جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقدیر مدیران نهادهای حوزوی از فرمانده بسیج طلاب خوزستان

حوزه/ جمعی از مدیران نهادهای حوزوی استان خوزستان در راستای تبریک هفته بسیج و عرض خدا قوت به‌پاس تلاش‌های انجام شده، با فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان دیدار کردند. 

به گزارش خبرنگار «حوزه» در اهواز، جمعی از مدیران نهادهای حوزوی استان خوزستان، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج  برای تبریک هفته بسیج و عرض خدا قوت به‌پاس تلاش‌های انجام شده، با حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان دیدار کردند. 

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام پشم فروش، مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی نهادهای حوزوی، ضمن تبریک هفته بسیج و عرض خدا قوت به فرمانده و کادر بسیج طلاب اظهارداشت: در یک سالی که حجت‌الاسلام پرچم، فرماندهی بسیج طلاب را عهده‌دار شدند، اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده و همدلی خوبی میان بسیج طلاب و دیگر نهادهای حوزوی ایجاد شده است.

وی افزود: مجموعه بسیج طلاب توانسته با انسجامی که میان طلاب بسیجی ایجاد کرده از عید فطر تابه‌حال مستمراً به کار پشتیبانی و اعزام نیرو به بیمارستان‌ها بپردازد که این نشان از روحیه جهادی و اخلاص بالای حجت‌الاسلام پرچم و همکارانشان دارد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در ادامه این بازدید، ضمن قدردانی از اقدامات درخشان بسیج طلاب اظهارداشت: امروز یکی از میراث‌های بسیار گران‌قدر حضرت امام(ره) شجره طیبه بسیج است که در همه‌ی عرصه‌ها تکیه‌گاه و پشتیبان خوبی برای انقلاب بوده و حقیقتاً یکی از شاخ و برگ‌های ارزشمند این شجره طیبه بسیج طلاب و روحانیون است.

وی افزود: امروزه شجره طیبه بسیج و خصوصاً بسیج طلاب و روحانیون و بسیج اساتید توانسته‌اند با اقدامات برجسته خود، لبخند شیرین و مبارکی بر لبان رهبر معظم انقلاب بنشانند و این افتخار بزرگی برای حوزه و روحانیت خوزستان است که مقام معظم رهبری آن‌ها را به‌عنوان یک قشر مؤثر و خدمتگزار برای جامعه معرفی کرده و از زحمات آن‌ها قدردانی کرده است.

در بخش پایانی این دیدار حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب خوزستان، ضمن تشکر از مدیران حاضر در این دیدار اذعان داشت: تمام مطالبی که در وصف بسیج طلاب توسط عزیزان گفته شد؛ اولاً به دلیل عنایت خداوند متعال و تلاش‌های همکاران زحمتکش بنده و ثانیاً به خاطر پیگیری‌ها و حمایت‌های مدیریت حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور تحقق‌یافته است.

وی در ادامه گفت: یکی از افتخارات بسیج طلاب این است که به همراه بسیج دانشجویان تنها اقشاری هستند که امام به‌طور خاص دستور تشکیل آن‌ها را داده است و این نشان از جایگاه این قشر و اهمیت وظایف آن است.

حجت‌الاسلام پرچم در پایان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در بسیج طلاب ارائه دادند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha