جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فخری زاده

حوزه/ ناگهان و در نیمه شب بیش از ۶۰ هزار رأی جهت تغییر نتایج پویش روانه شد، دشمن ما، نه دانشمند ما را تحمل می کند، نه سردار مقاومت مان را، و نه رای ملت مان را...

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، خبر تکان دهنده بود، محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشور مظلومانه به شهادت رسید.

در همان ساعات اولیه پویش انتقام در خبرگزاری رسمی حوزه کلید خورد، رهبر انقلاب در پیام خود در مجازات قطعی عاملان و آمران ترور تاکید کردند.

حوزه نیوز از مخاطبان خود پرسید:«اقدام فوری و مقابله را پیشنهاد می کنید» یا «مذاکره و گفت و گوی دیپلماتیک» را، گزینه سایر موارد نیز برای افرادی که راه دیگری مدنظرشان بود قرار داده شد تا زمان ثبت رای با کامنت دیدگاه‌های خود را بیان کنند در فاصله کوتاه بیش از۲۰ هزار نفر از مردم در این پویش شرکت کردند.

بیش از ۹۷ درصد به اقدام فوری و سایر موارد و کمتر از ۳  درصد نیز به مذاکره رأی داده بودند، اما همچنان که قابل پیش بینی بود، حمله سایبری آغاز شد، ربات مهاجم دشمن آراء ملت را هدف قرار داد.

ناگهان و در نیمه شب بیش از ۶۰ هزار رای جهت تغییر نتایج پویش روانه شد، دشمن ما، نه دانشمند ما را تحمل می کند، نه سردار مقاومت مان را، و نه رای ملت مان را.

همه چیز با اراده شما مردم ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدحسن IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    1 1
    حالا این حمله کار امریکا بوده یا کار اونائی رای مردم به نفعشون نیست؟؟؟ اگه بررسی بشه معلوم میشه سهم داخلی ها در ترور سردار شهید و ترور شهید فخری زاده بیشتر بوده یا سهم امریکا
  • امیرحسین قاسمی IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 1
    من دیروز اومدم در نظرسنجی شرکت کنم و رأی دادم به اقدام فوری و مقابله. بعد دیدم که حدود ۶۰ درصد به مذاکره رأی داده اند و بسیار تعجب کردم. و تنها حدود ۲۰درصد گزینه اول رو زده بودند. خب این خیلی تعجب آور بود. دشمن کارش دشمنی است. و واقعاً تلاش همه جانبه خود را برای دشمنی با کشور میکند. باید بصیر باشیم و مقاومت کنیم و خدای نکرده دل را تسلیم آنها نکنیم.
  • محمدعلی رنج کشیده IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 6
    احسنت بر برادران خط انقلاب و رهبری
  • امراله جعفری IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    مجازات قطعی و سریع بدون وقفه برعاملان و امران ترور در خاک امریکا و اسراییل و انگلیس
  • فرشید IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    همه چیز از داخل ستاد های مرکزی تحت تغیر قرار میگیرد دشمنان از داخل هستند به عنوانهای مختلف