جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هفته بسیج

حوزه/ معاون فرهنگی و هنری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: مقابله همه جانبه با توطئه های فرهنگی دشمن از جمله مهم ترین رسالت های بسیج در مقطع کنونی است.

سرهنگ پاسدار داود شمس در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به همه ملت بسیجی ایران اسلامی ابراز داشت: امروز یکی از مهم ترین رسالت های شجره طیبه بسیج، تلاش برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است که البته در این راستا کارهای بسیار خوبی طی یکی دو  سال گذشته انجام شده اما نباید به همین میزان اکتفا کرد.

وی افزود: زمینه سازی در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، نشر ارزش های معنوی و الهی، همچنین تلاش همه جانبه و مخلصانه در مسیر خدمت رسانی به مردم و به خصوص محرومان جامعه از دیگر رسالت های بسیج و بسیجیان است.

وی با اشاره به ایستادگی همه جانبه بسیج در برابر تهاجم فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه اخیر در جبهه های مختلفی علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران موضع گیری داشته و به اجرای طرح و برنامه های شوم خود اهتمام داشته اند، اما واقعیت آن است که جنگ نرم فرهنگی دشمن علیه ما، دشواری ها و پیچیدگی های خاص خود را داشته و ما در این زمینه همچنان نیازمند هوشیاری، بصیرت و اقدام به موقع در برابر اهداف و برنامه های دشمن هستیم.

معاون فرهنگی و هنری سپاه استان قم همچنین گفت: خوشبختانه بسیج در عرصه فرهنگ و هنر و اندیشه حضور جدی دارد و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را وظیفه جدی خود می‌داند، اما با این حال برای تأثیرگذاری مطلوب در جبهه فرهنگی نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر و بیشتر در میان جریان مؤمن و انقلابی هستیم و این که از ظرفیت عظیم بسیج به خوبی در این راستا بهره مند شویم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha