جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 928832
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۳
اخبار کوتاه استان خوزستان

حوزه/ حضور دوباره طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ع) اهواز در میدان مبارزه با کرونا، برگزاری یادواره شهید «کریم ساکی» در مدرسه علمیه رضویه هویزه و دیدار مدیر و کادر مدرسه علمیه رضویه شهرستان هویزه با امام‌جمعه دشت آزادگان، از جمله اخبار کوتاه مدارس علمیه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان اهواز، به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور دوباره در میدان مبارزه با کرونا لبیک گفتند.

در این راستا گروه جهادی «سربازان ولایت»، متشکل از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در راستای عمل به‌فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور دوباره نیروهای جهادی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا، با تهیه و توزیع ماسک به همراه توزیع بروشور نکات بهداشتی و نکاتی در باب دعا، استغفار و توسل به فعالیت جهادی پرداختند.

برگزاری یادواره شهید «کریم ساکی» در مدرسه علمیه رضویه هویزه

یادواره شهید «کریم ساکی» به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده آن‌ها، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مدرسه علمیه رضویه شهرستان هویزه برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام ساعدی، مدیر مدرسه علمیه رضویه، با تأکید بر لزوم ادامه دادن راه شهدا توسط طلاب جوان اظهار داشت: انگیزه شهدا از حضور در میدان جهاد، فداکاری بوده و راه آن‌ها امروز با تهذیب و انگیزه الهی، احیای امربه‌معروف و نهی از منکر و با حضور در میدان‌های جهاد و پشتیبانی از ولایت‌فقیه ادامه پیدا می‌کند.

دیدار مدیر و کادر مدرسه علمیه رضویه شهرستان هویزه با امام‌جمعه دشت آزادگان

این دیدار به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهدا انجام شد و طرفین بر بر تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر دو مدرسه تأکید کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha