جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر حاتمی

حوزه/ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: لیزر در پدافند هوایی و یا کشف و شناسایی هواپیماهای متجاوز از طرقی غیر از رادار که ویژه نوآوری‌های دفاعی بود از آثار بزرگ شهید فخری‌زاده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در خصوص آخرین جزئیات ترور شهید «محسن فخری‌زاده» و نقش وی در پیشرفت علمی کشور، گفت: این شهادت بزرگ را محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران و خانواده عزیز ایشان و مخصوصا همسر محترم‌شان که همراه ایشان در این حادثه بودند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: حوزه دفاع در خط مقدم امنیت آفرینی برای مردم عزیز ماست و همواره مورد بغض و کینه دشمنان است، کسانی که در این عرصه نقش موثری را ایفا می‌کنند طبیعتا دشمنان نسبت به آنان بغض و کینه بیشتری را دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: شهید عزیز و دانشمند بی ادعای ما، شهید دکتر فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی که به عنوان معاون وزیر دفاع سالیان سال این سازمان را به خوبی اداره کرده اند منشا خدمات بسیار بزرگی هم در عرصه‌های دفاعی و هم از سر ریز آن در عرصه‌های غیر دفاعی بودند.

امیر حاتمی بیان داشت: در عرصه‌های دفاعی نورآوری ویژه‌ای داشتند که به دلیل نوع کارها ما کمتر راجع به آن صحبت کردیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: به طور مثال موضوع لیزر در پدافند هوایی و یا کشف و شناسایی هواپیماهای متجاوز از طرقی غیر از رادار که ویژه نوآوری‌های دفاعی بود از آثار بزرگ ایشان است که اگر اقتضا کند حتما روزهایی نسبت به آن صحبت خواهیم کرد.

امیر حاتمی ادامه داد: از سرریز این علم و فناوری ایشان می‌توان کیت تشخیص کرونا را عنوان کرد که در مجموعه تحت مدیریت ایشان ساخته شد و در حوزه ساخت واکسن نیز قدم‌های بلندی را برداشتن که انشالا خبرهای ان به مردم تقدیم خواهد شد، فاز یک آزمایش‌های انسانی را در حوزه واکسن کرونا پیش رفتند و کارهای بزرگی برای مردم عزیزمان انجام دادند و دشمنان ما که ترورو را به عنوان یک ایزار همواره علیه مردم عزیز ما و خادمین آن‌ها استفاده کردند، این بار نیز این کار را انجام دادند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامی بزرگ آن، آمریکای جنایتکار و خائنین داخلی علی الخصوص منافقین، برای مردم عزیز ما شناخته شده هستند که همواره از ابزار ترور استفاده می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رابطه با نقش رژیم صهیونیستی به خصوص با توجه به دیدارهای اخیر مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی و درباره جزئیات این حادثه، گفت: باتوجه به اینکه این حادثه تحت پیگیری مسئولین امنیتی کشور است، اجازه دهید جزئیات را در زمان مقتضی، مسئولین امنیتی بیان کنند، ولی برای ما روشن و محرز است این نوع خباثت‌ها و دشمنی‌ها و این حجم از کینه نسبت به مردم عزیز ایران و خادمین آن‌ها همواره از سوی رژیم صهیونیستی و حامی جنایتکار آن و عوامل داخلی آن است و به روشنی می‌شود دست آن‌ها را این حادثه جنایتکارانه دید.

وی در خصوص دستگیری عوامل ترور نیز اظهار داشت: اجازه دهید، چون این موضوع، یک موضوع زنده است، همکاران امنیتی ما در این مورد بعدا صحبت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha