جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس / پیکر شهید محسن فخری زاده در معراج الشهدا

حوزه/مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری‌زاده، ترور این دانشمند بزرگ را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه،متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت‌پوربه این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿ آل عمران ۱۶۹﴾.

دشمن بزدل و زبون به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه بار دیگر یکی از دانشمندان  برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید آقای دکترمحسن فخری‌زاده را از ما گرفت و ملت غیور و شهید پرور را داغدار کرد.

ترور دانشمندان و انسان‌های بی‌گناه که عمر خود را صرف ارتقای علم و دانش کرده‌اند کاری پلید و کثیف است که تنها از عهده جنایتکاران و خون‌خوارانی چون آمریکا و رژیم صهیونیستی و عمالشان برمی‌آید. کسانی که داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند و برای پیشبرد امیال پلیدشان به انجام هر کار ضد انسانی اقدام می‌کنند و دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه در سراسر عالم آلوده است.

شهید بزرگوار دکتر محسن فخری زاده را می‌توان شهید سرافراز علم، ایمان، دانش، پیشرفت، مبارزه با نظام سلطه، استقلال، بیگانه ستیز توصیف کرد که در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و توسعه علم و دانش در کشور عزیزمان همچون سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را فدا کرد.

دشمنان کوردل و جنایتکار در هفته بسیج و همزمان با شهادت دانشمند گرانقدر دکتر شهریاری وحشت و ترس خود از انقلاب اسلامی و ملت با اقتدار ایران را با ترور ناجوانمردانه یکی دیگر از دانشمندان این مرز و بوم نشان دادند که البته غافل از آنند که این انقلاب که برخاسته از نفس پاک حضرت روح الله رضوان الله تعالی علیه و شهدای گرانقدر می باشد داغ سازش و تسلیم را بر دل منحوس شان خواهد گذاشت و قطعا بدانند که این حوادث خللی در اراده قوی ملت انقلابی ایران نخواهد گذاشت و آرمان های بزرگ انقلاب بزودی محقق خواهد شد.

اینجانب به همراه خانواده بزرگ حوزه‌های علمیه خواهران شهادت و عروج ملکوتی این دانشمند ارشد و مدیر جهادی را  به مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت رشید و شهیدپرور ایران و خانواده ارجمند، دوستان، آشنایان و همکاران ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید عزیز رضوان و غفران الهی و برای خانواده ایشان صبوری و شکیبایی و اجر جزیل  مسئلت می نمایم.

عبدالکریم بهجت پور

مدیر حوزه های علمیه خواهران

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha