جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قم در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد و گفت: مسئولین دیپلماسی کشور حادثه تروریستی شهادت دکتر محسن فخری زاده را با تمام ظرفیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیانیه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قم درخصوص شهادت دکتر محسن فخری زاده به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

(ان الله عزیز ذوانتقام) سوره ابراهیم آیه ۴۷

خبرشهادت دانشمندهسته ای ایران پاسدارشهیدمحسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش ونوآوری وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح به دست عناصرتروریست مسلح  باعث تاثروتالم گردید.

می دانیم که مدال شهادت برای مردان خدا ومجاهدان فی سبیل الله  افتخاری وصف ناپذیراست و رستگاری بالاترووالاترازآن نیست! ودرانتظارآن می باشند!

اما دشمنان انقلاب اسلامی  و  آمریکا واسراییل  ورژیم صهیونیستی  واذناب منافق آنان  بدانند  انتقام خون شهیدعزیز محسن فخری زاده  گرفته خواهدشد!

از مسئولین دیپلماسی کشور پیگیری  مستمر وقوی وجدی وهوشمندانه  این حادثه را بااستفاده ازتمام ظرفیت ها وبدون هرگونه  سستی وکوتاهی ازمجامع بین الملل مطالبه داریم!

حدود۱۱ماه ازشهادت سرداردل ها حاج قاسم سلیمانی گذشت ودرشب سالروزشهادت دانشمندهسته ای  مجید شهریاری   این ترور انجام می شودکه ازدولتمردان و دستگاه های امنیتی وسیاسی و قضایی می خواهیم  لحظه ای سکوت  نکنندودرشناسایی  وانتقام عاملان ومسببان این ترور درهرجای جهان که باشد به وظایف خوداقدام کنند! تا قاتلان ودشمنان ومسببان بااشدمجازات به سزای اعمالشان برسند.

و از مسئولان و مدیران کشور در هرسطحی و یا وزارت و یا سمت و پستی هستند می خواهیم مواظب و مراقب سخنان ورفتارشان باشند تا مبادا به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی؛ امید و یا وعده بدهند! و جرات و طمع آنان را بیشتر کند! و درتحقق شعار ما می توانیم و در راستای سرعت بخشی به پیشرفت و قوی ساختن کشور عزیز ایران؛ بر حمایت و پشتیبانی عملی از علوم هسته ای و دانشمندان با اخلاص و توانمند این عرصه باتمام همت و اراده و باور تاکید می کنیم!

شهادت دکتر محسن فخری زاده رابه پیشگاه حضرت ولی عصر  علیه السلام ؛ رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت می گوییم.

سازمان بسیج دانش آموزی وفرهنگیان استان قم جمعه ۷ آذر۱۳۹۹

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha