جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اطلاعیه تعطیلی مدارس علمیه

حوزه/ طبق اعلام مدیریت حوزه علمیه خوزستان، کلیه مدارس علمیه و مراکز آموزشی در شهرهای قرمز و نارنجی به حالت تعطیل درآمده و آموزش به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پس از جلسه صبح امروز ستاد استانی مقابله با کرونا، مدیریت حوزه علمیه خوزستان نیز، با توجه به تصمیمات ستاد و محدودیت‌های کرونایی، روند آموزشی مدارس علمیه را اعلام کرد.

بر این اساس، کلیه مدارس علمیه و مراکز آموزشی در شهرهای قرمز و نارنجی به حالت تعطیل درآمده و آموزش به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین مدارس علمیه در شهرهای زرد به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر خواهند بود.

قابل ذکر است، اهواز و کارون دو شهر با وضعیت قرمز در خوزستان و مسجدسلیمان، آغاجاری، آبادان، رامهرمز، امیدیه، شوشتر، دزفول، اندیمشک، رامشیر، باغملک، ایذه، شادگان، خرمشهر، لالی و بهبهان از جمله شهرهای با وضعیت نارنجی می‌باشند.

همچنین اسامی شهرهای خوزستان با وضعیت زرد، عبارت‌اند از؛ ماهشهر، حمیدیه، هفتکل، شوش، هویزه، دشت آزادگان، اندیکا، باوی، گتوند، هندیجان.

لازم به ذکر است، وضعیت شغلی کادر مدارس علمیه نیز طبق ابلاغیه ستاد کرونا، همچون ادارات بوده و بر این اساس، طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، در شهرهای با وضعیت قرمز حدود یک سوم کارکنان، شهرهای با وضعیت نارنجی، یک دوم کارکنان و شهرهای با وضعیت زرد نیز، دو سوم کارکنان حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد اسدی فرد IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اقدام فوری فوری فوری عاملان جنایت باید از به دنیا آمدن پشیمان شوند. با اقدام فوری دل امام زمان (عج) رهبر انقلاب و ملت آزاده را شاد کنید. ان تنصروالله ینصرکم ویثبت اقدامکم