پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله توکل

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: متأسفانه عملکرد نادرست برخی مسئولان، باعث تشدید مشکلات اقتصادی مردم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به بیانات دیروز مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای هماهنگی اقتصادی کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بارها، نکات و راهکارهای کلیدی به منظور حل مشکلات کشور از جمله در عرصه اقتصادی بیان فرموده اند و این در حالی است که متاسفانه در بین برخی مسئولان و دولتمردان به نحو مطلوب، عزم و اراده جدی برای حل مشکلات وجود دارد.

وی افزود: رهبر عزیزمان در همین دیدار نیز فرمودند که مسایل و مشکلات را همه می دانیم و آن چه در برهه کنونی مورد نیاز است، عزم و اراده جدی برای حل این مشکلات است.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و حل مشکلات، بیش از هر چیز لازم است که مسئولان و متولیان امر، به معنای واقعی کلمه آستین همت را بالا زده و کار کنند و گرنه به صرف حرف و شعار که مشکلی از مردم حل نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه عملکرد نادرست برخی مسئولان باعث تشدید مشکلات شده و این در حالی است که در وضع فعلی، مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند و نیازمند عزم و اراده جدی مدیران و مسئولان برای کاستن از دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم هستیم

عضو خبرگان رهبری همچنین در خاتمه بیان داشت: برخی مسئولان دولت بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها به تشکیل جلسات و کمیسیون ها اکتفا می کنند و حال آن که انتظار به حق رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم، فعالیت در عرصه عمل و تلاش همه جانبه برای حل مشکلات است.

وی تصریح کرد: از سویی باید توجه داشت که به صرف نگاه به بیرون، مشکلات ما مرتفع نمی شود، کما این که تجربه نشان داده که نباید امید به بیگانه و به خصوص غربی ها داشته باشیم بلکه باید به توان داخل و تقویت تولید فکر کرده و برای این مساله برنامه ریزی نماییم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha