سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تسلیت

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی؛ شهادت سه تن از مدافعان سلامت استان بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی، در پیامی؛ شهادت سه تن از مدافعان سلامت استان بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

خدمت در جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا و دفاع صادقانه و خالصانه از سلامت هموطنانمان در این ایام سخت جلوه ای از ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است.

تابلو بی نظیر خدمت بی منت در بیمارستان ها و مراکز درمانی از سوی مدافعان سلامت هر روز با پرپر شدن یک پزشک یا پرستاری و یا یکی از اعضای کادر درمان رنگین تر و ماندگارتر میشود.

شهادت عزیزان عرصه خدمت و راه پاسداری از سلامت مردم؛ قلب هایمان را آکنده از غم و اندوه کرده و غم از دست دادن ایثارگران فرهیخته مرحومین آقای دکتر عبدالرسول نایبی، آقای اکبر امیریان و مرحومه خانم فرناز کیهان، مردم آذربایجان و جامعه پزشکی را به سوگ نشانده است.

اینجانبان ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها؛ شهادت این سه مدافع سلامت را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی، به ویژه خانواده های محترم آنان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان سفرکرده غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نماییم

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

محمدرضا پورمحمدی

استاندار آذربایجان‌شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha