شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان از دفتر خبرگزاری حوزه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام رجب‌پور، در راستای بازدید و ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهادی بانوان حوزوی خوزستان در دفتر خبرگزاری حوزه-نمایندگی خوزستان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالأمیر رجب‌پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، صبح  امروز به‌ منظور ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهادی بانوان حوزوی خوزستان، در دفتر خبرگزاری حوزه، نمایندگی خوزستان حضور یافت.

در ابتدای این بازدید، علی زمان زارعی، مسئول نمایندگی خبرگزاری حوزه در خوزستان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های رسانه رسمی حوزه، توجه به فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران است، گفت: در این راستا یکی از اقدامات انجام شده، ایجاد پنل ویژه بانوان حوزوی در صفحه استانی خوزستان می‌باشد.

وی افزود: دفتر خبرگزاری حوزه-نمایندگی خوزستان، با بهره‌گیری از اساتید رسانه‌ای مطرح حوزه علمیه قم، این آمادگی را دارد تا دوره‌های سواد رسانه‌ای و خبرنگاری را برای بانوان مستعد در خوزستان برگزار کند.

همچنین حجت‌الاسلام رجب‌پور، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، نسبت به انعکاس خدمات و فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران، خواستار توجه بیش از پیش به مجموعه عملکرد بانوان حوزوی خوزستان در فضای رسانه‌ای شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در ادامه نشستی با خبرنگاران حوزه‌نیوز داشت که مصاحبه تفصیلی وی، به‌زودی از خروجی این خبرگزاری منتشر می‌شود.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha