سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اقامه نماز و تشییع پیکر شهید محسن فخری زاده در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مجلس بزرگداشت شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای، دوشنبه ۱۰ آذرماه ۹۹ در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،مراسم بزرگداشت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی، شهید محسن فخری زاده و همراهان شهیدش و اعلام انزجار از جنایت ترور ناجوانمردانه ایشان توسط استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این مراسم دوشنبه ۱۰ آذرماه ۹۹ از ساعت ۱۹ تا ۲۰ بدون حضور مردم برگزار و به صورت رسانه ای و زنده از شبکه‌های قرآن و نور و همچنین از شبکه های اجتماعی آستان فاطمی به نشانی astanqom@ و پرتال آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به نشانی www.amfm.ir/live منعکس خواهد شد.

این مراسم در رواق شاه عباسی در کنار ضریح مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با سخنرانی آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت، مداحی عباس حیدرزاده و مجری گری مهدی کلانترزاده برگزار خواهد شد.

گفتنی است: شهید محسن فخری زاده که در ۷ آذرماه به صورت ناجوانمردانه ای ترور شد، زاده شهر مقدس قم می باشد که ایام کودکی و تا جوانی را در این شهر زندگی کرد .وی  تحصیلات عالیه خود را در رشته فیزیک هسته ای سپری کرد . وی از  مدیران و دانشمندان ارشد صنعت دفاعی و هسته ای کشور بود و در سن ۶۳ سالگی در آبسرد دماوند به وسیله مزدوران رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha