سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حفظ قرآن

حوزه/ حجت‌الاسلام فتحی، از برگزاری طرح جامع حفظ قرآن و حدیث و همچنین طرح مطالعاتی شهید مطهری در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ مرتضی فتحی، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، گفت: طرح جامع حفظ قرآن و حدیث و همچنین طرح مطالعاتی شهید مطهری برای تمامی طلاب این مدرسه علمیه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: طلاب این مدرسه علمیه با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و همچنین با تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن‌ها در بین نیازمندان فعالیت‌های جهادی خود را ادامه می‌دهند؛ همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی هفته‌های آینده گروهی از طلاب این مدرسه علمیه جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی و جهادی به روستاهای مجاور خواهند رفت.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک، با اشاره به نحوه برگزاری دروس در ایام شیوع بیماری کرونا اظهارداشت: در حال حاضر کلیه دروس به‌صورت مجازی برگزار شده و هر هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تمامی طلاب، امتحان شفاهی گرفته می‌شود.

حجت‌الاسلام فتحی در پایان، با اشاره به نقش محوری طلاب در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: طلاب همواره باید پشتیبان ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری باشند و نقش محوری خود را در اجتماع فراموش نکنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha