شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اکبری

حوزه / یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: کرونا به ما یادآوری کرد هیچ قدرتی در دنیا بالاتر از خدا نیست، پس بی جهت به چند توانایی جزئی غره نشویم.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه،اظهار کرد: در دو هفته اخیر هنرمندان بسیاری ما را ترک کردند و به دیار باقی شتافت این امر به ما یادآور می‌شود که دنیا ارزش دل بستن ندارد و اگر بخواهیم وابسته آن شویم  تنها آخرت خود را از دست داده‌ایم.

 وی افزود: در تاریخ بشریت بلایای بسیاری آمده است که هرکدام جان انسان‌های بی‌شماری را گرفته است اما در دهه‌های اخیر با پیشرفت علم انسان به خود مغرور شد و فکر کرد که از عهده هر مسئله‌ای بر می‌آید، ولی کرونا نشان داد ما هنوز گوشه‌ای از علم هستی را نیاموخته‌ایم، پس به خود غره نشویم و سعی کنیم بیشتر دردهای همدیگر را ببینیم.

بازیگر سریال «پهلوانان نمی‌میرند» با بیان اینکه غرور زیربنای همه مشکلات بشر است گفت: وقتی انسان به جایگاهی می‌رسد که احساس می‌کند توانایی بسیار دارد، گرفتار غرور می‌شود. همین غرور راه اخلاقیات را بر او می‌بندد. امیدوارم این بلا به لطف خدا از سر همه انسانهای روی زمین دور شود، اما همه ما باید به یاد داشته باشند هیچگاه انسان‌ها نخواهند توانست بدون قدرت و حمایت پروردگار یکتا به سر منزل سعادت برسند.

اکبری با بیان اینکه هنر باید در خدمت ارزش‌های اخلاقی باشد، بیان کرد: در نهایت بیماری کرونا از بین خواهد رفت و سینماها باز خواهد شد. سالن‌های تئاتر مجدد میزبان مردم خواهد بود، اما نکته مهم اینجاست که به زبان هنر بتوانیم آنچه در این ایام بر مردم گذشته را در قالب فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حکایت کنیم، چون قصه‌های بیشماری وجود دارد که هرکدام آنها قادرند یادآور بسیاری از مسائل برای ما باشند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha