جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جایزه ویژه یوتیوب به کانال خانوادگی «بگذار قرآن سخن بگوید»

حوزه/ یک کانال خانوادگی با نام «بگذار قرآن سخن بگوید» که در ۲۰ سال گذشته مباحث اسلامی را برای مسلمانان و غیرمسلمانان کانادایی توضیح می‌داده، موفق به دریافت جایزه ویژه یوتیوب شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از AboutIslam، یک کانال خانوادگی اسلامی با نام «بگذار قرآن سخن بگوید» موفق به دریافت جایزه ویژه یوتیوب شد. جایزه نقره‌ای «تولیدکننده» یوتیوب پس از ۲۰ سال به این کانال که هم اکنون ۱۰۰ هزار مشترک دارند اختصاص داده شد.

این کانال یوتیوب از سال ۲۰۰۱ افتتاح شده و در ۲۰ سال گذشته اطلاعات دینی را برای شهروندان کانادایی به اشتراک می‌گذارد.

این شبکه اخیرا تغییر جهت داده تا تجارب مختلف مسلمانان در کانادا را آشکار سازد و سبک‌های زندگی مختلف مسلمانان از جمله امامان جماعت، فعالان مدنی، متخصصان بهداشت روان، نویسندگان هنرمندان و بسیاری دیگر از مهمانان را به بینندگان خود نمایش می‌دهد. اطلاعاتی که نه تنها از نظر مسلمانان بلکه از نظر مخاطبین غیر مسلمان این شبکه نیز جالب و قابل تامل هستند.

به علاوه سئوالات و مباحث مطرح شده توسط بینندگان مسلمان و غیرمسلمان از جمله موضوعاتی چون زنان در اسلام ، طلاق ، مسلمانان مشهور و سایر موضوعات مربوط به بحران‌های اعتقادی که مسلمانان با آن روبرو هستند، نیز در این شبکه به بحث و بررسی گذاشته می‌شدند.

 دکتر شبیر آلی بنیانگذار این کانال یوتیوب هنگام دریافت جایزه یوتیوب گفت: الحمدالله ، من خدا را شکر می‌کنم ... و از او به خاطر اینکه ما را به اینجا رسانده تشکر می‌کنم. به علاوه از همه بینندگان و طرفداران و تیم شگفت انگیزمان نیز قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha