شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 929938
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۰
رضا توکلی

حوزه / یک بازیگر گفت: بیماری کرونا به همه نشان داد که دنیا ارزش دلبستن ندارد.

رضا توکلی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: هر روز خبر درگذشت یکی از از اهالی هنر را می‌شنویم این خبرها به ما یادآوری می‌کند زندگی مادی ارزش دل بستن را ندارد و هر انسانی باید تلاش کند در زمان حیات خود به بهترین نحو برای همنوعانش مفید باشد.

وی افزود: هیچ کس نمی‌گوید شهرت یا محبوب دیگران بودن بد است، اما به شرطی این ویژگی دارای بار مثبت است که آن را در راه خدمت به خلق خدا استفاده کنیم. من سالهاست در هنر این سرزمین کار می‌کنم و مورد لطف مردم هم قرار گرفته‌ام، اما هیچگاه خودم را از آنها جدا نمی‌دانم و دوست دارم تا آخرین ساعات عمرم آنها از من خاطره و یاد خوب در ذهن داشته باشند.

این بازیگر ادامه داد: اینکه هنرمند در یادها باقی بماند، بهترین مسیر پایبندی به اخلاق و ارزش‌های اسلامی است. من خود را بزرگ شده بارگاه ائمه می‌دانم، چون از کودکی همیشه توسط پدرم به صحن امام رضا (ع) یا حضرت معصومه برده می‌شدم. پدر مرحومم همیشه به من می‌گفت اگر میخواهی عاقبت بخیر باشی باید دوستدار اهل بیت (ع) باشی تا آنها هم همیشه تو را مورد لطف خود قرار دهند.

بازیگر سریال مردان آنجلس تاکید کرد: سینما برای این‌که به روزهای طلایی برسد، نباید الگوهای خود را برپایه استانداردهای غربی و سوار کند، بلکه سینما وقتی جاودانه خواهد شد که در آن ارزش‌های اخلاقی و دینی متبلور شود این گفته شعار نیست، بلکه در عمل دیده‌ایم هر فیلمی که از موضوعات اخلاقی بهره برده توانسته نامی جاودان در هنر این سرزمین باشد.

 وی متذکر شد: بیماری کرونا در نهایت از کشورمان رخت خواهد بست است، اما همیشه به ما یادآور خواهد شد که هر اندازه توانا یا پولدار باشید باز هم نیازمند لطف خدا هستید. برای همین توصیه من به همه از جمله خودم این است که یاد خدا را فراموش نکنیم.

توکلی در پایان این گفت‌وگو تاکید کرد: این روزها عده‌ای از مردان به واسطه شروع بیماری کرونا زندگی‌شان دستخوش آسیب شده است،  برای همین می‌توانیم با دستگیری از افرادی که در این زمینه آسیب دیده‌اند یاری رسانه یکدیگر باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha