چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسیج

حوزه/ ناحیه مقاومت بسیج کاشان با همکاری جمعی از خیران و جمع‌آوری ۹۰۰ میلیون ریال وجه نقد زمینه آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری، روز گذشته به اتفاق مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان در دیدار با رئیس و عوامل زندان کاشان ضمن عرض تبریک به مناسب فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که حاضران در این عرصه از جان و مال خود برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرند.

فرمانده سپاه کاشان ضمن تاکید بر اهمیت امور تربیتی ویژه مددجویان در ندامتگاه کاشان، ابراز داشت: بسیج حقوقدانان ناحیه مقاومت بسیج کاشان این آمادگی را دارد که با حضور مستمر در زندان کاشان در راستای حل مشکلات مددجویان به ویژه زندانیان جرایم مالی و غیرعمد تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه حضور بسیجیان حقوقدان در زندان کاشان می‌تواند موجبات حل مشکلات زندانیان را فراهم کند، گفت: بسیجیان حقوقدان این آمادگی را دارند یک روز در هفته در زندان کاشان حضور پیدا کرده و مشکلات حقوقی زندانیان را بررسی و در راستای رفع مشکلات آنان مشاوره‌های لازم به مددجویان ارائه دهند.

اکبری ضمن آمادگی بسیج در راستای کمک به امور تربیتی مددجویان در ندامتگاه کاشان، تصریح کرد: حفظ روحیه مددجویان و ارتقاء بُعد معنوی آنان در کنار رفع مشکلات در راستای آزادی آنان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بر همین اساس بسیج در این راستا اعلام آمادگی می کند.

با تلاش سپاه کاشان مقرر شده است تا مقدمات آزادی سه زندانی دیگر نیز فراهم شود که با انجام امور مقدماتی و پیگیری‌های لازم این سه زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده بازگشته و طعم آزادی را می‌چشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha