شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خبرگزاری حوزه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام طیب زاده، از راه‌اندازی دو کارگاه آموزشی خبرداد و گفت: در هفته‌های گذشته دو کارگاه آموزشی آشنایی با نرم‌افزارهای رایانه‌ای و طب سنتی برگزار شده که این کارگاه‌ها، کماکان ادامه دارند.

حجت‌الاسلام طیب زاده، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به فعالیت‌های جهادی این مدرسه، اظهارداشت: درهمان ابتدای شیوع بیماری کرونا مدیریت و طلاب مدرسه اقدام به راه‌اندازی قرارگاه جهادی به نام شهید جولاپور که یکی از طلاب شهید این مدرسه بوده کرده و این قرارگاه فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ضدعفونی تاکسی‌ها، معابر و مراکز تجمعی در سطح شهر و روستاهای پیرامونی، انجام داد.

وی افزود: همچنین خدمات‌رسانی در بیمارستان‌ها، تغسیل اموات کرونایی، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان، تولید و توزیع ماسک و دستکش، و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه از سوی طلاب در چند مرحله انجام شده است.

وی به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: از زمان شروع کرونا کلیه دروس طلاب به‌صورت مجازی برگزار شده؛ اما در طول هفته، کلاس‌ها یک روز به‌صورت حضوری در فضای باز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام طیب زاده، در پایان گفت: یکی از طلاب مدرسه اقدام به طراحی و راه‌اندازی یک سیستم برای به‌صورت یکسان‌سازی تمام مجموعه‌های مدرسه کرده و این اقدام، تحولی اساسی در سطح مدرسه ایجاد کرده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سس IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اونوقت اون دو تا طرح چی هست؟ معلوم نشد؟