جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمود آرزومندی

حوزه/ تهیه‌کننده قمی، بسیج را ابتکار بی‌بدیل و تاریخی امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: این ابتکار رهبر کبیر انقلاب بود که باعث شده انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر تهدیدات و اقدامات دشمنان پیروز شود.

محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآور ایثار، مجاهدت، از خودگذشتگی و فداکاری است.

وی ادامه داد: بسیجیان در هر دوره‌ای به‌تناسب نیازهایی که در جامعه وجود داشت وارد عمل شدند و به یاری نیازمندان و محرومان جامعه شتافتند.

آرزومندی تأکید کرد: در دهه اول انقلاب، بسیجیان جان‌برکف در میدان جنگ حضور یافتند و از مرزهای کشورمان دفاع کردند و اجازه ندهند دشمنان نظام ذره‌ای از خاک وطن را بگیرند.

وی تصریح کرد: در ادامه و در دوران سازندگی نیز بازهم این بسیجیان بودند که در میدان عمل حاضر شدند و پابه‌پای سایر دستگاه‌ها به عمران و آبادانی کشور پرداختند.

این تهیه‌کننده صداوسیما تصریح کرد: این پایان کار نبوده و در طی دوره‌های مختلف هر زمانی که نیاز بوده بسیجیان در میدان حضور یافتند.

وی افزود: از سیل و زلزله گرفته تا بیماری کرونا و سایر موضوعات دیگر همواره این بسیجیان بودند که بدون هیچ ادعایی به یاری نیازمندان شتافتند.

آرزومندی بسیج را ابتکار بی‌بدیل و تاریخی امام خمینی (ره) عنوان کرد و بیان داشت: این ابتکار رهبر کبیر انقلاب بود که باعث شده انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر تهدیدات و اقدامات دشمنان پیروز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha