جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فعالیت تبلیغی در مساجد

حوزه/ حجت‌الاسلام خلیلی با اشاره به اعزام مبلغان مدرسه علمیه در نقاط مختلف شهرستان هفتکل، گفت: در حال حاضر برای همه مساجد و مدارس شهرستان مبلغ اعزام ‌شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین خلیلی، مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهرستان هفتکل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به بیان فعالیت‌های قرارگاه جهادی مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) پرداخت و اظهارداشت: «توزیع بسته‌های غذایی در ۳ مرحله»، «تغسیل و تدفین اموات کرونایی»، «ضدعفونی کردن مساجد، خانه‌ها و معابر»، «توزیع بسته‌های غذایی»، «تعمیر منازل و ایزوگام کردن سقف‌ها» و «کمک مالی به نیازمندان» از جمله فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) شهرستان هفتکل، در ادامه به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: کلاس‌های طلاب پایه اول تا چهارم به‌صورت حضوری ولی در فضای باز یا فضاهای بزرگ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته به این صورت که در ابتدا از همه‌ی طلاب این پایه‌ها تست سلامت گرفته‌شده و بعدازآن قرنطینه می‌شوند.

حجت‌الاسلام خلیلی، در ادامه به بیان فعالیت‌های پژوهشی مدرسه در ایام کرونا پرداخت و گفت: طلاب مدرسه در سال جاری حدود ۶۰ مقاله در زمینه‌های مختلف ارائه داده و در این راستا در فضای مجازی مسابقات علمی و پژوهشی برای طلاب برگزار کردیم که إن‌شاءالله در پایان نیز به برگزیده‌ها جوایز نفیسی اهدا خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در زمینه اعزام مبلغ، فعالیت‌های بسیار خوبی از سوی مدرسه علمیه انجام شده؛ به‌طوری‌که هم‌اکنون برای همه مساجد و مدارس شهرستان مبلغ اعزام شده و در زمینه پاسخگویی به شبهات نیز طلاب بسیاری را به مناطق مختلف شهرستان اعزام کرده‌ایم تا پاسخگوی شبهات مردم آن مناطق باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha