوالاتی که در این نرم‌افزار بارگذاری می‌شود برای هر شخص متفاوت بوده و طلاب در مدت‌زمان ۲۰ دقیقه باید به ۲۰ سؤال تستی مطرح‌شده پاسخ دهند.

مدیر مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه، با توجه به پویا بودن قرارگاه جهادی این مدرسه علمیه بیان کرد: ازجمله فعالیت‌های جهادی این مدرسه علمیه، می‌توان به «حضور در بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی جهت کمک به کادر درمان و خدمت به بیماران» و همچنین «ضدعفونی کردن خانه‌های بهداشت روستاهای شهرستان امیدیه» اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت‌های جهادی مبارزه با ویروس کرونا، طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) نیز در فعالیت‌های عمرانی ساخت و یا بازسازی منازل در روستاها و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های کم برخوردار بسیار فعال هستند.

حجت‌الاسلام‌ سیدنور، در رابطه با شیوه برگزاری دروس در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: طلاب در ابتدای سال به‌صورت اختیاری در دو کلاس حضوری و یا مجازی حاضر می‌شدند، که پس از قرمز شدن شرایط بیماری، کلیه دروس به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. البته همه طلاب موظف‌اند به‌صورت روزانه، بعد از استماع صوت دروس، خلاصه آن را برای اساتید و مدیران پایه خود ارسال نمایند.

مدیر مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه، در پایان با تأکید بر اهمیت تقویت مباحث علمی میان طلاب، خاطرنشان کرد: امید است که همه طلاب به تقویت مباحث علمی خود اهتمام ورزند که تنها سرمایه طلاب علم و معنویتشان است؛ البته در کنار آن نباید از انجام فعالیت‌های جهادی غافل شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید حامد موسوی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    عالی بود مطالب