سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امضاء تفاهم نامه بین حوزه علمیه کل کشور و مجمع تشخیص مصلحت نظام

حوزه/ تفاهم نامه همکاری مشترک حوزه های علمیه و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمینه های علمی و پژوهشی، به امضای آیت الله اعرافی و دکتر محسن رضایی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از تهران، تفاهم نامه همکاری مشترک حوزه های علمیه و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمینه های علمی و پژوهشی، ظهر امروز به امضای آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع رسید.

ببینید:

تصاویر امضای تفاهم‌نامه همکاری حوزه‌های علمیه و مجمع تشخیص مصلحت نظام

آیت الله اعرافی، در این مراسم که در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، اظهار داشت: حوزه با توجه به یک طرح مهم آمایشی تلاش می کند به نیازهای جامعه و نظام اسلامی بپردازد و این آمادگی در سه سال گذشته به طور ویژه به دست آمده است، لذا گام های جدی در این زمینه برداشته شده است و به دنبال تفاهم نامه هایی هستیم که یاری رسان این برنامه ها باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرخانه مجمع بر کسی پوشیده نیست و تاکید ما بر این است که از تفاهم نامه ها عبور کنیم و به برنامه های عملیاتی برسیم.

تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در مجمع تشخیص

دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ضمن تشکر از حضور آیت الله اعرافی و هیئت همراه در دبیرخانه مجمع، گفت: از مدیران و معاونان حوزه علمیه مقدس و موثر قم برای اعلام آمادگی همکاری بیشتر قدردانی می کنم و امیدوارم جلساتی را برای ورود به عملیات راهبردی شاهد باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام، این روزها مشغول اخذ نظرات برای تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه است که سرآغاز گام دوم انقلاب به شمار می رود و ان شاء الله برنامه هفتم، به تحول جدی در اقتصاد و فرهنگ منتهی می شود.

وی خاطرنشان کرد: آغاز همکاری مبارک مجمع تشخیص مصلحت نظام و حوزه های علمیه همزمان با تدوین این سند مهم است و می خواهیم که نظرات اساتید حوزه را در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهناز افشار IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    1 0
    واقعا تحویل گرفتنهاتون توی حلقم
  • حميد IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    2 0
    بعد از چهل سال از انقلاب فكر نمي كنيد چنين تفاهم نامه هاي خيلي زود نيست محتواش چي بوده ؟؟ مگر تابه الان باهم تفاهم نداشتند؟؟؟
  • محمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    1 0
    دكتررضائي ديگه نميخواد درانتخابات شركت كنه؟؟ ما هستيما