جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: محوری‌ترین تحریفی که تقریباً همه شایعات، دروغ‌پراکنی‌ها، شبهه افکنی‌ها، جنگ روایت‌ها و خُرده تحریفات را جهت‌دهی می‌کند و تمام این شیطنت‌ها را به جریان تحریف مُبدَّل می‌سازد، تحریف ناکارآمدنمایی نظام جمهوری اسلامی است که همه ما باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسئولان فرهنگی استان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره دولت جوان حزب‌اللهی، اظهار کرد: همه مردم و متولیان فرهنگی برای تحقق این مطالبه به‌ویژه در چهار سال پایانی چشم‌انداز بیست‌ساله ایران اسلامی رسالت همگانی دارند.

وی با اشاره به ضرورت بازخوانی چشم‌انداز فرهنگی سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ از نقشه مهندسی فرهنگی کشور، اظهار کرد: برای بازخوانی چشم‌انداز فرهنگی در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ باید به بالادستی‌ترین سند فرهنگی کشور یعنی نقشه مهندسی فرهنگی کشور مراجعه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: آنچه ما مسئولان فرهنگی باید در این مقطع زمانی به آن توجه داشته باشیم راهبرد اصلی گفتمان سازی دولت جوان حزب‌اللهی در جهت تحقق حداکثری سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ با ملاحظه اولویت تبلیغ بخش فرهنگی این چشم‌انداز است.

وی با بیان اینکه گفتمان سازی دولت جوان حزب‌اللهی چند اقدام مهم و جدی می‌طلبد، افزود: اشراف و آشنایی کامل با چشم‌انداز فرهنگی سند ۱۴۰۴ و آشنایی با روش گفتمان سازی ازجمله این ملزومات است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر این مواجهه صحیح و منطقی با موج تحریف‌هایی که جریان غیرانقلابی و ضدانقلابی در فضای جامعه ایجاد می‌کنند از دیگر اقدامات مهمی است که باید به‌صورت ویژه به آن اهتمام داشته باشیم، تحریف‌های مسمومیت‌زایی که دستگاه محاسبات خواص، نخبگان و عموم مردم را مختل می‌کند.

وی ادامه داد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امسال در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید قربان با اشاره به جنایت تحریم آمریکا علیه ملت ایران از جریان تحریف نیز نام برده و فرمودند: به موازات تحریم یک جریان تحریف هم هست؛ تحریف حقایق، واژگون نشان دادن واقعیات؛ چه واقعیات کشور ما، چه واقعیات مرتبط با کشور ما.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: درواقع بیانات معظم له در عید سعید قربان، هم حاوی یک بشارت بود و هم یک انذار؛ بشارتِ شکستِ آمریکا در جریانِ تحریم ملّت ایران و انذار ملّت ایران از جریانِ تحریف به‌عنوان خطّ موازی و حمایتی جریان تحریم که همچنان فعّال و خطیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم این خط تحریف با گفتمان سازی صحیح و کامل برطرف شود، افزود: در این زمینه محوری‌ترین تحریفی که تقریباً همه شایعات، دروغ‌پراکنی‌ها، شبهه افکنی‌ها، جنگ روایت‌ها و خُرده تحریفات را جهت‌دهی می‌کند و تمام این شیطنت‌ها را به جریان تحریف مُبدَّل می‌سازد، تحریف ناکارآمدنمایی نظام جمهوری اسلامی است که همه ما باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha