شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدی کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با بیان این‌که بسیج پیشرو خدمت و امید آفرینی، شعار محوری هفته بسیج است، گفت: ۴۰ صندوق قرض الحسنه در هفته بسیج کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،مهدی کبیری پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته بسیج اظهار داشت: امسال برنامه‌های بسیج در بسیاری از موارد به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: محوریت فعالیت‌های هفته بسیج بر روی خدمت و امیدآفرینی در جامعه است که به‌صورت سراسری در کشور برگزار خواهد شد.

  کبیری پور به شعار روزهای این هفته اشاره کرد و بیان داشت: بسیج معنویت و سلامت، بسیج فرزند مسجد خادم مردم، بسیج مطالبه‌گر و عدالت‌خواه، بسیج سبک زندگی ایرانی اسلامی، بسیج ولایی انقلابی و تمدن‌ساز، بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و بسیج خدمت مؤمنانه و ایثارگری شعارهای این هفته است.

وی با بیان این‌که عمده فرهنگی و بصیرتی در سراسر فضای مجازی برگزار خواهد شد، تأکید کرد: در این هفته ۴۰ صندوق قرص الحسنه با مشارکت بانک رسالت ایجاد خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم ادامه داد: توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در این هفته با مشارکت گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این گروه‌های جهادی در موضوعات مختلف در زمینه کرونا حضور فعالی دارند که در این میان ۳۰۰ نفر از طلاب نیز حضور دارند.

کبیری پور ابراز داشت: ۶۰ سری جهیزیه برای نیازمندان در حال تدارک هستیم که با کمک خیرین و سپاه انجام می‌شود و علاوه بر این  ۵۰۰ هزار پرس غذا نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع خواهد شد.

وی تأکید کرد: با همکاری معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی برپایی ایستگاه‌های سلامت را خواهیم داشت و علاوه بر این کارگاه‌های تولید ماسک نیز با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

کبیری پور توانمندی خانواده‌های نیازمند را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: در همین زمینه نیروگاه‌های خورشیدی با همکاری بانک‌های مختلف در روستاهای استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از برنامه‌های دیگر این هفته می‌توان به توزیع ۴ هزار بسته معیشتی به اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و بازسازی و نوسازی ۵ مدرسه اشاره کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم ادامه داد: طرح نذر ماسک که ۷۰ هزار ماسک به‌صورت رایگان توزیع می‌شود در این هفته صورت می‌گیرد و در کنار این برنامه‌ها طرح اهدای خون نیز توسط بسیج پیشکسوتان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره نجم توسط بسیج دانشجویی، رزمایش‌های سایبری در فضای مجازی، اختتامیه فیلم مقاومت، اختتامیه شعر بسیج نیز از دیگر اقدامات این هفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم ناصری پور ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام علیکم.اقدام فوری ومقابله به مثل برای متجاوزان این عامل تروریستی باید باشد که تکرار نشود.