شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجدید عهد و پیمان خواهران طلبه بسیجی اهواز با شهدا

حوزه/ خواهران طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام صادق(ع) با حضور در گلزار شهدای اهواز، با رعایت پروتکل های بهداشتی با آرمان های شهیدان و امام راحل تجدید عهد و پیمان نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، خواهران طلبه بسیجی مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز با حضور در گلزار شهدای اهواز ضمن غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا  با آرمان های شهیدان و امام راحل تجدید عهد و پیمان کردند.

در این برنامه خواهران بسیجی مزارهای مطهر شهدای انقلاب و مدافع حرم و شهدای گمنام را زیارت و با آرمان های آنان تجدید عهد کردند.

خانم باوی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق(ع)، در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با حضرت آیت الله خامنه ای است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی باید در انجام رسالت های خود به خصوص خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرده و در رفع مشکلات و مسائل مردم و به ویژه نیازمندان تلاش کنیم.

باوی با اشاره به اینکه مهم ترین وظیفه ما پاسداری از خون شهیدان است، گفت: باید دست به دست هم دهیم و به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نشان دهیم که توطئه های آنان با همدلی ما بی اثر خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha