پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هفته بسیج

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان در پیامی به مناسبت هفته بسیج تاکید کرده است: رمز موفقیت بسیج، ایمان و اعتقاد و توکل و امید به خدای متعال برای پیمودن مسیر انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان سمنان به مناسبت ۲ آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه بیانیه ای صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین" عنکبوت،آیه ۶۹.

سالروز صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در ۲آذر ۱۳۶۷ با فرمان پرافتخار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) یادآور نگاه آرمانی عمیق و آینده نگر آن بزرگوار به این دو قشر سرنوشت ساز است که با مسئولیت خطیر خود در نقش مدافعان و حافظان ارزش های اصیل اسلام و انقلاب همواره در صحنه ی خدمت حاضر هستند ونقش مهمی را در پیشبرد اهداف والای نظام وانقلاب اسلامی ایفا نموده اند.

بسیج طلاب با روحیه جهادی و انقلابی خود و با تاسی از مکتب حاج قاسم و شهیدان طلبه ای همچون شهید محلاتی وقنوتی در همه ی عرصه های سخت و خطرناک به میدان خدمت آمده است و با تبعیت از ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای آماده ایثارگری و جانفشانی است.

رمز موفقیت بسیج، ایمان و اعتقاد و توکل و امید به خدای متعال برای پیمودن مسیر انقلاب است و تفکر بسیجی نه تنها فتح الفتوح مشکلات کشور بلکه موجب الگوگیری برای کشورهای منطقه جهت کسب استقلال و عزتمندی در برابر استکبار جهانی است.

حوزه و دانشگاه دوبازوی توانمند تولید علم وفرهنگ در جامعه هستند و بسیج حوزه و دانشگاه متولی اعتلای این رسالت است و رمز موفقیت این دو وحدت رویه و تجهیز به سلاح ایمان و تقواست.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد( عج) استان سمنان ضمن درود به ارواح طیبه شهیدان و گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج طلاب به آحاد مردم شریف خصوصا طلاب و روحانیون، تجدید میثاق خود را با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب و تدابیر حکیمانه ی مقام عظمای ولایت اعلام نموده و آمادگی خود را جهت انجام وظیفه و تبلیغ اسلام ناب محمدی و ایثار و جانفشانی در این راه اعلام می دارد.

من الله التوفیق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha