پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کلاس آنلاین

حوزه/ حجت‌الاسلام آورده، از برگزاری تصویری و آنلاین تمامی کلاسهای مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله بهبهانی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد آورده، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله بهبهانی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی، اظهار کرد: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا، یکی از چیزهایی که تحت تأثیر مستقیم این بیماری قرار گرفت، کلاس‌های درس به‌صورت حضوری بود.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت حضوری، در مدارس علمیه از اهمیت بالایی برخوردار است اما با توجه به شرایط فعلی امکان برگزاری دروس به این شکل وجود ندارد. از همین رو تصمیم بر آن شد که کلاس‌ها به‌صورت مجازی، آنلاین و تصویری برگزار شود تا طلاب بتوانند با بهترین کیفیت در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام آورده، با اشاره به فعالیت‌های جهادی مدرسه علمیه دارالعلم بیان کرد: طلاب این مدرسه علمیه از زمان وقوع سیل در قالب گروه‌های جهادی به میدان آمدند و همواره درصدد رفع مشکلات مردم بوده‌اند.

وی ادامه داد: هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا شکل فعالیت گروه جهادی "شهید مصطفی خلیلی" که متشکل از طلاب این مدرسه علمیه است تغییر پیدا کرد و جهت مقابله با این بیماری به تولید ماسک پرداختند. در کنار این با حضور در بیمارستان‌ها به یاری کادر درمان و بیماران کرونایی شتافتند.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت‌الله بهبهانی، گفت: حدود ۱۰۰ خانواده کم برخوردار تحت پوشش این مدرسه علمیه هستند که به‌صورت ماهیانه به آن‌ها کمک‌هایی اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام آورده، بیان کرد: شکل جنگ‌ها مختلف است و فقط محدود به جنگ نظامی نمی‌شود، طلاب همیشه باید متوجه وجود دشمن باشند و بتوانند تشخیص دهند که دشمن آن‌ها در مقاطع مختلف به چه  شکل با آن‌ها مقابله می‌کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha