پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فاقد تصویر

حوزه/ اجرای دوره ادبیات عرب، برگزاری دروس به‌صورت غیرحضوری، اجرای دوره‌های مقاله‌نویسی و تلاش طلاب در انجام فعالیت‌های اجتماعی، از جمله برنامه‌های مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان گتوند در این مدت می‌باشد.

حجت‌الاسلام اسماعیل اسد پور، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان گتوند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به بیان سابقه تأسیس قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) پرداخت و اظهارداشت: گروه جهادی این مدرسه مدرسه علمیه از ۳ سال پیش تأسیس‌شده و طلاب مدرسه با همکاری مساجد شهر فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف ازجمله سیل و مبارزه با کرونا انجام داده‌اند.

وی افزود: ضدعفونی معابر، توزیع ماسک و بسته‌های معیشتی ازجمله اقدامات این قرارگاه درزمینه مبارزه با کرونا می‌باشد.

حجت‌الاسلام اسماعیل اسد پور، با اشاره به تعداد طلاب مدرسه بیان کرد: مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان گتوند، ده طلبه در پایه‌های ۱و ۳ دارد و بیشتر تمرکز مدیریت و کادر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) بر روی تقویت مبانی علمی و اعتقادی طلاب است.

وی در ادامه گفت: به‌منظور تقویت مبانی علمی طلاب مدرسه دوره‌ی ادبیات عرب را به‌صورت یک‌ماهه و اجرای قرنطینه درون مدرسه‌ای با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردیم.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان گتوند، به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: ابتدا کلاس‌های درس طلاب به‌صورت حضوری برگزار می‌شدند، ولی با بحرانی شدن اوضاع، تصمیم بر این شد که کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری اما با نظارت دقیق معاونت آموزش مدرسه بر روند برگزاری کلاس‌ها و تقریرات درسی طلاب، برگزار شود.

وی در پایان گفت: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های منبر، مقاله‌نویسی و خط برای طلاب مدرسه هستیم و إن‌شاءالله با بهبود اوضاع به‌زودی دوره‌های مذکور را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha