پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه آماده باش و توجیهی اعزام طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای(ع)اهواز جهت اعزام به بیمارستان

حوزه/ جلسه توجیهی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، جهت اعزام به بیمارستان‌های کرونایی اهواز، به منظور خدمت رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه آماده‌باش و توجیهی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای به بیمارستان‌ها، با حضور طلاب جهادی این مدرسه علمیه، در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا حجت‌الاسلام حکیم بنی طریف، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، با تأکید بر ضرورت یاری‌رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی اظهارداشت: با توجه به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور دوباره نیروهای جهادی در میدان مبارزه با ویروس کرونا، امروز یکی از عرصه‌های مهم کار جهادی، یاری رساندن به کادر درمان و بیماران کرونایی است و به همین منظور به‌زودی گروهی از طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، به بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به ثمرات حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها افزود: با توجه به تجربه موفقی که از حضور جهادی طلاب، در بیمارستان‌ها به‌دست‌آمده، طلاب مدرسه امام خامنه‌ای به مدت یک هفته در یک خوابگاه در نزدیکی بیمارستان‌ها استقرار می‌یابند و سپس به‌صورت نوبتی اعزام می‌شوند.

در ادامه، حجت‌الاسلام امین منصوری، مسئول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، بیان کرد: کادر درمان و پزشکی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، به‌صورت خستگی‌ناپذیر درصحنه مبارزه با ویروس کرونا حضورداشته است و امروز وظیفه گروه‌های جهادی ایجاب می‌کند که به یاری این عزیزان و بیماران کرونایی بشتابند.

وی افزود: تعدادی از مدارس علمیه اهواز و کارون، در هفته‌های پیش رو به بیمارستان‌ها اعزام خواهند شد و طلاب مدرسه امام خامنه‌ای نیز در قالب یک گروه ۲۵ تا ۳۰ نفره در بین آن‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha