شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی در مراسم افتتاحیه طرح مدیریت استعداد شهید بیاضی زاده، این طرح را جوهره طرح هدفمندی مرکز خدمات دانست.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، مراسم افتتاحیه طرح شهید بیاضی زاده با حضور رئیس مرکز خدمات و نمایندگان برخی از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات ضمن خرسندی از شروع حمایت‌ها از برگزیدگان جامعه نخبگانی سراسر کشور در قالب طرح شهید بیاضی زاده، گفت: امید است با این اجرای موفق این طرح خلاقانه، زمینه‌های تحول در حوزه فراهم شود.

وی در خصوص نقش مرکز خدمات در این طرح عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های این مرکز، حمایت از شکوفایی استعدادها به منظور تحقق رسالت‌ها و مأموریت‌های حوزه‌های علمیه است و با حمایت از برگزیدگان جامعه نخبگانی درصدد نقش‌آفرینی در مأموریت‌های خود است.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با بیان اینکه این طرح جوهره هدفمندی خدمات است، افزود: تعامل صورت گرفته میان دفاتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزه خراسان و قم با اداره کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات نوید بخش است و امیدواریم در ادامه، همدلانه این مسیر طی شود.

وی با اشاره به نقاط قوت این طرح افزود: امید است با اجرایی شدن این طرح سهمی در رشد علمی حوزه‌های علمیه داشته باشیم؛ چراکه آینده روحانیت در گرو تلاش‌های جامعه نخبگانی حوزه است.

در ادامه این جلسه، دکتر یاسی معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات گفت: طرح شهید بیاضی زاده به منظور گسترش فرهنگِ استاد و شاگردی و سیره سلف حوزه‌های علمیه شکل گرفته است و مرکز خدمات خود را در حد بضاعت متعهد به حمایت از این شبکه می‌داند.

وی گفت: با توجه به کنترل و نظارتی که از سوی دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و خراسان بر خروجی‌های این طرح خواهد شد، امیدواریم که گام مهمی در نقش‌آفرینی و فضای حل مسئله برداریم.

گفتنی است: طرح شهید بیاضی زاده با محوریت دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر مرکز مدیریت و با همکاری اداره کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات به منظور حمایت از شبکه‌های حل مسئله و برگزیدگان جامعه نخبگانی در حال اجرا است.
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha