چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام رضا(ع) اندیکا در محکومیت ترور شهید فخری زاده

حوزه/ طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام رضا(ع) اندیکا، در راستای محکومیت جنایت هولناک استکبار جهانی در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای ایران، تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، تجمع اساتید و طلاب مدرسه امام رضا(ع) اندیکا، در جهت محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند فرهیخته هسته‌ای، شهید محسن فخری زاده، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، برگزار شد.

 در این تجمع حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، ضمن محکومیت این جنایت هولناک اظهار کرد: شهادت دانشمند ارشد هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده موجی از تألم و تأثر را نه‌تنها در ایران بلکه در امت‌های اسلامی مختلف به وجود آورد، چراکه محسن فخری زاده نه‌تنها یک دانشمند هسته‌ای ایرانی بلکه فخر جهان اسلام است و این شهید والامقام از جهات مختلف موجب افتخار و غرور ملت‌های مختلف را فراهم آورده بود.

وی افزود: دست‌یابی به قله‌های مختلف علمی، اکتشافات دفاعی و هسته‌ای که خواب آرام را از چشم دشمنان اسلام و بشریت سلب کرده بود و اختراعات و طرح‌های جدیدی که این شهید عزیز به دست آورد انداخت باعث شد که جبهه مقاومت اسلامی قدرت مضاعفی پیدا کند تا جایی که بنا بر اعتراف سران رژیم اشغالگر قدس، قدرت امروز جبهه مقاومت و منطقه به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه با سال‌های گذشته نیست و ازهرجهت جبهه مقاومت قوی شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha