پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ مخاطبان خبرگزاری حوزه در تماس های مکرر با رسانه حوزه های علمیه خواستار انتقام فوری از عاملان ترور شهید فخری زاده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای کشورمان عصر امروز جمعه هفتم آذر ماه ۱۳۹۹ به دست عوامل تروریستی در شهرستان آبسرد تهران ترور شد و به فیض شهادت نائل آمد.

بر اساس این گزارش: از لحظه شهادت شهیدفخری زاده، شخصیت های کشوری و لشگری همچون رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و ... در پیام های جداگانه ای شهادت این  دانشمند پر افتخار و شهید سرافراز را تسلیت و تبریک گفتند.

پس از خبر شهادت شهید فخری زاده، بسیاری از مخاطبان و حوزویان سراسر کشور  درتماس با حوزه نیوز خواستار انتقام از عاملان این ترور ناجوانمردانه شده اند.

خبرگزاری حوزه ضمن احترام به خواسته برحق مخاطبان خود برای انتقام از عاملان و هادیان شهادت شهید فخری زاده، اقدام به امضای اینترنتی نموده که در ذیل این خبر می توانند دیدگاه خود را درباره چگونگی انتقام به اشتراک بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    انتقام همین امشب فقط همین
    • حجت الله خواجوند US ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      92 9
      می کشم می کشم آنکه برادرم کشت
    • مرضیه رحمانی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      118 5
      چرا باید ب این آسانی دانشمندان و شخصیتهای علمی پرپر بشن؟نباید اجازه بدیم
    • رضا IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      خدا لعنت کنه اونایی که به اسم دور کردن سایه جنگ، ایران و ایرانی رو به ذلت کشوندن و در خون سلیمانی و فخری زاده شریک شدند!!!
    • CH ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      137 3
      حجةالاسلام زائری: در طول سال‌های گذشته هر زمان از مشکلات و محدودیت‌ها و ناکامی‌ها و گرفتاری‌ها سخنی به میان می‌آمد، معمولاً با تاکید بر امنیت عمومی توجیه می‌پذیرفت و این جواب تکرار می‌شد که "امنیت داریم"؛ دل‌گرمی و سرخوشی شهروندان ایرانی در این سال‌ها این بوده است که نهادهای امنیتی و سازمان‌های اطلاعاتی در سطوح و لایه‌های مختلف، قدرت و توانی ستودنی دارند و دارای اشراف و احاطه کامل به همه امور هستند. همواره با ساخت برخی فیلم‌های سینمایی یا تولید مجموعه‌های تلویزیونی مانند "گاندو" و "خانه امن" تصویری بی‌نقص از کارآمدی این دستگاه‌ها عرضه شده و در اخبار و اطلاع‌رسانی عمومی شواهد و نمونه‌هایی برای قدرت نهادهای اطلاعاتی، امنیتی ذکر گردیده و بر همین اساس، به‌طور طبیعی توقع و انتظار مردم از دستگاه‌های اطلاعاتی و نهادهای امنیتی و انتظامی بالا رفته است. اگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بغداد به شهادت رسید، می‌شد نفوذ و خیانت بیگانگان در ساختارهای اداری و سازمانی عراق را قابل پذیرش دانست، اما وقوع حوادثی مانند ترور شهید دکتر فخری‌زاده در داخل مرزهای کشور و در خیابان‌های شهر را چگونه می‌توان پذیرفت؟ نهادهای اطلاعاتی و سازمان‌های امنیتی گوناگون که حضور مقتدرانه و اشراف و تسلط کامل خود را در بسیاری از امور اجتماعی و مسائل شخصی شهروندان نشان داده‌اند، چگونه از تحرکات تروریستی عوامل نفوذی دشمن در داخل کشور بی‌اطلاع بودند؟ قطعاً برای این پرسش پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای هست و نهادهای ذی‌ربط می‌توانند با صراحت و شفافیت، آن جواب‌ها را به افکار عمومی عرضه کنند و مخاطبان را از حیرت و سردرگمی نجات دهند و اعتماد ارزشمند شهروندان به حاکمیت را پاس بدارند. تنها چیزی که ضرورت دارد، این است که در این شرایط حساس و بحرانی، مردم را امین بدانیم و به آنان اعتماد کنیم و پرسش‌های جدید آنان را بی‌پاسخ نگذاریم، در غیر این‌صورت با کاهش و فرسایش روزافزون سرمایه اجتماعی حاکمیت و اعتماد عمومی، فاجعه‌ای بسیار بزرگ‌تر از فقدان دردناک این شهید سعید در انتظارمان خواهد بود!
    • محسنیان IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      6 67
      دشمن کارش دشمنی و ضربه زدن و اگه بتونه کشتنه ، هر چند ناجوانمردانه ... ولی این وطن فروش های بی غیرت و بی اصل و نسبند که در منصبهای دولتی به این خاک خیانت میکنند و جیگرگوشه های پاک و معصومی همچون حاج قاسم و شهید فخری زاده که عمر و جوانیشان را در راه واین کشور صرف کرده اند را به کام مرگ میکشانند.. از بازماندگان این شهیدان بزرگوار خواهشمند است ما را نیز در غم خود سهیم بدانند، باشد روزی که انتقام خونشان را از بنی صدرهای زمان بستانیم،،
    • جواد موگویی، کارگردان مستند نفوذی GB ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      113 0
      سرِ دوربرگردان بلوار امام، نیسان بدون سرنشین و مجهز به مسلسل اتوماتیک پارک شده بود؛ درست زیر ترانس برق. مواد منفجره نیز در نیسان جاسازی شده. آن‌دستِ بلوار نیز خودروی سانتافه با ۴سرنشین در انتظار بوده. به‌علاوه ۴موتورسوار و دو تک‌تیرانداز. خودروی «اسکورت۱» عبور می‌کند. خودروی دکتر با همسرش که به دوربرگردان می‌رسد، مسلسل اتوماتیک شلیک می‌کند. سه گلوله به دست و پای دکتر فخری‌زاده اصابت می‌کند. وی پیاده می‌شود. خودروی «اسکورت۲» می‌رسد. حامد اصغری پیاده می‌شود، خود را روی دکتر می‌اندازد و ۴گلوله می‌خورد. ناگهان نیسان با ریموت منفجر می‌شود. همزمان سرنشینان سانتافه و موتورسواران شلیک می‌کنند‌؛ ۱۲نفر همزمان. تیم حفاظت زیرآتش گلوله قرار می‌گیرد. مجروحین به درمانگاه آب‌سرد منتقل می‌شوند. اما برق درمانگاه قطع است! برق منطقه از نیم‌ساعت قبل قطع شده و تمام دوربین‌ها خاموش بوده! و هیچ فیلمی ضبط نشده! هلیکوپتر می‌آید اما به دلیل انفجار ترانس و کابل‌های برق در بلوار، نمی‌تواند در بلوار بنشیند. به‌ناچار مجروحین را به انتهای بلوار در پارک الغدیر می‌آورند تا سوار هلیکوپتر کنند. دکتر در بیمارستان بقیة‌الله تمام می‌کند. چند نکته: ۱. یک تیم ۱۲نفره عملیاتی حداقل ۵۰نفر پشتیبانی لازم دارد. چگونه یک «گروهان تروریستی» در پایتخت با تمام تجهیزات عملیات کردند؟! ۲. ترور در روز تعطیل، و در محل ویلای سوژه در هنگام تعطیلات با خانواده، یعنی اشراف کامل بر ساعت و مکان دقیق عبور و مرور و حتی برنامه خانوادگی. جاگذاری خودروی انفجار مجهز به مسلسل خودکار و انتظار ۱۲نفر مهاجم یعنی سوژه در تور کامل اطلاعاتی بوده. ۳. حفاظت چند حلقه دارد. و محافظ آخرین حلقه آن است. وقتی حلقه‌های اطلاعاتی شکسته شده محافظ راهی جز «تن دادن» به گلوله ندارد. ۴. نبایستی این ترور و انفجار نطنز را جناحی و به ناکارآمدی وزیر اطلاعات تقلیل داد و پای برجام را پیش کشید. ترور شهید اردشیرحسین‌پور در زمان وزارت غلامحسین اژه‌ای، ترور علی‌محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی‌روشن در زمان وزارت مصلحی و ترور فخری‌زاده در زمان وزارت علوی انجام گرفته است. این یعنی سیستم اطلاعاتی سال‌هاست حفره دارد؛ حفره‌ای بزرگ. جدال‌های جناحی بر سر انتقام یا برجام، دامی‌ست برای سرپوش گذاشتن بر این حفره. باید دور زد، برگشت و سیستم را پاک‌سازی کرد.
    • الهام صالحی IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      3 1
      اقدام فوری و مقابله به مثل
    • زهرا IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      1 1
      انتقام سخت
  • مهدی IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    142 8
    باید حمله کنیم به اسرائیل ، این غده سرطانی رو برای همیشه از بین ببریم
    • کاربر IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      15 6
      صبر کن فردا شب با هم میریم
  • سعید IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    به نظر بنده باید از ولی فقیه تعیین و تکلیف کرد
  • رضا رحیمی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    58 6
    باید سریع اقدام به مثل شود و به سزای اعمالشان برسند .
  • محمدباقر IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    47 9
    مطمئنا باید جوابی دندان شکن و محکم به استکبار پلید جهانی و صهیونیستهای خونخوار بدهد حالا چه جوابی میدهد را خودشان بهتر میدانند که در چه گسترده ای میخواهند پاسخ بدهند ولی حتما باید حجامت سازی نظام را از افراد خاین و جاسوس در بدنه ی نظام را عملی سازی کنند
  • سجاد IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    44 9
    انتقام سخت نه به مذاکره حفظ اقتدار تودهنی به دشمن
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      10 1
      زیاد زیاد محکوم میکنن بعد تموم میشه
    • CH ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      56 1
      با وجود برخی درخواست‌ها و تیترهای رسانه‌ای برای انتقام‌گیری نظامی و بین‌المللی بیانی موجز اما عمیق از رهبری نظام‌ منتشر شد که هیچ نشانه‌ای از تایید این درخواست‌ها در آن دیده نمی‌شد. پیام حضرت آیةالله خامنه‌ای نشان داد که راهبری کشور به راحتی تحت تأثیر صحنه‌آرایی‌های خطرناک خارجی و داخلی، موج‌سازی‌های رسانه‌ای و سایبری و فضاسازی‌های احساسی و روانی قرار نمی‌گیرد. این‌ پیام نشان داد که مصالح و منافع ملت و کشور در بزنگاه‌های حیاتی و مهم، با واقعیات و مقدرات موجود قابل رهبری و مدیریت است. پیام رهبری نظام برخلاف موج برآمده از احساسات و عواطف پس‌از ترور شهید فخری‌زاده، به نوعی حکایت از صبر، طمانینه و توجه به مقدورات و مصالح کشور و صدالبته مجازات آمران و عاملان ترور شهید فخری‌زاده پس‌از روشن شدن تمامی ابعاد ترور و داشتن آدرس و مختصات دقیق این جنایت است. آقای حسن روحانی هم برخلاف دیگر مقامات نظامی و سیاسی کشور به انتظار نشست تا ابتدا پیام فرماندهی کل قوا منتشر و جهت‌گیری‌های اساسی و اصلی حاکمیت، مشخص شده و سپس ایشان اقدام به موضع‌گیری کرد؛ موضع‌گیری‌ای که بیش‌از همه مقامات با رویکرد رهبری قرابت داشت. اهمیت این اقدام رییس‌جمهوری از آن جهت است که در چنین بزنگاه‌های مهم و حساس، اختلاف دیدگاه در موضع‌گیری‌ها هزینه‌ساز و محل نفع دشمنان ملک و ملت خواهد بود. قطع به یقین از همه مقامات کشوری و لشکری و سیاسی کشور انتظار می‌رود تا برای جلوگیری از اعوجاج و انحراف در پیشبرد منافع ملت و کشور در این ماجرای مهم براساس چارچوب و مختصات ترسیم شده در پیام رهبری به عنوان راهبرد اصلی اقدام به موضع‌گیری و تصمیم‌گیری کنند./ اعتماد
  • حمیدرضاکریمی IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    22 13
    سلام تشکر از کار خوبتون یه پیشنهاد ای کاش گزینه های دیگری هم میذاشتین. مثلا وقتی نمیدونم علت چیه واسه چی باید بزنیم اقدام فوری بزنم
    • حسین IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      12 1
      گزینه سایر موارد روبزن
    • مهدی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      10 4
      مثل اینکه کلا توی باغ نیستی کسی که نمیدونه چه خبره باید بره بخوابه حرفت خیلی عجیبه
    • نصیری IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      1 0
      دلیل واضحه هدف نابودی ایران و ایرانیست امثال آمریکا و اسرائیل نمیخوان ایران پیشرفتی داشته باشه چون توان مقابله باهاشو ندارن به قول امام خمینی(ره) با کشتار، مردم ما بیدارتر میشوند. حواسمان باشد که ما مدیون شهدا و خانواده هایشان هستیم. پس با این کارهای کوچکی که از دستمان بر می آید گوشه خیلی خیلی خیلی کوچک این دین را ادا کنیم.
  • فاطمه اعرابی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    27 2
    دشمن با کوتاه آمدن وحشی تر میشه باید پاسخ سختی به آنها داد
  • فاطمه IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    23 1
    اقدام فوری و مقابل ب مثل
  • افروزی ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    24 0
    انتقام سخت وعبرت آموزبرای ایادی منافق داخلی وخارجی
  • محمود کوثری IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    18 78
    با سلام بوی یک کودتای اصلاح طلبان علیه مجلس انقلابی وررهبری به مشام می رسد نهاد های مسئول بیدار باشند ساعت ۹ تا ۴ ساعت چه ربطی به گسترش کرونا دارد . تبلیعات وتصمیمات ستاد کرونا حواس پرت کن برای کودتای احتمالی است .
    • حسین IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      15 4
      حالت خوبه اخوی؟
    • سردار عدالت IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 22
      دقیقا درست میفرمایید ربطش به کرونا چیه . بعدشم این نوع محدودیتها جیپ قاپی مردم هست .
    • Al IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 4
      قرصاتو حتما بخور اخوی
    • Nasim IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      4 137
      سلام. واکنش دیگر دوستان را خواندم. اتفاقاً به نظرم بد نگفتند. لزوماً کودتا اقدام قهرآمیز از سوی افراد خارج از قدرت برای رسیدن به قدرت نیست.
    • CH ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      65 0
      ان‌شاءالله که سالم باشی و بلا دور باشه، ولی بد نیست یک تست بدی؛ میگن در بعضی‌ها یکی از عوارض و نشانه‌هاش از دست دادن حس بویایی بوده!
    • یا مهدی IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      اصلا منظورتون چیست من که نفهمیدم با این موضوع چه ربطی داره؟؟؟!!!
    • US ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      21 0
      اگر به جای توهم توطئه، به توضیحات مکرر مسئولان وزارت بهداشت توجه می‌کردید، به راحتی ربطش را دریک جمله متوجه می‌شدید: «جلوگیری از دید و بازدیدها، میهمانی‌ها و دورهمی‌های شبانه، که منجر به گسترش بیماری از از طریق افراد مبتلا می‌شود.»
  • محمدحسین IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    13 2
    انتقامی سخت بااذن رهبرعزیزمان .ای رهبرازاده اماده ایم اماده
  • سید امیر محمد صفوب IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    17 2
    آقا من طلبه درس خارج خوان و دانشجوی ارشد آماده اعزام به هر نقطه برای جنگ و نبرد با دشمنان اسلام به خصوص به خصوص اسرائیل نجس هستم . لطفا اگه جایی برا اعزم سراغ دارید اطلاع بدین قد ضاق صدری
    • حیدر روح الله پور IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      4 0
      فهمیدی به منم بگو دادا
    • طلبه IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      1 0
      سلام با اذن امامم اماده جهادیم وانتقام سختی از اسرائیل وامریکای جنایتکار خواهیم گرفت با جان ودل منتظر اشارامام عزیزمون هستیم
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    16 53
    چرا این دولت تموم نمیشه ؟؟؟!!!!! خسته شدیم ....
    • عبدالله IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      82 8
      نقدهای درست و سازنده نسبت به عملکرد دولت، به‌جای خود محفوظ است و در زمان مناسب قابل طرح می‌باشد؛ اما جنایت صهیونیست‌ها در به‌ شهادت رساندن شهید فخری‌زاده عزیزمان، چه ربطی به دولت دارد؟! توجه به چند نکته ساده در این موضوع، خالی از لطف نخواهد بود: 1. این جنایت، اولین در نوع خود نبوده و قبلاً نیز چند شهید عزیز در صنعت هسته‌ای کشور داشتیم؛ و شهدای قبلی در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد ترور شدند نه دولت فعلی؛ و آن‌زمان نیز نه خبری از برجام بود و نه مذاکره (که متأسفانه برخی دوستان ارزشی فرصت را غنیمت یافته و جنایت دشمنان قسم‌خورده‌ی کشور را به این مسایل استراتژیک نسبت می‌دهند؛ هرچند باید یادآوری کرد که اگر نسبتی هم در این بین باشد، درست برعکس آن‌چیزی است که تصور می‌شود؛ و در واقع می‌توان گفت این جنایت مذبوحانه تلاشی برای کشاندن جمهوری اسلامی به درگیری‌های منطقه‌ای و جلوگیری از رفع تحریم‌ها و تنش‌زدایی در روابط ایران با دیگر کشورها بوده است.)؛ 2. حفاظت از شخصیت‌های ارزشمند علمی دفاعی کشور برعهده نیروهای خدوم امنیتی می‌باشد نه کارمندان دولت؛ و آن‌عزیزان نیز کار خود را بلدند و ان‌شاءالله در اسرع وقت با شناسایی عوامل نفوذی و حفره‌های امنیتی، به فضل الهی ریشه این جنایت‌های بزدلانه را خواهند خشکاند؛ 3. تصمیم‌سازی و ارائه مشورت در نوع و زمان مناسب پاسخ به جنایت دشمنان، برعهده شورای امنیت ملی و ستاد فرماندهی کل قوا بوده و اتخاذ تصمیم راهبردی در این زمینه و صدور فرمان اجرای آن نیز در ید با کفایت رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی دام‌ظله‌العالی می‌باشد و شایسته است همه مطیع و پشتیبان تدابیر حکیمانه معظم‌له باشیم؛ و با دامن زدن به اختلافات و مشکلات داخلی، به دام تفرقه‌افکنی دشمنان نیفتاده و در زمین آنان بازی نکنیم.
    • سیدحسن IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      1 26
      از ماست که بر ماست عزیز جان اونائی که با ذوق وشوق به جناب حقوقدان رای دادن بعدشم سوت و کف زدن وقر دادن(متاسفانه جنابان اخوندا هم کم نبودن که به این بابا رای دادن) اونا به نظرم بد نیست فکر کنند جواب این خونها رو فقط باید دولت بده یا اونائی که بخاطر پول یا ... تبلیغ این بابا رو کردن هم بعله
  • مجید IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 13
    اگر امشب اسرائیل رو با موشک نزنیم ترورها بیشتر خواهد شد
    • لبیک یا خامنه ای IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      7 3
      انتقام هرچه سریعترررر سردار سلامی و سردار حاجی زاده التماس خیلییی زیاد داریم اول انتقام سردار و بعد انتقام این شهید عزیز یک طوری بمب و موشک بزنید که هیچکس زنده نمونه هم اسراییل هم آمریکا و هم انگلیس اللهم احفظنا قائدنا الامام الخامنه ای اللهم عجل ولیک الفرج
    • محمدسالار IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      4 72
      باز خدا ببامرزه کفن دزد پارسالی بنی صدر رو... اون گذاشت رفت ولی این پر رو پر رو مثل استخوان لای زخم جاخوش کرده نه میره و نه سر از آخور میگیره
    • حسین IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 124
      با سلام ، برادر بزرگوارم، چطور ربطی به دولت نداره ، وقتی دولت ضعیف اینطور پیام ضعف می فرسته و با این همه خسارت برجامی هنوز هم چشم به آمریکا و برگشتن به مذاکره تقریبا پوچ داره، وقتی لیست دانشمندان هسته ای از طریق سازمان آژانس انرژی اتمی به راحتی به صهیونیست ها و آمریکائی ها داده ، وقتی برای باقی موندن در قدرت حاضرند تن به هر خفتی بدن ، خب نتیجه میشه ترور سردار سلیمانی و این سردار و دانشمند عزیز مان آقای فخری زاده و دیگر دانشمندان عزیز
  • مهدی آیتی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 0
    إنا من المجرمین منتقمون سپاه باید جواب دندان شکنی به عاملین این جنایت دهد
  • Saeid IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 46
    خدا رحمت کنه ایشونو چرا تو کشورخودمون شک نمیکنیم مثل قتل سردار سلیمانی و... چی شد که درتاریخ مبادله جاسوس ها همچین اتفاقی افتاد
  • حامد IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    ضرب متقابل سریع محکم و گسترده البته سریع هم اطلاع رسانی بشه تا دشمن خیال باطل نکنه بسه دیگه ژنرالمونون رو که زدن الان هم معاون وزیر دفاع چه خبره !!!!!!!
  • علوی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 1
    اسرائیل باید با خاک یکسان باشه تا دیگه نتانیاهو جرات نکنه اسم دانشمند ما رو به زبان کثیفش بیاورد
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    9 0
    انتقام سخت
  • طلبه IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 2
    هرچه که حضرت آقا فرمان بدهند
  • خانم کریمی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 0
    تا کی باید شاهد پرپر شدن عزیزان این ملت باشیم. #انتقام سخت
    • مورچه سلیمان IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      15 96
      با شهادت دانشمند فخری زاده حواسمان از منافقین پرت نمی شود؛ عیسی کلانتری چند روز پیش گفته: امام[خمینی] فرزند ناخلف آمریکایی ها بود! و امروز فرزند خلف ایران اسلام شهید شد و ما جمعه عصر فهمیدیم.
    • CH ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      178 0
      معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست در خصوص مصاحبه تقطیع‌شده خود توضیحاتی ارائه کرد. در متن توضیح آمده است: برای من مشخص نیست در این برهه زمانی، پخش چهل‌ثانیه از مصاحبه دوساعته مربوط به سه‌سال قبل، به‌نحوی باعث سوءبرداشت از کلیت مطلبی شود که در آن مصاحبه عرض کردم و این موضوع با چه هدفی صورت گرفته است. در توضیح عرض می‌کنم این‌که آمریکا و شوروی سابق و حتی اسراییل، همواره سعی در دخالت و هدایت تحولات مهم دنیا از جمله انقلاب اسلامی داشته و دارند بر کسی پوشیده نیست؛ منظور من این بود که رهبری حضرت امام (ره) اجازه نداد، آمریکا میوه انقلاب اسلامی را به نفع خود بچیند و همچنان هم تلاش برای ضربه‌زدن به جسم و روح انقلاب اسلامی و ایران توسط قدرت‌های امروز دنیا و دشمنان ما ادامه دارد. ضمن این‌که، شهادت برادر پرتلاش محسن فخری‌زاده را تسلیت عرض کرده، این جنایت بزرگ را محکوم می‌کنم و از خداوند بزرگ خواستارم مسببان آن‌را به جزایی درخور برساند، برنامه‌ریزی برای تبدیل تضارب آرا و نظرات سیاسی به اختلافات بین مسئولان و سلب اعتماد مردم از آنان را از جمله این موارد می‌دانم. به نظر می‌رسد طی ماه‌های آینده و با توجه به تحولات سیاسی حادث شده، شاهد تشدید این تفرقه‌افکنی‌ها باشیم. در هر حال، دوستانی که نسخه تقطیع شده مصاحبه مذکور را ملاحظه کرده و مکدر شده اند، اگر آن‌را به‌طور کامل ملاحظه فرمایند، قطعاً مفهوم سخن و منظور صحیح اینجانب از عباراتی که استفاده شده به ذهن‌شان متبادر خواهد شد تا بهتر و دقیق‌تر بتوانند در مورد تعهد و ارادت خالص اینجانب نسبت به حضرت امام خمینی (ره) قضاوت فرمایند. همچنین لازم به ذکر است که بنده، مقلد حضرت امام بوده‌ام و در سال ۱۳۶۰ بر اساس وظیفه ملی و شرعی نسبت به ایشان، انقلاب اسلامی و شهدا تصمیم گرفتم از آمریکا به ایران بازگردم و در خدمت مردم و کشورم باشم و تا زمانی که نیاز است این خدمت را ادامه خواهم داد؛ نه منتی بر کسی داشته، نه اصراری برای مسئولیت، که خود نیک می‌دانم چه وظیفه‌ای در خدمت به این نظام مقدس و مردم کشورم دارم. در پایان اگر مشاهده کلیپ ۴۰ ثانیه‌ای و تقطیع‌شده از مصاحبه دو ساعته مربوط به سال ۱۳۹۶ با لغزش کلامی پیش‌آمده، موجب تکدّر خاطر دوستداران حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی شده است، از این موضوع عذرخواهی می‌کنم.
  • گودرزی معظمی IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 0
    اگرمقابله به مثل نکنیم مطمئنن بایدشاهداین جوراتفاقات بلکه شدیدترخواهیم بود
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 0
    به نظر من با اذن از رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای ی حرکتی بزنن بچه های بسیج ....مقابله ب مثل همین امشب...بخدا نیاز ب هیچ کودوم ارگان های نظامی نیس فقط بسیج تنها بنده ب عنوان ی کارگر ب غرورم برخورده..حاضرم ب هرجای دنیا اعزام بشم....
  • قلیج خانی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 12
    دشمن با کوتاه آمدن، جری تر میشود مسولان امنیتی پیگیری کنند و عاملان مجازات شوند.همچنین اجازه داده نشود، صحبت از بازگشت به مذاکرات شود برجام نافرجام هرگز به سرانجام نمی رسد. بایدن برای نا امن کردن خانه امن ایران اولین قدم را برداشت
  • پیمان قدیر IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 1
    مابایدحتماانتقام خونشوبگیریم نزاریم خونش پایمال بشه
  • علیرضا IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    امان از خونی که یک شب از روی آن بگذرد. انتقام همین امشب...
  • احمد IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    باید با موشک جواب مستقیم به اینها داده بشه
  • رضا زارع زاده IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 1
    انتقامی سخت چون عین الاسد
  • تبیان IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 1
    انتقام انتقام.باید به سزای عملشان برسند
  • محسن عمویی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 1
    بایدبه همون شیوه عمل بشه یکی از مقامات بلندپایه ی رژیم صهیونیستی موردهدف گروه های مقاومت قراربگیره واراضی اشغالی براشون ناامن وجهنم بشه
    • زاهد IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      0 0
      باید یکی ازمقامات ارشداسرائیل زده شود بایدامنیتشون رو ازشون بگیریم
  • طالب IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    به قول رفقا، ابهت کلمه انتقام سخت از بیم رفته امیدواریم با حرکت انقلابی نهادهای مربوطه، ذهنیت خوبی برای کلمه انتقام سخت احیا بشه
  • ایرج لطفعلی زاده IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    امشب روز انتقام باشد ساعت ترور سردار سلیمانی وقت سیلی محکم ملت ایران انشاالله
  • عبدالحسین ابراهیمی DE ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    ...
  • مهدی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ عرض تسلیت به همه ایرانیان دلسوخته و رهبر معظم انقلاب انتقام خون سردار را انچنان که مد نظرتون ملت و رهبری بود نگرفتیم و این شد نتیجه آن امروز ملت را دوباره داغدار کردند انتقامی سخت تر و شدید تر را از همه مسئولین خواستاریم
  • عباس باقری IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    انتقام سخت
  • حمزه IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    انتقام سخت و بی نظیر
  • کرمانی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    انتقام سخت
  • ابوذرگوهری IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    باید انتقام بگیریم هر چه سریع تر
  • فردین IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    نزنیم میزنن نکشیم میکشن ترحم برپلنگ تیز دندان جفا باشد به حق گوسفندان
  • محمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    انتقام انتقام
  • رضا IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 1
    این بار انتظار انتقام سخت از اسرائیل را داریم
  • سید مصطفی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 1
    اقدام فوری قبل از خاکسپاری
  • سعید IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    حمله به اسرائیل و باخاک یکسان کردن حیفا وتلاویو
  • اسماعیل IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 0
    نه تنها عاملان ترور دانشمندان بلکه سازشکاران داخلی هم باید محاکمه و مجازات شوند
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 1
    بایداسراییل وآمریکاراباخاک یکسان کنیم
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    11 23
    کسی به گوش بعضی نفهم های اون ور آبی ها برسانه که این آمریکایی ها اهل مذاکره نیستند این آمریکایی ها چه دمکراتیها چه جمهوری خواه ها هر کدام در نوبه خودش به نخبه گان ایرانی رحمی نکرده لعنت به کسی که در سرش هوای مذاکره را میپروراند
  • محمد مددی ماهانی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    انتقام سخت هم برای شهید سلیمانی هم برای شهید فخری زاده و همه شهدای هسته ای
  • یک ایرانی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    بسم الله الرحمن الرحیم به نام خدای شهیدان شهادت دانشمند برجسته ی هسته ای را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. اگر نزنیم، می زنند. منتظر انتقامیم، انتقامی سخت و بسی سنگین و پشیمان کننده. اگر در ترور و شهادت حاج قاسم عزیز انتقامی سخت می گرفتیم چه بسا امروز شاهد از دست دادن دانشمندی به نام شهید محسن فخری زاده نمی شدیم. انتقام، انتقام، انتقام ...
  • محمد صالحی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون...
  • سمیه IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    سلام . هر جوابی فقط با اذن رهبر !!! پیشنهاد حقیر؛حمله به اسرائیل کثیف یه جور که دیگه کلا نابود بشه نه اینکه تازه بشه یه گرگ زخمی!
  • ایران IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    10 4
    میدونی نظری ندارم فقط یه چیز ما ها رو وارد بازی سیاسی کثیف نکنید از مردم بگذرید مسولین کشور سر مردم رو شیره نزارید کلاه نزارید میدونی انتقام اینه که بری چندتا موشک ضعیف بزنی داخل بیابان های عراق مثلا از مردم بگذرید شهید شد دیگه چی کنیم یا باید از اول ازش حفاظت میکردن نه الان فقط یه چیز از سیاست یاد گرفتید اینه که فقط با مردم کشور بازی کنید و احساسات مردم رو تحریک بکنید بس دیگه خجالت بکشید
  • فاطمه جوشقانی IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 1
    گوش به فرمان رهبری منتظر انتقام سخت، نگیرید میگیریم
  • محمد IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    مقابله با مثل بدرد نمیخوره،آخه اسرائیل دانشمندی نداره از خودش.فقط دانشمند میدزده یا میکشه.... من با شروع جنگ موافقم.خودم اول از همه پایه ام.... دوست دارم تا زنده ام ببینم اسرائیل زیر چکمه های بچه های حاج قاسم له میشه
  • سیدمولی درخشانی IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    به نظرمن در درجه اول از ولی فقیه یایدتعیین وتکلیف کرد،ودردرجه دوم که خودولی فقیه فرمودند اسرائیل تاسال2020همانند شوروی سابق نابود خواهد شد،،نابودشود!!
    • حاج کاظم IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      ۲۰۲۰ داره تموم میشه
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    انتقام سخت تر
  • یک حوزوی IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    مرگ بر اسرائیل
  • امیرحسین حسینی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    انتقام سخت
  • سید IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    فقط بدون معطلی نابودی غده سرطانی . اسرائیل
  • مسیحا IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    فقط حمله به اسراییل
  • behrouz IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    اقدام فوری و متقابل بدون کمترین اغماضی
  • ابراهیم نقیب احمدی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    بازهم #جمعه شد و #قاسم دیگر دادیم بازهم خبر #تلخ به #رهبر دادیم رفت از بین رفیقان وطن یک #سرباز بازهم هدیه به #مهدی(عج)گل پرپر دادیم #انتقام_سخت #شهید_محسن_فخری_زاده #شهید_ترور #شهید_حاج_قاسم_سلیمانی #شهید_حاج_احمد_کاظمی #شهید_شهریاری #شهید_رضایی_نژاد #شهید_احمدی_روشن #شهید_علیمحمدی پ ن : مطمئنیم #ترور#سرداران و #دانشمندان هست_ای ما خللی در اراده دولت تدبیر و امید مبنی بر #مذاکره با #قاتلان آنان ایجاد نخواهد کرد . آقای روحانی وقتی #انتقام_سخت نگیری ، به سختی از شما بازخواهی می کنند. نزنیم .... می زنند ..... #ننگ_بر سازش کار #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائيل
  • مرادی IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    انتقام سخت
  • احمدی IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    انتقام به موقع و بازدارنده
  • احمد IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    هوا هوای بارش سجیل روی حیفاست والسلام
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 29
    لطفاً از بی‌عرضگی و تعلل دست بردارید و قبل هر کاری نفوذی‌ها رو به رسانه‌ها معرفی کرده و آنها را از اریکه‌های قدرت به زیر بکشید. #بی‌عرضگی‌بسه
  • آدینه IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    17 1
    متاسفانه مصلحت های زیادی هست که یامادرکمان نمیشه یافکرمیکنن درک نمیکنیم وکسی افکارعمومی راتوجیه نمیکنه حرف های ما صرفا شاید احساسی باشد بزرگان عاقلانه تدبیرمیکنن
  • محمدخانبابایی DE ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 122
    اقدام قاطع و انتقام سخت تنها راه التیام قلب امت اسلام است. آزادی جاسوس صهیونیستی و لبخند معاون سیاسی وزیر خارجه و همزمانی این فاجعه با سالگرد شهادت شهریاری جای تامل دارد.
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      166 0
      فرد آزاد شده کجا بود؟ در زندان. توسط کدام نهاد آزاد شد؟ قوه قضاییه. به همین دو نکته بدیهی توجه می‌کردید، به راحتی متوجه می‌شدید که چنین تصمیمات مهمی بدون هماهنگی ارکان نظام اتخاذ و اجرا نمی‌شود. قبل‌از ابراز نظرات احساسی، باید کمی تأمل کرد.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    انتقام سخت
  • صالح IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 3
    بسمه تعالی داغ سردار دل هایمان ، هنوز آرام نگرفته ، داغی دیگر..... اولین حرکت،تو دهنی زدن به کسانی که هنوز ساز مذاکره را می زنند و یک بار برای همیشه یک صدا شدن و (نه گفتن به مذاکره و مذاکره کننده) دوم اقدامی متقابل (تا کی آنها بزنند و بروند و برای بیشتر شدن داغ ملت ما به هر طریقی بفهمانند و نشان دهند ما زدیم و رفتیم) حالا وقت آن نشده که شما هم چند مهره نجس و کلیدی آنان را به هر طریقی بزنید. و در آخر وای بر عده ای که می نشینند و در همچنین مواقعی صدای هیاهوی شان در می آید و می گویند چنین و چنان می کنیم ، چرت شما فقط در همچنین مواقعی و دیر هنگام پاره می شود ؟! والسلام
  • سیدمحمدموسوی IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 8
    به نظر من هرچی ولی فقیه وبزرگان نظام بگن بایدعمل کرد.چون اونهاهمه جوانب رو در نظرمیگیرن نه بااحساسات زود گذر... کاش ریس جمهور هم باتصمیم این انسانها بود نه بامردم چون مردم خیلی چیزها رو نمیدونندواحساسی عمل میکنن...
  • مقداد IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    باید در عمل ثابت کنیم زمان بزن و درو تمام شده
  • اسماء ایمانی IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    انتقام سخت
  • حمید IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    135 0
    حتما با نظر رهبر معظم اقدام شود چه بسا دشمن به دنبال درگیری داخلی بین جریانات نظام جمهوری اسلامی هست هم جناب دکتر را شهید کند و هم با درگیر کردن خودمان در داخل، بیشتر به نظام صدمه بزند
  • گمنام IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    باید به نظر ولی فقیه عمل کرد انتقام به موقع و حساب شده و انقلابی
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    نظر رخبر فرزانه انقلاب باید مد نظر باشه
  • محمدرجبی IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    پشتیبان ولایت فقیه
  • ر.پ IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    با نظر رهبری وبا بصیرت اقدام شود به موقع وسخت ودر موقع خود انتقام شود
  • بانوی بهشتی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    به زودی زود ان شاءالله انتقام سختی از آنان خواهیم گرفت... وعده ما در روز جمعه
  • سید علی محمدی متکازینی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    10 0
    مشب سریال ( امن) قسمت ۲۳ رانگاه میکردم تا کی میخواهیم از نگاه امنیتی اطلاعاتی فقط در سریال ها پیروز شویم و نیروهای کارآمد و ارزشمدار طعمه دشمن صهیونیست شود. تا کی باید شاهد شهادت مظلومانه داشمندان هسته ای باشییم. کجایند سربازان گمنام؟ حفاظت اطلاعات سپا و ارتش؟؟؟
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    اقدام ب انتقام هرچه زودتر و باتدبیر کامل.یاعلی مدد
  • محمد قلی پور IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    باید انتقام این عمل بی شرمانه گرفته شود.اگر به نیروی انسانی نیاز بود تا آخرین قطره ی خون ایستاده ایم.باید به دشمنان اسلام بفهمانیم در ایران چنین کاری نمی‌توانند انجام دهند یا اگر انجام شد بی جواب نمی‌ماند و از این کار خود پشیمان می شوند
  • سید حسین حسینی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    انتقام سخت و سریع
  • دلداده ی خدا IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 337
    باسلام لطفا دوتا دفتر ریاست جمهوری رو با موشک بزنید یکی دفتر ریاست جمهوری حسن روحانی و یکی دفتر ریاست جمهوری نتانیاهو. ممنونم میشم.
  • سید رضا مودب IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    اقدام فوری
  • سید مهدی عبادی IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 26
    لعنت خدا بر کسانی که خیانت هسته ای و از آن بالاتر اطلاعات دانشمندان هسته‌ای را در اختیار سازمان های بین المللی آدم کش قرار داده‌اند،خداوندا رسوایشان گردان،بحق خون این شهید عزیز و دل داغ دار رهبر عزیزمان.
  • یاس IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    اقدامی حساب شده ودندان شکن وسریع
  • فهیمه IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    انتقام سخت
  • احمد رضا IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    با سلام مطالبه گری و پیگیری از مسئولان بهترین راه رسیدن به حق و حقیقت است
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    مجازات عوانل داخلی و خارجی
  • عباس رمضانی پور IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    باسلام/ باید انتقام بگونه‌ای باشد پشیمان کننده ودرس آموز برای دیگر دشمنان
  • محمودی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    انتقام سخت
  • عبدالعظیم ارودا IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام علیکم ما ملت مقاومتیم انتقامی سخت خواهیم گرفت انشا الله
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 1
    بسم الله قاصم الجبارین و مبیرالظالمین و مدرک الهاربین. ..شهادت نخبگان و دانشمندان و عزیزان این مرزپرگهر ماحصل دیپلماسی ذلت و تحقیر و وادادگی سیاسی دولت نامردان بیغیرت و بفرموده علامه جوادی آملی دیوثان سیاسی میباشد الا لعنت الله علی القوم الظالمین و الخائنین
  • منتقم IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسرائیل باید از بین برود
  • ابوزینب IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط نابودی اسرائیل نجس
  • Ms IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بمباران کردن اسرائیل
  • سیده زینب فروزنده IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت از دشمنان اسلام # دانشمندهسته ای شهیددکتر فخری زاده # سیدالشهدای مقاومت سردارسلیمانی
  • امیرمهدی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 9
    دوستان شماروبخداجای این حرفهابیاییدبصیرت افزایی کنیم که فردابعضی منافقین باقاتلین این شهیدمذاکره نکنند..دندون هارو ،روهم بیفشاریدنابودی اسرائیل نزدیکه
  • طلبه انقلابی IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 13
    سلام به نظرم شرایط کشور باید در شرایطی قرار گیرد که نفوذی ها و جاسوس ها که از فرقه های ضاله در بخش های مختلف کشور رخنه کرده اند شناسایی و حذف شوند حفاظت از دانشمندان انقلابی و تربیت ویژه دانشمندان جوان انقلابی باید در دستور کار و اولویت کشور قرار گیرد ترور شخصیت های مهم و اثر گذار اعلام جنگ واقعی هست باید دید چرا رسانه های ما این قدر در تحلیل و مطالبگری ضعیف عمل کرده اند؟ آیا دست های پشت پرده نیست ؟
  • عرفان IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بریم گردن این اسراییلی ها رو بزنیم
  • حسین IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    اقدام فوری نه شعار که گستاخ تر شوند دشمنان هم دشمنان داخلی را باید مشت محکم زد هم خارجی ها من آماده ام لبیک یا خامنه ای از بس
  • هوریه خسروی IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • محمد IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام
  • الهام IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با اجازه و تسلیت به رهبر معظم فقط انتقام
  • محمد امامی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بکشید مارا ملت ما بیدار تر میشود... یک پاسخ دندان شکن و فوری در این لحظات سخت می تواند التیام دلهای سوخته مان شود... التماس تفکر برای کسانی ازین به بعد بازهم حیا نداشته شان را زیر پا بگذارند و دم از مذاکره با دشمن بزنند... اللهم انا نشکو الیک....
  • علی اکبرآبادی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    انتقام سخت فوری
  • س IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    باید از دشمن انتقام سخت بگیریم. انتقام سخت با انتخاب مسؤولان شایسته و استکبارستیز و نقش‌آفرینی طلاب معزز و جامعه نخبگانی در آگاهی بخشی به مردم در انتخاب اصلح و پیگیری منویات رهبری و تلاش برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی میسر می‌شود. استقلال در تمامی عرصه‌ها از جمله فضای مجازی که امروز رها شده و تحت سیطره دشمن و زمینه‌ساز نفوذ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و ... هست٬ استقلال در عرصه اقتصاد با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این جنگ اقتصادی تمام عیار و اجرای سیاست‌های کلی انتخابات و ... لازمه رویارویی مقتدرانه با دشمن است. دشمن از ضعف ما سوءاستفاده می‌کند. «باید قوی شویم»
  • مجتبی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام و عرض تسلیت بمناسبت شهادت دانشمند محسن فخری زاده . باید تو دهنی محکمی به اسراییل غاصب بزنیم دیگر هوس دیگری نکند
  • ابوالحسن IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام متقابل بلکه بهشدیدترین حالت
  • حسین IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • طلبه انقلابی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    سلام می تونستند از طریق ویروس منحوس خیلی از شخصیت های ما را بی سر و صدا حذف کنند یا از طریق ترور بیولوژیک اما این کار را نکردند! سالها دنبال پروژه حذف دانشمند بزرگ هسته ایران بوده اند اون ها(ترامپ و نتانیاهو) در یک کنفراس قبلش گفتند بعد انجام دادند این یعنی اینکه برای ترساندن شخصیت ها و مقامات منطقه نیاز به یک چهره هالیوودی دارند با این اقدامشون پیام روشنی به مردم ایران دادند که ما وقتی اراده عملیاتی را در کشوری بکنیم بالاترین مقام اون کشور را هم بدون هیچ دردسری می زنیم به نظر ما سالها در بخش های مختلف خواب بودیم آزمون بزرگی بود
  • قاسمی IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینبار باید به حول و قوه ی الهی و به همت و اراده نیروی مسلح به این ترور آنچنان پاسخ کوبنده و درخوری داده شود که اسرائیل حتی از فکر کردن به تکرار دوباره چنین جنایتی وحشت کند.
  • ز.س IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #انتقام‌_سخت و #سریع لطفا!!!! #دانشمند_هسته‌ای لعنت بر مذاکره کنندگان لعنت بر ترسوهای داخلی لعنت بر خائنان
  • رحیمی IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بجای مسیولین بی کفایت از دانشمندان هسته ای محافظت کنید
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 7
    مرگ بر مسئولینی که مانند کلم سر در زیر برف کرده و به فکر سازش با قاتلان بهترینهای کشورمان هستند.
  • عزیزی IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مطیع امر رهبریم
  • ابوالفضل کیان پور IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    .مطیع حرف رهبرم.مقالبه به مثل .انتقام سخت
  • سلیمانی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما وظیفه داریم کوتاه نیاییم و جوابی محکم و مقتدرانه به آنها دهیم تا فکر نکنند که آزادانه هر غلطی می توانند بکنند و ما ساکت می مانیم.
  • سمیه عسگری IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حذف امریکا واسرائیل از روزگار خون بهای ترور سردارعزیزمان واین دانشمند گرامیمان می باشد.با این ترورها جگرمان خون هست .امام زمان تسلیت
  • نکوئی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 16
    کسانی که در این شرایط دم از مذاکره میزنند، یا دیوانه هستند یا بیگانه
  • سید محمدحسن موسوی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 11
    سلام از مسولین بی عرضه مثل ... محافظ کم کنید به امثال شهید فخری زاده بدهید ومحافظینشون رو بیشتر وقوی تر کنید
  • کریمی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 5
    من خواستار اقدام درخور علیه نفوذی های داخلی هستم. هر گونه مذاکره با دشمنان خیانت به شهیدان است
  • فاطمه زمانی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 5
    باید زود اقدام به انتقام شود
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    14 0
    انتقام سخت اما سنجیده و بدون عجله
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 2
    همین امشب انتقامی سخت
  • ارسلان IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تبعیت قوه ی مجریه از ولایت فقیه تقویت اقتصاد مقاومتی ضربه ی بموقع سپاه بدشمن
  • منتظر IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    پاسخ تنها نابودی رژیم جعلی صهیونیستی منحوس اسرائیل هست باید جهادی جانانه داشت به انتقام خون تمام سردارانی که از ما گرفتند آنان اگر یک تن از ما بگیرند باید از آنها هزارن تن را نابود کرد هرنفر از ما از هزار لشکر آنان ارزشش بالاتر است
  • حلیمه IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 6
    این ترور ها همش نتیجه گرا دادن خائنین کشور،به آمریکای جنایتکار است
  • اسد IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • عبدالحسین نجفی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 99
    انتقام سخت +جاسوسان وجاسوس پروران داخلی دست کدام مسئول نا اهل در کار است. + رابطه ای بین آزادی جاسوس در روز قبل وترور شهید فخری زاده فردای همان روز چیست؟
    • CH ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      145 0
      آدم عاقل! کسی که آزاد شده، در زندان قوه قضاییه بوده و توسط همین نهاد هم آزاد شده است. شما پیدا کن پرتقال فروش را!
  • شیخ حسین IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • سمانه سادات میرقاسمی IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت
  • محمدرضا رحمتی وند IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    انتقام از طریق قطع ارتباط ومنع صادرات و واردات و جلوگیری از پروازهای ورودی ها کشور مزبور
  • نجفی کرمانشاهی IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 11
    تا کی ذلت و ترس و وادادگی حزب اعتدال بر سر کشور سایه بیفکند؟ العزه لله و لرسوله و للمومنین...
  • گمنام IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم
  • ناشناس IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با ظهورش همه دولتمردان فاسد رسوا خواهند شد وما آماده میشویم برای ظهور تا آقای خوبیها که همیشه آماده بودند به ما بپیوندند آماده اذنم تا با دستان خودمان انتقامشان رابگیریم
  • سمانه دخت براتی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 36
    باید با کسانی که حتی حرف مذاکره را بر زبان میاورند یعنی فقط حتی بر زبا ن آوردن آن البته که اگر از مسئولین و جاهلیمن مقصر باشد باوی مثل یک تروریست برخورد شودودیگر اجازه جولان دادن وتمسخر نظام مقدس را بر پایه هواهای نفسانیشان ندهیم
  • رسول IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گوش به فرمان فرمانده کل قوااااااا مد ظله العالی
  • رضا اسماعیلی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 6
    متاسفانه نمیدونیم تا کی باید صبر کرد ومصلحت اندیشی. خون نخبگان، سرداران، ودیگر عزیزان به ناحق ریخته می شود، وما همچنان مصلحت اندیش درحق وطن فروش ها ولیبرال ها که 8 سال همه بلایی سر نظام اوردند
  • مجید IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 17
    انتقام اول باید از عوامل داخلی این جنایت هولناک و از وادادگانی باشد که آنقدر دشمن را جری و گستاخ کردند که به راحتی سرمایه های این ملت را مثل گل پرپر می کنند و این خائنان باز دم از مذاکره میزنند. لعنت خدا و رسولش بر کسانی که مسبب این جنایت‌ها شدند و لعنت خدا بر نمایندگانی که با شعار انقلابی گری رای ما را جذب کردند و هر روز دارند سکوت می کنند و بیانیه می دهند. خدا از شما نخواهد گذشت ما هم گذشت نمی کنیم.
  • یاس IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کشتن مهره های اصلی صیونیستی تا از ترس نتوانند دیگر تکان بخورند به اضافه انتقامی با گستردگی بسیار بسیار بیشتر از عین الاسد
  • احمد IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 7
    مزگ بر سازش گر
    • عیسی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 10
      انتقام باید بگیریم انتقام سخت خدایا دیگه تا کی باید از روغنفکران داخلی و لیبرالیسم ضربه بخوریم ؟
  • سعیده نیازی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 14
    مذاکره و خسارت های مذاکره بس است.در این برهه از زمان سازشکار خائن است و خائن اعدام باید گردد. قوه قضائیه اقدام کند
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام باید به وقت و با دقت باشه. مطوئنیم چنین خواهد بود.
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    10 0
    سلام پاسخ باید عاقلانه هوشمندانه و با تدبیر رهبر انقلاب باشد. متشکرم
  • ابوعلی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله به مثل با زدن یکی از افراد اثرگذار صهیونیستی
  • محمد IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ۱.انتقام کوتاه مدت و سریع ۲.انتقام بلند مدت شناسایی عوامل نفوذی داخلی و خارجی
  • علی خداپور IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    آنچه باید از این انقلاب و نظام مقدس و تاریخ آن باید از یادها فراموش نشد این است که : باید بدانیم این سرمایه داران بودند که تروریستها را به وجود آوردند و شاید همین ها هستند که هنوز بهترین عزیزان و دانشمندان را از ما می گیرند.
  • یا هو یا من با اله الا هو IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    انتقام سخت هم از اسراییل ، هم از کارگزاران شون در ایران
  • عبدالحسین نجفی IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 31
    انتقام سخت +رابطه ای بین جاسوسان داخلی وخارجی وسکوت حسن ... در مورد شهادت شهید فخری زاده چیست؟ تسلیت دیر هنگام روحانی در مورد سردار سلیمانی و به یاد آوری شماره هواپیما به ترامپ توسط روحانی فکر کنید.
  • جوان انقلابی خشمگین از جنایات یهود IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    من بلد نیستم کتابی بنویسم فقط بذارید من تو پدر نتانیاهو بدوم بذارید اسرائیل رو نابود کنیم ما به خون اسرائیل ادم کش تشنه ایم اهای دنیا بدانید ما با یهود ادم کش دشمنیم و با یهود منطقی و صلح طلب دوست.
  • مونا IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا از ترامپ و بایدن
  • سیدعلی حسینی مجد IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواهان انتقام خون شهید فخری زاده هستم.
  • علوی IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • حبیب IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    انتقام سخت
  • روح الله رضایی IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ضمن عرض تسلیت به امام عصر علیه السلام و رهبر انقلاب و ملت شریف ایران از سربازان گمنام امام زمان علیه السلام خواهشمندم انتقام سختی رو از دشمن قرآنی ما یهود بگیرند تا درس عبرتی باشد بر آنان و منافقان داخلی و خارجی
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 17
    انتقام اصلی خروج از برجام خصوصا پروتکل الحاقی و جلوگیری از بازرسی های گسترده ی آژانس
  • م د IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نباید از خون شهدای کشورمان کوتاه بیاییم آزموده را آزمودن خطاست دشمن چهل ساله دیگه آزمودن لازم ندارد فقط انتقام انتقام انتقام
  • زیبنده IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام ایران بایدمقابله به مثل وبازدارنده باشدونبایدمقتدرترین حکومت خاورمیانه اینگونه غافلگیرانه وناجوانمردانه دانشمندان وسردارانش راازدست بدهد
  • سیدجواد IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید پیرو فرمایشات حضرت آقا باشیم
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    یه نام خدا مطیع امر رهبرم هر چه دستور دادند انجام میدهم
  • .... IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت.....ما هنوز داغدار سردار سلیمانی هستیم ....ما ملت شهادتیم....
  • مصطفی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 25
    اعلام رسمی خروج از ان پی تی همین فردا، اخراج تمام عوامل آژانس از ایران، و اقدام متقابل فوری سپاه در ترور یک شخصیت استراتژیک اسرائیلی در همین رده..
  • شهید فخری زاده IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 19
    بهترین انتقام دور انداختن تفاله های سرمایه داری در ایران است که بر مسند هایی تکیه زده اند که لایقش نیستند. اصلاح طلبان فاسد را بیرون کنید تا همه چیز آرام بگیرد.
  • عبداله امانی IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مامنتظرانتقام سخت ازدشمن غاصب صهیونیستی هستیم ان شاءالله
  • Mahdi.y.a.r IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت!
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سختی بگیریم ...انتقام سخت برای شهادت حاج قاسم که ماند نگذاریم انتقام شهید فخری زاده هم بماند....به والله قسم که باید جواب این سکوت کردنشان را بدهند....بااذن رهبرم انتقام سختی بایدبگیریم
  • یا مهدی عج IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با یه بسم الله باید انتقام گرفت. همانطور که نتانیاهو گفته باید شنبه خوبی رو برای اسرائیلی ها رقم زد. وقت آن رسیده که موشکهای شهید عزیز،طهرانی مقدم رو بر سر اسرائیل منحوس فرود بیاریم. کمترین انتقام نابودی اسرائیل است. #شهید_فخری #انتقام #نابودی اسرائیل
  • احسان IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    از عوامل داخلی انتقام بگیرند، بقیه حساب دستشون میاد. ...
  • ابوالفضل IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فرمان ولی اطاعت و اجرای فرمان ولی
  • فطرس IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ_بر_اسرائیل
  • sina8993 IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سریع و محکم از خائنین و دشمنان خارجی و داخلی
  • ایرانی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت نابودی اسرائیل
  • مریم IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 5
    بایدقاطع برخورد شودونظامی هم برخورد شود
  • سیده لیلا صالحی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 7
    گر انتقام سخت بعد از شهادت سردار عملی شده بود الان شاهد این ترور نبودیم خدا لعنت کنه تمام نفوذی های داخل و همه اون منافقان داخلی را ألیس الصبح بقریب
  • سرباز خط ولایت IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این کار ناجوانمردانه قطعا بی جواب نمیمونه انتقام فقط با قصاص از چند تروریست تموم نمیشه انتقام وقتی تموم میشه که دشمنای دسنمون تموم بشن
  • لاله IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    42 0
    به نام خدا از تلویزیون شنیدم نتانیاهو اسم این شهید عزیز را برده بود. آیا این از پاسداران امنیت مخفی بود که به طور جدی‌تر از ایشان محافظت نشد؟
  • یافاطمه الزهرا IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • .... IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 5
    .....انتقام از خائنان به مردم و وطن .. انتقام از کسانی که آمار سردار سلیمانی را کف دست دشمن قسم خورده ملت گذاشتند.....امان از زمینه سازان ترور که دم از مذاکره میزنن ....
  • مهناز رهبر IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سریع وبدون اقماض
  • حسین فتحی IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    با عرض سلام خدمت عزیزان شهادت دانشمند هسته ای را خدمت رهبر عزیزم و تمام هم وطنانم تسلیت عرض میکنم به نظرم خیلی اسرائیل این غده چرکین بزرگ کردین برای نابودیش تیپ ۵۷ خرم آباد اون لرهای غیور کفایت میکنه.فقط رهبرمون لازمه بهشون اذن بده
  • سعيد IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرچند از رفتن اين عزيزان دلم به درد اومده اما حرف سردار دلمو اروم ميكنه ما ملت شهادتيم ما ملت امام حسينيم... شهادتت مبارك, سلام مارو به حاج قاسم برسون #انتقام_سخت
  • جان سپار انقلاب IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام=شخم زدن اسرائیل فقط همییین.
  • خسروی IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر موشک‌هایتان همیشه به سمت سرزمین‌های اشغالی نشانه رفته، نگذارید شنبه نتانیاهو یک‌شنبه شود و صهیونیست‌ها به دوشنبه برسند. نیاز به هیچ ادله‌ای نیست، همانگونه که آرامکو منهدم شد و کسی هم نتوانست رد موشک‌ها را بفهمد، به همان شکل و شیوه باید عمل کرد. این همه موشک مختلف که با سرمایه این مردم ساخته شده، برای چیست؟ این همه موشکی که با مدیریت شهید فخری‌زاده ساحته شد و در سیلوها دارد خاک می‌خورد نه برای حفظ بازدارندگی است؟ وقتی استفاده نمی‌شود پس برای چه ساخته شده است. به خدا امشب تل‌آویو را بزنید تا فردا زندگی سگی صهیونیست‌ها را تماشا کنیم. کاری که قرار است چند ماه دیگر انجام شود، همین الان انجام دهید...به خدا بزرگ سوگند که همه مردم ایران از چهارگوشه کشور حمایت و پشتیبانی خواهند کرد. بزنید تا دیگر نزنند.
  • صالح IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسمه تعالی داغ سردار دل هایمان ، هنوز آرام نگرفته ، داغی دیگر..... اولین حرکت،تو دهنی زدن به کسانی که هنوز ساز مذاکره را می زنند و یک بار برای همیشه یک صدا شدن و (نه گفتن به مذاکره و مذاکره کننده) دوم اقدامی متقابل (تا کی آنها بزنند و بروند و برای بیشتر شدن داغ ملت ما به هر طریقی بفهمانند و نشان دهند ما زدیم و رفتیم) حالا وقت آن نشده که شما هم چند مهره نجس و کلیدی آنان را به هر طریقی بزنید. و در آخر وای بر عده ای که می نشینند و در همچنین مواقعی صدای هیاهوی شان در می آید و می گویند چنین و چنان می کنیم ، چرت شما فقط در همچنین مواقعی و دیر هنگام پاره می شود ؟! والسلام
  • حسین حاجی باقری IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت واقعی
  • احمدجدیدی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت وسریع تمام کننده مرگ براسرایل مرگ برآمریکا
  • سجاد IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ترور سفیران اسرائیل در کشورهای معاند منطقه
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت بگیرید از خائنین به این کشور
  • د.کتر IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 13
    مرگ بر عاملان این جنایت هولناک وکسانی که همدست این جنایتکاران در داخل وخارج مرزها هستند وهشدار باش برای کسانی که هنوز خواستار مذاکره اند وآنانی که از ترس کدخدا هنوز پیام تسلیت نفرستادند.
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 18
    مردم با انتقام موافقن یعنی هنوز اینقد بی شرف نشدن هرچند با این دست فرمون روحانی همه مون داریم شرافتمون از دست میدیم
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 21
    کاش سپاه قدرت رو دست بگیره اول انتقام از اسراییل و آمریکا بعد نفوذی ها و ایادی استکبار در داخل کشور رو نابود کنه
  • معارف IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 10
    نفرین بر مسئولان بی خیال
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 6
    اگر برای دشمن هزینه سنگین قاطع و سریع ایجاد نکنیم، این داستان همچنان ادامه دارد. ننگ بر آنان که باز هم دم از مذاکره بزنند
  • مهدی IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 9
    بایدانتقام سخت وزودهنگام تاکی بایدشعاربدهیم کشتی داره سوراخ میشه بایدمنتظربمانیم که یکی یکی دانشمندان وسرداران مارابکشن بعداقدام کنیم نفربعدی کیه ،سردارحاجی زاده ؟ بایدهم دانشمندان اونهاراتررکنیم وهم باموشک اسرائیل رابزنیم ماانتقام سرداررانگرفتیم امروزداریم چوبش میخوریم فقط یک ماه مانده تاسال سردارچراهمش این اتفاقات در روزجمعه می افتدبایدتاقبل ازسال سردارهردوانتقام راباهم بگیریم
  • فاطمه IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    سلام،ما خواهان انتقام هستیم،این دشمنان کثیف باید بفهمند که ما ساکت نمیشینیم واگر پاسخی دندان شکن بهشون داده نشه در واقع خون پاک این شهدا را نادیده گرفته ایم.باید إن شاء الله انتقام خون پاکشان را بگیریم.
  • زهرا IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام گوش به فرمان امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران باشیم
  • محسن IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 4
    بنظرم باید از یمن امارات رو زد ...
  • محمد کامل IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام گرفته شود
  • حسین IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    پشتیبان ولی فقیه باشیدتابه مملکتتان آسیبی نرسد.قطعا اطاعت ازولی فقیه سبب،ناکام گذاشتن اهداف و توطئه دشمنان وخناسان داخلی وخارجیست.
  • سرباز گمنام IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    انتقام سخت رو ترخدا دیگه انجام بدین . بسه دیگه داریم از غصه میترکیم . چقدر باید وایسیم آخه
  • سعیدقاسمی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #انتقام سخت...نابودی اسراءیل وامریکل
  • جمشید بهمنی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    هرچی سریتر انتقام بایدگرفت جان فدای سعدعلی
  • محمد IE ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 6
    اینایی ک میگن سازش سازش قطعا یا میترسن یا دستشان با دشمن تو یه کاسه ...چون کسی که میاد تو مملکت شما یکی یکی داره ترور میکنه مطمن باش هدف از مذاکره کردن منافع و بالابردن و دست داشتن تو خونوادته خوبی تورو نمیخواد...بعنوان طلبه مطالبه گر خواستار یک فکری ب حال هم این افراد و هم ایجاد این نا امنی پیش اومده در مملکت هستیم ...
  • یا زهرا IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اندکی صبر سحر نزدیک است #انتقام سخت
  • عبداله IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله به مثل، یعنی یکی مثل شهید فخری زاده را زدن، ولی او و امثال او، مثلی ندارند. چاره کار، با خاک یکسان کردن تلاویو است
  • فرید IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بایدتل آویو روبزنن دی ۹۸انتقام سخت سرداررانگرفتند آذر۹۹درسال سرداردوباره قربانی گرفتن کاش فرماندهان بجای رجزخوانی انتقام سخت رامیگرفتندتااین اتفاقات نمی افتاد
  • فاطمه فاضلی IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام و برخورد با عاملان داخلی و خارجی و مراقبت هر چه محطانه تر از دانشمندان کشور.
  • اعیان IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    امروز دوباره داغ ارمیتا تازه شد....
  • علی لقمان زاده IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اخیرا زمینه‌سازان ظهور جمعه‌ها به شهادت می‌رسند، و زمینه‌سازان ترور همچنان دم از مذاکره می‌زنند. بالاخره یک جمعه‌ای خواهد آمد که زمینه سازان ترور رسوا بشوند.
  • محمد ر IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نام خدا از حضرت آقا میخوایم به قوا دستور بدن در عرصه نظامی واقعا انتقام سختی گرفته بشه. درسته باید جواتب رو سنجید. ۴۰ روز مونده سالگرد حاج قاسم ، عین الاسد کم بود و دلمون آروم نشد ، ایندفعه دیگه لطفا جدا برخورد کنید. ما پشتتونیم بسم الله ...
  • مت IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    حضرت آقا دستور بدهند برای حکم جهاد تا فوج فوج لشکریان خدا آوار بشیم رو سر هر چی یهودیه امام خمینی فرمودند اگر هر مسلمانی یه سطل آب بریزه توی اسرائیل اسرائیلو آب میبره آخه تا کی این غده ی چرکین مشغول جنایت تو دنیا باشه هیچ کسی هم اقدام دندان شکنی نکنه آمریکا حمایتش میکنه .... شیر بچه های حیدر سینه سپر کردن از هیچ کدومشونم (اسرائیل آل سعود آمریکا) ترسی نداریم
  • سادات IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط یه جوری انتقام بگیرن که تا آیندگان فکرکند هیچ وقت همچین موجوداتی روی زمین زندگی نمیکردن
  • موسوی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدالعنت کنه دشمنان اسلام را
  • ابوالقاسم رحیمی بالوئی IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه
  • محمدجباری IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • مجید IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آقا حداقل یه انتقام در حد عین الاسد انجام بدید من خودم میگم اگر انتقام نگرفتن باید با جمهوری اسلامی خداحافظی کرد چون غیرت رفت میدانید دانشمند چیه
  • آرش شایسته نیا IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید عاملان ترور دانشمند هسته ای به سزای عمل کثیف شان برسند....شهادت افتخار مااست.
  • حسین باقری IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسقاطیل رانابود کنید
  • یا زهرا IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    حمله به اسرائیل آدمکش
  • جواد فخر IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    یکی را هم رده شهید فخری زاده باید بزنیم
  • د.کتر IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ برمسئولین خائن..........
  • میم رخ IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • احمد صادقی IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بادست سربازان خدا نیروی قدس سپاه باید اسرائیل کوبیده شود
  • نسترن IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت ، به فرمان امام خامنه‌ای
  • مهدی IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حمله به اسرائیل وناوهای آمریکایی همین امشب همین امشب ان شاالله
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 8
    هر موقع جناب تدبیروامید چشم دوخت به دست کدخدا مارا بیچاره تر از قبل کرد من موندم ننگ سند fatf و ۲۰۳۰ را چجور میخوان جواب بدن ، خدا لعنت کند خائن و منافق را
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    جواب دندان شکن داده شود
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    گوش به فرمان.حضرت اقا باشیم.اطاعت از فرمان ایشان بهترین راه وچاره است
  • زهرا رجبی IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 17
    سلام تبریک وتسلیت ابتدا باید خائنین داخلی ادب بشن هیچ دشمن خارجی بدون حمایت دشمن داخلی به مقصود نمی رسه عراقچی طوری جاسوس صهیونیستی رو بدرقه کرد انگار داره یه دیپلمات رو بدرقه می کنه البته باید وحدت داشته باشیم وموا،ظب باشیم دو قطبی درست نشه ودر هر صورت گوش به فرمان رهبر باشیم
  • زهرا IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 15
    استیضاح روحانی اخراج جاسوسان آژانس بیرون امدن از بردگی WHOو دیگرسازمانهای بین المللی
  • علی IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا لعنتشون کنه هم اونا رو هم منافقین داخلی رو
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرازمانی رجایی وباهنر راشهید کردند ولی امروز این کاررا نمیکنند وفرماندهان ودانشمندانمان را هدف ترور قرارمیدهند؟ وشهیدمیکنند پس بایدفرماندهان عزیز فورا به دشمنان وایادی بزدل داخلی جواب دندان شکن بدهند انشاءالله
  • امنه زحمتکش IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا تلاش یک مسلمان برای پیروزی اسلام نمی بینند. و او را شهید می کنند. پس این حسودان ، کافرند و دشمن اسلام هستند .پس باید انتقام سختی از این کور دلان و دشمنان اسلام گرفت.
  • محمدجواد راوند IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    امشب اسرائیل به آتش کشیده بشه و بعد ترور در دستور کار قرار بگیره
  • مرتصی IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوق سنگین
  • محمدرضا بدخشان IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت سردار دلها و آقای فخری زاده رو با هم بصورت خیلی سخت بگیرید دست نفوذی هاشوم در کشور و دولت رو هم قطع کنید یاعلی
  • زهرابرمشوری IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت بی اعتمادی به آمریکاواسرائیل
  • عبدالله IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انی جاعل فی الارض خلیفه این عبارت قرانی خیلی درس داره.... هدف خلقت انسان یه هدف سیاسیه... خدا انسان رو در زمین خلیفه خودش قرار داده ... ماموریت انسان در زمین تلاش برای تشکیل حکومت الله است و بس. پس بینش سیاسی مون رو قوی کنیم.
  • فاطمه کاشانی IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت البته شامل حال خائنین داخلی هم بشه
  • M IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 21
    من از بیگانگان هرگز ننالم که هر چه کرد با ما آشنا(ح - ر) کرد .....
  • کارگر IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ برآمریکا
  • م ش طلبه بسیجی IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسم الله القاسم الجبارین تا قطرات خون پاک شهید حاج محسن عزیز خشک نشده باید انتقام محکم و قاطع ازعوامل کوردل استکبار و صهیونیسم گرفته شود تا دل امام زمان عجل الله،دل نایب امام ،رهبری عزیز هم دل ملت شادگردد. الله اکبر پاینده رهبر
  • بنده خدا IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام خدمت همه عزیزان تسلیت عرض می کنم ما همش دم از انتقام سخت میزنیم لطفا یکی توضیح بده اون انتقام سختی که در قبال شهادت حاج قاسم سلیمانی گرفتیم چی شد که الان هم می گیم انتقام سخت
  • علیرضا افشون IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سپاه باید کوبنده و سریع عمل کند.
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت بر خائنین به خون شهداء و مردم این مملکت
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چشم و گوشمان به دو لب سیدمان و رهبر عزیزمان باید باشد و هر چه سید علی امر کند
  • سلیمان عین الکمالی IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست
  • سرباز IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    منتظر انتقام سریع و قاطع و درخور از جانب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی سپاه و وزارت اطلاعات هستیم. دوران بزن و در رو تمام شده را باید عمل کنند. وگرنه دشمن چنگ و دندان بیش‌تری نشان خواهد داد و پررو تر خواهد شد.
  • فدای سیدعلی IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باعرض تسلیت خدمت حضرت آقا هرچه ولی امرمان بفرماین گوش میکنیم وای اگر خامنه ی حکم جهادم دهد
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام فوری آنهم با خاک یکسان کردن سرزمین های اشغالی اسرائیل جنایتکار و تروریست
  • علیرضا IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آقایون اگرعرضه ندارید برید کنار خودمون جمع کنیم والسلام
  • حامد IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    همون طور که انتقام قاسم سلیمانی رو گرفتن، انتقام اینم میگیرن.... تو خاک کشورت میزنن، با هواپیما تو سوریه مواضع ایرانو بمباران میکنن و این همه شهید ایرانی کدوم واکنش......... خدا کنه کاری کنن
  • تقی شمس الدینی IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فرمانده سپاه غیوربه حق خون همه ی شهدا ی حمله موشکی به قلب اسرائیل کنیددیگرازاین غلط ها نمیکنن..
  • عباس DE ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بزنید ای حرامزاده اهرو
  • فاطمه جلالی نژاد IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    انتقام سخت
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نظر ولی فقیه در نمونه های مثل این، اینکه باید محکم و قاطع جواب داد تا سیلی بعدی خورده نشه نباید عقب نشست
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 61
    میگن حسن روحانی هنوز پیام نداده ولی ترامپ نظر داده چیزی نشده که یه دانشمند کشته شده اگه یه خواننده کشته شده بود ده دقیقه بعد از اتمام کار عزارئیل ع حسن خان پیام داده بود
  • لا IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    صدا و سیما بعد شهادت چه فیلم‌هایی پخش کرد چرا از شهیدان چیزی نگفتند رسانه های معاند از شهیدان می گفتند
  • یحیی حسام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • اسلام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه چند تا موشک بخوره به مرکز اسرائیل و نخست وزیرشان به درک واصل بشه هیچ وقت از این غلطا نمیکنن
  • نصرالله IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله به مثل
  • فاطمه نعمتی IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 40
    اول باید دست خائنین را در کشور خودمان کوتاه کنبم این منافقین غربپرست را که حتی اجازه ندادند ما بفهفیم که ایشان چه سمتی داشته با اینکه در همه ی پیام رسانها عنوان شد رسانه ی ملی نام شهید هسته ای نیاورد و دولت با این قرنطینه و حکومت نظامی اش میخواهد صدای مردم درنیاید ،وبعدا با خیال راحت طومار اسرائیل را در هم بپیچیم
  • حسنی IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری و مقابل به مثل
  • زهرا IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چه حیف که نمیشه براشون مراسم تشییع گرفت. دلم گرفته #دانشمند_هسته ای #انتقام
  • مهتاب فیروزی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 31
    چقدر رهبری درباره ی نفوذ خصوصا در بدنه ی دولت غربزده ی روحانی، هشدار داد، ۱۲ نفر عامل موساد روز روشن در قلب تهران آنهم با اعلام قبلی و در کمال خونسردی... !!! واقعا وحشتناکه...
  • سیده خیرادنساءناظرآستانه IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت تر همینخواب ازچشممان گرفته شودخواب ازچشمان دشمن می گیریم
  • حسین IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 2
    انتقام سخت از دشمن خارجی، نفوذی داخلی، نه به مذاکره
  • میرابراهیم نوری ایرانی IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت و مقابله به مثل
  • علی اخوان IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • مریم IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 23
    پایان دادن به برجام وقطع هرگونه ارتباط باآمریکاوصهیونیست
  • هدی لطیفی IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 23
    از برجام بکشید بیرون توروخدا
  • غلام حیدر IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هر چی که نائب امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف دستور بدن
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 15
    باسلام باید به کسانی که میگفتند با پیروزی (جوبایدن)انتقام سردارگرفته شد وخودشون رو برای مذاکره با شیطان بزرگ آماده میکنندبگوئیم که نه تنها انتقام گرفته نشد بلکه سردار هسته ای ایران را به قتلگاه برده شد .ننگ ومرگ بر دولتمردانی که در برابر خون شهید هسته ای ما به جاسوس اسرا ئیلی لبخند میزنند.
  • حسین IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 22
    اولین کار اینه ک ب گفته حضرت آقا نفوذی ها رو از بین ببریم بالاخص این دولت فخیمه ک چ خیانتهایی ک نکردند ب این مردم و نظام و حضرت آقا رو خون جگر کردند لعن الله علی القوم الظالمین
  • مریم IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گوش بفرمان رهبربرای نابودی اسرائیل وآمریکا آماده ایم ●انتقام سخت خواهیم گرفت
  • حمید IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام انتقام سخت وسریع جورد انتظار هست
  • محمدحسین بانشی IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باموسادداخلی برخوردریشه ای بشود
  • محمود IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 6
    سازش وسازشکاری خیانت خیانت کاران داخلی راخون شهدا پاسخ خواهند داد
  • مینا محمدی IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حتما انتقام سخت
  • لیلا IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • سید راضیه IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام .به بدترین وجه ممکن انتقام گیرید تا عبرت سایرین شود .تا هیچگاه چنین جنایت وحشاینه دیگر صورت نگیرد.تشکر
  • آمنه IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید این وضعیت اصلاح شود هنوز از ترور حاج قاسم یک سال نگذشته
  • محسن IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظر من قبل از اینکه از دشمن خارجی انتقام گرفته بشه باید از خائنین داخلی انتقام بگیرن که به دشمن گرا میدن. باید انقلابی در درون انقلاب صورت بگیره و انقلاب اسلامی خودش رو پالایش کنه وخبائث رو لز خودش دور کنه
  • فاطمه IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام انتقامی که از ما مردم بر می آید ترک فضای مجازی متعلق به رژیم صهیونیستی است. اینستاگرام، واتساب و توئیر از دولت که انتظاری نمی توان داشت. نیروهای مسلح زدن مواضع حساس دشمن که دیگر جرأت چنین کارهایی نداشته باشد
  • سیدامیرحسین صالح نژاد IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوری وسخت به گونه ای که دیگر اینگونه ترور ها تکار نشود
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید نیروهای امنیتی ایران در داخل خاک اسراییل، دانشمندان هسته ای آنها را بزنند. فاعتدوا علیه بمثل مااعتدی علیکم
  • هادی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سنجیده شده و بجا بهترین پاسخ برای بازدارندگی دشمن متجاوز است
  • amin IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نحن منتقمون
  • مجید IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام. همگی باید گوش به فرمان حضرت آقا باشیم. اما به عنوان نظر شخصی خودم به نظرم باید تلاویو و حیفاء با خاک یکسان بشن.
  • فاطمه سادات حسینی IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    130 0
    با توجه به اینکه دشمنان ملعون اشاره به نام ایشان برده بودن چرا مسوولین حفاظت کم کاری کردن واهمال روا داشتن ؟!چرا بازخواست نمی‌شوند؟
    • عبدالله IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      48 0
      احسنت به دقت نظر شما. نکته همین‌جاست که امروز مدام در رسانه‌های ما ازجمله صداوسیما، بازنشر می‌شود که دوسال قبل نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مشخصاً نام شهید فخری‌زاده عزیز را برده و گفته بود: «نام او را به خاطر داشته باشید». حال ضمن سپاس فراوان بابت همه‌ی زحمات شبانه‌روزی مسئولان نظامی و امنیتی در حفظ امنیت این کشور، باید از ایشان پرسید: «عزیزان! چرا با وجود اطلاع از این اشاره مستقیم دشمنان، حفاظت از شهید فخری‌زاده را بیش‌تر نکردید تا در روز روشن و در قلب ایران، چنین جنایتی اتفاق نیفتد؟» بماند که برخی هم‌وطنان عزیز طبق معمول این موضوع را نیز محملی برای حملات و توهین‌ها و تهمت‌های بی‌حساب‌وکتاب به دولت قرار داده‌اند. لابد فحش و ناسزا هم تازگی‌ها جزو تکالیف ارزشی شده که در هر مناسبتی باید ادا شود. مأجور باشند ان‌شاءالله!
  • محمد IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت
  • احسان مجمدی IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دیگر وقتش رسیده سیلی ادب زده شود///شما بزنید قوت بازویتان با ما
  • محمود طوبائی IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • براتی IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آنچه رهبرم صلاح بداند ،باید اطاعت شود
  • غلامرضا ساکت IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسمه تعالی درود ورضوان بی پایان الهی برسردار دلها سیّدالشهدای مقاومت یردارسپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی ومیهمان عزیزش شهیدمدیریّت جهادی وولایتمدار انقلابی در کوران گردو غبار وادادگی بزدلان نالایق وبه ناحق غصب کردگان پست های مقدّس وصندلی های خدمت که هرکدام از این میزها به قیمت خون پاک ومقدس حداقل ۷تن از بهترین های این عصر وناب ترین بندگان خدا در این زمان بدست آمده است‌. خداوندا بحق محمّد وآل محمّد هرچه زودتر خوبان این امّت شایسته ولایق را بجای نالایقان وغرب گدایان درمسند خدمت مقدس به دین وقرآن ومحبین اهل بیت عصمت وطهارت سلام الله علیهم اجمعین فرار بده. آمین یاربّ العالمین اللهم عجّل لولیّک الفرج
  • کلباسی IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • صاحبه IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام از جاسوسان داخلی و خارجی
  • وحیده هاشمی IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این خونهاانتقام میطلبد. حتماپیگیری شود
  • علی IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینقدر سر قضیه حاج قاسم مماشات شد که دشمن جرات کرد دست به ترور بزنم. اول دفع موش رو از کشور شروع کنید. یاعلی
  • زهرا IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامی سخت را خواهانیم
  • فاطمه IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت از داخل که باعث شدن شهیدمان ترور شود بعد از خارج انتقام سخت بگیریم
  • بهشتی تبار IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم سعی کنید قبل از دفن شهید فخری زاده انتقام را بگیرید همانطور که درباره شهید سلیمانی قبل از دفن ایشان ، پایگاه الاسد را زدید
  • منتقم خون قاسم IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نابودی اسرائیل خیلی خیلی نزدیک است.
  • بسم الله IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    روحانی برووووووووو
  • پایدار حسینی IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام فقط حمله موشکی به اسرائیل خبیث و جنایتکار
  • حامد امیری IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با خاک یکسان کردن تلاویو و حیفا همین روز شنبه.
  • علیرضاشیرزاده IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سریع وباقدرت
  • محمدجعفر IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سنجیده و فوری. همانطور که آنها بزدلانه بزرگان ما را ترور میکنند ماهم هوشمندانه و شجاعانه باید انتقام سختی بگیریم.باید سردسته این جنایتکاران را ریشه کن کنند وزمین رو از وجود نحس آنها پاک کنند
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دوران بزن درویی دیگه تموم شده یکی بزنید ۱۰ تا می خورید
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت یعنی نابودی اسرائیل
  • سعید IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر عکس العمل قاطعانه و بازدارنده نشون ندیم قطعا این آخرین ترور و ضربه نخواهد بود و بیشتر هم میشه.
  • صالح حسنعلی زاده IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مو شک باران تلاویو و کل اسراییل انشالله
  • نجمه IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامی سخت با اذن رهبری عزیز .ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
  • جعفر IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دعا برای ظهور اصلاح ساختارهای درونی، سیاسی، اقتصادی. عدم اعتماد به دشمن جهاد علمی، نظامی رعایت تقوای الهی مقابله به مثل قوی شدن صنعتی، کشاورزی، علمی، نظامی
  • عیسی رفیعی وردنجانی IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    درود بر مقاومت و درود بر رهبران و مجاهدان و امت مقاوم انتقام سختی دیگر به همراه انتقام سخت ترور حاج قاسم ؛ با نابودی اسرائیل و اخراج آمریکائیها از منطقه خاور چه میانه و چه دور و چه نزدیک . #مرگ بر آمریکا #مرگ بر اسرائیل #مرگ بر لیبرالیسم #مرگ بر مذاکره و مرگ بر برجام
  • عصمت حسنی IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • یعقوبیان IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این عمل تروریستی محکوم خواستار برخورد با عوامل نفوذی هستیم
  • لیلا چگینی IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامی سخت سخت سخت سخت سخت سخت سخت
  • عاطفه IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام بگیرید کاش زودتر انتقام گرفته شود برای دلها ی داغ دار مردم که که به راحتی انسان ها درجه بالای کشورمون رو ترور می کنند
  • مهدی IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 4
    سلام قطعا بدون نفوذ انجام چنین ترورهایی ممکن نیست. جاسوسان آژانس و مسئولان واداده به طور مستقیم دخالت دارن
  • تسنیم IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لطفا انتقام بگیرید، انتقام سخت پیش کیش واقعا اینقد انفعال تا کی؟ ضمنا دنبال نفوذیای اطلاعات هم نرید، چون آخرش حاج حسن جلو شما رو میگیره!!
  • نبوی نسب IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • م ظهوری نیا IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بر طبق ایات قران باید مانند خودشان جولب بدهیم مقابله به مثل
  • خانوم ف IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    سلام. توی همچین روزهایی و با تهدید هوایی که شدیم ، بنظرتون باید افراد بزرگی مثل این دانشمند عزیز انقدر‌ از دید دور باشند که محافظه های لازم صورت نگیره و ایشون شهید بشند؟! تا کِی قراره ضربه بخوریم تا بعضی ها بفهمند که اون طرف میز مذاکره دشمنِ خونیِ ما نشسته ، و تنها راه مقابله با دشمن ، مبارزه است. #جمعه_ای_دیگر #حاج_قاسم_دیگر
  • مریم خوشباطن IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • محمدرضا IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری
  • الهام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام
  • جواد IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    در مقابل دشمنان اسلام باید محکم ایستاد (سیلی در مقابل سیلی )
  • جواد محمدزاده IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    انتقام ...البته اصلی با حذف دولت غربگرایان
  • روح الله غفوری IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    انتقام سخت
  • ******* IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    فقط انتقام سخت
  • محمد IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نگرفتن انتقام مساویست با دادن مجوزی برای تروری دیگر.
  • زهرا DE ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 8
    میدانی زیر اسمان خودمان،بغل گوشمان ....کفتارها از کی چراغ سبز دریافت کرده اند?
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 18
    بی کفایتی وزیر اطلاعات در عرض یکسال دو ترور و....
  • مریم IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قاتلین این ترور ناجوانمردانه حتمآ باید به اشد مجازات برسن
  • امنه سمیعی منش IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بساط خیانت را جمع کنید؟
  • زینب IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #انتقام_سخت محو اسرائیل محو آمریکا
  • میلاد IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 6
    بزدلها دنبال گفتگو با حرامزاده هائی اند که به خون ما تشنه اند اینها یه جو مغز ندارن. باید انتقام گرفته بشه اون هم به شدت و الا نوبتی هممون میکشن
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حضرت آقا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن ان شاءالله اقدامی سریع عبرت آموز و قاطع طمع طماعان و مستکبران
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    دوران بزن درروتمام شده بایدبزنیم، نزنیم میزنند«والیجدوافیکم غلظه.»
  • سید یحیی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا وقتی که چند روز پیش رژیم غاصب صهیونیستی رو ایشون دست میگذاره مراقبت ویژه‌ای از امثال ایشون نمیشه ؟هنوز داغ شهید سلیمانی در دل مردم ایران هست چرا بیشتر در مورد تبعات سختی که برای دشمن داره صحبت نمیشه؟
  • فرزان نوروزی IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید گوشمالی سخت به دشمن بد طینت خونخوار داده شود تا اقتدار کشور اسلامی ایران به دشمنان ثابت شود که دیگر فکر تروریستی را از ذهنشان پاک شود
  • سیدصدرالدین مدرسی صدرایی IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواستارانتقام سخت ازعاملان ترور
  • فرزانه خلق آباد IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ممنون بابت این نظرسنجی ان شاالله بزودی در قدس نماز بخوانیم
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با حیوون وحشی و چموشی نمی شود از سر مذاکره و سلام و صلوات برخورد کرد همه پزشکان و عالمان متخصص قائلند که غده سرطانی باید از ریشه قطع شود ای اسرائیل و آمریکا منتظر انتقام سهمگین و طوفنده ما باشید
  • یا فاطمه IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام گرفته شود
  • با ولایت IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نزنییییییییییییم میییییییییییزنند
  • محمدرضا IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اول نظر رهبری دوم انتقام والسلام
  • سید مصطفی فاضلی IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هر چه که آقا گفتند
  • مرتضی IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 5
    پیدا کردن عوامل اصلی ، درصورت ارتباط آنها با ناظران سازمان ملل در امور هسته ای و... محاکه این جاسوسان به اصطلاح ناظر و لغو اجازه نظارت این جاسوسان ، انتقام از عوامل توسط مقابله به مثل.
  • شینا قرآنی IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام رو از نفوذی های داخلی ای میگیریم که تو جلسات سریشون نقشه ی این جنایت رو کشیدن
  • فاطمه شادرو IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    وای به حال کسانی كه در داخل کشور باعث می شوند .دشمن به خودش اجازه چنین کارهای کثیف روبده.
  • در راه مانده IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید نشانه گرفت وسط کاخ سفید را و با خاک یکسانش کرد و بس ...
  • 09113569954 IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله به مثل
  • محمد IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 32
    راه انتقام، نظامی مستقیم نیست. به نظر من راه انتقام در مجلسه. مجلس باید به سرعت تصویب کنه ایران از برجام و NPT خارج میشه و تا وقتی اسرائیل به NPT نپیوسته به این قرارداد برنمیگرده. الان تحریم که هستیم بهمون انگ هسته ای هم میزنن ولی خیالشون بابت هسته ای بودن ما راحته. اینجوری حداقل اروپا نگران میشه که ما واقعاً داریم سلاح هسته ای تولید میکنیم و دیگه نمیتونه ما رو سرکار بذاره. دست دولت هم برای مذاکرات آینده و خیانت بیشتر بسته میشه. دولت بعدی هم میتونه با دولتای اروپایی و روسیه و چین مذاکره کنه که آیا ما به ان پی تی برمیگردیم یا نه؟
  • عبدالله CH ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام باید گرفت انتقامی سخت
  • حمیده رجبی نژاد IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام انتقام سخت
  • شریفی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام دندان شکن
  • ابوالفضل فراهانی IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • یوسف زاده امام جمعه نمین IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام سختی بگیریم
  • فریده روستایی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هر چه سریعتر حق خون این شهید بزرگ گرفته بشه
  • اکرم توسلی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نزنی می خوری همینطور که تا الان خوردیم . وفقط مسولین زحمت زیادی که کشیدن محکوم میکنند. واقعا حالت بدی بهمون دست میده دیگه وقتی میگن انتقام سختی میگیریم. هر عملی عکس‌العملی داره. ما واقعا ناراحتیم و احساس حقارت و تهی بودن پیدا کردیم.
  • هادی محمدی IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    نزنیم میزنن نزدیم زدن
  • رقیه IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام بگیریم
  • اوه لیلا IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام ما هنوز نتوانستیم نبود وداع سردار سلیمانی راتحمل کنیم باید هر چه زودتر یه تودهنی حسابی به آمریکا واسرائیل بزنیم انتقام انتقام
  • بتول طالبی IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسیار عمل وحشیگرایانه بود و گوشربه فرمان رهبر هستیم و خواستار انتقام سخت با اجازه ایشان هستیم
  • انتقام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام خدمت سردار سلامی چند روز پیش (خطاب به دشمنان) گفتین اگر یک تار مو از یک ایرانی کم شود تمام کرک و پر شما را به باد میدهیم.... سردار منتظریم مرگ بر اسرائیل
  • عظیمی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دلم خیلی می خواهد که انتقام فوری و سختی گرفته شود اما گوش به فرمان ولی ام (شاید انتقام به شکل دیگری رخ دهد)
  • جانم فدای رهبر IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسرائیل باید از روی زمین محو شود
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • سیدمجتبی US ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام مقابله بمثل چیز کمی هست انتظار میرود چنان برخورد شود برای همیشه و همگان بیادماندنی بوده و چنین غلطهایی جرأت تکرار را از مخیله شان برباید
  • احمد GB ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام باید عربستان و غده سرطانی هم زمان مورد حمله موشکی قرار گیرند. دانشمند هسته ای شهادت مبارک
  • سیده زهرا پویان IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام شدید می خواهیم انتقام حاج قاسم سلیمانی وشهید هسته‌ای عزیز وهمه شهدا
  • رضا ایسپره IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مثل حاج قاسم اکتفا به شیش تا موشک نکنید انتقام سخت بگیرید در شان همه شهدای بیگناهمان که ناجوانمردانه تکه تکه شون کردن
  • ابراهیم نجفی IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت انتقام سخت
  • فاطمه فلاحی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سریع و سخت
  • * IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مطیع امر رهبریم
  • ظفری IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 43
    آقای رئیس جمهور... آقای ظریف.... آقایون اصلاح طلب... سیاست منفعل چه نتیجه فاجعه باری برای اسلام و ملت ایران دارد...آیا باز بر طبل مذاکره با قاتلان و ظالمان عالم میزنید؟؟؟
  • علی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوري وسخت
  • روح اله حبیبیان IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بسم الله باید هرچه سریعتر مقابله به مثل جدی و هوشمندانه ای صورت بپذیرد تا این جسارت ها ادامه نیابد
  • فرزاد باستان IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 22
    الزام دولت به خارج از npt-الرام دولت به خارج شدن ار برجام---برکناری وزیر اطلاعات و کسور
  • محمدزائری IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری ولکن سنجیده
  • باباپور IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام سخت گرفته شود هم از عاملان داخلی هم عاملان و دشمنان خارجی مرگ براسرائیل مرگ برآمریکا
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم ماخواستار انتقام سخت از عاملان تروریستی هستیم که به راحتی دانشمندان این مملکت راترورمی کنندنه مذاکره، مذاکره بادشمنان وعاملان این ترورهابرابرباهم دستی باانان است
  • 09381913147 IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید اسرائیل را بکلی نابود کرد باید اسرائیل را بکلی منفجر و با خاک یکسان کرد
  • Mostafa IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    من بی صبرانه منتظر شنیدن خبر نابودی کامل حیفا و تلاویو به دست سربازان گمنام امام زمان عج هستم البته این انتقام سخت ما نخواهد بود این تنها یک سیلی است
  • خلج RO ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوررری و مقابله با مثل
  • مهدی باقری IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 11
    با سلام به امام عصر حضرت مهدی عج و تسلیت به مقام معظم رهبری و مردم کشور عزیز باتوجه اینکه تروریست ها پای در عرصه ترور کردن شخصیت های بزرگ ما کردن ما باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیریم و به لحاظ امنیتی بیشتر توجه میکردیم و وقتی که کسی یک بار تهدید به ترور شده بود باید حداقل ماشین زدگلوگله در اختیار چنین اشخاص باشه میلیاردها پول کشور به فنا میره چطور یک شخصیت به این مهمی با یه خودروی عادی نقل انتقال میشه .. که الان زیرپای بچه سرمایه دارماشین چند میلیاردی هستش .در حالی الان سراسر جهان بوق کرنا کردند که یک شخصیت بزرگ هسته ای رو ترور کردند ..این به آبرو و امنیت کشور لطمعه میزنه ..درسته ما داتشمند زیاد داریم و آماده ی شهادتیم ولی دلیل نمیشه بیان تو کشوری که حرف از امنیت میزنیم بیان یک شخصیت بزرگ کشور و اونم کجا در مرز نه در آبسرد دماوند ترور کنن واقعا این برای کشور گرون تمون میشه ..روحش دانشمند بزرگ شاد باشه ..خواهان دستگیری عوامل این حادثه هرچه سریعتر منتظر مانده ایم
    • GB ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      11 0
      ماشین ضد گلوله هم در اختیارشون بود ولی گویا پس‌از آغاز تیراندازی پیاده شده‌اند.
  • معصومه برجی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت رو باید سریعا انجام بدیم و سیلی محکمی به دشمن بزنیم
  • چهره گشا IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • زینب خلیلی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بسم قاصم الجبارین دیروز مالک وامروز عمار مگر باید تا کی منتظر بمانیم انتقام انتقام سخت انتقام سردار انتقام دکتر
  • فاطمه IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    ماباجدیت تمام خواهان پاسخ سخت به این جسارت بزرگ هستیم وتا پای جان حمایت خواهیم کرد
  • سید محمد مهدی حسینی منش IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باز هم دسته گل دیگری را تقدیمم مولایمان کردیم اما انتقام خون پاکش باید گرفته شود انتقامی سخت
  • ابراهیم IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تف به شرف نداشته ی حرومزاده های آموزش دیده ی اونور آبی ک الان نشستن جای امثال رجایی و باهنرها به معنی واقعی لعنت خدا و پیامبر و اهل بیت بر شما باد حرامزادگان حرامخور
  • کبری فریادرس IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • محمدعلی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام فوری بگیرن و مقابله با اشخاصی که می خواهند باز به مذاکره کنند. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل درود بر رزمندگان اسلام
  • خادم قرآن IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرآنچه رهبر امرفرمایند، سمعا و طاعتا. صلاح مملکت رو ایشون بهتر میدونن
  • زینب IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواهش میکنم به حرمت دین پیامبر(ص) خواستار انتقام خونین بار هستیم به والله قسم رحم برآنان حرامی شرعی ست کسی که از خدا نمی‌ترسد به خدا پشت می‌کند باید با خدا همراه شویم و دستشان را به پشتشان گره بزنیم با همان موشک هایی که جلوه ساختش را میخواستن بگیرند باهمان ها انتقام خون شهدایمان را خواهیم گرفت یا الله یازهرا(س)
  • بلندی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لطفا عاملان را به سزای عملشان برسانید تا درس عبرتی برای دیگران باشند
  • علی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 6
    وقتی در داخل عده‌ای غیر سیاس در رأس امور هستند. وقتی نفوذی در دستگاه‌های مهم کشور وارد شده. وقتی اطلاعات دانشمندان ما در اختیار آژانس قرار گرفته! وقتی جاسوس هست و... چه توقعی هست که این گونه اتفاقات نیافتد؟!
  • بهنام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواهشا بیدار شوید
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تسلیت محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و امام خامنه‌ای انتقام سخت
  • محمودیان IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما به یاری خدا برای نبرد با اسرائیل و بیرون ریختن جاسوسان و منافقین داخلی آماده ایم و منتظر امر فرماندهی کل قوا هستیم . انتقام سخت و فوری
  • مینا بنی کمالی GB ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گرفتن انتقام سخت بسرعت . زدن پایگاههای آمریکا در منطقه . زدن اسرائیل . دستگیری عوامل نفوذ و خائن در داخل
  • دی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    یه سؤال دارم... پس این صهیونیستا کی و چه جوری باید از بین برن؟ نکنه منتظریم پیامبر با خدایش برن با دشمن بجنگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بینام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما هنوز منتظر انتقام سخت حاج قاسم هستیم ،نمیدونم چرا حرکت مهمی که در خور انتقام گیری از ایشان بود نشد ولی حالا دیگر بهانه خوبیست برای نابودی اسراییل فقط یک قدم مانده تا نابودی این غده سرطانی فقط یک قدم
  • داود کوهساریان IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقال سخت.بقول حضرت آقا دوران بزن پدرو دیگه تمام.بزنی میخوری.الان زدن باید بخورد.بدجورم بخورم.
  • علوی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • محمد افضلی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ای دشمنان کوردل ،سایه به سایه دنبالتون هستیم، و سایه ها ی ترس بر سرتون...ترسوهای بزدل نفوذی های داخلی... و اینم بدونید که درخت انقلاب و نظام ، با این شهادت ها جون می گیره وبارور میشه. ما امروز آماده شهادتیم / جان دادن در راه ولایتیم گر ولایت اجازه دهد/یک جان کم است صدجان می دهیم.
  • محمدصادق شارعی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    وقتی نتانیاهوسال گذشته به صراحت از دانشمند مانانم میبرد،چرابرای حفاظت ازاین چنین اشخاص مهمی اقدام درست صورت نگرفت،وزیرو...جایگزین دارند اما دانشمند!!!!!!!ابتدا بررسی عوامل داخلی وإفشای دستهای پنهان بعدبرخوردباعاملین اصلی ترور.
  • ابراهیمی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    لعنت بر سگ صفتان و خائنان وطنی
  • پورقاسمی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام عزیزان گرفته بشه ما خانوادههای داغ دیده اتتظارداریم که انتقام این نباشه که فقط یه بارموشکی زده بشه مقداری خاک ویران بشه مصلحت ها برداشته بشه عاملان داخلی به سزای کارهای پلیدشون برسن آقای ما مولای ما وقت آن نشده که انتقام بهترین عزیزانمان به بهترین نحو احسنت گرفته بشه وای اگرخامنه ای اذن جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد رهبرا ما باز عزیزانی داریم تقدیم اسلام کنیم خدایا فرج مولایمان را برسان تا انتقام شهدای مظلوم ما را از این منافقان کور دل داخلی وخارجی بگیره
  • پورزمانی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت اطاعت از مقام معظم رهبری
  • استادی IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #انتقام سخت انتقام سخت به معنای واقعی کلمه
  • شهرام عباسپور IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام و احترام، چگونه است که کشورهای بقول خودشان در حال توسعه و دارای فرهنگ و شعور می‌توانند خون جوانان غیور و انقلابی مارا در کشور خودمان و در ملأ عام بریزند؟ پس چرا ما باید تعلل کنیم و بدنبال دیپلوماسی باشیم؟ خیر، به اعتقاد بنده حقیر به دستور آقا و توکل به خدا و امام زمان (عج) همین امشب قبل از اینکه دیر بشه چنتا از اون موشک 6ای خوشکل و زیبا رو در دل نتانیاهو با نیت انتقام سخت، قرار بدیم تا دشمنان اسلام دیگه جرأت تعرض و دست درازی به حقوق ایران و ایرانی رو نکنند، با تشکر
  • فریبا سرمدی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    جانم را بگیرید ولی افراد بی کفایت در هیچ منصب قدرتی نباشن
  • محمدرضاطالبی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرگونه دادن پالس مذاکره ازطرف دولتمردان نظام یعنی تضعیف خون شهید وودادن پیام ترس وعقب نشینی نظام ازموضع مقاومت وایستادگی
  • یا مهدی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لطفا سریع تر انتقام از عوامل این جنایت بزرگ گرفته بشه چقدر باید داغدار بشیم بشه دیگه چرا باید یه عده راحت بتونن یه شخصیت مهم رو بکشن,امنیت ما باید قوی عمل کنه
  • محمد بهزادی شینی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام سخت ودردناک گرفته شود. باید در برابر یک ضربه ی دشمن ۱۰ضربه وارد شود.
  • محمدرضالطف الهی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام بر شهیدان راه حق از مسئولین محترم تقاضای اقدام سرسخت متقابل داریم
  • .... IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ابتدا از منافقین وغریزدهای داخلی شروع کنید باید اداره اطلاعات و...تصفیه بشه از عناصر تروریستی
  • مسلم IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام از عاملان این ترور وحشیانه
  • فاطمه IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت وکوبنده
  • دشتی راضیه سادات IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ... را از خواب بیدار کنید، بهش بگید چه اتفاقی افتاده،
  • معصومه IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • امیرحسین نیکوقدم NL ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    ما تاآخرین نفس می ایستیم وهیچ یک از فشارهای جامعه ذره ای از این عشق به مقتدایمان را کم نمی کندمنتظر انتقام سخت هستیم
  • فاطمه IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام به نظر من تا داغ تازه هست وخون مردم بجوش باید انتقام خون شهدای جمعه گرفته شود ومسئولین تمامن باید رهبری را یاری کنن
  • اسماعیل محمد شریفی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید اونایی که اطلاعات دانشمندان ما را می دهند نابود کرد
  • حسین جانی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    جمهوری اسلامی هر چه سریع تر باید انتقام این شهید عزیر را بگیرد، سکوت ایران مجوز و قدرتی میشود که دشمنان اهداف والا تری را از بین ببرند. لطفاً #انتقام_سخت سلیمانی ها در حال پر کشیدن . . .
  • محمد گودرزی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    یا عین الله الناظره
  • زهرا پیری آرانی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما جمعه ها منتظریم... اما خبر شهادت به ما می دهند... ما را بکشید ما بیدارتر میشویم.... اللهم عجل لولیک الفرج
  • مصطفی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر سازشکار مرگ بر مذاکره
  • مهدی حافظی زاده IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط نابودی اسرائیل
  • گودرز IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسم رب الشهداء و الصدیقین نه اینکه نتانیاهو اینقدر می ارزد بلکه چون در راس هرم قدرت اسرائیل قرار داره باید به جای شهید عزیزمون به درک فرستاده بشه! 5
  • علی GB ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انقام سخت و متقابل هرچه سریعتر.
  • پیرو ولایت IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    پیرو ولایت فقیه باشیم تا گمراه نشویم.لذا گوش به فرمان حضرت امام خامنه ایم...
  • ملیحه رموک IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    ما طلاب حوزه علمیه کوثر فردیس راهی به جز اتتقام سخت از تمامی جنایتکاران علی الخصوص امریکای جیره خوار وصهیونیستهای کافر را به مسیولین پیشنهاد نمی کنیم
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام سکوت تا کی؟؟
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آدم عاقل از یک سوراخ دوبارگزیده نمیشه دندان لق روبکنید بندازید دور
  • اکبرپناه IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حمله به اسراییل
  • skm IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    عاملان باید به سزای کار خود برسند مخصوصا عاملان داخلی کسانی که برای کشور های بیگانه جاسوسی میکنن در گذشته سردار سلیمانی را فروختن دیروز فخری زاده را امروز یا فردا میخواهند چه کسی را به دشمنان بفروشند
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید کشت باید کشت عاملانی نفوذی وافراد خودفروش داخل کشور را که به اسانی جولان می دهند
  • محمد مجتبی آراسته IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام خونشان را گرفت و به اسرائیل حمله کرده تا این غده سرطانی را از زمین برداریم
  • ذلیخائی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا عالم بر سر بزدلانی که دست به ترور بزرگ مردان ما میزنن، اینها همه عجز است و نشان قدرت ایران بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود...
  • یازهزا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مامنتظرانتقام سخت هستیم بزودی
  • مهدی IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 13
    سلام فقط و فقط انتقام خبرگزاری حوزه! سایر موارد دقیقا چیه؟ اصلا چرا مذاکره رو توی گزینه هات گذاشتی؟
    • فاطمه سادات IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 20
      یعنی واقعا متوجه نمیشید؟ الان بعضیا مدام دارند میگن که نباید واکنش خاصی داشته باشیم و صرفا باید مذاکره کنیم و راه‌های دیپلماتیک رو پی بگیریم. اتفاقا این هوشمندی است که با این گزینه و رای بسیار پایینی که آورده، در دهان برجامیون و طرفداران مذاکره بزنه... کاش اندکی بصیرت و فهم رسانه‌ای داشته باشیم
  • حجت الله آذرخش IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    به نظر من باید چند نقطه حساس از تل آویو و حیفا رو با موشک بزنیم
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 16
    سلام تورا به خدانگذارید گفت وگو مذاکره کنند تحقیر تابه کی هرروز یکی ازعزیزای دلمونو می کشن هنوز داغ سردار به دلمون که داغ یک عزیز دیگر و به دلمون گذاشتن این دفعه دیگه لهشون کنید خیلی گستاخ شدن تو کشور خودمون جلو چشامون عزیزای مارا پرپر کنن ولی نمیدونن که ما قوی تر می شویم هرچی ازما رابکشن ما تشنه تربه شهادت می شویم وحتماً انتقام سخت تری می گیریم مرگ براسرایل مرگ بر امریکا مرگ برانگلیس
  • محمدغلامی IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بزنیدکه نفهمندازکجاخورون
  • میم IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • اسماعیل هاشمی IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری وانتقام سخت
  • امیر IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انقدر در شهادت های این چنین مثل شهادت سردار کوتاه آمدیم ک حتی داخل کشور ایران هم جرات همچین کاری و دارند و تونستن همچین جراتیو تروریست ها در انجام عملیات در کشور لبنان ندارند اونوقت با کوتاه آمدن های ما ب این راحتی کشتندو رفتند حداقل انتقام ما کشتن یک دانشمند مهم کشوری یا لشگری از رژیم صهیونیستی وحامی اون یعنی آمریکا میتونه باشه
  • س IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 13
    خدالعنت کنه اون مسئولینی که خون مردم را تو شیشه کردن و دائما با پالس مذاکره، مسبب شهادت شخصیتهای مفید و مؤثر انقلابی میشن
  • فاطمه رفیعی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت ب اونهایی ک خوب های مارو شهید میکنند و سلام ب اهالی انتقام سخت
  • علوی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مدارا با دشمن جز خسارت و خواری نتیجه ای ندارد. اشداء علی الکفار دیپلماسی ذلیلانه نمیخواهیم فقط انتقام
  • نجمه اقتداری IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت،مرگ برمنافقین ،مرگ برآمریکا2
  • عیسی‌نادری IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدالعنتشان‌کندعاملان‌وآمران‌این‌جنایت‌را‌شمارابخدااینبارانتقام‌زهرآگین‌بگیریدازرژیم‌منحوس‌صهیونیزم‌‌انتظارتاروزانتقام‌واقعی
  • محمد هاتفی اردکانی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسرائیل نابود شود
  • یاصاحب الزمان IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #انتقام سختتتتتتت
  • سلام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید اسراییل و امریکا رو با خاک یکسان کنیم دیگه نمیشه تحمل کرد پارسال یک دانشمند و امسال یکی دیگه و بعد حاج قاسم و واقعا دیگه نمیشه نفس کشید فقط باید همشونو با خاک یکسان کنیم واقعا از دست این دولت بی تدبیر که دانشمندامونو به دست دشمن داد به خدا پناه میبریم ای خدا خودت به داد دل رهبرمون برس.
  • علیرضا IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خجالت داره بخدا غیرت ایران باشین و سیلی ای بزنین ک صداش تو تاریخ بپیچه تا دیگه هیچ احمقی سرش هوای ترور ایرانی نکنه
  • صادقی IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا لعنت کنه غربزده ها را
  • رضادوستوندی IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید یه پاسخی داده یشه که باز دارنده باشه
  • محسن طهماسبی IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام بهترین راه است چرا که دشمن حرف حساب را نمیفهمد و اینکه ضربه شصتی باشد برای دشمنان و صهیونیست های داخلی که حساب کار دستشان بیاید
  • فاطمه IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    واقعا تاسف میخورم که این شهدای هسته ای رایکی یکی یه این راحتی از ملت ایران میگیرند .. علی لعنه الله علی القوم الظالمین
  • علی محبی اشنی IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با استمداد از خدای متعال وبه امر رهبر عزیز مقتدرانه ومدبرانه باید انتقام گرفته شود
  • مبینا IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حالا هی بیان بگن مذاکره
  • اللهم عجل لولیک الفرج IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما ملت امام حسینیم وهیچ گاه ذلت وخواری را نمی پسندیم وهمیشه وهمه جا حافظ دین اسلام وولی فقیهمان هستیم. ما فقط انتقام سخت میخواهیم. یاعلی
  • محمد ادیب زاده IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • زهرا IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام بله مذاکره خیر
  • ملیحه فولادزاده IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید ریشه منافقان را نابودو منتظر انتقام سخت هستیم هنوز و این خونها من رو زنده تر میکنند که پشت رهبرم امام خامنه‌ای باشم اللهم عجل لولیک الفرج ان شاءالله
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام تنها التیام این زخمهاست
  • سعید کرمی فرد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام انتقام خیلی سخت تر و وحشتناک تر از حمله به عین الاسد.....
  • عصمت یاری IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط اقدام متقابل
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • علی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گزینه ۱
  • نجیبه جهانتیغ IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 8
    ما اهل مذاکره نیستیم و نباید مذاکره کنیم
  • محبوبه کیانی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • عیسی نیا IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 4
    موشک های نزده میشود تحفه ی میز مذاکره .... تموم گزینه های مهم داریم از دست میدیم ... اگر انتقام نگیرید نشان دهنده ی این است خود شما هم در ریختن خون این در های گرانبها شریک هستید
  • فاطمه بابا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام شهید فخری زاده گرفته شود
  • صدیقه دبیری IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام گرفته شود ولی آن طور که رهبر عزیز تدبیر فرمایند
  • نادره IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شناسایی عوامل داخلی ومعرفی آنام به مردم و اعدام در ملا عام برای عبرت گیری امثال ایشان انتقام از دشمن خارجی مشابه عین الاسد
  • داود IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام
  • محسن دهقان IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 28
    تا الان ما با آمریکا مذاکره کردیم دیدیم نتیجه اش شد کشتن سردار سلیمانی وباهاشون معامله کردیم جاسوس آنها را دادیم سپس نتیجه اش شد کشتن دانشمند هسته ای آقای محسن فخری زاده پس نه معا مله نه مذاکره فایده ای نداره فقط اول گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی سپس گرفتن انتقام خون شهید فخری زاده فقط و فقط انتقام سخت #انتفام سخت
  • ناهید علی زمان ابیانه IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت تا نابودی اسرائیل
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    چرا باید چنین شخصیت های مهمی بدون محافظ و بلکه بالاتر بدون خودرو ضد گلوله تردد کنند در جامعه. کاش بیشتر به فکر نخبگان و دلسوزان کشور بودیم.
  • فاطمه سادات IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا هیچ کاری نمیکنین این همه دانشمند هامون رو دارن پر پر میکنن فقط نشستیم نگاه میکنیم هی انتقام هی انتقام به حرف که نیست به عمله .... باید ی کاری کنین
  • حسین IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    موشک بفرستیم
  • مهدی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • طیبه توکلی حامد IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان ضعیف و دیگر به هیچ عنوان حرف مذاکره را نباید زد
  • ژهراشریفزاده IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواستارانتقام سختیم
  • بتول حسین خانی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام واحترام چراباید به این راحتی سرداران ودانشمندان هسته ای مارا ترور کنند لطفاً تجدید نظر فرمایید قبل از هرچیز بایداز دستاوردهای نظام مقدس وسرداران وفرماندهان عزیز باید حفاظت وحراست شود والسلام
  • درویشی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    منتظر امر رهبری می مانیم
  • لیلا دلاوری IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل،، گوش به فرمان رهبریم
  • صادق IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    یکبار برای همیشه قدرت ولابی این ملت رو نشونشون بدید که بفهمن بک دانشمند ایرانی یعنی نابودی وخسارت فراتر از تصور برای اونها.....فقط انتقام الساعه الساعه
  • مرضیه بکتاشیان IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم حتماً باید زود انتقام گرفت
  • یاعلی مدد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید ۱۰۰درصد جواب کوبنده ای ب این آشغالها داده اگه جوابی نگیرند باز ب این کار وحشیانه ادامه میدهند قطعا.
  • مهیار IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    همیشه ضعف و همیشه ترس فقط باید گفت که اگر این بار کار را یکسره نکنید کارمان را یکسره میکنند ماگوش به فرمان رهبریم
  • عشاق الحسین IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر سران ترور
  • سیدمهدی روحانی اصفهانی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام ترور نتانیاهو یازدن اسرائیل
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قبل از قصاص، یکی از راههای پشیمان کردن اسراییل از این جنایتها افزایش توان هسته‌ای است. از همین امروز باید غنی سازی ۳۵درصد عملیاتی شود.
  • سگ جو IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    داداش پرسیدن نداره موشک بارانه مناطق مهمه اسرائیل
  • شعبانی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دعا و آماده سازی برای ظهور ،لعنت بر نفوذی ها ،انتقام سخت
  • سهیلا US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام
  • حسین IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام
  • زینب غفاری IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرچه سریعترعامل داخلی و خارجی شهید فخری زاده و سردار سلیمانی گرفته شود خصوصامسئولان داخلی بایدپاسخگو باشند
  • سارینا IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت سخت سخت
  • مهران سوری IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ۖ تَراهُم رُكَّعًا سُجَّدًا يَبتَغونَ فَضلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضوانًا ما مردم ایران مردمی ذلیل و کم توان نیستیم که دشمن مارا ذلیلانه نگاه کند همین که دیگر راه چاره ای پیدا نمی کند دشمن متوسل به زور میشود پس جواب زور ظالم تنها با زور است نه مذاکره
  • مهران سوری IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ۖ تَراهُم رُكَّعًا سُجَّدًا يَبتَغونَ فَضلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضوانًا ما مردم ایران مردمی ذلیل و کم توان نیستیم که دشمن مارا ذلیلانه نگاه کند همین که دیگر راه چاره ای پیدا نمی کند دشمن متوسل به زور میشود پس جواب زور ظالم تنها با زور است نه مذاکره
  • امیر محمد پیری IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام و بس.....
  • منصور مولایی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بی عرضگی وبی کفایتی دولت اصلاحات قاتل جوانان ودانشجویان ماست وگرنه طبیعت گرگ درندگی است
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط اسرائیل باید نابود بشه حمله نظامی سری
  • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • صراط IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم انتقام اصلی اون موقعی صورت میگیره که این شجره خبیثه از ریشه واژگون بشه چنانچه این اقدامات مقابل به مثل هم بی تاثیر نیست باید زد چند برابرم باید زد نه فقط مقابل با مثل، هدف جرئت نداشتن و راه نداشتن اون ها بر همچین غلط هایی هست،این نکات مهم هست و باید برایش اقدام و پیگیری و شناسایی بشه این چراغ سبز نشان دادن ها کار را خراب میکند،این نفوز هاوترس هاواتکاء ها تا بحول قوه الهی به اون هدف والا برسیم یعنی مسلط بر جریان کفر واستکبار جهانی بشیم ان شاءالله با ظهور حضرت حجت سلام الله علیه
  • حمید سالار IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینکه امریکایی‌ها و اروپایی‌ها دوره افتاده و می‌گویند ایران نباید نسبت به این ترور واکنش نشان دهد در واقع توهینی بزرگتر از حادثه روز جمعه است. طبق برخی گزارش های منتشر شده یک جوخه ۱۲ نفره که تقریباً با تیم پشتیبانی و هماهنگی یک دسته کامل نظامی (۶۰نفر) می‌شوند در پایتخت ایران که چند نهاد امنیتی در آن فعالیت می‌کنند، معاون وزیر دفاع و رئیس یکی از سازمان‌های دفاعی کشور که دست بر قضا بارها هم دشمن نام او را ذکر می‌کند ترور می‌شود، آن وقت غربی‌ها می‌گویند زمان پاسخ نیست؟! برعکس، همین الان زمان پاسخ است و باید تا خون این شهید داغ است و داغ شهادتش بر دل ماست داغی بزرگ بر دل دشمن گذاشت تا یاد بگیرد دیگر از این کارها نکند. بین ترامپ و بایدن در دشمنی با ملت ایران هیچ تفاوتی وجود ندارد، این نه اقدامی دیپلماتیک بود و نه تروری سیاسی؛ این ترورها سال‌های سال است که به دلیل وجود سوراخ‌های بزرگ در ساختار اطلاعاتی کشور روی داده و اگر کار به همین منوال پیش برود بیشتر هم روی خواهد داد. این وسط فقط ناراحتی و عصبانیتش برای ما می‌ماند، دیگران که فقط از انتقام می گویند و می‌روند و ما کف خیابان نشسته‌ایم باید شب تا صبح خواب به چشمتان نرود.
  • آذرتاکر IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 13
    با عرض سلام باتوجه به اینکه حضرت آقابارها فرمودند مذاکره نتیجه ای ندارد اما رجل سیاسی کشور گوش نکردند وبازدوباره قاسم دیگر دادیم دیگر سازش کاری ملاحضه فایده ای ندارد ما فقط انتقام می خواهیم وبس آقای ظریف دوست ۳۰ ساله شمانیامده قربانی دادیم وای به حال این ملت بااین رجل سیاسی بی خرد که حرف ولی را زمین می گذارند
  • انسیه مداحی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام انتقام تند وسریع خسته شدیم ازاینکه حرف انتقام سخت رو میزنید ولی انجام نمیدید دیگه دشمن باید چکار کنه شما به اسراییل موشک بزنید
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نزنیم میزنند
  • عیسی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    از شعار و مخفی کاری خسته شدیم همین لحظات منتظر یه انتقام دل چسبیم
  • حسین ق IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    سلام ودرود ورحمت واسعه به روح شهیدان هسته ای ومقاومت وسلامت خصوصا شهیدان بزرگوار فخری زاده وسلیمانی عزیز وسایر شهدای . آقای گوترش دبیر کل سازمان ملل ! شما ما را دعوت به خویشتنداری کرده اید به جای این حرفها شاخ هاودندانهای زیاده طلبان غاصب واشغالگر وکودک کش را بزن که یکی به فلسطین دندان تیز می کند آن دیگری به یمن وآن بالادستی شان به کل دنیا. مهار اینها را به دست بگیر ،شما می گویید ما خویشتنداری کنیم یعنی عزت واقتدارمان وپیشرفتمان لگد مال شود هر گز ،ما به سخن خداوند عمل خواهیم کرد جزاء سییة سییة بمثلها دوران بزن در رو تمام شد
  • فدائی رهبر IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #انتقام_سخت #نه_مذاکره_نه_ برجام فقط انتقام کاش عده ای بفهمند اگر یک قدم عقب بروید آنها یک قدم جلو می آیند.
  • علی اکبر IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام ، شهادت مظلومانه دانشمند عزیز و یار و هم تراز حاج قاسم در عرصه ی فیزیک و... به مقام معظم رهبری و هموطنان عزیزم تبریک و تسلیت عرض می نمایم شهید والا مقام ؛ معلم دبستان ، هفت کبوتر داریم شغال میآید یکی از آنها را میخورد حالا چند کبوتر باقی میماند ؟ دانش آموز دبستانی ، هیچی نمونه! معلم چرا ؟ کودک دبستانی ؛ چون شغال راهش را یاد گرفته اگه تله نزاریم میآید بقیه را هم میخورد !! خانه ای که تله ندارد بهشت شغالهاست !؟ التماس تفکُر
  • زهره همایون IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت و فوری
  • علیزاده IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر منافق
  • دهقان IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    واقعا چرا چنین خیانت هایی رخ میده
  • نگار IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به خدا انتقام باید گرفت
  • فاطمه IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر تروریست
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما همه سرباز تویم خامنه ای گوش به فرمان تویم خامنه ای❤هر چه آقا بگوید همان شود
  • فاطمه سادات موسوی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • شیداقربانی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دل ملت ایران خون شده واقعا جواب دندان شکن میخوان
  • کبری عباسی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام ما از داخلی ها ضربه می خوردیم باید انتقام از جاسوسان و نفوذی ها گرفته بشه
  • محمدی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 7
    سلام علیکم این جنایات در پی مذاکرات بی خودی است که این دولت ناکار(روحانی)آمد در پیش گرفته و ابتدا به ساکن باید این دولت حذف شود و بعد عاملان این جنایت و مسئولان رده بالای آنها به فرموده آقا:دوران بزن و در رو تمام شده است
  • زینب IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت بر تروریست. لعنت بر حامیان تروریست. خدا ازشون نگذره. بکشید هر بکشید ملت بیدارتر میشود. عمار و مالک علی را کشتید. منتقم خونشان خواهد آمد
  • دهقان IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام بايد مطيع رهبري باشيم الهي شكر سايه اين حكيم فرزانه روي سرمان هست
  • محب علی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • حسن دلاور IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اعدام
  • حسن زاده IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هر چه زودتر انتقام سخت بگیرید وگرنه با یکملت طرف هستید
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط نابودی اسرائیل در مقابل خون دانشمند عزیزمان
  • مرضیه محسنی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید طبق نظر ولی فقیه رفتار کرد
  • فاطمه IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام گرفته بشه و نفوذی ها رو به اشد مجازات رسوند
  • رضا محمدی نیک IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نضر بنده انتقام سخت و پشیمان کننده است .به طوری که به ضرر این تررورسم ها باشه .ما همه آماده ایم گوش به فرمان رهبر
  • اشراق IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرچه کوتاه بیاییم دشمن گستاخ تر می‌شود
  • حسینی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بی صبرانه منتظر انتقام سخت و خشن هستیم تا دیگر کسی جرئت نگاه چپ به کشور عزیمون رو نداشته باشه چه رسد به ترور عزیزانمان
  • زهرا دهقان IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چه بی رحمانه کشته شد
  • محمدی لیلا IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام وقت بخیر، ترور کردن عزیزانمون در کشور خیلی راحت شده، باید با عواملش ب شدت برخورد بشه و کسی ک این کارو راحت کرده از میان برداشته بشه
  • معصومه رمضانی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام از نفوذی های داخلی وعوامل خارجی اسرائیل وآمریکا
  • رضاهاشمی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تبعیت ازولی فقیه دراین شرایط
  • عسکری IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر انتقام سردار سلیمانی به دقت و کافی گرفته میشد الان این اتفاق نمی افتاد .ایناهنوز از ما نمیترسن که جرات این غلط های زیادی رو میکنن . انتقامی واقعا سخت و مقابله ای به مثل باید از ظالمان و بی دینان گرفت . انتقامی از عاملان اصلی .دستور دهنده گان بانیان .اجرا کنندگان .یک دانشمند دانشش جهانیست .تعلقش جهانی است .عضویتش جهانیست ..
  • صغری IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر دشمنان داخلی و خارجی که چشم های کورشان نمیتواند پیشرفت ایران راببیند
  • حسین IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به عاملین جنایت پاسخ سخت باید داده شود
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم انتقام از شهید فخری زاده باید در شأنش باشد یعنی باید ضربه ای به اسرائیل بزنیم تا برایش گران تمام شود و خسارت مادی سختی ببیند ونتواند این خسارت را جبران کند.
  • حمید IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت ابتدا از مصوبین داخلی لیبرال سپس از دشمنان خارجی
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام انتقام
  • رضا IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام دیگه تعلل جایی نداره در شهادت سردار سلیمانی خیلی قضیه رو پیچاندید و با یک حرکت کوچک و ساده از سر باز کردید شهادت سردار یک اعلام جنگ تمام عیار بود دیگه توی مجلس هم تصویب شد که هرجا آمریکایی دیدید بزنید اینجا ببینم چطور جبران کنید کم کاری انتقام شهادت سردار را+انتقام شهادت یار سردار و رهبر را
  • زهرا IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    سلام وعرض تسلیت تاریخ مکرر نشان داده که درصورت عدم مقابله به مثل باید منتظر جنایات بعدی باشیم
  • جعفریان IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آمریکاواسراییل رابا خاک یکسان کنید.ماهمه کفن پوشیدایم وآماده
  • آذر ممیوند IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    ای رهبر آزاده آماده ایم آماده انتقام سخت
  • زهرا رجبی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت و پشیمان کنند ه لازم است
  • FATEMEH IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    عالی بود ولی کاش زیاد تر بود
  • سیده فوزیه موسوی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری .
  • زارع IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری
  • خدیجه صباغی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت ودر نزدیکترین زمان ممکن
  • نرگس کاظمی ترکمن IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت خدا بر دشمنان امیدوارم با جواب دندان شکن مرهمی باشند بر دردهای ما مرگ بر اسرائیل مرگ بر امریکا
  • حسن ابراهیمی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت ما گوش به فرمان رهبریم مذاکره ممنون
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظرم در ابتدای امر باید از خائنین وطنی انتقام گرفت،و بعد همه رو با خاک یکسان کرد،داغ حاج قاسم سلیمانی هر روز داره بیشتر ما رو میسوزونه،و این داغ آقای فخری زاده غیر قابل تحمله...
  • منصوره IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    متاسفانه امنیت کشورمون زیر سوال رفته. و اسرائیل خیلی جلو رفته و متاسفانه فقط صحبت انتقام میشود. به‌جای انتقام باید از کشورمون مراقبت ویژه تری بشه که تو روز روشن اینطوری گلهای مملکت پر پر نشن
  • عبدالله IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هم اقدام عملیاتی و مقابله به مثل، هرچند که مثلی ندارند. وهم شکایت به سازمان ملل، که شده سازمان صهیونیزم. آخه « بوسیله این عناصر خود فروخته» زهی خیال باطل
  • علی حسن سورنی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام سریع
  • سیده نسرین سجادی IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    موافقم
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بعد از شهادت سردار دوباره جرأت کردن غلط زیادی بکنند پس هرچه زودتر باید جوابشونو داد
  • ادهم بستان افروز IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه نکشیم میکشن این خصلت کفاره # انتقام سخت #
  • پوستش IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    محافظت ازجان این دانشمندان باکیه چرا کسی پاسخگونیس اندازه دشمنی که جنایت کرده مسئول بی تدبیرنیز مقصره این چه امنیتیه توروخدابفکزسرمایه های جبران ناپذیرمملکتمون باشید ما همه سختی ها رو تحمل میکنیم ولی بی عرضه گی هم اندازه داره تا کی بدون توجیهه خدا ازتون نگذره اگرقصوری میکنید
  • مهدی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا نظر من رو نمیزاری
  • صغری IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • حسام کتلی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت✋
  • مرتضی IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    یکی زدن صدتا باید بخورن
  • حمیدرضا شهریاری IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما نه جوابی در خور ترور حاج قاسم دادیم و دردی که از کرونا میکشیم نتیجه ریخته شدن خون آن عزیز و کم شدن اولیاالله از روی زمین بود اگر جوابی در خور ندهیم باز باید شاهد اینگونه شهادت ها باشیم. ترور ترامپ هم برای خون حاج قاسم کم بود دیگه چه برسه به هلاکت رسیدن چند سرباز بی مایه
  • علی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظر می رسد طرحی داشته باشیم که امکانات و اهداف و برنامه ریزی بشود که کار به قدرت جلو رود و با فکر و عاقلانه جلو برویم نه احساساتی
  • شمسی توحیدنژاد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لطفا انتقام تا دیگه اجازه به خودشون ندهند که به این راحتی دانشمند مارا ترور کنند
  • مرتضی IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام یک کلام
  • راضیه IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سخت ترین نوع انتقام. الهم لعن جبت والطاغوت
  • سعید IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و شخصیت های پرتوان و پرتلاش علمی مانند شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده به حق از سرمایه های بسیار ارزشمند ملت ایران بوده و هستند این اقدامات خصمانه و ترورهای ناجوانمردانه خسران بزرگ برای این مردمی است که به دنبال استقلال و پیشرفت خود است. حتما این خسارت بزرگ تاوان بسیار بزرگی برای دشمنان این ملت خواهد داشت. ما و دشمنان در انتظار روز انتقام سخت خواهیم بود که آنروز ان شاءالله خیلی نزدیک است.
    • محمدی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      نه تنها عاملان ترور دانشمندان بلکه سازشکاران داخلی هم باید محاکمه و مجازات شوند
  • یا زهرا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کمترین کوتاهی دربرابر این جنایات نابخشودنی ست
  • حسن روشن IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام دانشمندان کشور بایستی با دقت وهوشیاری حراست ونگهبانی شوند تا هیچگونه آسیبی آنها را تهدید نکند،وبرای انتقام نیز بایستی با برنامه ریزی درست وبنحو شایسته اقدام شود تا دشمن دیگر جرات جسارت به آحاد کشور،علی الخصوص دانشمندان ومتفکران عرصه علم وفن آوری وهسته ای را نداشته باشند......
  • مصطفی ظاهری IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت نه چیز دیگه ای
  • م IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوری
  • محمد IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نگذازیم مثل سپهبد شهید سلیمانی که فقط عین الاسد را زدیم نه انتقام سخت کار تمام شود.
  • دل ارام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام همین امشب تا بفهمند با‌ چه کسانی طرف هستند.
  • جواد IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت هرچه سریعتر
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گوش بفرمان رهبرباشیم چون رهبرگوشبفرمان امام زمان هست هرچه ایشان بفرمایند عمل کنیم
  • مصطفی تقی زاده فراهانی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حاج قاسموترور کردن گفتند؟حاج محسنوترورکردند می گن انتقام سخت چندتاازاین شهادتها بایدتوروز جمعه ببینیم که انتقام سخت گرفته بشه
  • Reza IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این مرد بعد از ۵۰ و اندی سال وقت چیدن میوه های دانش اوست حال چقدر باید بگذرد تا فردی مانند او بیاید و چه مشقتها بکشد تا پا جای پای او بگذارد. #باید_هزینه_انتقام_را_بالا_برد
  • زينب IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به فرموده رهبر عزيزم ... انتقام سخت و سريع ان شاءالله با ظهور مولا صاحب الزمان عج اسرائيل اين جرثومه فساد و كثيف بزودي از زمين محو شود آمين يا رب العالمين
  • اعظم غلامی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام جنگی
  • فراهانی IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حمله نظامی
  • عرفان IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    مرگ بر خیانتکاری که اسامی 500نفر از مهره های اصلی رو دو دستی تقدیم بیگانگان کرد. مرگ بر کسانی که غربگرا هستن. مرگ بر کسانی که خنده های دسمن رو به نابودی کشورشون ترجیح میدن.
  • جواد IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرچندکه ارزش موشکهای مابیشترازسرنتانیاهو وطرفدارانش هست (چون پای این موشکهاشهیدان ودانشمندان زیادی دادیم )ولی حروم کردن چندتاموشک میتونه زهرچشمی ازتروریستهابگیره
  • مهدی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سگ هار رو نکشی بیشتر گاز میگیره تا زمانی که انتقام نگیریم همینه
  • سجاد IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام بهنگام و سخت باعث التیام یاران جبهه انقلاب و باعث پیشگیری از تکرار چنین جنایاتی خواهد شد ان شاء الله
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انشاءالله هرچه زودتر انتقام سخت را از اسرائیل و آمریکا بگیریم
  • امید IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نتقامی سخت مطابق با دستور رهبری در شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه ودرشهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده نابودی اسرائیل از صحنه روزگار
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خون هر شهیدی باعث برکت و ایجاد وحدت بیشتر در امورات مملکتی می گردد. انشاءالله که مسؤلین بتوانند درک کنند و با اقدام جهشی امورات اقتصادی را پیش ببرند.
  • قربانی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت و فوری فوری فوری. دشمن را باید سرجایش نشاند.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت بر بزدلان صهیو نیست هر چه رهبر فرمان دهد
  • معصومه اکبری منش IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله به مثل
  • محمد قمی اویلی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر اسراییل.نابودی اسراییل ال سعود
  • فاطمه IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تنها انتقام میتونه دل سوخته ی این مردم رو اروم کنه تاکی اونا فقط زخم بزنن و ما صبر پیشه کنیم؟ گرونی فقر مریضی کرونا همه رو میشه تحمل کرد ولی ریختن خون گنجینه های مملکتمون رو نمیشه نذارین بیشتر از این دلخوشی هامون رو بگیرن
  • کریمی عقدا IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامی سخت
  • سمیه حسنی پور IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
  • صادق IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام واجب است بایدانتقام بگیریم تادیگرهمچین غلطی نکنن
  • ابراهیم IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام دردناک...
  • محمدعماد IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • وحیداحمدی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام نباید عجولانه باشه به ویژه اینکه دست عوامل نفوذی امنیتی در این حادثه تروریستی آغشته به خونه ..آقای وزارت اطلاعات کی میخوای عوامل نفوذی رو ازمجموعه خودت پاکسازی کنی ؟؟
  • مهدیه السادات حسینی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت.... ما هنوز داغدار شهید سلیمانیمان هستیم... چرا باید دشمن به خودش جرأت تکرار بدهد؟؟؟؟
  • علیرضااکبرزاده IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مطیع امررهبریم
  • نجمه IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام بگیرین
  • NL ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    21 0
    لری ویلکرسون، رئیس دفتر وزیرخارجه اسبق آمریکا: دست اسرائیل را در ترور شهید فخری‌زاده می‌بینم که به همراه رژیم‌های امارات و سعودی، برای ناکام کردن بازگشت دولت بایدن به گفت‌وگو و برجام تدارک دیده است. من نمی‌توانم دست کسی جز اسرائیل را در این موضوع ببینم. به همان اندازه، نمی‌توانم هدفی جز برای بستن راه‌های بازگشت دولت بایدن به توافق هسته‌ای ببینم. برای ترور فخری‌زاده چند سناریو نوشته شده است. این کار به دنبال تحریک ایران به واکنش و پس‌از آن واکنش از سوی ایالات متحده است. همین‌طور طراحان آن به‌دنبال ایجاد طوفانی هستند که رئیس‌جمهوری جدید آمریکا امکان بازگشت به برجام نداشته باشد. من تنها می‌توانم بگویم که نتانیاهو به‌طور فزاینده‌ای در حال منزوی شدن است. وی با اتهام‌های فساد روبروست و ممکن است محاکمه شود. تنها چیزی که او را حمایت می‌کند، جایگاه نخست‌وزیری او است. او باید نخست‌وزیری را با چنگ و دندان حفظ کند و برای این منظور نیاز دارد که اسرائیلی‌ها را در حالت نگرانی امنیتی نگه دارد. اگر ایران واکنش نشان دهد، او از آن به‌عنوان بهانه‌ای برای افزایش تنش با ایران بهره‌برداری خواهد کرد. این زنجیره واکنش‌ها تا روز ورود بایدن به کاخ سفید، کار رئیس جمهوری جدید آمریکا برای بازگشت به برجام را پیچیده‌تر خواهد کرد. این مجموعه فکر می‌کنند که می‌توانند سیاست آینده بایدن را به چالش بکشند و برای این کار مصمم هستند. این کارها را می‌کنند و اقدامات بیشتری نیز در دست انجام دارند. من فکر نمی‌کنم که محمد بن سلمان به طور علنی با اسرائیل متحد شود. این گزینه آخر اوست. این کار می‌تواند واکنش شدیدی در داخل علیه وی به همراه داشته باشد./ایرنا
  • حمزه رحمانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقامی بگیریم که آمریکا نتواند دیگر نزدیک ایران شود
  • روح الله IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام به مثل
  • ط ب IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ان شاالله سربازان امام عصر عجل الله انتقام جانانه خواهند گرفت وخون شهید همیشه در حال جوشش است
  • عبادی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت شما آسیبی نرسد
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اول عامل نفوذ خشک کنید، بعد هم اسرائیل و آمریکا نابود کنید
  • ریحانه میرزا IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #انتقام سخت از تمام عاملانی که باعث این جنایت شده اند وخواهند شد انتقام بگیرید به امید ظهور آقا ومولامون عج
  • رحیمه‌ تیکدری‌ پور IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط‌ انتقام‌ سخت‌ هرچه‌ زودتر
  • امیر GB ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    16 1
    نباید اسیر احساسات شد باید از دستگاه دیپلماسی خواست تا این موضوع رو در جوامع بین المللی و حقوقی دنبال کند، حسن روحانی، شیخ دیپلمات هست، کارش رو بلده و همین طور آقای ظریف
  • حمید IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری
  • بنت الهدی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    صد شکر که دستان ولی بر سر ماست دستان اباالفضـــــــل علــی یاور ماست ما فاتح فتـــــــــــــنه های دورانیم چون سید علی خامنه ای رهبــــــــر ماست
  • مجتبی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ... ید الله فوق ایدیهم ... ... و سوره توبه زبان حال ما و آنهاست ...
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    پاسخ قاطع به این ترور ناجوامردانه
  • هاشمی IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام با صلاحدید آقا ودر شرایطی که بیشترین صدمات رو به اسرائیل بزنیم هر چه زودتر انتقام سخت گرفته شود
  • محمد زاده IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    اطاعت از رهبر
  • رقیه IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید تمام عوامل داخلی و خارجی از صحنه روزگار محو بشن
  • زینب بربری IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت ومجدانه
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اون آدمایی که این کاروحشیانه راانجام دادن چطور به این کارمذبوحانه تن دادند وپذیرفتند، آیاکاری ازدست ماساخته نبوده که اونهااینطورمعاندنشن،إن شاء ا... که اینجوری نباشه. # نگذاریم فرزندان ملت مثل غربی ها وحشی باشند.
  • عارفه‌حسینی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 8
    به‌نظرمن‌مذاکره‌با‌شیادان‌ونامردان آمریکایی‌هیچ‌ نتیجه‌ای‌نخواهد‌داشت.واگر‌این‌دولت‌ما‌از‌اول‌به‌ دستوری‌که‌حضرت‌آقا‌داده‌بودند‌گوش‌میکردند‌تا‌حال‌سردار‌سلیمانی‌های‌ما‌و‌فخری‌زاده‌ها‌را‌از‌دست‌نداده‌بودیم‌.‌واین‌سخن اما‌م‌که‌میگویند‌: بکشید‌‌مارا‌ملت‌ما‌بیدار‌تر‌میشود.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 18
    متاسفم برای کسانی که به مذاکره رای دادن
  • فیروزه مشرف IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری ومقابله به مثل
  • هوشنگ نصیری حاجی زاده IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری و مقابله به مثل
  • فایقه IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقدان نیروهایی مثل این شهید گرانقدر و بسیاری ازاین شهیدان برای کشور بسیار پردرد و پرهزینه است دلمون خون شده تا این دانشمندان را تحویل جامعه ی انسانی دهیم حالا که ازدستشان دادیم باید باعث و بانی این اتفاقات به سزای عملشان برسند نه با حرف وجلسه و گفتگو فقط با واصل کردنشان به جهنم بجای یکی ده تا.... مرگ بر خائن و وطن فروش نمک میخورند و نمکدان میشکنند
  • محمدحسن صادقی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواست ملت مظلوم ایران انتقام درخور و نه شعاری از عاملان مسقیم و غیر مسقیم این جنایت بزرگ است.
  • سیدحسین IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حالا پیرغلامان نظام را از راه بردارید بچه های حیدر کرار هستند جانم فدای رهبر
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام. حیف همچون افرادی قدر دان خون شهدا باشیم. حیف. که خونشون بدست چه افراد کثیفی میریزد. لعنت خدا بر اسرائیل
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نظر امت انقلابی، نظر ولی امر مسلمین جهان است. حکم آنچه تو اندیشی.
  • روح الله رضایی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ضمن عرض تسلیت به امام عصر علیه السلام و رهبر انقلاب و ملت شریف ایران از سربازان گمنام امام زمان علیه السلام خواهشمندم انتقام سختی رو از دشمن صهیونست ها بگیرند تا درس عبرتی باشد بر آنان و منافقان داخلی و خارجی
  • زارع سعیده IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینها در مورد ما چی فکر کردن حتی اگر نانی در سفره مان نباشید پشت اقایمان ایستاده ایم ما ا از چه میترسانند ان شاءالله گوش به فرمان امامان مشت محکمی به دهانشان میزنیم خدایا یاریمان کن
  • زارع سعیده IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینها در مورد ما چی فکر کردن حتی اگر نانی در سفره مان نباشید پشت اقایمان ایستاده ایم ما ا از چه میترسانند ان شاءالله گوش به فرمان امامان مشت محکمی به دهانشان میزنیم خدایا یاریمان کن
  • ذولفقار IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حمله به مجحز ترین پایگاه
  • عبدالله IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    22 0
    احسنت به دقت نظر شما. نکته همین‌جاست که امروز مدام در رسانه‌های ما ازجمله صداوسیما، بازنشر می‌شود که دوسال قبل نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مشخصاً نام شهید فخری‌زاده عزیز را برده و گفته بود: «نام او را به خاطر داشته باشید». حال ضمن سپاس فراوان بابت همه‌ی زحمات شبانه‌روزی مسئولان نظامی و امنیتی در حفظ امنیت این کشور، باید از ایشان پرسید: «عزیزان! چرا با وجود اطلاع از این اشاره مستقیم دشمنان، حفاظت از شهید فخری‌زاده را بیش‌تر نکردید تا در روز روشن و در قلب ایران، چنین جنایتی اتفاق نیفتد؟» بماند که برخی هم‌وطنان عزیز طبق معمول این موضوع را نیز محملی برای حملات و توهین‌ها و تهمت‌های بی‌حساب‌وکتاب به دولت قرار داده‌اند. لابد فحش و ناسزا هم تازگی‌ها جزو تکالیف ارزشی شده که در هر مناسبتی باید ادا شود. مأجور باشند ان‌شاءالله!
  • طیبه علی بابایی شهرکی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اجرک الله یا صاحب الزمان شهادت مظلومانه شهید فخری نشاندهنده عمل بزدلانه غرب گرایان و گدازادگان غرب است #انتقام فوری
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ضمن مراقبت بیشتر از این افراد انتقام سخت از اسرائیل و سعودی الزامی هست
  • علی رضااحمدی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامی سخت
  • رضا شمس IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ملت ایران سرمایه بزرگی را از دست داده لذا برای جلوگیری از این جنس جنایات مقابله به مثل یا حتی ضربه سنگینتری به عاملان وارد ساخت
  • الهام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خائنين داخلي اعدام شوند حتي اگر در رده هاي بالاي حكومتي باشند
  • مادر IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    خدا نگذرد و نگذرد و نگذرد از گدایان مذاکره چند سال بگذرد تا نخبه ی اینچنینی تکرار شود؟؟
  • غلامی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت
  • عبدالله IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    22 0
    احسنت به دقت نظر شما. نکته همین‌جاست که امروز مدام در رسانه‌های ما ازجمله صداوسیما، بازنشر می‌شود که دوسال قبل نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مشخصاً نام شهید فخری‌زاده عزیز را برده و گفته بود: «نام او را به خاطر داشته باشید». حال ضمن سپاس فراوان بابت همه‌ی زحمات شبانه‌روزی مسئولان نظامی و امنیتی در حفظ امنیت این کشور، باید از ایشان پرسید: «عزیزان! چرا با وجود اطلاع از این اشاره مستقیم دشمنان، حفاظت از شهید فخری‌زاده را بیش‌تر نکردید تا در روز روشن و در قلب ایران، چنین جنایتی اتفاق نیفتد؟» بماند که برخی هم‌وطنان عزیز طبق معمول این موضوع را نیز محملی برای حملات و توهین‌ها و تهمت‌های بی‌حساب‌وکتاب به دولت قرار داده‌اند. لابد فحش و ناسزا هم تازگی‌ها جزو تکالیف ارزشی شده که در هر مناسبتی باید ادا شود. مأجور باشند ان‌شاءالله!
  • عبدالله IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر قاتلان بشریت و انسانیت، مرگ بر منافقان خائن داخلی
  • خ جعفری IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرچی حضرت اقا فرمودند به همان عمل کنیم
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تابع خط رهبری هرچه رهبر عزیزمان امر بفرماین همان کار انجام می دهیم
  • ..... IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید حمله کنیم به اسرائیل و تک تک اون حروم زاده هایی که تو ترور دکتر فخری زاده و شهدای دیگه دست داشتن رو نابود کنیم
  • سید IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام اگه نزنی میزنن انتقام سخت رو به تاخیر انداختند، نتیجه این شد که دوباره زدند
  • جعفری IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام بزرگ و مرگ آور باید گرفته شود خواهشا این دفعه مثل قبل برای سردار دلها حرف انتقام زدند و کلپهای آنچنانی برای انتقام گذاشتند ولی انتقام نگرفتند و دشمنان پررویی و وقیحانه دوباره جنایت کردن پس حرف نزنید و عمل کنید
  • زهرا کوچکزایی ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اه از غمی ک تازه شود با غمی دگر.... غم حاج قاسم کم بود ک چنین نازنینی رو از دست دادیم ..چرا ی حرکتی نمیزنین؟؟
  • یاسین باوی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام باید سریع و قوی و علنی باشد
  • زینب عزت نشان IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام به موقع برای انتقام
  • یا حسین IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باز هم جمعه شد و قاسم دیگر دادیم باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز بازهم هدیه به مهدی گل‌‌ِ پرپر دادیم *باید دندانهای اونهایی که دَم از مذاکره میزنن در دهانشون خُرد کرد* #انتقام_سخت
  • قهرمان IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام کمترین کاری است برای این جنایت
  • زینب حید ی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ براسر ائیل
  • صدیقه IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله به مثل وانتقاااام
  • فاطمه سعیدی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 5
    چرا هیچ اقدامی نکنیم؟تا کی مذاکره؟؟؟البته که باید از راه علم هم انتقام گرفت ولی دیگر خونمان بجوش امده,دیگر مظلومیت را تمام کنیم,تا کی بشینیم تا امریکا ظلم کند
  • محمد عاشق الرحمان IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حتما فوری انتقام سخت ...
  • عبدالله IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    19 0
    فرد آزاد شده کجا بود؟ در زندان. توسط کدام نهاد آزاد شد؟ قوه قضاییه. به همین دو نکته بدیهی توجه می‌کردید، به راحتی متوجه می‌شدید که چنین تصمیمات مهمی بدون هماهنگی ارکان نظام اتخاذ و اجرا نمی‌شود. قبل‌از ابراز نظرات احساسی، باید کمی تأمل کرد.
  • زهراهدایتی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انشاءالله خیلی خیلی زودانتقام سختی ازاین تروریست هابگیرییم
  • عرفان الیاسی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • ابوالزینب IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شما رو به هر کسی که می پرستید بزنید خوب هم بزنید
  • حسین IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسراییل خیلی گستاخ شده باید انتقام سختی بگيريم
    • سرباز صاحب الزمان IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      #انتقام_سخت
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام باید تلاویو رو با موشکهامون باخاک یکسان کنیم. نباید اجازه دهیم که واکسن از دشمنان خریداری شود
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت با اذن رهبری وپی گیری از طرف مجلس
  • آمنه عبادی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید یه درسی به دشمن بدهند تا جرات نکند واسم ایران بیاد خودشون را خیس کنند
  • شیرین قهرمانی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین از تمامی انقلابیون و مومنان تقاضامندیم که زمینه برچیده شدن ریشه های غربگرایان و لیبرالها رو از کشور و دولت اسلامی برچینند.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بکشید مارا ملت ما بیدارتر مبشوند.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کاش دولتمردانی مثل رجایی و باهنر و چمران و بهشتی داشتیم تا حساب کار دست دشمن می آمد و اینقدر دست درازی به ثروتهای عظیم کشور نمیشد چه انسانهای با شرافتی را از دست دادیم شهید سلیمانی شهید صیاد شیرازی شهید فخری زاده لعنت خدا بر کافرین و مشرکین و منافقین مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • زینب رمضانی حوزه علمیه الزهرا سلام الله شهداد IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام این دانشمند بزرگ و متفکر ایران اسلامی بااشد مجازات انتقام گرفته شود.ما ساکت نمینشینیم.همواره به شعار مرگ بر آمریکا ادامه خواهیم داد.وبزودی باید انتقام صورت گیرد
  • عرفانِ جان IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام مطالبه ما تسریع در عملکرد انتقام سخت سابق است نه تقلیل آن
  • لیلا صادقی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری و مقابله به مثل
  • سیدمصطفی حسینی IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام در وزان حاج قاسم وشهید فخری زاده که کفش نتاتیاهو و بن سلنان وترامپه و زدن تل آویو وریاض
  • میناجهانگیری IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام متقابل ک خواستارشیم جای خود اون ادم خودفروخته ی پست فطرت کی بوده ک مشخصات محرمانه ی شهید عزیز مارو ب بیگانه ی اجنبی از خدابیخبر فروخته اون شخص باید اعدام بشه تو ملا عام
  • مریم موسوی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    .ما ملت امام حسینیم
  • GB ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    27 0
    جهت استحضار شما، 5 شهید عزیز هسته‌ای در زمان دولت قبل به شهادت رسیدند!
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 11
      بله بزرگوار از زمانی دشمنان ما پررو تر شدند که عده ای ۸ماه کشور رو به آشوب کشاندند
  • احمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حداقل چند موشک به اسرائیل بزنند و مذاکرات رو تعطیل کنند
  • ممقانی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    13 0
    مملکت رهبر و بزرگتر داره و خودش بهتر از همه ما میدونه چه تصمیمی اصلح است.هرکس یک وظیفه ای دارد.
  • يا صاحب الزمان IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ان شاء الله اسرائیل حتی یکسال آینده را هم نبیند و با خاک یکسان شود
  • احمد ی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    مرگ بر منافقین که باعث اصلی این ترورها هستند
  • ثنا صفری IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چطور انقدر راحت دانشمندان ما رو ترور میکنند و به آنها دسترسی دارند نفوذ تا کجا تا کی باید نظاره گر لو رفتن اطلاعات اشخاص کشورمون و شاهد ترور آنها باشیم ما هنوز غم از دست دادن سردار را فراموش نکردیم که داغی دیگر به دل ما نشاندند ما علاوه بر انتقام از عاملان خارجی خواستاره محاکمه نفوذی های داخلی هم هستیم # هشیار باشیم #عاملان نفوذی
  • قدسیه صنوبری IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ترور
  • ریحانه حمیدی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لطفا در حد توان مقابله به مثل کنید و حمله کنید پیش از آنکه جرئت و جسارت دشمن برما غلبه پیدا کند.
  • ل IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام گرفت
  • منتقم IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    از دشمن خارجی انتظاری بیش از این نیست ما باید تکلیفمان را با منافقین داخلی که پالس مذاکره به جانیان و قاتلین سردار سلیمانی می دهند و نتیجه آن می شود ترور بزدلانه دانشمند عزیز هسته ای ما شهید فخری زاده. مرگ بر جریان نفوذ و منافق خوش آب و رنگ # انتقامت را می گیریم‌
  • ساجد علیزاده IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قطعا تل آویو در این ماجرا دست داشته، حتما باید طی یکی دو هفته آتی، تل آویو با موشک های خود سپاه بمباران بشه قسمت های اطلاعاتی و نظامیش
  • فاطمه دارا IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت و کوبنده
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تا کی شعار مردم خسته شدن انتقام بگیرین اگر نمیخواین بگیرین وعد دروغ به مردم ندهید انتقام تا تنور داغ باید گرفته شود مگرنه پررو میشن و سواستفاده میکنن #انتقام_زودتر_سخت تر
  • عزیزالهی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت به مسئولانی که با گرایی که به دشمن میدندمسببین اصلی این ترورها هستند
  • احمد رضا برفرازی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسرائیل را به موشک ببندید
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 10
    کشته شدن دانشمندان کشور به علت ضعف عملکرد مسئولین دربرابر دشمن ودر نتیجه جسور شدن دشمن است از خدا بخواهیم مردم بابصیرت در انتخابات ۱۴۰۰ مسئولان انقلابی انتخاب کنند
    • GB ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      15 0
      جهت استحضار شما، 5 شهید عزیز هسته‌ای در زمان دولت قبل به شهادت رسیدند!
  • Reza IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما را همین خون شهدایمان رسانده تا لب مرز‌هایِ شما ؛ دیگر بی فایده‌است این دست و پا زدن ها، حالا باید نـفــــس های آخرِ خود را بــــــشمارید...
  • بهنوش IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوری
  • فاطمه شاهوردب IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • زهراحدیقه IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنة الله علی القوم الظالمین انتقام سخت حق آمریکاواسرائیل بی شرف است. مرگ برآمریکا مرگ براسرائیل
  • مهری ابراهیمی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت از جاسوسان داخلی
  • نجمه IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید از قاتلان شهید انتقام بگیریم
  • احمدرضا IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    نظر من این نیست که بریم یجارو بترکونیم فردا هم اونا بترکونن من فقط اینو میگم بجای اینکه ایقدر دنبال این و اون باشیم واقع بین باشیم و نفوذی ها رو پیدا کنیم مگه جریان شهید قاسم سلیمانی رو مگه کسی لو نداده بود؟! حالا هم دقیقا کی جاسوسهٔ یهودی رو آزاد کرد، چرا تحویل خودشون دادیم تا مأمورتشون رو به پایان برسونن تبریک میگم از این بهتر نمیتونستین بهشون کمک کنین؛ واقعا چرا همیشه دشمن صد قدم از ما جلوتره کی میخوایم بیدارشیم
  • فاطمه شاهوردب IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید رفت خودنتانیاهو را در این اوضاع رژیم صهیونیستی زد
  • مائده IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آمریکا باید از منطقه خارح شود مذاکره را باید کنار بگذاریم و به فکر انتقام سخت باشیم ما هنوز منتطروعدا انتقام پدر محور مقاومت سردار سلیمانی هستیم
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام. اول ازدشمن داخلی. بعدم خارجی
  • جوکار IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چه راحت و آسوده ، دانشمندان ما پرپر میشوند ، اصلا انگار نه انگار، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ اونم از انتقام گرفتن برای سردار
  • سادات IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما دانشمندانمان را از سر راه پیدا نکردیم که به این راحتی از خونشان بگذریم.لعنت بر دستانی که راه انتقام سردار دلها را بست تا الان با چنین جنایاتی مواجه شویم
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هنوز با داغ سردار دلها کنار نیومده یکی دیگه رو ازما گرفتن ... بنظرم ما کوتاه اومدیم اون بار و اون جور ک باید پیش نرفتیم الان این اتفاق افتاد اگه واقعا در توان ما هست ک قطعا و حتما هست بسم الله....فقط انتقام اونم از نوع سختش
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بایستی انتقام سخت ازعوامل این حادثه گرفته شود
  • تراب IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت بر پدر و مادر دشمنان
  • دوره گرد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام اگر یکی بزنن ده تا بخورن
  • معصومه محمدی فرد IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما خواستار ازل دشمنان داخلی وانتقام از دشمنان خارجی
  • جعفری IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام سخت گرفت
  • شمیم ظهور IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام‌.بنا به نظر رهبر معظم انقلاب ، باید پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن بشود
  • زهرا غلامی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • فاطمه یوسف زاده IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حضرت اقا فرمودند : عاملان ترور رو مجازات کنید پس هر چه زود تر دستور رو اجرا کنید
  • محمد حسین مهرجو IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام به نظر من باید قاطعانه هرچه سریعتر گنبد آهنی رو زیر و رو کنیم آمریکا را بزور در کمترین زمان ممکن از منطقه اخراج کنیم اگه حاظر نیستند خارج بشن پس در اولین فرصت وزمان کوتاه در هر جای منطقه ما هستند دفنشان کنیم .پس این موشکها برای کی ساخته شده اند .الان وقتشه
  • طلبه IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    تا خون در رگ ماست...... پای انقلاب و ثمراتش ایستاده ایم... به کوری چشم آنان که قدرت اسلام را نمی بینند... الهم العنهم جمیعا...
  • زهرا حسن پور IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    عاملان شهید فخری زاده اعم از داخلی و خارجی به مجازات در اسرع وقت برسند ,عاملان ترور سردار عزیز مون هنوز معرفی نشدند
  • مریم مس فروش IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شناسایی منافقین داخلی و اعدام آنها ، انتقام از دشمنان خارجی بدون ملاحظه . مرگ بر اسرائیل -مرگ بر امریکا -مرگ بر منافق
  • زهرا سالاری IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    عاملان و قاتلان ترور شهید فخری زاده باید زود جواب این اقدام نابخشودنی رو بدن
  • عبدی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کشوری که ریگی رو در اسمان شکار میکرد چه بر سرش آمده که نمیتونه از جان دانشمندانش مراقبت کنه؟ همه کسانیکه پالس ضعف به دشمن میدن
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه‌‌سریعا‌اقدامی‌‌قاطعی‌صورت‌بگیره‌دیگه‌‌از‌این‌غلطا‌نمیکنند
  • گمنام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر امان دهنده به اسرائیل و مرگ بر کسی که بخواهد با دشمنش دوباره مذاکره کند
  • علی رحمت IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • نفیسه ثمری IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامی سخت...
  • اعظم تدبیری IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت وفوری
  • فاطمه IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام اگر عقب بکشيم اونا ميان جلو
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ب نظرم باید ببینیم نظراقاچ هست چی امرمیکنند
  • سیده زینب ایمانی پارسا IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت از عاملان و آمران به این ترور و....
  • جمیله رحیمی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    پیگیری و قصاص
    • ... FR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      دشمن از ادب و منش ما نمیترسه دشمن از مشت آهنین میترسه نه از لفاظی و رجز خوانی
  • مریم IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابل به مثل
  • مریم IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام شهدامون رو بگیرین دلاور مردان سپاهی/اجرکم عندالله
  • شمس الدین کشت گر IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سختی باید ازاین معلونها گرفته بشه
  • مرضیه IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرآنچه رهبرم فرمان بدن بی چون و چراباید عملی شود. اجازه ی دخالت به هیچ منافقی چه درکشور چه خارج ازکشور داده نشود.به طورجد
  • عرب زاده IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر جواب دندان شکنی به این تروریست ها وآمریکا واسرائیل جنایتکار ندیم به زودی باید منتظر ترور بعدی باشیم، به جای کاغذ نویسی باید دنبال تقاص باشیم
  • جانم فدای رهبر IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر خائن مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل ملعون مرگ بر انگلیس
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط با نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل انتقام سخت حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده گرفته خواهد شد... ان شاء الله
  • پروانه شمس IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بایدبا عاملان ترور وخائنین دست اندر کاربرخوردجدی وقاطع بشود .نبایدخون این شهیدان پایمال شود.
  • سکینه سادات هاشمی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام به نظر من باید هرچه سریع اقدام به مثل شود وبه سزای اعمالشان برسند
  • ۳۱۳ IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامی سخت
  • یا مهدی ادرکنی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت از دشمن اسلام صهیونیسم نجس
  • کیومرث میرزائی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام نترسید، كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَ هُوَ كُرْهٌ لَكُمْۖ وَ عَسَىٰ أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَ هُوَ خَيْرٌ لَكُمْۖ وَ عَسَىٰ أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَ هُوَ شَرٌّ لَكُمْۗ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
  • سید عطا الله افضلی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #نزنیم_میزنند
  • مرضیه رازقندی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    برخورد با قاتلین ترور شهید فخری زاده
  • مدافع ولایت IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید با عوامل داخلی و خارجی این جنایت ضد انسانی به شدت برخورد بشه. شهادت شهید سلیمانی بی پاسخ ماند... همه توهین ها و اقدامات خصمانه خود فروختگان داخل و خارج کشور در این مدت بی پاسخ ماند. و نتیجه آن شد ترور یکی از بزرگترین دانشمندان ایرانی... و باز هم عده ای بی شرمانه درمورد مذاکرات صحبت میکنند. سکوت تا کی؟؟؟!!!!!!
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نباید بگذاریم دشمنان اسلام به راحتی شخصیتهای مهم وحساس کشور را به راحتی ترور کنند. ما منتطر انتقام سخت وآگاهانه هستیم.
  • امنه عسکری IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بکشید مارا ملت ما بیدارتر میشود
  • جمشیدی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت!
  • سرباز سید علی IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قدرتمندوباصلابت وانقلابی هرچقدرکوتاه بیایم دشمن جسورتر میشه
  • ام امهدی IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چطور میشه که اسرائیل این جرات رو به خودش میده که دانشمند هسته ای کشوری که موشک نقطه زن داره رو ترور کنه،،، باید جواب این اهانت رو، با یکسان کردن اسرائیل با خاک داد... ما ترس از شهادت نداریم ولی نباید اجازه داد هر حرام زاده به مردمان ما از قشر معمولی گرفته تا نظامی و دانشمند تهدید و ترور کنه
  • امیر IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام را یایدباکشتن نتنیاهو انجام دادتادنیا بفهمددیگرموقع بزن در رو تمام شده است متاسفانه درشهادت سردارسلیمانی هم اونجورکه بایدوشایدانتقام نگرفتیم دشمن هم بیشترجلوآمدقطعا اگربرخوردصورت نگیردفردا شاهدهمین جنایات باشید
  • سمیرا سادات نوابیان قمصری IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سکوت ما عامل ترور های بعدی می باشد، انتقام در حد و مثل همین
  • رحیم عبدالهی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این انتقام سختی که می گوییم عملی شود نه درحدشعار
  • از نسل فاطمه IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرچی آقا بگه♥️ والسلام✋
  • سعید IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نزنید میزنند الوعده وفا یا علی بسم الله
  • سیده زهرا حسینی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    این عزیزان سرمایه های ملی ما هستند. وقتی چنین دانشمتدان باارزش ما از جان شیرینشان مایه گذاشتند.جان ناقابل من چه ارزشی دارد. چو ایران نباشد تن من مباد.
  • محمد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    انتقام . اما نه مثل انتقام شهید سلیمانی
  • نادر اروانی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فکر کردن و مقابله به مثل برای جلوگیری از این حرکات و انتقام گرفتن از عاملان ان
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت از عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چقدر ملت خوار کردن جاسوس اسرائیل تحویل میدن بعدهم میخندن. بعدش دانشمندمون ترور کردن.
  • شبانی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باعرض سلام خواهشی راعاجزانه درخواست میکنم ،چرادرچنین مواقعی حوزه که ادعای زیادی داردازعوام مردم عقب تراست؟ روندسیاسی حوزه هابیشترحالت انفعالی است .ببخشیدبقول قدیمیهانون به نرخ روزخوردن شده .البته حوزه هایی کاملا ولایی عمل میکنند.باتشکر
  • منتظر المهدی IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر در شهادت قاسم سلیمانی جواب سخت تری داده بودیم دیگر این وقایع را شاهد نبودیم تنها یک مقابله به مثل می تواند جوابگوی این امر باشد
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسم رب الشهدا و الصدیقین ضمن عرض تسلیت به مناسبت از دست دادن نخبه هسته ای ایران به صورت ناجوانمردانه و خبیثانه خدمت صاحب الزمان (عج)و مقام عظمی ولایت و عرض تبریک برای شهادت پر افتخار شهید محسن فخری زاده خواهان انتقام سخت و نابودی مسببین این ترور هستم مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافقین خائن
  • علیرضا IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انشاءالله به موقع ودر فرصت مناسب پاسخی در خور داده شودتادل داغدیده ی هموطنان تسکین یابدوانتقام این شخصیت گراقدرازعوامل وبانیان جنایتگترگرفته شود
  • فاطمه IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما همه تابع امر رهبریم
  • زینب محبی تبار IT ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 5
    ما خواستار قطع ارتباط جاسوسان(بازرسان آژانس)وگرفتن انتقام سخت از عوامل ترور شهید عالیمقام فخری زاده وبرگزاری مراسم تشییع درخور هستیم
  • سرباز حاج قاسم IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر آمریکا. غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم
  • هاجر هویزه IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواستار انتقام ترور دانشمندان هسته ای شهید محسن فخری زاده هستم. بدون معطلی و با دقت و بصیرت کامل
  • محمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام قاطع به وسعت تل آویو و حیفا ! نه فقط پایگاه نظامی ! چون از قبل هشدار دریافت کرده اند و اگر انتقام سخت و با وسعت انجام نشود ، همیشه این جنایات اتفاق خواهد افتاد
  • فاطمه IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    یه بار واسه همیشه اینار(آمریکا واسرائیل) از روی کره ی زمین محو کنید.
  • مرگ بر نفوذ IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت بر دهندگان اسم ایشان به دشمن
  • ثقلين_14 IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • راضیه خیرخواه IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن
  • بهزادحیدری IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوری چون هیبت آمریکا واسراییل در حال افول هست والان زمان خوبی برای انتقام هست
  • زهرا ایلخانی IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت باید حمله کنیم به غده سرطانی
  • فاطمه قاسمی IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 4
    باید هر چه سریعتر وزارت اطلاعات از زیر مجموعه دولت خارج شود ، که با سیاست هر دولت رنگ عوض نکند، و مثل یه سنگ نباشن فقط نگاه کنن که هر روز دانشمندی پرپر شود
  • سالاری IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خون پاک این شهید بزرگوار ،نشان دهنده عظمت راه این شهید عزیز است و رذالت و پستی دشمنان انقلاب اسلامی ایران را ثابت میکندو خائنین و دشمنان داخلی هم باید مجازات شوند کسانی که راه را برای چنین جنایات نابخشودنی باز میکنند و طالب مذاکره با دشمنان هستند
  • راحله جعفری IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سریع اقدام کنید تا خونشون پایمال نشود.۱۶1
  • Nasim IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام و احترام‌. به نظر من ما مدتهاست که گرفتار نوعی خوش خیالی و انفعال شده ایم. تصور می کنیم چون خودمان خواب هستیم دیگران هم در خوابند. نکته تاسف برانگیز آن است که ملت ایران این چنین لطمات سنگین را در دوره ریاست کسانی تحمل می کند که عمامه به سر دارند و علی الظاهر متصل به حوزه علمیه جلوه می کنند. جناب روحانی از زمانی که قدم در این عرصه گذاشته پله پله ملت ایران را به عقب سوق داده است. من صریح و صادقانه بگویم ما نباید به حرفهای این مرد سخیف و بی مقدار وقعی بنهیم و باید انتقام صریح فوری و قاطعی بگیریم. به این صورت که نباید وقت و اعصاب و انرژی مان را با زدن پایگاه های آمریکایی در منطقه و خلیج فارس هدر بدهیم. بلکه باید مستقیماً تل آویو را با اعلام قبلی هدف قرار دهیم. بله سر افعی را باید نشانه گرفت. اما اینکه چرا با اعلام قبلی، برکاتی در این کار می بینم که جای توضیحش اینجا نیست. مسلماً این رویارویی مستقیم در روزهای اول دردسرهای برای ایران دارد. اما به برکت وجود حزب الله و دیگر گروه های مقاومت، و به برکت شادی و نیرویی که مستضعفان از این اقدام می گیرند، به لطف کرونا (که هر کس و ناکسی دارد از این آب گل آلود کرونایی ماهی خودش را می گیرد)، به لطف اوضاع بی سر و سامان سرزمین های اشغالی و ایالات متحده و لندن و پاریس، تردید ندارم برکات این اقدام بیش از خسارتهای اولیه احتمالی است. و من الله التوفیق
  • یک شهروند IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام سخت
  • فریبا بهرامی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اشدمجازات باقاتلان واوامرین انهاونفوزین داخلی وخارجی وخروج بازرسین بین الملل ازایران می‌باشم
  • سیمین ابراهیمی فر IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواهان مقابله به مثل و انتقام سخت هستم.
  • سیدکریم موسوی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مثل کوه پشت رهبر ایستاده ام برای انتقام سخت
  • زینب IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لطفا بجای اینکه به میز مذاکره فکر میکنید برای انتقامی درست و حسابی که دلمان خنک شود وقت بزارید مذاکره با دشمن مساوی با باخت و فراموش کردن شعار انتقام سختمان میباشد
  • حمید IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم اللعین بسم الله الرحمن الرحیم آیا وقت تبدیل سیلی به انتقام سخت فرا نرسیده است؟
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقامی گرفت که سخت تر از سخت باشد
  • طوقانی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خیلی سریع انتقام سخت تا خوش خیال‌های داخلی هم که امید به مذاکره دارند حساب کار دستشان بیاید
  • جودی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام اینکه چندنفر با دستور یه عده حرامزاده پاشن بیان تو مملکت من و بزنن بچه مونو تیکه پاره کنن هییییچ جوره قابل قبول نیست. ... از کل نظام توقع عکس العمل قاطع دارم.
  • صالحه IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید اسرائیل و عربستان را با خاک یکسان کرد و آمریکای جنایتکار را به سزایش رساند.
  • علیرضاعزیزی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت توسط نیروهای مسلح انقلابی ازرژیم کودک کش وحرامزاده صهیونیستی درکوتاهترین زمان
  • خلیل نادری IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با عرض سلام و ادب و احترام بفرموده حضرت امام خامنه ایی عزیز خشکاندن ریشه های تروریسم و از بین بردن لکه های تروریسم و مزدوران داخلی و خارجی و انتقام خون این شهیدان بزرگوارو داشتن بصیرت سیاسی و ارزشهای دفاع مقدس و اسلامی و بقول سید مقاومت و سید الشهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی عزیز نگذاریم حسین زمان تنها بماند تا افساد طلبان و کاسه لیسان و دستمال بدستان و خواص بیخاصیت و بی بصیرت کاری کنند تا خدای نکرده علی زمان رو ریسمان به گردن کنند تا سقیفه تکرار شود و محرم اسرارش همانند جد بزرگوارشان سر در چاه کنند فاعتبروا یا اولی الابصار یا اهل البصیرت
  • معصومه مصطفوی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه نزنی قطعا بیشترخواهیم خورد
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرامری که حضرت اقا بفرماین مطیع امر رهبریم
  • F.I IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    بزرگواران اونا دانشمند ب شهادت رساندند پاسخ شما باید درجواب این باشه شما هم کم جوان توانمند توی کشور ندارید پیشنهاد میکنم تمام نیروهای بسیجی دانشجو نیروای انقلابی جمع کنید وشما نخبه دانشمند پژوهشگر تربیت کنید خداوند ب همه بندهاش استعدادهای مختلفی داده از استعداد وبازوی پرتوان جوانها استفاده کنید بجای یک نفر ک شهید کردن هزارنفر دانشمند جایگزین کنید باید از این شهادتها درس بگیرید این وحشیها از ملت ایران میترسن برای همین دنبال عصبانی کردن ملت هستن خشم غفلت از اهداف دشمن وتصمیمات غیر منطقی بادستیابی ب تکنولوژی وفن آوری روز خلاء نبودن این شهدا ودانشمندان فرزانه روجبران کنید
    • Nasim IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      دوست عزیز سلام. مسئله ی ترور یک دانشمند فقط حذف فیزیکی نیست که صرفاً با جایگزین کردن نیروهای علمی آن هم با صرف وقت و هزینه برای بازدهی و بهره وری از آنها ظرف چند سال آینده جبران شود. مسئله ی ظلم و گستاخی یک طرف و در این مورد بخصوص، یک رژیم جعلی و غاصب است که مثل خوره به جان ایران منطقه و جهان افتاده است. رژیم زیاده خواهی که می گوید فقط کسانی حق حیات دارند که من بخواهم. از دیرباز افلاطون و ارسطوی غربی هم حکم به مجازات سخت تبهکاران برای جلوگیری از ظلم داده اند. تا چه رسد به تبهکاران بین المللی.
  • فاطمه IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مامنتظر انتقام سخت هستیم
  • صاوق طالبی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بایدخائنین چه داخلی و چه خارجی بفهمند که یک چنین رفتاری با ایران نباید انجام دهند و این یعنی جنگ با تمام مردم ایران اسلامی.
  • رخشان IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما زنده برآنیم که آرام نگیریم... موجیم که آسودگی ما عدم ماست....
  • زینب السادات قلندری IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت .نه به مذاکره دوباره تو دهنی محکم بر دهان استکبار جهانی
  • رهگذر IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا لعنت کنه کسایی که دل رهبری رو خون میکنن...انتقام سخت و واقعی که به دست امام زمانه ولی لطفا الان یکمم شده دلمونو خنک کنید
  • زهرا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید یک عزم و اراده انقلابی سرطان نفوذ و غربگدایی رو از این مملکت جراحی کنه باید کسی رو انتخاب کنیم که چشمش به دهان رهبر باشه ،باید هر کدوم از ما در هر لباسی نسبت به پیشرفت مملکتمون تعصب داشته باشیم اونوقته که دشمنو آتیش زدیم. هر کدوم از ما ببینیم چیکار کنیم که دشمن شاد نشیم هرکدوم وظیفه داریم
  • عبدی IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت خدا بر مسببین این ترور ناجوانمردانه.دشمن با اینکارش ثابت کرد که توان مقابله با رزمندگان ودانشمندان ما رو بصورت رو دررو نداره واز پشت خنجر میزنه نشان دهنده ضعیف وترسو بودنشه.سپاه باید انتقام این عزیز وبزرگمرد را بگیره.
  • فاطمه سرداری IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت ضربه متقابل
  • محمدجمالی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوری
  • سرباز IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سکوت،مجوز ترورهای بعدی انتقام سخت محاکمه جاسوسان
  • رحم خداپیامنی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام.ودورودخدا برشهیدان راه حق وحقیقت بنده بعنوان یک شهروند عادی دوست دارم کشورم به نقطعه ای ازامنیت برسد که هیچگاه شاهدچنین صحنه های نباشیم،ایران یک رهبر فرزانه وهوشمند داردکه هرچه اوتصمیم بگیرد ماپیروان وپشتیبان اوهستیم ماننداین شهیدبزرگوارحاضریم جان خود را فدای امر رهبری کنیم مطمئنم رهبری که خودفرمانده کل قواه هم هستن بهترین تصمیم راخواهندگرفت،فقط خواهشن دولتمردان گوش به اوامر ایشان بدهند ورهبری را تضعیف نکنند،جانم فدای رهبر
  • حسینی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    علاوه بر انتقام فوری باید به انتقام تدریجی هم پرداخت که همان نابود سازی جبهه دشمن در سراسر جهان هست که البته داره انجام میشه
  • زینب رضوی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر جنایتکار
  • سینا پیروزی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید عاملین داخلی زودتر مشخص شوند. و باید ماشین ضد گلوله برا‌شون تهیه بشه
  • مطهره IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نظر رهبر عزیز تراز جانم
  • سرباز ولایت IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حداقل چند موشک از دست ساخت خود شهید بزنن طلاوی و حیفا و یک تهدید جدی بکنن تا دهنشون بسته بشه
  • قربانی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ساکت نماندن
  • رضایی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بکشید مارا ملت ما بیدارتر میشود
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    در درجه اول باید نتانیاهو محو بشه و بعدش ترامپ و بعدش بن سلمان کثیف.
  • صغرا IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام ودر کشور ما نباید انقدر دشمنان جولان بدهند ..البته که جاسوسان خودی کم نیستند...اللهم عجل الولیک فرج
  • م.پ IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • فاضلی IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقاومت ،افتخارآفرین است و تسلیم و سازش،ذلت بار
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام انتقام
  • زینب غیاثی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آمران وعاملان ترورشهیدفخری زاده مجازات شوندوراهشون رودانشمندان ادامه بدهندتمام وکمال.وماهم،رهروراه شهداباشیم.لبیک یاخا منه ای لبیک یاحسین است.
  • کاربرعمومی .پورحسین.طلبه IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فقط.آقای شمخانی که گفت امنیت هست حالا جواب خون شهید را بدهد
  • ابراهیمی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دلم خیلی خیلی گرفت . فقط باید حضرت مهدی (عج)بیاید . دعا برای فرج را فراموش نکنیم .
  • فریده IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل جنایتکار
  • مهین انصاری نژاد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خونمون به جوش میاد وقتی میبینم نخبه و دانشمند هامون رو ترور میکنن بعدش ما دست روی دست .انتقامشون رو بگیرید لطفا
  • مهدیه IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حتما حتما با اسراییلی ها برخورد بشه ما این همه نخبه داریم ونمیتونیم ازشون مواظبت کنیم ،چرا چرا
  • محمود محمودی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لعنت خدا بر مسببین و زمینه سازان و آمران و عاملان این حادثه غم انگیز
  • سعدا علیزاده IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام عرض تبریک وتسلیت به خانواده معزز انتقام سخت وحتمی نه زبانی
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نزدیم باز هم خوردیم تا کی صبر ما پای کارشهادتیم
  • نسرین IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام خدا بر تمامی شهیدان هسته ای کشورم و لعنت ابدی بر کسانی که زمینه ساز چنین جنایاتی هستند
  • مهدی زاده IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسم اللّه انتقام سخت نه فقط به حرف ( مثل انتقام سردارمون ) بلکه در عمل و سریع ، تف به مذاکره و مذاکره کننده ...
  • منصوره معماریان IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باانتقام گرفتن سخت وشدیدموافقم. بایدسپاه وبسیج واردعمل شوند.
  • صغری نجفی IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مابایدانتقامی سخت از تروریست ها وامریکا وصهیونیستها میگیریم.
  • ظهور IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام......
  • زهرا اسدی کُرُم IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ازشون نگذرید
    • حسینی IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      انتقامی سخت، دندان شکن و فوری
  • امیر سعید IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نه سازش نه تسلیم نبرد باامریکا آمریکا شیطان بزرگ واسرائیل فرزند نامشروع اوست نباید خون فرزندان ایران زمین را قربانی سفاهت یک عده ساده لوح وابوموسی اشعری ها بنمائیم
  • قاسم خسروشاهی FR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چشم در مقابل چشم والا سگ مجدد حمله میکند
  • نباتی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری و مقابله به مثل
  • هنرجو IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ برمنافق
  • نجفی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام خیلی سخت
  • زینب IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شدیداخواهان مجازات عوامل تروراقای محسن فخری زاده ایم
  • رصا IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظرم هرچه سریع تر باید انتقام گرفت چون رژیم پلید صهیونیسم این غده ی سرطانی باید ریشه کن بشه هرچی بیشترکوتاه بیایم پر رو ترمیشن. #نه به مذاکره
  • آرش IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ننگ بر ما اگر انتقام خون یاران حسینی مان را نگیریم
  • زهرا انجیله ای IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت، گرفتن تقاص خون شهدا ،اینان زحمت کشان انقلاب هستن نباید ب این آسانی ایشان وامثال ایشان را ازدست دهیم.
  • امیدعلی رحیمی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرچه سریعتر جواب دندان شکن رابایدداد
  • فاطمه صالحی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید در جواب این دو ترور اخیر نقاط استراتژیک رژیم اسراییل مورد حملات سخت قرار بگیرد تا اولا انتقام سختی گرفته شده و فکر ترور دیگری ابدا نباشند،وهم ابهت و عزت اسلام به اسلام برگردانده شود
  • یا حسین IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام دشمنان زیادند ,مهم این است تفکر ما چطور باشد بهضی وقتها خودی ها هم با حرفهایشان ما را میسوزانند کمی تفکر وعقلانیت بد نیست ...تسلیت به رهبر عزیزمان ...تسلیت به سینه سوختگان ایران عزیز
  • طاهری IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوری
  • طاهری IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام فوری
  • فاطمه IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    منتقم خون شهدای هسته ای
  • احمد IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    جنگ، جنگ، تا رفع فتنه از عالم. نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا.
  • رحیمی IE ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قطعا مقابله به مثل و نشان دادن قدرت ، عامل بازدارندگی دارد.
  • ز IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام. بیداری. بریدن دست خائنان
  • پورری جواد IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انتِقَامٍ(ابراهیم47) برادران و خواهران همانا انتقام شهیدان مارا خدا خواهد گرفت (و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی) امام امت به ما دو دستور دادند نخست انتقام و سپس ادامه راه این شهید والا مقام چه مقدار خودمان را برای ادامه راهش اماده کرده ایم؟؟+ خون جوشان در رگ های ما سرد نمیشود تا جریان پیدا کند در انتشار افکار و راه این شهید عزیزان مراقب جریان تحریف باشید که مبادا این شهید گلگون کفن و به خون خود غلطیده را بدون ارمان معرفی کنند و از خدمات سرشار ایشان در انرژی با ارزش هسته ای فقط اسمی به زبان بیاورند و ان را تکذیب کنند
  • بندی خدا IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خون شهیدان بزرگوار ابیاری خواهد کرد درخت اسلام را
  • ام البنین شیری IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام و مقابله به مثل از عاملان این جنایت این خواری و طلم پذیری است که شخصیت های بزرگ و نخبه ما را می کشند و ما نشسته ایم و فقط نگاه می کنیم. اگر کاری نکنیم این جنایت ها همچنان ادامه خواهد داشت
  • فدایی امام خامنه ای IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هان ای سران فریبکار وخون آشام آمریکا و صهیونیست به کدامین گناه دست به این جنایت زدید؟؟؟و دکتر محسن فخری زاده را به شهادت رساندید؟؟؟ زرادخانه های هسته ای و پیشرفت های دفاعی مخربی که روزانه برسر مظلومان بی دفاع یمن وفلسطین و‌‌... فرود می آید حقوق بشریست ؟؟؟!!!و فعالیت های صلح آمیز ما ضد حقوق بشر است ؟؟؟!!! دوگانگی حقوق نابشری شما تا کی ؟؟؟!!! من از مسولین می خوام ابابیل وار بر سرشان فرود آیید و انتقامی سخت ، سخت ،سخت وسختی از این جنایت پیشگان بگیرند .واینکه صهیونیست های جنایتکار صاحب مادر راه است آن موعود منتقم خون خدا منتقم خون به نا به حق ریخته شهید فخری زاده ها و شهدای گیتی در راه خدا در راه است و عمر توبه فرموده امام خامنه ای کوتاه است . وای دلبستگان به قاتلان فرزندان سرزمینم به خود آیید وبه حریم عزت ، بالندگی و انسانیت درآییدتا صاحب آبرو در هر دو عالم شویید.
  • گمنام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 5
    دوست دارم بدونم اون یک درصدی که گفتن مذاکره بشه کدوم بی وجدان ها و بی انصاف ها هستن.اگه کسی از خانواده خودشون کشته میشد بازم نظرشون همین خواهد بود؟؟
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هرچه رهبرم بگوید.مطیع هستیم.
  • فائزه IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    موشها وموریانه های نفوذ کرده در دستگاهها را باید دستشان را قطع کرد دشمن تا به ایادی خود در داخل امیدنداشته باشد چنین علطهایی نمیکند انقام سخت و فوری
  • فخرالسادت رصوی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام وعرض تبریک شهادت بزرگواروبزرگترین دانشمند هسته‌ای را بساحت اقاامام زمان وتسلیت به رهبرعزیرمان استدعا دارم به اشدمجازت عاملان شوم وکثیف صهیونیستوامریکای جنایتکار راانتقام این شهید عزیزمان را بگیرید الهم عجل لولیک الفرج
  • علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید چند مهره و شخصیت کلیدیشون رو طوری به درک واصل کرد که حمله رسمی نظامی هم نباشه. چیزی شبیه هدف قرار دادن انفرادی عاملان اصلی برنامه ریزی
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هیهات من الذله لبیک یا حسین لبیک سید علی مامطیع امررهبریم
  • مریم نوری نسب IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ادامه راه شهید محسن فخری زاده درزمینه علوم هسته ای انتقام سخت ودندان شکن به صهیونیسم
  • احمد IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام و سیلی محکمی به اذن رهبر انقلاب
  • امیرعباس IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هر چه سریعتر باید جواب این جسارت رو بدیم و درسی که تا عمر دارن فراموش نکنن
  • مرادعلی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت به اجازه حضرت آقا مقام معظم رهبری حفظه الله
  • زهرا خنجری IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت از عاملان داخلی وخارجی ومخصوصا منافقان کوردل باید گرفته شود
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام متقابل به مثل
  • زهرا IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه قرار بود مذاکره جواب بده تا الان هزارباره باید جواب گرفته باشیم مقابله به مثل هم فایده ای نداره باید پاسخ دندان شکن به دشمن داد.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بسم تعالی سلام و عرض تسلیت اول باید همه عاملان ترور را شناسایی کرد و انتقام را از عامل اصلی و مباشر گرفت
  • القدس لنا IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظر باید ریشه یابی ازداخل انجام بشه که چ عواملی باعث وطن فروشی وهموطن فروشی میشه
  • زمانی محجوب IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله فوری
  • زینب قلی زاده IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    امر فقط امر امام خامنه ای دامه برکاته
  • اسمعیل کمالی فرد IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ براسراییل
  • زهرا IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت،،،،ای رهبر آزاده آماده ایم آماده....ما تا پای جونمون پای این انقلاب وشهدا خواهیم موند، لعنت الله علی قوم الظالمین،،،لعنت بر خائنین داخلی ودشمنان خارجی
  • نرجس فقیهی IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق
  • محمد حافظی DE ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظر من باید ملاحظه کاری و مماشات کنار گذاشته شود و سریعا توی دهان این دشمنان خبیث زد
  • تقی خانی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حتما بایدانتقام خون شهیدان روازمنافقین ودشمنان داخلی وخارجی بگیریم مرگ بر آمریکا و اسرائیل و منافق
  • حسن وکیلی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قبل ازضربه به عوامل خارجی اول بایدعوامل وخائنین داخلی توهرمقام وسمتی هستن نابودبشن خائنین داخلی یاهمون دشمنان دوست نما خیلی مهمتروخطرناکترن تابیرونیا
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدامی فراتر و سخت تر از ترور بز دلانه آنان
  • ثریاحیدری IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گزینه ۱ اقدام فوری ومقابله به مثل
  • نقی زاده IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام انتقام سختتتتتتتتتتتت لطفاً فوری
  • ناهیدی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید قاطعانه برخورد شود
  • زهره قلی پور IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حیف و صد حیف ترور در این سطح در نزدیک پایتخت خواهش میکنم انتقام بگیرید
  • طاهره IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مذاکره ممنوع کسی که حرف از مذاکره بزند خائن است
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت تا کی باید بشینیم و نگاه کنیم که دشمن هر کاری دلش میخواد بکنه
  • فاطمه IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #انتقام -سخت هیهات من الذله
  • ابوالفضل IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا باید دانشمندان عزیز کشور به همین سادگی پرپر بشن؟ نباید اجازه داد که این عزیزان پرپر بشن انتقام انتقام انتقام فقط انتقام سریع
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    همه پشت سر ولایت فقیه محکم باید باستیم ،وگوشمان به فرمان ولی خدا باشد ،و هرچه ایشان فرمودند ، ازان حمایت کنیم . در این موضوع ، موضع ایشان مقاومت وایستادگی در برابر دشمن است
  • M.h.d IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بابا مرگ یه بار شیونم یه بار بزنید اسراییلو با خاک یکسان کنید شرشو بکنید.
  • امره IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام گرفت
  • سهرابی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید صبر ودعا کنیم تا امام زمان ظهور کنند وانتقام این ظالمان وبدخواهان را بگیرند از دست بشر کاری بر نمی اید یک قدرت خارق العاده می خواهد تا انتقام این تروریست های اشغال را بگیرد
  • رضا IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • مومنی IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت باید از این اشرار گرفت
  • محمدحسن سلطانی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت عاجل و پشیمان کننده برای استکبار جهانی
  • فاطمه شکر گزار IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هر چی رهبر صلاح بدونه.ما پشتیبان ولایت فقیه هستیم.
  • رحمان مددی سرحانی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ابتدا از منافقین و مسئولان خائن داخلی انتقامی سخت گرفته شود
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقاد دارم از نوع محافظت از اینگونه دانشمندان باارزش وکم نظیر
  • امید IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ براسرائیل
  • رضا IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انا من المجرمین منتقمون والسلام
  • محمد IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خداوند انتقام خون شهیدین مظلوم سلیمانی وفخری زاده را از دشمنان خارجی ومنافقین وجاسوسان دولتی بگیرد
  • علیرضا IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل ما خواهان مقابله به مثل با آمریکا اسرائیل و آل سعود هستیم
  • سجاد زکوی پور IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نزنیم ، جنگ خواهد شد
  • نرگس IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هر چه حضرت آقا بفرمایند همان باید انجام شود.
  • روح الله عیسی پور DE ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا به اسرائیل حمله نمی کنیم،چرا در شهادت را باز نمی کنیم،مگر این دنیای فانی چی داره،به خدا از روزمرگی خسته شدیم
  • علیرضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چرا آقای روحانی تسلیت نگفت َََ!
  • مرضبه دیانی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دشمن باید احساس امنیت نکند باید عرصه را براو تنگ کنیم
  • مرضبه دیانی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دشمن باید احساس امنیت نکند باید عرصه را براو تنگ کنیم
  • علی موسوی IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید سریع اقدام شود؟ محکم سریع و کوبنده
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری ومقابله به مثل
  • شیخ محسن IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام، حقیر اصرار به اقدام فوری ندارم. همینطور از نظر کمی برام مهم نیست.بلکه نظرم اینه یه اقدامیی باشه که از نظر کیفی برای دشمن صهیونیستی دردآور باشه که لزوما منحصر در اقدام نظامی نیست میتونه یه خرابکاری ، یه علمیات جاسوسی ، یه حمله سایبری و اختلال در تاسیسات زیرساخت های مهم فن آوری و خدماتی اسرائیل باشه که مثل قطع شدن برق یک روزه با اعتراض شدید داخلی همراه بشه... خلاصه انتقام حساب شده و با رعایت عمق استراتژیک بهتر از اقدام عجولانه حساب نشده است
  • مجتبی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشود
  • فاطمه IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت .سیلی محکم
  • محمد IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظر من حتما باید جبران کرد هر کسی که به گردن بگیرد حتما باید مجازات شود تا دوباره از این غلط ها نکند همین طور که رهبرمان سید علی خامنه ای فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده است هرکسی بزند میخورد
  • امین IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم
  • حمیده IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    جواب ندادن یعنی پایمال کردن خون تک تک شهدای انقلاب
  • کاظم ردن IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام به همه به نظر من برای انتقام اول باید از مسئولین خودمون شروع کنیم بعد بریم سراغ آشغالایی مثل اسرائیل وآمریکای لاشخور
  • سعید حسنی مقدس IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بِسمِ اللَّهِ الرَّحمَنِ الرَّحیِم انَّا مِنَ المُجرِمیِنَ مُنتَقِمونَ، ۲۲ سجده انَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوم حَتَّی یُغَیِّروا مَا بِاَنفُسِهِم، ۱۱ بعد وعده خداوند متعال انتقام از مجرمین. نزنی می زننت، انتقام از تمام عوامل داخلی و خارجی، و اگه کسی در هر لباس و عنوانی حتی فکر مذاکره داشته باشه خائن به دین اسلام و شهدای کربلا و شهدای در راه اسلام هست، و خائن به بیش از ۲۲۰ هزار شهید گلگون کفن کشور عزیزم ایران. چو ایران نباشد تن من مباد. مرگ بر مذاکره و مذاکره کننده.
  • مریم IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام جهاد البته با اجازه رهبر گرامی و مقابله و اینکه در محلات خیلی فرهنگ سازی بشه دشمن شناسی و انتظار و تربیت سربازحزب اللهی و مشتاق دعا
  • مهدی سیفی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام و ادب مرجع عالیقدر چهان تشیع و مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی اقدام فوری جهت تعقیب و مجازات متهمین و ادامه دادن راه شهید فخری زاده را به دنیا مخابره و اعلام نمودند ما هم از ایشان تبعیت میکنیم وخواستار موارد فوق الذکر میباشیم
  • شکری IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    1
  • نساء IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • فاطمه صالحی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    لطفا مسولین به درد نخور هسته ایی بودن شهید رامنکر نشوید .وبااین کارنخواهید راه مذاکره راباز کنید
  • سید احمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه این ترور را جواب در خور ندید فردا منتظر یه ترور دیگه باشید
  • سعید جلیلی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    میکشم میکشم انکه برادرم کشت✊✊✊
  • حسین IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • محمدحسسن IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا لعنت کنه وطن فروشان منافق را که چنین کاری را برای ارباب های اسرائیلی شون انجام میدن
  • Ahmad IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خط ونشون کشیدن دیگه کافیست موقع عمل کردن است....#انتقام#سخت #خون_حاج_قاسم
  • محسن IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ان شاءالله خون این شهید جریان نفوذ و منافقان جدید را رسوا خواهد کرد. مسئولان ارشدی که پیام تسلیت ندادند را مردم فراموش نخواهند کرد.
  • مینا مخملی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط فرموده ی رهبر باید اجرا شود ،تنها راه گوش به فرمان ولایت
  • اصغر حیدری IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چشم در برابر چشم ،دست در برابر دست .... ((و بر آنها [= بنی اسرائیل‌] در آن [= تورات‌]، مقرر داشتیم که جان در مقابل جان، و چشم در مقابل چشم، و بینی در برابر بینی، و گوش در مقابل گوش، و دندان در برابر دندان می‌باشد؛ و هر زخمی، قصاص دارد؛ و اگر کسی آن را ببخشد (و از قصاص، صرف‌نظر کند)، کفاره (گناهان) او محسوب می‌شود؛ و هر کس به احکامی که خدا نازل کرده حکم نکند، ستمگر است.)) المائدة ٤٤ آیه ٤٥
  • مقاومت IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه اقدام متقابل نکنن باید منتظر دانشمند بعدی باشیم
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هروقت ما در برابر جنایات دشمنان منفعلانه برخورد کردیم آنها جسورتر شدند انتقام فوری و بجا.
  • محمد IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام خون این عزیز گرفته بشه که دشمنان خارجی وداخلی بدانند که جمهوری اسلامی با کسی شوخی ندارد، واگه بااین حرکات دشمن مقابله نشود، عزت جمهوری اسلامی زیر سوال رفته... وطبق تجربه ای که از دشمن داریم... مذاکره وچشم داشتن به دشمن از طرف مسئول و... خیانت به خون این شهیدانه
  • مرتضی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فوری باید هم قاتل وهم همدستانشان به اشدمجازات برسند تادیگران فکر ترور به سرشان نزنه
  • محمدمهدی سروی IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    هروقت ما در برابر دشمنان منفعلانه برخورد کردیم آنها جسورتر شدند. انتقام فوری و بجا.
  • عبدالحسین IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام علیکم ما پیرو دینی هستیم که امامش فرمود: حسن جان اگر میخوای از قاتل انتقام بگیری اونو فقط با یک ضربه شمشیر از پا در بیار یعنی قصاص باید مثل جنایت باشه نه بیشتر نه کمتر وقتی قاسم سلیمانی مارو که بالاترین مقام رو بین نظامی های ما داره از پا در میارن و به شهادت می رسانند ما هم باید بالاترین مقام نظامی آمریکایی را از بین ببریم وقتی یک مخ هسته‌ای ما را از بین می‌برند و به شهادت می‌رسانند ما هم باید یک مغز هسته‌ای آن‌ها را از بین ببریم این که به یک پایگاه نظامی که توی کشور همسایه هم هست حمله کنیم یا اینکه یه جا یک سرباز شون رو بکشیم این اصلاً اسمش قصاص و انتقام سخت نیست و السلام
  • زهرا IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    ما خوهان انتقام فوری و سخت هستیم
  • مژگان واحدی IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • محمد حیدری IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید انتقام گرفت اما قبل از انتقام باید وطن فروش های داخلی رو تادیب کردکسایی ک بدنبال مذاکره با امریکا هستند اینها ب جز خیانت ب اسلام وملت ورهبری کاری رو انجام نداده ونمی دهند
  • معصومه رمضانعلى IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    درس عبرت بگيرید و واقعا از خون شهدا خجالت بکشند و حرف از مذاکره نزنن
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام می گیریم
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام می گیریم
  • احمدنظرپور IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نام خداوندقادرومنتقم.انتقام تنهاراه است. ظالمان کثیف ووحشی صفت که سران آمریکا واروپا مذاکره نمیفهمند.فقط وفقط همان زبان زور رامی فهمند.ماجان فدابراولایت ومولامون حضرت امام سیدعلی الحسینی الخامنه ای (روحی وجسمی ومالی واولادی له الفداه)هستیم وازهیچ کس وهیچ شرایطی هراس وباکی نداریم.مامنتظریم تامحرم گردد_هنگامه انتقام (امتحان)میسر گردد_مامی دانیم وتیغ وحلقوم شما_یک مو زسر علی (ع)کم گردد.ایران عزیزو ملت سرافرازوغیرتمندش ساکت نمی نشینندو انتقام راخواهانند.یاصاحب الزمان(عج).
  • رضا IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تو دهنی نا محسوس نیازه مثلا یکی از سران اونها رو بزنیم تا حالیشون بشه با کی طرفن
  • حسین IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مگه دیونه ایم تو این شرایط کرونایی حمله کنیم میزنن بقیه مونم میکشن از من گفتن بود
  • امید IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نباید بی تفاوت رد بشیم.باید یه واکنش مناسب انجام بدیم.نابودی اسرائیل
  • حسن IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نابودی اسرائیل
  • دولت اسفالت طلبان IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 13
    زمینه سازان داخلی ترور و معتادان مذاکره هم، همی ....
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      6 0
      جهت استحضار شما، 5 شهید عزیز هسته‌ای در زمان دولت قبل به شهادت رسیدند!
  • مجید IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسرائیل و آمریکا باید از صفحه روزگار محو شوند و اگر پاسخ دندان شکن در برابر این داروها داده نشود این حرام زاده ها هر روز جسورتر و گستاخ تر میشوند
  • سیدشهاب الدین حسینی AE ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری ومقابله به مثل
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر زمان حمله به عین السد بهش خبر نمیدادن تلفات انسانی هم ازشون گرفته بودیم جرات نمیکردن دست به این حرکات بزنن
  • مجتبی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مسامحه و تساهل با کفار و اجنبی تا کی،ما باید مصداق کامل الاشدا علی الکافرین باشیم....
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر اقدامی نشود دوباره باید داغدار عزیز دیگری باشیم... هنوز بعداز یه سال منتظر انتقام حاج قاسم هستیم... لطفا برسانید به گوش مسئولین ما جواب قاطع و دندان شکن میخواهیم...
  • بسیجی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بدستور رهبرم عمل کنیم
  • اسماعیل بابازاده IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با عرض تسلیت به فقدان دانشمند گرانقدر هسته ای که خسارت بس عظیم به این انقلاب وارد شد امیدوارم که انتقام این دانشمند با مسامحه مسعولان ما واقع نگردد وحتما انتقام با بصیرت گرفته گردد که تلاویووکاخ سفید با خاک یکسان گردد وخون شهید هسته ای لاله ای سرافراشته گردد وامام زمان هم به این انتقام صحه بگذارد نه انتقام بی بصیرت یا انتقامی که فقط با موشک خلاصه گردد.وفردا روز از نو روزی از نو به امید انتقام بصیرت مندانه
  • دانیال IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نظر من کشتن ریس جمهور اسرایل انتقام خون فخری زاده است
  • سیداحمدموسوی IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام تنها راه امنیت پایداراست
  • کبری پیروی IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام به نظر من نباید به حرف انتقام میگیریم اکتفا کرد بایدحتما انتقامی سخت گرفت باید اسراییل راباموشکهامون باخاک یکسان کنیم مرگ بروطن فروشان منافق مرگ بر اسرائیل و آمریکا خدایا رهبرعزیزمون رادرپناه خودت حفظ بفرما آمین
  • یادگار IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما توپ ما نزدیک اسرائیل و عربستان کوکه ..حالا که زدند چرا نزنیم ....ظالمینی که در تیر رس ما هستند ....اگر نزنیم می زنن‌......
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت اگر انتقام میگرفتن نفوذی های خودمون هم حساب کار میامد دستشون چقدر زمان بگذره تا مثل این دانشمند ها داشته باشیم خدا نابود کند دولت نادان را
  • محسن IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت وعده ای که سردار سلامی به همه ملت داده اند برای انتقام سخت از رژیم منحوس و خون خوار صهیونیستی... انتقام سخت✌✌✌
  • عبدالمجید بانری IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دماغ نامردان رو به خاک بمالید
  • بهره ور IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به خون پاک شهیدان قسمتون میدم هرچه زودتر جواب دندانشکنی به تروریستها بدین وگرنه باید منتظر ترورهای بعدی باشیم ما ملت ایران محکم ایستاده ایم #انتقام_سخت
  • محمدجعفرخوافب IE ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اسرائیل را بزنید اگر غیرت دارید
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    دلهای ما فقط با انتقام آرام می‌شود
  • زهرانوری IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نفرین بر کسانی که دانشمند بزرگ ، شهید محسن فخری زاده را ترور کردند ونفرین به کسانی که دراین مورد سکوت کنند . اقدام فوری فوری
  • فاطمه ترابی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گوش به فرمان رهبرعزیزم هستم
  • فاطمه IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • حسن رضایی IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    تقاضای انتقامی سخت که مصداق اشداء علی الکفار باشد،را دارم
  • هادی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با خاک یکسان کردن رژیم جعلی اسرائیل یا حداقل زدن ناوهای آمریکایی در خلیج فارس
  • محمد حسن IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با ریختن این خون ها درخت اسلام تنومند تر میشود انتقام خواهیم گرفت
  • مرتضی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    شهید فخری زاده هم مثل حاج قاسم، مثل و مانندی ندارد که بتوان با کشتنش تقابل به مثل کرد، باید انتقام سخت که مطالبه امام خامنه‌ای بود و هست انجام شود ....
  • رهگذر IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامی شدید سخت محکم پشیمان کننده
  • سهیلا لطفی IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما ملت شهادتیم
  • سید علی IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت،نزنیم میزنند
  • نسیم IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    موافق
  • محمد IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام انتقام انتقامی سخت و رهبر پسند باید از آنان گرفته شود وگرنه فردا روزی باید شاهد اتفاقات بزرگ و حتی شدید از آن از سوی دشمنان و تروریست های جهانی(آمریکا،اسرائیل،انگلیس)باشیم.
  • محسن IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 7
    وقتی تحت عنوان مزخرفاتی چون اعتمادزایی و بهانه‌زدایی به بازرسان جاسوس آژانس انرژی هسته‌ای اجازه بازرسی‌های بی حدوحصر میدهیم وقتی برای خوش‌آمد غربی‌ها پروتکل الحاقی را میپذیریم و با سفر رئیس آژانس اجازه بازرسی از اماکن اضافه‌تر را میدهیم باید هم منتطر افشای اسامی دانشمندان هسته‌ای و تکرار این اتفاقات باشیم.... پ.ن: به اعتراف موساد نام فخری‌زاده از طریق لیست سازمان ملل در اختیار آن‌ها قرار گرفته بود
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود....‌
  • علی اصغر IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به وزیر اطلاعات برسونید که به خاطر مادرت زهرا کمی هم کار کن
  • معصومه IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    جواب خون را باا خون جواب میدیم
  • فاطمه خرمی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    در مسلخ عشق جز نکو را نکشند شهادت هنر مردان خداست ما فقط با انتقام آروم میشیم و السلام
  • معصومه IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    مطیع امر رهبریم
  • محمود IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    انتقام باید سخت باشد ولی شخص و زمان ان را خودمان تعین میکنیم.
  • محمد IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سردار بزرگ اسلام حاجی زاده انتقام سخت در اسرع وقت، جانم فدای رهبر۷
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حمله به اسرائیل تمام
  • سهیلا IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله به مثل واقدام قاطع وفوری
  • مرتضی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نظر من حمله موشکی به یکی از مراکز مهم اسرائیل مثل ساختمان وزارت دفاع
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام فقط انتقام
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط انتقام
  • بی ریا IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید از تمام مسببان داخلی این جنایت که امنیت ملی ما را به خطر انداختند در هر مقامی که باشند انتقام بسیار سخت و ویژه ای گرفته شود.
  • روح لله IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کل اسرائیل رو با خاک یکسان کنید نامرادی بی شرف.
  • مهدی فرجاد IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت وبدون ملاحظات
  • رهرو IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مقابله به مثل
  • محسن IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت ونابودکننده
  • معصومه محمدی فرد IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    امیدوارم این مطالبه ها به جایی برسه والکی نباشه
  • حامد آراسته IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اصلا ملاحظه کاری نکنند.. تا افرادی مثل ایشون رو بخواد یک کشور پرورش بده چهل پنجاه سال باید کشور هزینه کنه و زحمت بکشه ایشون حاصل ۴۰ سال سرمایه گذاری کشوری بودن...
  • سید سعید حسینی IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 6
    اگه قرار باشه کاری کنیم اول خائنین داخلی را مجازات کنیم حیف این دانشمندان که به راحتی ترور میکنند و نظام هم تماشا میکنه مگه ما چن تا حاج قاسم و چن تا از این دانشمندان داریم که راحت ترور میکنند
  • منوچهر مطهر IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    فقط باید گوش بفرمان تدابیر حکیمانه رهبر عزیزمان باشیم چراکه او واقف به همه امور و حکیمی بزرگ و ارزشمند است ومیداند چه وقت باید انتقام گرفت.انشاله به امید محو کامل اسرائیل
  • ادهم IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل
  • یاسر IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نفرین خدا بر مسؤل ذلیل واداده به دشمن
  • علی گودرزی US ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #نزنید_میزنند
  • کبری سهیلی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام متقابل چیزی نیست که تقاص خون های پاک شهیدانمان را جبران کند پاکی و قداست این خون کجا و نجاست ان خون کجاولی مرحمی بر دل پردرد ولی امرمان میشود و تصلی دل مهدی عج فاطمه س پس یک صدا خواهان انتقام سختتر هستیم لبیک یا خامنه ای رمز این انتقام و در اولین فرصت گردن زدن مزدوران داخلی که گرای خودی را به خارج و دشمنان و معاندان به اسلام وکشورمان میدهند
  • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    بکش
  • حسن IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سریع برای التیام قلب رهبر وملت
  • الهه ساعدی DE ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باسلام و احترام، به اشد مجازات باید برسن تروریستها و نفوذیهای این تروریستها
  • زینب IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آنا لله وانا الیه راجعون امامت شهادت طلبیم . البته زمانی که به ماتعدی شود باید با این زورگویان تاریخ مقابله به مثل کردوهرچه زودترانتقام خون شهیدانمان را که به خون خود به دست این ناجوانمردانه غوطه ور شدند وبه شهادت رسیدند بگیریم . الللللللللله وااااااااااااکبر
  • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار محوبشه اونموقع آمریکایی هم وجودنخواهد داشت
  • فرزانه محمدی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    به نام خدا به نظر من این اقدام که نامردی محض است باید پاسخ داده شود تا درسی برای دشمنان مان باشد
  • Jihad_135 IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حقیقتا با دست روی دست گذاشتن ، شرف و قدرت جمهوری اسلامی داره زیر سوال میره ؛ خون شهدا نباید پایمال بشه.
  • فاطمه ترکزبان IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقامممم سخت باید گرفت
  • ماریه IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ماملت بی غیرتی نیستم هنوز 40 روز مانده به سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی وجدانن انتقام بگیرید این حرفها چیه مذاکره کدومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟سگ برادر شغاله
  • شیرین برزگر قره باغی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سختی باید بگیریم.لبیک یا امام خامنه ای
  • حسيني IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقان سخت و سريع با اذن رهبري به وسيله درخواست جمعي مردم. و هر كي حرف مذاكره با استكبار رو زد بايد مردم بزنند تو دهنش الا لعنة الله على القوم الظالمين
  • زهره پوررضایی IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سخت وسریع بدون اتکا وامید به نیروها ومسئولین نفوذی و بزدل وخائن
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اقدام فوری و مقابله به مثل
  • لاشک IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 0
    به نظر من نباید عجله کنند نباید در زمین دشمن بازی کنیم اونها میخوان ما با عجله و شتاب کار دست خودمون بدهیم
  • طاها IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نصرمن الله وفتح انقریب
  • عبداله فخرع AE ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام
  • امیرحسین کلاه مال IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باید اطلاعات پاکسازی شود
  • +حسن کهنسال IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    جنگ با اسرائیل و آمریکای ملعون لبیک یا خامنه ای
  • مجید پسندمه IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نابودی اسرائیل
  • هوخشثره IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    #kill_bibi
  • مهران IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    انتقام سریع
  • مرضیه حداد IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    در انتظار انتقام سختیم
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بنده برام سؤاله که این دانشمندگرانقدرمحافظ داشتند؟آیاامنیت جانی ایشان فراهم بود؟چطورمیشه دشمن به این راحتی دست به این اقدام شوم بزند؟
  • رشیدی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام.باید طبق نظر امام خامنه ای عمل شود
  • هاجر رمضانی IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    منتظر انتقام خون های نا به حق ریخته دانشمندان عزیز ما هستیم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • ملیحه IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    گرفتن انتقام سخت
  • علی اکبر IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط باید سریع انتقام گرفت حوزه از مسئولین بخواهد
  • معصومه عسکری دهنو IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باسلام وعرض ادب واحترام انتقام سخت اگر گرفته نشود مدیون خون شهدا باشید
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    غرض از انتقام فقط حمله ی موشکی نباشه باید عوامل اصلی که دستور این ترورها رو دادن حذف بشن...صرفا کشتن سربازا که قربانی برای رسید به مقاصدشون هستند کفایت نمیکنه...
  • فاطمه سادات حسینی پور IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام گرفتن از خون شهید بزرگوار
  • زینب IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    واقعا روتون میشه حرف از مذاکره بزنید.بعد از شهادت سردار عزیز قرار بود بزنیم بر دهان کسی که حرف از مذاکره میزنه نزدیم که هیچ دوباره باید اسمش را بشنویم.
  • اکبریان IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خدا لعنت کنه کسانی رو که میخوان این نطام وانقلاب خدشه داربشه وهمچنین اشخاص شریفی رو ترور میکنن
  • معصومه سادات خطیبی US ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    با سلام بنده مطیع محض امر و تصمیم مقام عظمای ولایت هستم هر چه ایشان تصمیم بگیرند حتما بهترین تصمیم ممکن خواهد بود
  • فاطمه بداقی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 61
    ابتدا باید از ان پی تی و برجام خارج بشیم ،وزارت اطلاعات زیر نظر رهبر باشه یا سپاه،سازمان انرژی اتمی باید زیر نظر مستقیم رهبر باشه و قوه مجریه بصورت نخست وزیری اداره بشه اون وقت نه کسی ترور میشه نه این همه مشکلات پیش میاد
    • CH ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      30 0
      محض اطلاع سرکار، در دولت قبلی، هم رییس‌جمهور نظر نزدیک بود و هم اطلاعات دست برادران سپاه، ولی بازهم چند شهید عزیز هسته‌ای در همان دوره ترور شدند آن‌هم در قلب تهران! به جای شعارهای صدتا یه غاز، باید دعا کنیم هر کسی به مسئولیت واقعی خود آشنا و عامل باشد. شما و دیگر عزیزانی که هیجان‌زده به ابراز نظرات مثلاً انقلابیس می‌پردازید، با غلیان هیجانات و با تأثیرپذیری از شایعات فضای مجازی و تلقینات فعالان خودجوش همیشه در صحنه‌! همین‌طور بدون تفکر و تأمل به کوبیدن دولت مشغول هستید، بی‌آن‌که اندکی با خود بیندیشید که مگر مسئولیت اصلی حفظ امنیت با سپاه نیست؟ مگر سپاه از دولت اجازه می‌گیرد؟ چطور وقتی چهارتا موشک به عین‌الاسد می‌زند فریاد شادمانی به آسمان می‌رود که سپاه قدرت‌نمایی کرد و فلان و بهمان، اما وقتی تروریست‌ها در قلب پایتخت کشور جولان می‌دهند همین برادران عزیز سپاه پاسخ‌گو نیستند که چرا از مسئولیت اصلی‌شان غفلت کرده‌اند؟ این قصه سر دراز دارد...
  • فاطمه اکبری IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    چرا یک دانشمند هسته ای ماشین ضد گلوله ندارد انتقام خون شهید رابگیرید فقط فقط به فرمان ولی فقیه حرکت کنید همه باهم متحد باشید
  • محمد IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مرگ بر مزدور وطن فروش ملت فروش انتقام حق مسلم ماست
  • اکرم پرویززاده IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • اسماعيل IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خدا لعنت کند دشمنان اسلام را ....ما انتقام میخواهیم
  • سعید IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    حتی اگه جنگ هم بشه به تلافی خون سرادربزرگ ایران وجهان وحاج فخری زادهای عزیز همیه مردم درصف رزم هستن انتقام انتقام انتقام
  • محسن فخری زاده IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ما که رفتیم ولی با دزد و قاتل معامله نمیکنن...
  • طاهره IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت هر دوشهید ما هنوز داغدار شهید سلیمانی هستیم فقط با انتقام کمی ارام میگیریم
  • طاهره IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت ماهنوز داغدار شهید سلیمانی عزیز هستیم
  • نسیم IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام. باید انتقام گرفته شود. خسته شدیم از بس که زدند و سکوت کردیم . چرا باید به خودشان اجازه ورود به کشورم را بدهند و دانشمندان کشورم را ترور کنند. انتقام حق ماست. حق گرفتنی است.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 5
    مرگ بر منافق مرگ بر دیپلماسی ذلیلانه دولت تدبیر و امید
  • 1580179665 IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید مسولان رده بالای کشور در مجامع بین اللملی و جهانی این گونه ترورها و بی احترامی هارا با جدیت تمام پیگیری کنند
  • طاهره IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    با کسب تکلیف از مقام معظم رهبری در اسرع وقت ، ضربه اصلی را زد. و امید وارم این ضربه مصادف با نابودی اسرائیل از روی کره زمین باشد. به امید بیداری مسئولین کشورم
  • فاطمه IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • محمد حسین صدری IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقدام قوی و فوری
  • ایوب IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام البته جواب سریع ،عجولانه هم خواهد بود پس اقدام قاطع و به موقع و غافلگیرانه.موشک زدن کاری نداره
  • رقیه صالحی خرام IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت باید گرفته شود
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اسراییل باید نابود شود
  • وحید IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اولین شب ریاست جمهوری جو بایدن، اسرائیل رو بزنیم
  • فاطمه قویدل IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 16
    هرچقدر حقوقدان گفتگوی دیپلماتیک کردن دیگه بسه،چون الان نه سردار سلیمانی داریم و نه اقتصاد و نه سانترفیوژ فقط یک عده جیره خوار غربگدا بر سر سفره انقلاب نشستن و در مورد بخشش حقوق ملی مردم درحال نقشه کشیدن و فضل وبخشش هستند! انشاءالله ک به زودی جانشان را فضل وبخشش کنندب ملت همیشه سرافزار ایران اسلامی
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    تو رو خدا فقط دم از انتقام نزنید و واقعا انتقام بگیرید
  • زهرا آقاپور سعید خانلو IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مقابله به مثل و انتقام خون شهید دانشمند کشورمون استاد محسن فخری زاده
  • غلامعلی کاوه IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سردار سلیمانی و تمام ترورهائی که از اول انقلاب تا کنون در ایران شده و رد پای رژیم کودک کش بجا مانده یکجا گرفته شود قصاص و مقابله ی به مثل
  • سید IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    نظر ،نظر حضرت آقای قطعا تقاص و انتقام با کیفیتی که ایشون تعیین کنن.
  • محمدجوادیلوه. IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    مذاکرات درهرسطحی بایدلغوشود.تکیه برتوان داخلی کشورنمود.اقتدارخودرابایدنشان داد. مقابله مثل بادشمن دربرارهرتهدیدی.
  • سیده اعظم حسینی IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باسلام منتظر انتقامی بسیار سخت وصدای خوردشدن خاینین وطنی هستیم
  • علی مرادخانی IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بسم الله القاصم الجبارین فقط نابودی اسرائیل و قطع ید ملعونه آمریکا از منطقه با تدبیری صحیح و زود هنگام دلهای جریحه دار را کمی آرام میکند. هنوز منتظر انتقام خون سردار بودیم که عقده ای دیگر افزوده شد. # انتقامی # سخت #
  • مرضیه IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • فائزه ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بسه دیگه انقد ترور، تروخدا ی انتقام درست حسابی بگیریم
  • DE ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید امران وعاملین این جنایت به مجازات خود برسند دراسرع وقت
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    إن شاءالله بحق خون شهدا ، غرب زده های نفوذی و خائنین رسوا و نابود بشن. اینجاهاست معلوم میشه کی ایرانیه و کی غیر ایرانی. این کارها سیب و گلابی های برجامِ خائنین به ملته که در لباس روحانیت همه چیزمون رو میخوان تاراج کنند. ألا لعنةالله علی قوم الظالمین.
  • اسماعیل رئیسی IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بخدا این عزیزان خیلی حق بگردنمون دارن وحیف است که اگرهیچ اقدامی در رابطه با انتقام صورت نگیرد فقط انتقام ولاغیر
  • . IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخخخخت.مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا.ب جای دانشمندان هسته ای باید مسئولان بی کفایت بمباران شوند
  • فاطمه فتحی IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    شهادت افتخار هر مسلمان است اما دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند ک ناجوانمردانه ترور کنند انتقام سخت و واقعی حق ماست
  • امید سعادتیان فر IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    توئیت ترامپ برای افراد خواهان مذاکره کافی نیست!
  • حامد IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فَمَن اعتدَی عَلَیکم فَاعتَدُوا علیه بمثلِ ما اعتدی علیکم
  • زهراسادات IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اطاعت محض از فرمان رهبر عزیزم و بنابه تشخیص رهبرم انتقام سخت وحساب شده وفوری مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام بحول قوت الهی اسرائیل بایستی از زمین محو شود لذا هرچه زودتر بهتر انشاالله ضمنا چرا بصورت اطلاعاتی و امنیتی از این گوهرها حفاظت نمی شود؟
  • صدیقه IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    حتما این جنایتکاران به مجازات اعمال خودبرسندوانتام سخت ازشون گرفته بشه مثل انتقام حاج قاسم نشه که هنوزداره مارومیسوزونه
  • حسن غلا IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط انتقام با نابودی اسرائیل و ال سعود
  • حدیث IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    انتقام سخت نه به مذاکره
  • غلامعباس آذربرزین IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    می کشم ، می کشم آنکه برادرم کشت
  • افسرالسادات نورالدینی IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام از خون های به ناحق ریخته شهدای ترور
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط انتقام سخت
  • زینب IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام با تدبیرو دقیق قطعا باعث امنیت ایران است.
  • فاطمه IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو فقط انتقامشون رو بگیرید نزارید خون سردار سلیمانی و فخری زاده پایمال بشه
  • داودی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید انتقام سخت و کوبنده وفوری کرفته شود و بازرسان آژانس برای همیشه اخراج و همکاری ایران با آژانس قطع گردد
  • علیخانی IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اگرازاول هرتروری که انجام می شدجواب دندان شکن داده می شداینقدرجسارت به خرج نمی دادندالان بایدبرای پایان این ترورهاپایگاه نظامی اسرائیل راباخاک یکسان کرد
  • علوی IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اگه برا شهدت سردار عزیز انتقام سخت رو به جا میاوردیم الان جرات نمیکردن چنین غلطی رو تکرار کنن فقط انتقام سخت فوری
  • امیر IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام.با مذاکره مذاکره گفتن همین میشود.باید پاسخگو باشید.
  • کهندل IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • فاطمه مدنی IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    به نظرم باید بدون شتابزدگی عمل کرد ودر زمان مناسب پاسخ در خور شان شهید بزرگوار به عاملان این ترور داد بهترین چیز در زمان حال ادامه دادن فعالیت های شهید بزرگوار به خصوص در مساله داروی کرونا هست
  • مجتبی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    چندتا مو شک از لبنان بزنید اسراییل همین
  • مهری شجاعی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید انتقام گرفته شود اگرکه انتقام گرفته نشود دشمن گستاخ تر میشود.
  • کبری عبدالهی IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام فوری ومقابله به مثل
  • یحیی IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • آسمان IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام انتقام
  • رفعت IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت وشکننده
  • ناهیده رجبی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ماازهمه مسئولین توقع داریم باتمام قدرت تقاس این ذخیره الهی رو که ازما گرفتن بگیرند وآنها را به غلط کردن بیاندازند شهیدان زنده اند الله اکبر شهید عزیزم راهت ادامه داره انتقام انتقام
  • هدی IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    لعنت بر نفوذ
  • مریم IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام باید اول از زمینه سازان ترور انتقام گرفت بعد از عوامل خارجی
  • فاطمه خدابخش IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • موسوی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت باید گرفت فقدان این افراد سخت وجبران ناپذیر است. به ساحت امام زمانعج وامام خامنه ای تسلیت.
  • صدرالله IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    سلام ،دوستان فقط تابع دستورات ولایت باشیم ،و احساسی نباید نظر داد ، یقینا عقده دلشون فقط با ترورها خالی میکنند چون بیشتر از این دیگه عرضه ایشده ندارند از پشت خنجرزدن معنایی ندارد ،،ان شاءالله سر وقتش انتقام گرفته خواهد شد ،البته اگر ... اینهمه دم از مذاکرات نزنه و اینهمه گرا نده
  • نرگس IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید حفاظت وامنیت این مردان خدارو بالا برد در صورت مقابله به مثل کردن هم باز ما ضرر کردیم چون ای عزیزان رو از دست دادیم
  • منتظر IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مرگ بر هر چی منافق نفوذی دو رو خدا ریشه همه خائنین رو بکنهههههه
  • زهرا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باسلام ظاهرامقام معظم رهبریفرمان انتقام سخت راداده بودندولی بعضی هامانع شدند.الان وقت آن رسیده که حیفاطعم موشکهای دوربردایران رابچشدتادیگرازاین غلطهانکند.
  • زهراپولادوند IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام گرفته شودامانه به صورت فوری وحساب نشده...انتقامی که درآن هیچ خطای انسانی اتفاق نیافتداما مرحمی بردل داغدارایرانیان بشود
  • نسرین US ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام هرچه انتقام نگیریم ازما میکشند
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • فاطمه عباسی پاکدهی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    لبیک یا مهدی لبیک یا خامنه ای انتقام سخت سخت سخت
  • مهدی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مطیع امر رهبرم هستم اینه فقط شعار ایرانی
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    لعنت خدا بر تمام دشمنان داخلی وخارجی....
  • حاجی سید رضی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ما منتظر منتقم فاطمه هستیم
  • کریم زاده IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید با عاملان و مسببان این قضیه به صورت قاطع برخورد کرد * فقط انتقام سخت* هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگدهای دشمن از خواب بیدار میشود.
  • کریمی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بینی دربرابربینی،گوش در برابر گوش،چشم در برابر چشم =آیه ی صریح قران را ملاک می دانم تاکی بیننده پرپر شدن سرمایه های علمی و گرانقدر این مرز و بوم باشیم اگر به صلاح نیست انتقام صریح لااقل بگوییدچگونه است تلافی تاآرام شویم ... ‌‌‌؟ بغض کینه دشمنان دین و کشور را تحمل حمل ندارم و دستانم از رسیدن به آنچه می طلبم کوتاه است . خدایا صبری و عنایتی برای غیور مردان این مرز و بوم.
  • رهنما IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    شهیدان ما رفتند تا زیر بار ذلت نرویم موافقان گفتگو و برجام و.... چگونه چشم انتظاری مادران و پدران این شهدا را خواهند داد. خدا نگهدارمان باشد، به کدخدا نیازمان نیست
  • محمود احمدی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بسه تعالی. سلام علیکم.نظر بنده همان کلام مبارک امام خامنه ای روحی فداه هست که عاملان و آمران باید قصاص بشوند. و به نظر بنده اگر انتقام سخت گرفته نشود دشمنان و منافقین جرات پیدا خواهند کرد که ترور های مشابه و گسترده تری انجام دهد.
  • آمنه IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هر چه سریعترانتقام این شهید عزیز را بگیرید ونایستید تا خبر های ناگوار بیشتر با روحیات این مردم بازی کند نوش دارو بعد مرگ صحراب فایده ندارد والسلام.
  • علی عسکر محمدی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • erian05 IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • ناشناس IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    #انتقام_نزدیک
  • آزیتا محمدی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت .قدضاق صدری.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    باسلام وادب واحترام تا انتقامی خوب در شان دانشمند هسته ای صورت نگیرید باز متاسفانه شاهد چنین حوادثی خواهیم بود باید خیلی قدر دانشمندان ونخبگانمان رابدانیم وگرنه بعدازان تاسف هیچ فایده ای نداره چرانباید هر دانشمندی باهر رفت وامدی دوماشین اورااسکورت بکنند وجوانب حفاظتی سنجیده شود تا شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم
  • ساراکامرانی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    انتقام سخت و کوبنده
  • طاهره کشوادی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم باید با روشنگری و قاطعیت و طبق فرمان ولایت عاملان و آمران انتقام و مجازات شوند.
  • کبری گلیج IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام
  • زهرا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط منتظر انتقام سخت هستیم .حتی در مورد سردار هم آن طور که باید و شاید انتقام نگرفتیم باید آرامم و ترور کرد تا امثال نتانیاهو هر روز خواب مرگش را ببیند .
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط انتقام از عاملان ترور چه داخلی چه خارجی
  • . IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • سمیه تفضلی نیا IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    حرف رهبری, انتقامی سخت تر از سخت
  • هاتفی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    خروج از برجام وآتش زدن آن.خارج کردن تمام بازرسان آژانس‌. آغاز غنی سازی ۲۰درصد و .... این است انتقام ما
  • ربابہ پرویزی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ھر چی کہ رھبرعزیزم فرمان بدھند بندہ گوش ب فرمان آقا ھستم
  • صدیقه IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • مرصیه عطایی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط انتقام.
  • زینب بربری IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    قطع کامل روابط با آمریکا و انگلیس
  • امیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بایدانتقام سخت گرفته. شودتاکی بایدشهیدبدیم چرابایداونا یی که تواین مملکت کاردرست میکنندترورشوندچیه عده آدم حسابی وانقلابی وولایتی ترورشوند
  • محمد IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بایدباتوجه به دستور رهبری معظم انقلاب نسبت به مجازات عاملان این اقدام خبیثانه سریع عمل نمود. و فکر مذاکره احمقانه را با آمریکاو دیگر دول اروپایی از سر بیرون کرد.
  • یاعلی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هرلحظه تلویزیون روشن میکنم به این نیت که خبر انتقام را بشنوم ولی متاسفانه هنوز خبری نشد
  • سیده زهرا مصطفوی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مجازات خاءنان داخلی وتروریستهای خارجی و گرا دهندگان
  • طلبه بانو IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بسم الله قاصم الجبارین #خواستار_اخراج_جاسوسان_آژانس #خواستار_انتقام_سخت لطفا به گوش مسئولین مربوطه برسانید که در خصوص روابط بین الملل تجدید نظر کنند که هر چه جاسوس تو این مملکت آمده در قالب بازرس و نماینده فلان سازمان بین الملل آمده ... انتقام دوم : لطفا موقع انتخابات درست رأی دهیم که به ولله باید جواب خون شهدا را به خاطر رأی ندادن یا رأی اشتباهی بدهیم .
  • سید سعید IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام حتما باید برخورد جدی ودندان شکن کرد تا دیگه جرات تکرار چنین کارهایی رو نداشته باشند وإلا...
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 7
    انهایی که دم از مذاکره می زنند از خودشان هم این گونه محافظت می کنند . ازشمارخرد هزاران بیش چطور بلیدجبران شود این کم کاری ها
    • US ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      11 0
      بزرگوار! محافظت از شخصیت‌ها، کار «آنهایی که دم از مذاکره می‌زنند» نیست، نه کیفیت و نه کمّیتش؛ این مسائل در حیطه وظایف سپاه حفاظت می‌باشد و آن عزیزان هم از «آنهایی که دم از مذاکره می‌زنند» دستور نمی‌گیرند. کاش شما و بسیاری از هم‌وطنان عزیز دیگر که به خاطر مسایل حفاظتی از مسئولان دولتی انتقاد می‌کنید، به این نکته بدیهی توجه می‌کردید.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      5 0
      (بزرگوار! محافظت از شخصیت‌ها، کار «آنهایی که دم از مذاکره می‌زنند» نیست، نه کیفیت و نه کمّیتش؛ این مسائل در حیطه وظایف سپاه حفاظت می‌باشد و آن عزیزان هم از «آنهایی که دم از مذاکره می‌زنند» دستور نمی‌گیرند. کاش شما و بسیاری از هم‌وطنان عزیز دیگر که به خاطر مسایل حفاظتی از مسئولان دولتی انتقاد می‌کنید، به این نکته بدیهی توجه می‌کردید.). بزرگوار! خودتو اذیت نکن. این جماعت نکات بقول شما بدیهی رو می‌دونند و خیلی خوب هم می‌دونند؛ فقط از هر اتفاقی بهانه‌ای پیدا می‌کنند که دولت و رییس‌جمهور غیر همفکرشون رو بکوبند. خیر سرشون تکلیف شرعی هم حساب می‌کنند!!! حالا یکی بهشون بگه چرا رییس جمهور محبوبتون با بیفکر محض با دوربین و عکاس و خبرنگار رفت سایت نطنز و زوایای پنهان و آشکارش رو به دنیا نشون داد؟ یا چرا اون وقتا که شهدای مظلوم قبلی ترور شدن به آقا محمود احمدی نژاد و سعید جلیلی نگفتین مذاکرات رو تعطیل کنن؟ چرا بازم آقا سعید از این کشور به اون کشور میرفت واسه مذاکراتی که هیچوقت هم به هیچ نتیجه‌ای نرسید؟ جوابی نمیدن. چون هیچوقت حاضر نیستند چشمشون رو روی واقعیتهای ایران و جهان باز کنند. پس بازم میگم بزرگوار! خودتو اذیت نکن! این جماعت خواب نیستند که بخوای بیدارشون کنی. اینا خودشون رو به خواب زدن و بیدارشدنی نیستن. بذار فحش بدن بلکه عقده‌های دلشون خالی بشه. دریغ از یه ذره تفکر!
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مرگ بر منافقین و کفار چرا که منافقین از کفار بدترند از صدر اسلام تا الان ضربه اصلی را از منافقین خوردیم
  • منتظر IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    به نظر من همین الان هم دیرشده. از طریق یمن جیران و تمام مناطق عربستان و نقاط مهمی که اسرائیل در عربستان داره موشک باران بشه
  • صالحه IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام مجازات عاملان و آمران
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام ما دشمن داخلی داریم. منافق. باید این دشمنان داخلی رو از صحنه کشور پاک کرد.
  • صدیقه کفاش IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام به نظر من باید نفوذیها رو بگیرند وبه ملت معرف وبه اشد مجازات برسونند از هر ردهای که هستند قوه قضاییه باید وارد بشه
  • زهرا محیطی اردکانی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید انتقام خون شهیدان پرثمر کشورمان مانند شهید قاسم سلیمانی وشهید فخری زاده، طبق آیات قرآن کریم از مزدوران منافق وضد انقلاب اسلامی هرچه سریعتر گرفته شود ومن الله التوفیق
  • مرضیه خورشیدوند IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ترور شخصیتهای برجسته ونخبه کشوری اظهار دشمنی وکینه توزی دیرینه دشمنان هست اگر پاسخ متناسب داده نشود در آینده نیز باید شاهد از دست دادن بسیاری از دانشمندان برجسته کشور باشیم ومردم نیز احساس امنیت خود را از دست میدهند
  • hdg IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام و اقدام فوری و مقابله به مثل
  • گل رز قرمز IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    محاکمه عاملان و نفوذیهای داخلی.محاکمه عاملین اصلی وفرعی.انتقام سخت سپاه به تروریستها وامریکا واسرائیل
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    گزینه ها اصلا کارشناسی نشدن ناقصه فقط حکم رهبرو جرا کنن همین .دقبق و صحیح
  • حلیمه هوشمندی ارام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید همه کسانی که در ترور شهید فخری زاده دست داشتند مجازات شوند وموقعیت اجتماعی فرد در نظر گرفته نشود.
  • سید محمد جواد حسینی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سردار سلامی سرباز ولایت #مجازات عاملان و آمران# نه مثل #انتقام سخت# که ...و السلام و پاکسازی عناصر منافق و نفوذی قبل از داغی دیگر و بی آبرویی مجدد
  • سهیلا امینی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • M.refaie IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    جوابشان باید دندان شکن باشد تا به خود اجازه ندهند که دانشمندان ما را این چنین به شهادت برسانند ویک ملت را داغدار کنند
  • سهیلا امینی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    وضع تدابیر امنیتی که راه نفوذ نداشته باشد !!!!
  • ریحانه IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    چرا وقتی اطلاعات ایران اینقدر قوی که ریگی رو تو هوا میگیره حالادرعجبم که چطوری وچگونه به راحتی با این تعداد تروریست داخل خاک ایران تونستن دانشمند مونو به فیض شهادت برسونن باید انقام سخت با اذن رهبری گرفت به امید اذن رهبرم تا پای جان ایستادهایم
  • جعفر رضاخواه IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم.
  • م مهرپرور IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    محکوم شدن عاملان وبرخورد با آنها وشناخت نفوذی ها وبرملا شدن زمینه سازان ترور در اولویت است.اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة والنصر
  • یدالله IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام فوری
  • یدالله IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام فوری
  • عمار IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    امروز دشمن حقیر ،ذلیل تر از قبل شده... جواب دندان شکن بدیم تا هیچ دشمنی جرعت نکنه فکر دشمنی با این ملت رو به مخیله اش بیاره... اگر انتقام سخت سلیمانی انجام شده بود امروز شاهد این اتفاق نبودیم....
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • هادی GB ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هر چه سریعتر حیفا را با موشک های سجیل با خاک یکسان کنید . صهیونیست ها را در کوچه و خیابان نقاط مختلف دنیا اعدام انقلابی کنید . در صورت عکس العمل رژیم صهیونیستی تل آویو و عکا و نیروگاه هسته ای اسرائیل را نابود کنید . در صورت مشارکت آمریکا تمام پایگاه های این کشور اشغالگر را در که در تیررس ایران هستند در خشکی و دریا نابود کنید (بدون اعلام قبلی و با هدف کشتار نظامیان آنها)
  • فاطمه IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت به معنای واقعی کلمه..... تا ادامه پر قدرت راهی که شهید داشت میرفت میسر بشه
  • FSH IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مذاکره هرگز انتقام هرچه زودتر ما منتظر انتقام شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده و همه شهدا هستیم
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    به نظر من انتقام سخت یعنی خائنین وطنی که تنومند و غول شده اند را باید رسوا واز میدان بدر کنیم که اینگونه آمریکا و اسرائیل دیگر نمی توانند کاری علیه این نظام مفدس انجام بدن
  • اکرم IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مسببان این جنایت باید مجازات شوند
  • لیلی IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    دانشمندای هسته ای رو یکی یکی شهید کردن این یعنی جسارت پیدا کردن. اول علت این جسارت رو باید پیدا کرد و بعد انتقامی گرفت که دیگه جرات ترور نداشته باشن.
  • عباسی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید گوشمان به دهان آقا باشد هر چه ایشون مصلحت دیدن باید همون کار انجام بشه.
  • غلامرضا IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید هزینه چنین جنایات و اعمال تروریستی برای عوامل و دستهای پشت پرده داخلی و خارجی به اندازه ای زیاد باشه که جرات چنین جنایتی را نکنند ..... تا موقعی که احساس امنیت داشته باشن باز هم تکرار خواهد شد ....... از داخلی ها باید شروع کرد که ظاهرا اینقدر احساس امنیت میکنن که به راحتی دارن خودشون رو نشون میدن ......
  • محمد صفي زاده IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام
  • احمد کربلایی ابراهیمی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 6
    به نظر من بهترین انتقام به غیر از اقدام فوری و مقابله به مثل .... راه اندازی تمام نیروگاه های هسته ای و فعالیت های موشکی که توسط برجام و خیانت های این دولت متوقف شده بود
  • ف.ق IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    با سلام لطفا گزينه اقدام فوري و گرفتن انتقام سخت را هم اضافه كنيد. مقابله به مثل به نظرم معناي انتقام سخت را نميرسونه. قرار بود براي شهادت سردار سليماني انتقام سخت گرفته بشه كه خروج آمريكا از كل منطقه بود حالا با شهادت اين دانشمند اسرائيل و آمريكا از كل عالم بايد حذف بشوند نه فقط منطقه. با تشكر
  • زهرا DE ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت.
  • اکبر صادقی IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام فوری و و
  • افسانه ادریسی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت و فوری
  • زینب IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    تاکی بایدشاهدپرپررشدن دانشمندان وسرداران نظامی باشیم ماآماده هستیم ازجان خودبگذریم اما شاهدتروردانشمندان وسرداران کشورنباشیم ماتابع امرولی امرمسلمین هستیم
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید انتقام سختی گرفته شود
  • فاطمه IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت نه مذاکره نرم.....مرگ بررخیانتکار.
  • رضا خرمی جویباری IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    دشمن نادان فکر میکند با کشتن متفکران ما ؛ماراضعیف میکند اما کور خوانده وما روزبه روز بیدارتر میشویم ونقشه هایشان را نقش برآب میکنیم ولی به شرافتمان قسم ؛به مزدوران و اشرار داخلی اجازه نفس کشیدن نمیدهیم واین کشور را برایشان ناامن میکنیم
  • محمدحسین IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هرچه تعلل بیشتر پیشروی دشمن بیشتر...بزنید خوب برا همیشه اما حساب شده
  • M IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خیانت به مردم و سرمایه های ملت چه توضیحی داره قطعا در برابر ظلم ها مسئولید اما مطالبه ما انتقام غیرت خودتون نشون بدین لعنت به منافق
  • نگین بزرگیان IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اینا رو فقط باید به خدا سپرد
  • ایمان محسن زاده IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    چرا ماشین های چنین شخصیتهایی ضدگلوله نیست؟. باب مذاکره رو نابود کنید.
  • محسن جعفری IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    با سلام جواب دندان شکن هم جیره خواران داخلی و هم دشمن خارجی
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    گوش به فرمان رهبر برا ی انتقام
  • الهه خادمی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام علیکم باتوجه به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای مبنی برتعقیب و مجازات عاملان وآمران این جنایت،ماهم به عنوان امت انقلابی از ایشان تبعیت میکنیم .
  • ناصری IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    با سلام شکی نیست که ما دیر یا زود با غاصبین و قاتلان در ابتدای کار به طور هوایی وارد جنگ خواهیم شد و سپس رویاهای صادقی که دیده بودیم به طور عینی در مرحله دوم رویارویی به وقوع خواهد پیوست و خواهیم دید که چگونه پیروز میدان خواهیم گشت ان شاءالله
  • کیانی IE ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مقابله به مثل
  • ناهیده استادی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    جواب موساد باید دندانشکن باشد تا دیگه ازین غلطا نکنه
  • ۰۹۱۰۶۸۴۱۰۷۲ IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام به برادرشهیدم‌.خانواده‌عزیزت‌من‌ یک‌افسر‌انتظامی‌جونم‌رافدای‌راهت‌خواهم‌کرد‌رهبرعزیزترازجونم‌تسلیت
  • معصومه IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام فوری و مقابله به مثل صهیونست باید از کره زمین حذف شود
  • محمد هادی مصطفایی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام علیکم لطفا هر چه سریعتر برای هرشهید از اول شیعه شدن ملت ایران شهید شدن چندین برابر انتقام گرفته شود
  • عین الهی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    از خون شهید مون نمیگذریم فقط انتقامی در خور دانشمند هسته ای کشورمون
  • محمد هادی مصطفایی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام علیکم حالا که خوب فکرش رو می کنم می بینم که از همه بهتر پیروی از ولایت فقیه است
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    با سلام .به نظر من باز پس گیری جولان در سوریه
  • زینب IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت ...
  • مجتبی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    حتما باید انتقام سخت از دشمن گرفته شود که دشمن خیال نکند اگر کاری انجام داد نهایتش فقط چند مزدور را از دست می دهد و خود سران دشمن در آسایش هستند،وقتی برای جان خود احساس خطر کردند دیگر چنین دستوراتی نمی دهند
  • زهراقنایی IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خروج ازبرجام وعدم اعتمادبه دشمن
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    کشتن مقامات بلند پایه اسرائیل وآمریکای جنایتکار رتا درس عبرت شود برای همه دشمنان اسلام وانقلاب
  • پریس IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بندر حیفا در اسراییل باید با خاک یکسان شود.
  • سلیمه IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سختتر اینبار از اسرائیل جانی.ما مشتاق مبارزه .
  • سید حسن موسوی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید انتقام گرفت تا بدونن که ترور بکنن نمیتونن در برن و جواب سختی میگیرن
  • زهرا رستمی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    کوتاه آمدن در برابر آمریکا واسرایئل وغربی ها تا الان جز خسارات برای کشور سودی
  • م_ رضا فیروز IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقدام فوری نبایداجازه دهیم دشمن واردخاک ایران شود
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    همیشه ازانتقام سخت دم می زنیم ولی برای مردم عادی نمی گویم چه کاری کردیم یاکارماامنیتی بوده که نمی توانیم اشکار کنیم ویا کاری نکردیم طرف مقابل جری میشود شمارابه خدا کاری بکنید
  • علاقه بند IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اگر انتقام مناسب نگیریم این ترورها تکرار میشود
  • رقیه عبدالهی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 1
    به نظرمن اصلانبایدتن به مذاکره داداگه تن به مذاکره بدیم یعنی مانمیتوانیم انتقام بگیریم وتن به ذلت دادیمه وهرلحظه بایدمنتظرباشیم تایه عزیزدیگه ازماروترورکنن وآخرسری هم مثل بقیه کشورهای همسایه شاهدناامنی درکشورباشیم
  • صفرزاده IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هرچی رهبرم بفرمایند ایشون خیلی حکیمند صبر میکنیم ببینیم چی صلاح میدونن
  • فرانک رستمی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ایران از برجام خارج شود وبرنامه هسته ای خود را دنبال کند
  • مرضیه IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقدام فوری و مقابله به مثل
  • سید اکبر حسینی اک IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بسم الله القاصم الجبارین. و واعدوا لهم ماسطتعتم من قوه و.... بنظر این حقیر سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ما حتما باید پاسدار امنیت و مطالبات برحق و قانونی مردم همیشه در صحنه باشد. با توجه به اینکه سال قبل آمریکای جنایتکار دست به ترور و شهادت سردار سلیمانی زده و سپاه ما هم بدستور رهبری و درخواست بحق و مکررمردم فوری پاسخ آمریکاه را با 12موشک در عین الاسد دادند و آمریکاه نتوانست پاسخی بدهد لذا الان هم اگر ایران اقدام به شلیک حتی 30موشک هم بکند اینها قادر به پاسخگویی نخوهند بود چون بزرگشون که آمریکاه بود جرات پاسخ نداشت و گرنه تمامی پایگاهای آمریکاه در منطقه آسیا هدف قرار میگرفت و این یعنی فاجعه بتمامه برای آمریکاه و دنباله روهای ترسوش. لذا الان هم صهیونیست که جانشون خیلی با ارزش هست بهیچ وجه پاسخی بما نخواهند داد چونکه میدانند ادامه درگیری یعنی نابودی کامل حیفا و تل آویب و دیمونا و ...ولذا جز محمومیت ما در سازمانهای بین المللی نمیتوانند کار عملی دیگری انجام دهند ضمنا در کنار این موشک ها که روانه بخشی از اسراعیل که تاسیساتش در آنجاست حتما جمهوری اسلامی ایران دست به ترور دانشمندان بی دین اونها بزنه تا دیگه بفکر ترور نیفتند ضمنا عربستان رو از طریق حمایت یمن با پهبادها و موشک ها تا مبتونید بکوبید که اینا از صهیونیزم ها ترسو تر ند. ضمنا دلیل این ترور رو باید در آمریکاه و از جشم ترامپ باید دید . چون رهبری عزیز ما به نامه ترامپ که چندی قبل شینزوآبه آن را از سوی ترامپ برای رهبری آورد و رهبری او را شایسته مبادله میام ندانست در حقیقت رهبری شان آمریکاه و دئیس جمهورش را لکد مال و تحقیر کرد و لذا ترامپ از این حقیقت تلخ چنان بخود میپیچید که در فکر تلافی بود و در نهایت دست به ترور بزرگ دانشمند هسته ای ما با کمک جاسوسان و نفوذی های اسراعیل و پولهای عربستان زد تا از شانیتش در برابر رهبری ما دفاعی کرده باشد و خودی نشان داده باشد. کما اینکه خود را سه روز پیش از ترور فخری زاده از منطقه عراق و افغانستان بخاطر ترس از درگیری رودر رو با ایران خارج کرد. حال ما هستیم و غده سراطانی عظماء . لطفا قبل از شلیک حتما صدها موشک و پهباد و هواپیماهای جنگی و... را ابتدا بنمایش جهانی در آورید تا در دل دشمنان رعب بیشتر بیفتد و بعد دشمن که مساله پای کار بودن ایران را جدی دید نتواند پاسخی دهد.
  • محمود احسانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقدام فوری
  • یاحسین کربلا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انشاءالله انتقام سخت
  • محمدابراهیم IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام انتقام
  • س سلطانی گ68 IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر تروریست مرگ بر منافق افرادی چون سردار سلیمانی ها و فخری زاده ها که به سعادت دنیوی و اخروی نائل شدند اما دشمنان همچنان می‌تازند و خونها می‌ریزند و فقط با آمدن امام زمان می‌توان انتقام گرفت و خداوند خود شدیدترین انتقام ها را میگیرید و بدترین انتقام هم همان انتقام الهی است. و اما کار ما دعا کردن برای ظهور امام زمانمان است و البته در صورت فرمان رهبر عزیزمون و فرا رسیدن زمانش قطعا انتقام مان را خواهیم گرفت. و تا آن زمان صبر و تلاش میکنیم برای خشنود کردن و آمدن مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • فاطمه IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت از دشمنان بادستور وصلاح دید نایب برحق امام خامنه‌ای
  • طیبه زارع IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقدام به موقع وقاطع
  • خداداد IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام وعرض ادب واحترام تسلیت شهادت فخری زاده عزبز از یادگاران هشت سال دفاع مقدس تسلیت به ملت شریف ایران وتسلیت به رهبر لطفا از مسوولین دلسوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی هوای بیسجیان رو داشته باشید و به عزیزان بسیجی اهمیت دهید به قول امام امریکا از بسیجی می ترسد بیسجیان رو نظام بدیدبه خدا سوگند فقط بسیجی می تواند دشمن رو به خاک ذلت بنشاند به بسیجیان مخلص ماموریت دهید تا دشمن رو ذلیل نماید
  • مهدی IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت بازدارنده ولی حساب شده
  • محمد جعفر وارسته IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باسلام بنظر بنده باید تاسیسات اتمی اسراییل و مقر موساد از خارج از خاک ایران بشدت مورد حمله تلافی جویانی قرار گیرد........ اگر مسیولین دست روی دست بگذارند و منفعل بمانند..... باید منتظر ترور و تخریبهای بیشتری در مملکت باشند.......
  • عبدالحسین IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بسم الله القاصم الجبارین آمران این اقدام ضد انسانی و تعدی کنندگان به عزت و امنیت ایران اسلامی باید تقاص جنایت خود را پس بدهند و نظام اسلامی با انتقام سخت اقتدار خود را به جهانیان نشان دهد
  • مهدی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    واقعا اگر انتقام گرفته نشود این کارها و رذالتها ادامه دار خواهد بود
  • احمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت‌تر وکوبنده تر سریع و بدون وقفه و ترس...........
  • خوش مهر IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    گزینه 3 اقدام سخت وفو ری وپیمان کننده وعبرت آموز
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام.به نظرم الان وقت زدن تلاویو وحیفاست.
  • طهماسب کیانی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    یکبار برای همیشه شرویروس منحوس صهیونیسم ازکل جهان پاک کنیم تادیگرکسی جرأت نگاه بده کشور عزیزمان نداشته باشد
  • روح الله محمدی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقدام فوری و انتقام سخت از عاملین داخلی وخارجی
  • نادر IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ان شاء الله با تدابیر عمیق انتقام قطعی و نهایی گرفته بشود
  • فریبا اژدری مجد IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم با سلام خواستار مجازات عاملان ترور شهید محسن فخری زاده در کمترین زمان ممکن هستم.
  • حسین حسینی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • حسن عباسوند IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    آی آی آی آی از دولت بی عرضه
  • عباس رمضانی پور IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باسلام/ اولا مسائل امنیتی را تقویت کنیم ضعف ماست طی ده سال ۷ دانشمند ما را شهید کردند ثانیا باید انتقام بگونه‌ای باشد پشیمان کننده و حساب شده
  • احمدرضا IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 5
    سلام به نظر من باید جدی وقاطع برخورد کرد زیر ا خاصیت وصفت استکبار وصهیونیصت این است شما اگر کوتاه بیایی ومدارا کنی او پر رو تر و جری تر میشود این صفت غربزده ها لیبرالهای داخلی هم هست باید جدی قاطع برخورد کنی اگر مدارا کنی پروتز میشوند میبینید هشت سال با مذاکره پدر مردم را در آوردند بعد کسی چیزی نگفت طلبکار هم هستند بات فکر استکباری لیبرالی باید جدی قاطع برخورد کرد تا بنشیند سر جاش چون این تفکر تمامیت خواه است با گفتگو اگر همه زندگیت را بدیش قانع نیست
  • سید محمد رضا موسوی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    با سلام...بنده به عنوان یک فرزند شهید عاحزانه خواستاره انتقام شدید هستم
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    حذف نفوذی های در ایران با اعدام و حذف اسرائیل
  • محمد تقی رضا IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید انتقام شھید را بگیریم. من امادہ ام.
  • سعید قلندری IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ان شاءالله ریشه مزدوران داخلی کنده بشه دیگه اونا غلط میکنن همچی کاری میکنن
  • ایرج IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    نظر ما نظر رهبری است
  • معصومه فرحبخش IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید با عاملین، خائنین ونفوذیها برخورد قاطع شود. مرگ بر منافق مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • محمد امین IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام باید فردی وسازمانی باشد ،این غده سرطانی باید هر چه سریعتر نابود بشه ،چه بهتر که افتخار این کار با ما ایرانی ها باشه . درسته که جنگ ویرانگر هست و کشور به عقب میوفته ولی بایستی تن داد و رها شد از شر اسرائیل وهم پیمانانش .مطمئن هستم الان خیلی از مردم خسته شده اند از اینکه وعده های انتقام میدیمو اتفاقی نمیفته.آقا نزنیم میزنند،ما که تو دنیا بهمون میگن حامی تروریسم تا کی باید دست روی دست بگذاریم ،لا اقل ۵ تا هدف اصلی رو هم ما بزنیم گور پدرشون بزار بگن تروریسم هستیم البته الان اگه این کار رو بکنیم همه ملت ها میگویند انتقامشون رو گرفتند.پس باید سریع ودقیق عمل کرد ، به امید سر فرازی ایران عزیز و رهبر عزیز تر از جانمون .
  • سیداحمد موسوی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باسلام میبایست انتقام سخت سریع و هوشمندانه ای از دشمن گرفت.
  • شاهبندری IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    لطفا به عینیت برسونید باکمال تشکر
  • مریم اشرفی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خواهان انتقام سریع و سخت هستیم، چنین حرکت های غیر انسانی نباید بدون پاسخ بمونه
  • طاهره دهقان دهنوی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت را خواهانیم خروج از برجام خروج بازرسان آژانس
  • محمد IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • محمد هادی آراسته IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقدام عاقلانه و هوشمندانه وانقلابی بااجازه وفرمان اما خامنه ای
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باسلام بنظرمن هم مقابله به مثل هم اشد مجازات برای نفوذیهای جاسوس
  • سیف IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خداوند ریشه اسرائیل وآمریکا ودست نشانده های مزدور ووطن فروش را بکنه خائنینی که دم از مذاکره میزنند را هم هدایت کنه واگر قابل هدایت نیستند نابود کنه زودتر از شرشون راحت بشیم اینقدر احمق هستند که هنوز بعد از اینهمه شهید هنوز از مذاکره وصلح حرف می زنند .
  • عبدالله IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام به نظر بنده باید ابتدا با شدت و حدّت و قید فوریت با عناصر نفوذی داخلی برخورد کرد، چه کسانی که در جبهه نرم افزاری و فرهنگی با شبهه افکنی در جهت تضعیف رهبری و نظام،کار را برای چنین اقداماتی هموار می کنند . و هم در جبهه دیگر با عوامل و دست اندارکاران داخلی و خارجی آنها
  • اکبر IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    تو رو خدا جو زده نشین تا در ایران مدیران بلغمی مزاج هستند هیچ کاری نمیتوانیم بکنیم یکی میگه فردا بزنیم یکی میگه نه الان بزنیم جمع کنین این حرفارو
  • محمد باقر عبدالهی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام انتقام از همه ای کسانی که در ترور این شخصت ارزشمند بودن ازجمله منافقان داخلی و افراد خارجی که دست داشتتن اللهم احفظ قائدنا خامنه ای اللهم عجل لولیک الفرج
  • خیابانی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مقاومت تنها راه حل رهایی از صهیونیسم جهانی است
  • مُنجِی مـی آید IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سحر جمعه کم بود که عصر جمعه هم اضافه شد !؟ ما جمعه ها منتظریم اما خبر شهادت میدهند ، باز هم جمعه شد و قاسم دیگر دادیم ،،، باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم ،،، رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز ،،، باز هم هدیه به مهدی(عج) یک گل پرپر دادیم این حرکت بی جواب نمی ماند آمریکا ، آمریکاست بایدن وترامپ فرقی ندارد دستامون رو مشت میکنیم و ساز غیرت میزنیم مرگ بر آمریکا
  • غلامرضا رشیدی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مرگ بر اسرائیل جنایتکار
  • نوازمحمدی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    من می خواھم از پاکستان بیام برای کشتن این لعنتی خدا کند در دست من بیفته بر منافقین لعنت.
  • حسین IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    زدن مراکز حساس اسرائیل کمترین عکس العمل باید باشد
  • حسین IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام عاجل لعنت خدا بر همه منافقین و معاندین هم صدا با دشمنان این انقلاب اند
  • سید محمد IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 14
    اقدامات لازم برای پاسخ به ترور از نظر اینجانب: 1_دستگیری و محاکمه تمام عوامل اطلاعاتی سازمان‌های بیگانه که تاکنون توسط دستگاه ها و سازمان‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی شناسایی شدند،در هر پست و مقامی که هستند(حتی ریاست جمهوری مثل بنی صدر) در اسرع وقت و بدون هیچ ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی. 2_ فعال کردن و تجهیز گروه های مقاوت فلسطین و یمن برای انجام عملیات های تلافی جویانه در ریاض و تل‌آویو به گونه ای که تمام تمرکز دستگاه های اطلاعاتی دشمن رو برای انجام هرگونه عملیات تروریستی در خاک جمهوری اسلامی دچار اختلال کند. 3_تجهیز و تحریک ملت‌ها و دولت‌های عراق و سوریه و لبنان و قطر و یمن و تهدید و ارعاب دولت ها و ملت های امارات و کویت و بحرین و عمان و افغانستان و پاکستان برای مقابله با پایگاه های امریکا در خاک خودشان. 4_با هماهنگی تمام قوای مسلح متحد جمهوری اسلامی در تمام غرب آسیا از افغانستان تا الجزایر حمله ای همه جانبه و برق آسا اعم از موشکی و زمینی علیه پایگاه های امریکا به گونه ای که توان اقدام متقابل برای دشمن به حداقل برسد
  • سید حسین IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 9
    إنتقام سخت همين امشب. هم انتقام حاج قاسم رابگیرند وهم شهید فخری زاده را ضمنا بايد انتقام طوری باشد که دولت وروحانی وظريف متوجه‌ نشوند بعدا که‌ از خواب بیدار شدند بفهمند ضمنا فعالیت آژانس وبهداشت جهانی متوقف شود از برجام خارج شویم غربزده ها برکنار شوند و به وطن خودشون برگردند
    • GB ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      16 0
      در دولت قبلی هم که خبری از آقای روحانی و دکتر ظریف نبود، چند شهید عزیز هسته‌ای ترور شدند آن‌هم در قلب تهران! به جای شعارهای صدتا یه غاز، باید دعا کنیم هر کسی به مسئولیت واقعی خود آشنا و عامل باشد. شما و دیگر عزیزانی که هیجان‌زده به ابراز نظرات مثلاً انقلابی می‌پردازید، با غلیان هیجانات و با تأثیرپذیری از شایعات فضای مجازی و تلقینات فعالان خودجوش همیشه در صحنه‌! همین‌طور بدون تفکر و تأمل به کوبیدن دولت مشغول هستید، بی‌آن‌که اندکی با خود بیندیشید که مگر مسئولیت اصلی حفظ امنیت با سپاه نیست؟ مگر سپاه از دولت اجازه می‌گیرد؟ چطور وقتی چهارتا موشک به عین‌الاسد می‌زند فریاد شادمانی به آسمان می‌رود که سپاه قدرت‌نمایی کرد و فلان و بهمان، اما وقتی تروریست‌ها در قلب پایتخت کشور جولان می‌دهند همین برادران عزیز سپاه پاسخ‌گو نیستند که چرا از مسئولیت اصلی‌شان غفلت کرده‌اند؟ این قصه سر دراز دارد...
  • محمد IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • بدرالسادات طباطبایی پور IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    برای شما در قصاص حیات ک زتدگی ست ...ای صاحبان خرد تا شما تقوا پیشه کنید ...بقره ۱۷۹
  • *** IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    نه محکم به مذاکره دوباره با آمریکا
  • سید احمد میرزاده حسینی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید وزارت اطلاعات از زیرمجموعه دولت خارج شود و به سازمان اطلاعات تغییر پیدا کند .
  • صادق کرباسی IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام و رحمت خدا به روح مطهر همه‌ی شهیدان به خصوص شهید سلیمانی و شهید فخری زاده. گفتن انتقام بازدارنده نیست بلکه انتقام عملی بازدارنده خواهد بود. خواستار انتقام واقعی هستم.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام فوری
  • زارع IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت و پیگیری این مسئله به طورسریع و قاطع این انتقام عملی باشد نه حرف
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    جعفری، کاملا هوشمندانه و حساب شده و غافلگیرانه، که سر چند راهی پاسخ بمانند. اطلاعات کاملی از ضعفهای دشمن جمع آوری و تحلیل شود....
  • حکیمه تقدسی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    نابودی استکبار و رسوایی نفوذی ها وخائنین ان شاء الله
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام سریع باید مقابله به مثل شود وگرنه این دشمنان با صبر وحوصله ما فکر باطل دارند هرچه سریعتر باید مقبله به مثل شود حداقل نتانیاهو کثیف کشته شود
  • علی باقری هستم IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت،،من نمی دانم این قدر ازانتقام سخت،صبحت میکنیم تاحالا برای شهدای قبلی کاری شده به دلایل امنیتی اطلاع رسانی نشده یاکاری نشده،شما رابه خدا یاکاری بکنید تااین نابکاران جری نشوند ویا حرف نزنین هی امروز وفردا نکنید تاحساب بیاید دستشان
  • عرفان IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مجازات قطعی عوامل ترور
  • سارا IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مذاکره با قاتلین امت یعنی خیانت به مردم
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خیلی زشته اگه عکس العمل شدید نشون ندیم
  • روح الله IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 4
    انتقام سخت خروج ازبرجام
  • بامری IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام خواهشأدیگربه یک سیلی چون زدن عین الاسد اکتفاءنکنید،دشمن رابایدزمینگیر کرد.امریکادچارشقاق داخلیه نترسید.مخصوصأروحانی وظریف راتوجیه کنیدکه اگر دنبال رفع تحریم هستیدراهش همینه ولاغیر
  • احمد IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    از امام خامنه ای هر فرمانی دهند اطاعت میکنم
  • سیدمحمد معنوی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    یکی از نکاتی که ممکنه سوء استفاده بشه بازررسی خارجی ها است که بر ای شناسائی های امثال شهید فخری زاده هستند بنظر میرسد بهترین اقدام وانتقام ممانعت از ورود هیئت ها جاسوسان خارجی است
  • حسین IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    زمان بزن درو تمام شده پس هر چه زودتر باید بزنیم تا دفعه دیگر غلطی نکنند
  • پیمانی IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    چقدر قلبم به درد آمد وقتی خبر شهادت را شنیدم انشاء الله خدا خودش انتقام بگیرد
  • ریحانه محمدقلی IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام علیکم به سخت ترین و فجیع ترین شکل ممکن عاملان داخلی و خارجی این جنابت رو باید مجازات کنند
  • محمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    به نظر من اگه انتقام نگیریم ادب نمیشن و دوباره این کار را تکرار میکنن مثل این میمونه که وقتی یک بچه در یک روز به جای اینکه درس بخونه بازی میکنه و اگر ما چیزی بهش نگیم فردا و فردا های دیگه هم این کار را میکنه پس بهتره که انتقام بگیریم وان ها را ادب کنیم که دیگه از این غلطا نکن
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فرماندهان،خاخامهای یهودی،مسئولین آموزش دهنده نیروهای ترور در اسرائیل را شناسائی کنید و انتقام بگیرید .
  • شعبانزاده IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    اقدام سریع درزدن حداقل 10 پایگاه امریکایی واسرائیلی درمنطقه
  • طاهر IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    باید بن سلمان کثیف ونخست وزیراسراییل راموردهدف قراردهند به یاری خداوند
  • الا IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    خدا نکند روزی برسد که ایرانی زیر لگدهای دشمن از خواب ناز بیدار شود تر و خشک با هم سوختن بد دردیست ملت داره به پای ندانم کاری یه عده خائن و ساده لوح و نفهم میسوزند
  • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    انتقام سریع قاطع وحساب شده وپشیمان کننده
  • مجتبی آقایاری لکی IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    به نظرم که مسئولین مربوطه هرچه سریعتر انتقام شهدای عزیزمان حاج قاسم سلیمانی ودکتر محسن فخری زاده رو بگیرن وبه دشمنان اسلام و انقلاب اعتماد نکنند وباآنان مذاکره نکنند وتابع ولی فقیه باشند
  • فاطمه گلزاری IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    با سلام.وارزوی موفقیت برای همه عزیزان انقلابی وولایی .حتما باید درمقابل چنین جنایتهایی جواب محکم قاطع حسابشده وبرانامه ریزی شده داه شود.تا شمن درما طمع نکند وکیان نظام وانقلاث اسلامی ازشر ومکر دشمنان خارجی وخائنین ومنافقان درامان باشد ان شا الله
  • پاک روان IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    با سلام واحترام طبق دیدگاه رهبرم عاملان باید مجازات شوند بی شبه وتردید اسراییل طبق قرآن کریم الد الخصام است ،پس شکی برای انتقام باقی نمی ماند.
  • جعفر IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    هیهات من الذله
  • فاطمه گلزاری IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    جواب قاطع مدبرانه.تا دشمن بداند دوره بزن در رو تمام شده است البته جسارت دشمن به دلیل بی کفایتی برخی مسئولین است . بعد ۴۰ سال که از انقلاب میگذرد برای هر انسان عاقل وبی غرض مشخص شده که با این جانوران باید بازبان خودشون حرف زد .و بارها حضرت امام خامنه ای مسائل را روشن بیان فرموده وهشدار داده اند
  • زینت IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    باکوتاه آمدن دشمن وحشی ترمیشه بایدپاسخ سختی داد
  • سید مصطفی موسوی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باید انتقام بگیریم و اون کسانی که داخل ایران هستن و سنگ آنها رو به سینه میزنن رو باید نابود کرد
  • مهدی مختاری IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    خواستار انتقام هستم
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    به قول رهبرعزیزم دوران بزن دررو تمام شد وبازهم غلط کردند لقمه بزرگ ترازدهانشان برداشتند انتقامی سخت درراه است باید بفهمند پایشان رابیشترازگیلیمشان درازنکنند شهید فخری زاده وشهید سردارسلیمانی راازماگرفتند ولی نمی دانند فرزندانشان بااراده ی قوی ودست های مشت شده منتظراجازه ی رهبرهستند تاانهارا به خاک سیاه بنشانند هرچند لیاقت خاک سیاه راهم ندارند
  • حسینی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    فقط با انتقام دل ما ارام میشود .خدا لعنتشون کنه که نخبه های کشورمون را شهید میکنند.این یک عمل بزدلانه میباشد
  • معصومه IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    نزنیم میخوریم،گفته خداوند: اَشِدّاء ُعَلَی الْکُفّار
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    بایددرکشور انسجام داخلی ایجاد بشه تادشمن فرصت چنین کارهایی رانداشته باشه تادر خاک خودمون بهمون ضربه بزنه،همه مسولین ومردم باید به فرموده های رهبر گوش کنن
  • توانائی IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    نزنید می زنند
  • غردمرضا IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    همانکلامی دیگران گفتند صحیح است که.نزنید میزنند پس واعدوا لهم ما استتعتم من قوه ومن ربا ط الخیل ...
  • منصور IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    لعنت خدا بر قاتلان وهمچنین کسانی که دنبال مذاکره با قاتلان عزیزان مان هستند.فقط انتقام فوری فوری انتقام سخت،مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافقین داخلی
  • علی رضا IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام در این شرایط خروج ایران از طوق سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی و زنده کردن طب اسلامی ایرانی است، چرا که با واکسن کرونا به دنبال نسل کشی و عقیم سازی ایرانیان هستند
  • مصطفی امیرنیا IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    هر انچه اماممان خامنه ای عزیز بگویند
  • فاطمه IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    فقط انتقام
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    آمریکا واسرائیل هیچ غلطی نمیتونه بکنن منتنظر انتقام سخت باشند
  • یاری IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    انتقام هرچه سریع تر
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 8
    وقتی استقلال یک نهاد امنیتی از سطح سازمان به وزارتخانه تقلیل پیدا میکند امنیت داخلی هم به تناسب اون تنزل پیدا می کنه. اقایان مسئول ..این شهدا سرمایه های نظام هستند که باید سالهای سال صبر کرد تا شاید یکی امثال این بزرگواران بروز و ظهور کنند و شک نکنید که این آخرین ترور نخواهد بود .پس ارزش و قدر این سرمایه ها رو بدانیم و خوب حفظشون کنیم .
  • ابوالفضل باقریان IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    با بهترین و قاطع ترین وجه ممکن با کارشناسی نیروهای انقلابی نه واداده و ترسو... باید انتقام سختی بگیریم
  • محمود IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    به نام خدایی که جلال و عظمت مطلق از آن اوست امیرالمؤمنی علیه السللم فرمود ردوا الحجر حیث جاء سنگ را به همانجا که از آن آمده برگردانید باید در امت اسلامی قدرتی باشد تا دشمن به خود اجازه هر غلطی را ندهد ولتکن فیکم غلظة اکنون که دشمن جسارت میکند و دو تن از افتخارات جهانی این مرز و بوم را یعنی حاج قاسم سلیمانی و حاج محسن فخری زاده را ترور میکند دیگر سکوت جایز نیست و لازم است جوابی درخور و دندان شکن به آمریکا و اسراییل و مسببان این ترورها در خاورمیانه داد و آنها را به عقب راند اشداء علی الکفار
  • مهدی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    به نظر من تنها را تهدید کردن اسرااییل و پشتیبانی رهبر انقلاب است و باید تمامی پایگاه های این هارو بزنیم
  • محمود IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    به نام خدایی که جلال و عظمت مطلق تنها شایسته اوست امیرالمؤمنین علیه السلام میفرمایند ردوا الحجر من حیث جاء فان الشر لایدفعه الا الشر امروز که دشمن به خود جسارت ترور دو تن از افتخارات جهانی این کشور یعنی حاج قاسم سلیمانی و حاج محسن فخری زاده را داده است باید خود را تقویت کنیم اولا ولتجدوا فیکم غلظة و جوابی درخور و دندان شکن به آمریکا و اسرائیل و دنباله های آنها در خاورمیانه بدهیم تا دیگر کسی حتی فکر تعرض به کیان این مرز و بوم را به مخیله خود راه ندهد و آنها را به عقب برانیم اشداء علی الکفار
  • راضیه رضایی IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط بایدازشون انتقام بگیریم دیگه بسه هرچی کوتاه میایم
  • زهرا IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    دولت تکیه به توان داخل
  • امینی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام سخت
  • فاطمه IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انشاالله که باانتقامتون مرهمی بر جگرسوخته زینب دوران بگذارید
  • ابوالفضل IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    از دولت واز نهادهای اطلاعاتی وامنیتی میخواهم هرچه سریعتر با شناسایی عاملان اصلی جواب سرکوب کننده این گستاخی را در اولین فرصت بدهند
  • محمد IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    باعرض تسلیت انتقام سردار سلیمانی را انگونه که مدنظر بود نگرفتنداگر انتقام درست گرفته میشد شاید به این راحتی دشمن جرعت نمیکرد امیدوارم این یکی انتقام درست گرفته بشه یک لحظه هم نباید صبر کرد نباید گزاشت خون شهدا پایمال شود انشاءالله با انتقامی سخت بزودیه زود
  • منوچهر IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 6
    با سلام. به نظر بنده انتقام سخت باید گرفته بشه اونم اول از مسئولین منافق و سازشکار داخلی. و انتقام باید به حدی باشه نه منافقین خیال مذاکره و مماشات به سرشون بزنه نه دشمن خارجی جرأت نزدیک شدن به نیروهای ایرانی و هم‌پیمانامون پیدا بکنه٬ صد البته همهٔ این اقدامها باید به اذن و مشاورهٔ رهبر عزیزمون باشه!!
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انتقام و سیلی محکم و بی وقفه ...مرگ بر اسرائیل و آمریکا
  • عمار IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    تا کی باید شاهد این اتفاقات تلخ بود. راه شهدا ادامه دارد
  • سعیده IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هرچه زودتر عاملین این جنایت مجازات شوند
  • زهرا IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    هیچکس قرار نیست کاری بکنه این فاجعه هم مثل مصیبت حاج قاسم یمدت یه عده شعار انتقام سر میدن و همه چی زودفراموش میشه خیلی دردآوره اینهمه بی تفاوتی ....
  • حسین IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    چرا باید به این اسانی دانشمند پرافتخار سرزمینمون پرپر بشه باید انتقام بگیریم.اگه شدهم بنده شخصا حاضرمیشم برای نبرد با اسرائیل همان گونه که حاج احمد متوسلیان فرمود ما با امریکا وارد جنگ خواهیم شد هرکی حاضره بسم الله هرکیم نیاد بسلامت بنده حاضر نبرد با اسرائیلم که انتقام سردار دلها و دانشمند غیورمون باشم.
  • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ازداخل پالس میدیم که برادرمان کشته میشه.
  • حسین اسلامی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    از سگ هار اگه ترسیدی و گریختی بهت حمله میکنه ، اسراییل سگ هار آمریکاست ، بزنید این سگهای هار رو و انتقام خون شهید سردار سلیمانی و شهید فخری زاده رو بگیرید. به نظرم بهترین زمان برای شخم زدن همین الان است ، تا تاریخ انقضای موشکهای نازنین نگذشته اسراییل خبیث را شخم بزنیم تا برای کشتزار آماده شود
  • محمد IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    انشاالله انتقام سخت
  • شهلا نورانی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    خداوند متعال به زودی انتقام خون این شهیدان را خواهد گرفت تروریستها منتظر انتقامی سخت باشند
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    مگر رهبری نفرمودند، دوران بزن درروتموم شده، پس حجت تمام است، زدند، بایدبخورند، تعلل باعث زیان بیشتر است
  • محمودزرینی ممتاز IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    #انتقام سخت
  • هلینا IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    اقدام فوری ومقابله به مثل
  • خلیلی سوادکوه IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 2
    باسلام انتقام سخت ،حضرت آقا فرمودند نرمش قهرمانانه ولی آقایان چه کردند الان چه بلایی برسرکشور آوردن حضرت آقامنظورش بود به مذاکرکننده ها بگید ما به غنی سازی بیست درصد رسیدیم برا رادیو دارو والان می خواهیم مثلا"براسوخت زیر دریایی خود اقدام کنیم اگر شما تعهد می دهید که ما تامین می کنیم ماهم تعهد میدهیم ازغنی سازی بیست درصد بالاتر نمی ریم نه اینکه بیان تمام داشته های مارا پنبه کنند
  • داریوش IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    به خاطر ایران و ایرانی باید انتقام بگیریم از اسرائیل
  • منصوره فراهانی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    هرچه سریعتر مجلس طرحی سه فوریتی را تصویب کن برای خروج جاسوسان آژانس،وخروج از پروتکل الحاقی.وانتقام سخت......
  • جمیله بنی طرفی IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    با سلام دشمنان کوردل ، بزدل و ترسو به گمانشان با به شهادت رساندن عزیزان و دانشمندان این مرز و بوم میتوانند جلوی پیشرفت وعلم هسته ای کشورمان را بگیرند اما زهی خیال باطل ، اولآ پاداش شهید فخری چیزی جز شهادت نمی توانست باشد ثانیآ از خون این شهید بزرگوار هزاران دانشمند با ارزش به ثمر می آید انشاء الله به انتظار ظهور آقا امام زمانمان مینشینیم و آنوقت به حول و قوه الهی نظاره گر نابودی دشمن و پیروزی کشورمان و مسلمانان خواهیم نشست .
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام ترا بخدا مماشات کافیست انتقام سخت بگیرید
  • زهره عباس نژاد IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سخت
  • داود IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    راه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج محسن فخری زاده را ادامه میدهیم.
  • فاطمه IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 10
    انتقام سخت. لغو مذاکره. دست کشیدن از برجام نافرجام. هنوز گوشمان منتظر شنیدن اخبار انتقام سخت شهادت سردارست که داغ دلمان تازه شد و از الان تا وقتی دلمان کمی آرام شود منتظر انتقام سخت سخت هستیم. بدانید که امثال ما آتشهای زیر خاکستریم. وای از آن روزی که شعله هایش برملا شود.
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    اعدامشانن کنیدهرچه سریعتر
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مذاکره ممنوع
  • لیلا IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    عاملین ترور باید هر چه زودتر شناسایی وبهسزای کار خود برسند
  • الهام صالحی IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    اقدام فوری و مقابله به مثل
  • سید محمد حسن بنی هاشمی خمینی IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مؤمنین به خدا توکل می کنند و از دشمن نمی هراسند. اگر از دشمنان انتقام بگیریم. دیگر هوس جنایت آفرینی نمی کنند.
  • ارشیا IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    این یه قانونه :شل بگیری سفت میخوری
  • مریم سادات متین IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    فقط انتقام الان وقتشه یه گوشمالی حسابی بهشون بدیم
  • فاطمه IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سخت
  • نصرت الله شمس الدینی IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام ودورودخدابرشهداء عزیز. که هرچه مملکت ومردم دارند ازخون وفداکاریهای این شهداء میباشد. روزی خواهد آمد نابودی دشمنان اسلام
  • یونس حسنی IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    دوران بزن در رو گذشت فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ
  • جوانمردی IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام فوری واقدام متقابل
  • اسکندری نژاد IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    امان دادن و کوتاهی در مقابل دشمن در پیشروی اونا به مواضعمون تاثیر می ذاره. لذا با انتقام حداقل اونا رو باید سرجاشون نشوند.
  • حق دوسا IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    باید پاسخ این جنایت داده شود وگرنه امنییت نخبه گان ما به خطر میافتد و دشمن برای جنایت مجدد گسناخ تر میشود
  • سید محمد بشیر موسوی از افغانستان AF ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    بهترین انتقام اینست که به موقع، قاطع و ممد اهداف محترم فخری زاده باشد. ارمان و هدف شهید فخری زاده تحقق یابد و ملت مسلمان ایران و سایر شیعیان جهان وجود فخری زاده را برای همیشه با خود داشته باشد و نام وی مانند نام آوران علم و دانش ماندگار گردد.
  • Mohaddeseh IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    ما منتظر انتقامی سخت هستیم.. وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد.. ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد....
  • فاطمه حبیبی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام علیکم پاکسازی منطقه از لکه ننگین اجنبی(آمریکایی، اسراییلی، انگلیسی...)
  • عصمت بلغار IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    ضرورت انتقام برای خون شهید فخری زاده
  • عمار IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سخت و فوری به صورت عملی انجام گیرد نه فقط شعاری
  • شفیعی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    جمعه ها منتظر آمدن یار هستیم اما خبراز رفتن دوستان می آید . صبح جمعه ای بود بجای شنیدن صدای دلربای انا بقیه الله ،خبرشهادت سرار دل ما راخون کرد وعصر جمعه ای که دلها دلگیر از نیامدن یوسف زهرا بود خبر شهادت عزیزی دیگر دل ما را دلگیر تر کرد خدایا به این دلتنگی ها با ظهور مولا خاتمه بده
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام.. وعرض تسلیت به محضر امام زمان عج ومقام‌ معظم رهبری وخانواده محترم دانشمند گرانقدرو امت شهید پرور.. بااجازه ونظر رهبری عزیز.. انتقام سخت تانابودی کامل اسرائیل غاصب کودک کش.. و نابودی خائنان وطن فروش داخلی و خارجی.. انتقام
  • طوفان IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    باید هر چه سریعتر انتقام بگیریم مثل خودشان، که خوبان ما را ترور می کنند، چرا همه ی خوبانمان میروند و یک مشت وطن فروش خائن میمانند؟!
  • طلبه ... IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    موشک به قلب تل آویو
  • افسانه صفیان IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    ابتدا باید نفوذهای داخل کشور پیدا شوند تا کسی از داخل کشور با دشمن همکاری نکن دشمن هیچ غلطی نمیتون انجام بده
  • سیدروح الله هاشمی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سختی واقدام عملی تنها راه دفاع از کشور می باشد مرگ باعزت به از مرگ با ذلت وخاری است.
  • محمد باقر مخبری قمشه IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام 1- اگر اوامر رهبر شجاع وآگاه و دلسوز اجراشود ، 2- دستگاههای اطلاعاتی سپاه معزز و وزارت اطلاعات ، تابعیت تمام و کمال خودرا نسبت به اوامر رهبریباوحدت تصمیمگری و اجرا حفظ نمایند 3- مفسدین اقتصادی و سیاسی امنیتی به اشد مجازات برسند رضایت مردم ، رهبری، خانواده شهدا و ایثارگران ونخبگان متعهد به ایران اسلامی و بطور طبیعی خوشنودی امام زمان ونهایتا حضرت باریتعالی حاصل خواهد شد. به امید داشتن مسئولین آگاه و صادق و متعهد . مخبری
  • مهدی ابراهیمی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سخت و دندان شکن برای عاملان ترور شهید فخری زاده
  • فرزانه حکیم زاده IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    حتما پاسخی قاطع لازم است تا هم بازدارنده از ترورهای بعدی باشد و هم قصاص خونها ی به ناحق ریخته. یباید به قلب اسرائیل و محل تجمع افسران اسرائیلی موشک زد..
  • علی اصغر IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سخت
  • ناشناس IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    با سلام نظر ا مقابله به مثله الان یکسال از ترور عزیزترین سرباز وطن حاج قاسم میگذره چرا منفعلانه نشستن و نگاه میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بیات IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مطالبه ی انتقام گیری ازعاملین این جنایت هستیم
  • عبادی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    باید مساله نفوذ با دقت، شدت و جدیت مورد پیگیری قرار بگیرد و عناصر فاسد و خبیث نفوذی از دامن از صفحه برداشته شوند. مساله مهم دیگر این که از دو قطبی سازی برجسته سازی صف اصولگرا و اصلاح طلب جلوگیری شود. تندروان هردو جناح به میانه روی دعوت و متقاعد شوند متاسفانه عده‌ای بسیار بی پروا و ظالمانه به این و آن توهین و برچسب و این مایه دلسردی و شکاف است. به امید استمرار راه امام خمینی تا ظهور مولایش حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مرگ برمنافقین داخلی
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    اگردربرابرشهادت سردارسلیمانی جوابی دندان شکن میدادن،هیچوقت جرات نمیکردندبازاقدامی کنند وبازهم اگر درمقابل این ترور هم کاری نکنند ترور بعدی هم در راه هست ماباولایت زنده ایم ،تازنده ایم رزمنده ایم #انتقام_سخت...
  • اعظم بانوزاده یزدی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مقداد وار چشم به رهبر ودست به شمشیریم سمعا وطاعتا مطیع رهبریم
  • فاطمه US ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 35
    حسابی داریم از نتایج ارزشمند و پر بار برجام و مذاکره با آمریکا بهره مند میشیم ما خون آریایی در بدنمون جریان داره مارو با ترور نمیتونن برسونن موقع جنگ هشت سال دفاع مقدس پدران ما رفتن الان هم برای جنگ همسران و پسرانمون میرن ولی جنگ قدم آخره اول باید گردن نفوذی و منافق و جاسوس و دزد توی مملکت بشکونیم تا وقتی مردم بصیرت نداشته باشن و توی انتخابشون همچین غلط بزرگی انجام بدن سرنوشتشون میشه ماجرای حرم امام و مجلس و ترور دانشمندامون..
    • عبدالله IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      23 0
      مردم در طول چهل‌سال پس‌از پیروزی انقلاب در ده‌ها انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شرکت کرده و به همه‌ی گروه‌ها و شخصیت‌های مطرح سیاسی کشور هم از ملی‌مذهبی‌های اول انقلاب تا جامعه روحانیت و مجمع روحانیون و بعدها اصول‌گرا و اصلاح‌طلب، کارگزاران و آبادگران و پایداری و... فرصت ایفای مسئولیت و ارائه خدمت در مناصب گوناگون، داده‌اند؛ این‌که بگوییم «... تا وقتی مردم بصیرت نداشته باشن و توی انتخابشون همچین غلط بزرگی(!!!) انجام بدن...» علاوه بر توهین بی‌ادبانه به ده‌ها میلیون‌نفر از مردم عزیز کشورمان، سخن غلط و غیردقیقی هم محسوب می‌شود. در کشورمان صد میلیون‌نفر واجد شرایط رأی دادن نداریم که بگوییم این بیست و چند میلیون نفری که به آقای روحانی رأی داده‌اند با آن بیست و چند میلیون طرفدار آقای احمدی‌نژاد متفاوت هستند. نه‌خیر خواهر گرامی! مردم همان مردم‌اند؛ همان‌ها که در خرداد 1376، 1384 و 1392 به آقایان خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی فرصت خدمت بخشیدند. نقاط ضعف و قوت در کارنامه همه‌ی دولت‌ها وجود داشته و حوادث تلخ و شیرین نیز به‌هم‌چنین. مشابه حوادثی که شما اشاره کردید «ماجرای حرم امام و مجلس و ترور دانشمندامون»، قبلاً هم داشتیم و حداقل چهار شهید عزیز صنعت هسته‌ای کشور در دوره آقای محمود احمدی‌نژاد ترور شدند. بماند که وظیفه اصلی حفظ امنیت کشور و حفاظت از شخصیت‌ها و اماکن حساس، برعهده نیروهای نظامی و امنیتی می‌باشد. بنابراین، بهتر است در هنگام فوران احساسات، اندکی تأمل نموده و بعد به اظهارنظر بپردازیم؛ و صد البته در نظر دادن نیز «به ملت فهیم کشور خود توهین نکنیم».
    • محسن IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      29 0
      از خدا جوییم توفیق ادب... بی‌ادب محروم ماند از لطف رب... شما که به خون آریایی افتخار می‌کنید، در نحوه حرف زدن درباره هموطنانتان تجدیدنظر بفرمایید.
    • عبدالله IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      30 0
      مردم در طول چهل‌سال پس‌از پیروزی انقلاب در ده‌ها انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شرکت کرده و به همه‌ی گروه‌ها و شخصیت‌های مطرح سیاسی کشور هم از ملی‌مذهبی‌های اول انقلاب تا جامعه روحانیت و مجمع روحانیون و بعدها اصول‌گرا و اصلاح‌طلب، مشارکتی‌ها، کارگزاران و آبادگران و پایداری و... فرصت ایفای مسئولیت و ارائه خدمت در مناصب گوناگون، داده‌اند و بحمدالله گروهی نمانده که مدعی بوده و فرصتی برای اثبات مدعای خود نیافته باشد. این‌که بگوییم «... تا وقتی مردم بصیرت نداشته باشن و توی انتخابشون همچین غلط بزرگی(!!!) انجام بدن...» علاوه بر توهین بی‌ادبانه به ده‌ها میلیون‌نفر از مردم عزیز کشورمان، سخن غلط و غیردقیقی هم محسوب می‌شود. در کشورمان صد میلیون‌نفر واجد شرایط رأی دادن نداریم که بگوییم این بیست و چند میلیون نفری که به آقای روحانی رأی داده‌اند با آن بیست و چند میلیون طرفدار آقای احمدی‌نژاد و متفاوت هستند. نه‌خیر هم‌وطن گرامی! مردم همان مردم‌اند، حداقل میلیون‌ها نفر در آرای به‌نظر شما متفاوت، مشترک بوده‌اند؛ همان‌ها که طی دو دهه اول انقلاب در انتخابات سال‌های 1358، 1360 و 1368 به سید ابوالحسن بنی‌صدر و حضرات آیات خامنه‌ای و هاشمی رفسنجانی و طی دو دهه بعد در انتخابات سال‌های 1376، 1384 و 1392 به آقایان خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی، فرصت خدمت به مردم و کشورشان بخشیدند. نقاط ضعف و قوت هم در کارنامه همه‌ی دولت‌ها وجود داشته است و حوادث تلخ و شیرین نیز به‌هم‌چنین. مشابه حوادثی که شما اشاره کردید «ماجرای حرم امام و مجلس و ترور دانشمندامون»، قبلاً هم داشتیم؛ بارها در نمازجمعه تهران بمب‌گذاری شد و در چند مرکز استان نیز شهدای محراب ترور شدند. از دهه شصت و زمان جنگ تحمیلی هم که بگذریم، در دهه هفتاد ترور شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را در زمان آقای خاتمی و در دهه هشتاد ترور چهار شهید عزیز صنعت هسته‌ای کشور را در دوره آقای احمدی‌نژاد داشتیم. بماند که وظیفه اصلی حفظ امنیت کشور و حفاظت از شخصیت‌ها و اماکن حساس، برعهده نیروهای نظامی و امنیتی می‌باشد. بنابراین، بهتر است در هنگام اظهارنظر، اندکی تأمل نموده و به بهانه انتقاد از دولت، «نظام اسلامی را تخریب نکرده و به ملت فهیم کشور خود نیز توهین نکنیم».
  • hassan IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام انتقام کوچکترین واکنش نسبت به این جنایت است ..... اول عوامل داخلی هر کس که هست در هر مقام و موقعیت سیاسی و اجتماعی است....دستگیر و به اشد مجازات برسد مسامحه در این امر شهادت عزیزان دیگر را در پی خواهد داشت
  • مهدی برهمنی IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سخت فقط
  • صدیقه زارعیی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مامنتقم خون شهداهستیم بخصوص سردارعزیزمان شهیدسلیمانی وشهیدفخری زاده
  • ابوحسن IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    ما خواهان قضای انتقام سخت و ادای انتقام شهید محسن فخری زاده هستیم
  • زینت IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سختی بایدگرفت
  • مریم شفایی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    تا حالا با گفتگو به جایی نرسیدیم دانشمندان ما دارن بیگناه پرپر میشن باید مقابله به مثل کرد خیلی جسور شدن
  • خدیجه IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    لعنت بر خائنین و منافقان کشور بایداین منافقان کشور را پیدا کرد و سرشان را جدا کرد همین افراد موجب ایجاد چنین اقداماتی میشوند
  • احمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقامی سخت از جنایتکاران
  • مُنجِی مـی آید IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سحر جمعه کم بود که عصر جمعه هم اضافه شد !؟ ما جمعه ها منتظریم اما خبر شهادت میدهند ، باز هم جمعه شد و قاسم دیگر دادیم ،،، باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم ،،، رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز ،،، باز هم هدیه به مهدی(عج) یک گل پرپر دادیم این حرکت بی جواب نمی ماند آمریکا ، آمریکاست بایدن وترامپ فرقی ندارد دستامون رو مشت میکنیم و ساز غیرت میزنیم مرگ بر آمریکا
  • عاطفه خواجه گراشی TR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    باید انتقام گرفته شود
  • علی CA ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    هیهات من الذلّه تنها راه نجات کشور ، بیداری مردم برای به انزوا کشیدن لیبرالها و غرب گراههاست
  • مهتاب IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    زدن نقاط حساس اسرائیل و یا حمله سایبری به آنها و مختل کردن آنها
  • مريم IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    هر چه زودتر بايد تا ميتونن موشك بزنن إسرائيل و كامل نابود و محو كنن بهترين انتقام همينه
  • اسماعیل دشمن زیاری IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام میخواهم من و۸نفر از اعضای خانواده ام
  • حسین پور IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مقابله به مثل فقط ترور شخصنهای امریکا واسرائیل و ال سقوط نا حساب دستشون بیاد و استیضاح وزیر خارجه واطلاعات ( نقاش)غربگرا
  • صبا فلاح تیلکی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام
  • احمد پیرزاده مقدم IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام و عرض ادب و احترام آمریکاوغرب تاحالاازاول انقلاب بادشمنی بامابرخورد.کرده اند.استقلال ما خیلی برایشان غیرقابل تحمل است.ومذاکرات هم تنهایی دل حضرت امام خامنه ای حدیقف ندارد.آنهابه نابودی ماکمترراضی نیستند. پس تنها راه مقاومت و تکیه درداخل و سرمایه گذاری روی علم وپرورش دانشمندان حتی برای تدریس برای پذیرش دانشجویان خارجی از تمام دنیا است. چراماباداشتن تمام اصیل و اسلام ناب که درهمه احادیث هم آمده که ایران در آخرالزمان اسلام رااحیاءخواهدکرد. ضمن اینکه ما اهل منطق و بهترین و کاملترین دین هستیم.که برای نجات بشرازبی عدالتی راهکاردارد. پس دلیل نمی شود.باکسی که ماراذلیل می خواهد.مذاکره کنیم. بهترین درست ترین کارها به درداخل وایجادتکنلوژیهای منحصربه خودمان.است. وقتی انهادیدند.توجهی به انهانداریم.ومنطق درست هم داریم.پس تنها برای تطبیق دادن خود.به دنبال ما خواهند.امد‌ آن شاءالله...مامبارزه(مقاومت)نکنیم.بهترازمامقاومت خواهندکرد.خدابه مانیازندارد.این ماییم.که نیازمندیم.
  • ابوذر IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام شهید ، محو اسرائیل از صحنه روز گار است.
  • شبستانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سکوت اصلا جایز نیست، باید حتما پاسخ این عمل جنایتکارانه داده بشه
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    اطاعت محض از ولایت فقیه
  • گل IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    اقدام سریع
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    وقتی چند سال گذشته طرح توبه منافقان اجرا شد تعداد زیادی از منافقین به کشور بازگشتند و معلوم نشد که واقعا توبه کرده بودند یا یک طرح صهیونیست خبیث برای وارد کردن نیروهای تحت فرمانش به داخل کشور بود.آیا واقعا کنترل شدند ؟ معلوم شد کجا هستن و چه کار می کنند؟
  • سیده زهرا حسینی مشک ابادی IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 12
    بی شک این عمل و ترور ناجوانمردانه،نتیجه بی تدبیری های مقامات مسول در زمینه فعالیت های بین المللی خصوصا صنعت هسته ای کشور و نتیجه سازش و کوک کردن ساز مذاکره است؛ما این اقدامات را محکوم کرده و تا پای جان گوش به فرمان،فرمانده معظم کل قوا بوده و با هیچ دشمنی (چه داخلی و چه خارجی)سازشی نخواهیم داشت وقطعا ادامه درندگان راه و سیره شهدا خواهیم بود،با توکل بر خداوند بزرگ و متعال .دشمن پست و ذلیل یگانه که با این حرکت ناجوانمردانه برخورد سختی خواهیم داشت و از آنها به سختی انتقام میگیریم و با ریخته شدن خون این شهدا درخت انقلاب تناور تر و پر بار تر خواهد شد...اللهم عجل لولیک الفرج
  • حجت اسلام موحدی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    تا تنور گرم ایران باید سیلی محکمی به امریکا واسراییل بزند
  • نبی خوانساری IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام انتقام انتقام به حول و قوه الهی انشاءالله ، با رمز یا صاحب الزمان عج
  • شهاب IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    امام خمینی رضوان الله تعالی علیه:بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.
  • زهرا باویسی IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    هنوز با داغ از دست دادن سردار عزیزکنار نیومدیم باز به ما جسارت کردند و عزیزدیگه ای رو ازمون گرفتن ،انتقام فقط انتقام
  • ث کمالی(رهرو) IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    بنابر دستور نائب امام عصر (ارواحنا فداه) - امام خامنه ای عزیز(حفظه الله) طالب انتقامی سخت و پشیمان کننده از کشنذگان سردار دلها و شهید فخری زاده عزیز هستیم که همانا نابودی اسرائیل می تواند آبی باشد هر چند کم بر آتش دلهای داغدارجبهه مقاومت ، امام مقاومت و رهروانشان و با زدن سر فتنه، بدنه ی آن که جریان نفوذ در داخل است به اضطرار و مرگی بد دچار خواهد شد. وحتما انتقام اصلی با ظهور منتقم خون اباعبدالله الحسین(علیه السلام) تحقق می یابد. اللهم عجل لولیک الفرج و احفظ قائدنا
  • حسام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    بی شک صاحبان تصمیم بهترین تصمیم را خواهند گرفت....
  • خدیج IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام بگیریم یک بعد انتقام تقویت علمی وادامه راه شهید است
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    سلام
  • شفیعی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    بسمه تعالی.باسلام. کوردلان بدانند که شهید فخری زاده اجر خود راگرفت و پاداش او نباید کمتر از شهادت بود و لی جوانان این آب و خاک انتقام او را خواهند گرفت.
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    باسلام فقط مقابله بمثل همین و بس
  • مقدم IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    هر چه رهبرم امر کنند
  • مهدی حیدری IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    1 0
    باید داوطلب انتقام مردمی باشد من حاضرم
  • علی رضا IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    این یک تهدید بزرگ برای امنیت ملی هست باید هرچه زود تر عاملان و دسدندرکاران این ترور وفاجعه بزرگ با یک جواب دندان شکن داده شود هم از سوی دولت و هم از سوی مردم شریف ایران
  • احمد US ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    با سلام نباید انقلاب اسلامی به این راحتی و آسانی همچین شخصیت هایی را از دست دهد . اقدام متقابل و سریع
  • بهار رضایی IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    واقعا باید انتقام سختی بگیریم از این دشمنان کثیف اسلام ونباید خون این شهدا پایمال بشه
  • نعمت اله IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام سریع اعدام خائنین
  • کاظمی US ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    انتقام انتقام انتقام تقاص خون، خون از سردمداران تل آویو
  • مریم IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    حتما عاملان واقعی مشخص و به اشد مجازات برسند
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    انتقام
  • زهرا پیری آرانی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اسرائیل نابود شدنی است... ان شاءالله تا ۱۹ سال دیگه حالا ۶سال گذشته........حرف آقا را دست کم نگیر...
  • فرود IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اقدام فوری و مقابله به مثل
  • یاسربلوچی IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    حضرت علی (ع)فرمودن:عامل تمام بدبختی ها وفساد روی زمین فقر بودن است تا جلوی فقر بعضی از اعوام الناس را نگیریم این داستان ها ادامه دارد آدمی شکمش گرسنه باشد دست به هرکاری میزند...بنظره حقیر تمام افراد این عملیات ایرانی وازهمون شهر آبسرددماوندهستن که از رژیم نحس صهیونیستی ساپورت وتجهیزمیشدن که متاسفانه دست به این گونه عملیات قبیح و دردناک میزنن...بایدازداخل خودمون را اصلاح کنیم تا دشمن جرات اینجور توطئه هایی نکند...مختار ۷هزار نیرو داشت چرا موقع نبرد با کمتراز۱۰نفرواردنبردبادشمن شد...خانواده کیان ایرانی چرا بدست شمر ملعون پرپرشدن؟چون نگهبانان خونه اش گرسنه بودن وشمرملعون از گرسنگی نگهبانان سواستفاده کرد وبادادن رشوه....انشااا..عاقبت همه ماها ختم بخیرشودوشاهداینگونه حوادث دردناکی نباشیم...حقیر به رهبر عزیزم و جامعه ایرانی تسلیت عرض میکنم و خواهان انتقام سخت از دشمنان بزدل اسلام هستم...یاعلی مددالتماس دعا_____یاسربلوچی از زاهدان
  • طاها IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    انتقام سخت
  • محمد مهدی فخاری IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    مقابله به مثل
  • GB ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    10 0
    دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در اینستاگرام نوشت: «سلام دوستان. با تسلیت مجدد ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، اجازه می‌خواهم نکته قابل توجهی را با شما در میان ‌گذارم. همان‌گونه که در خبرها دیده‌اید، این روزها بانیان و حامیان سیاست شکست‌خورده فشار حداکثری علیه ملت دلاور ایران در تلاش‌اند تا از واپسین روزهای رژیم ترامپ برای ایجاد تشنج و نابود کردن فضای ایجاد شده برای لغو تحریم‌های ظالمانه بهره گیرند. سفرهای سراسیمه پمپئو به منطقه، ملاقات‌ سه‌جانبه در عربستان و بیانیه‌های نتانیاهو همگی نشانگر این توطئه است که متأسفانه در روز جمعه در اقدام بزدلانه تروریستی و شهادت یکی از مدیران برجسته کشور متبلور شد. اما هم‌زمان با این اقدام تروریستی، کارزار ضداطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده از سوی همین محور اهریمنی آغاز شد، به این امید واهی که برنامه پلید پمپئو، نتانیاهو و بن‌سلمان برای تشنج‌آفرینی کامل شود. در اولین خبر شهادت دکتر فخری‌زاده که در رسانه‌های فارسی‌زبان منتشر گردید، به دروغ ادعا شد که «رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.» این مطلب 180درجه خلاف واقعیت است و نام دکتر فخری‌زاده توسط آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در اواسط دهه 80 شمسی به آژانس داده شد و در قطعنامه 1747 مصوب 4 فروردین 1386 در فهرست تحریم شورای امنیت قرار گرفت. بررسی و تحلیل کلیدواژه‌های ده هزار توییتی که در چند ساعت اول پس از ترور در فضای مجازی در این زمینه منتشر شد، نشان می‌دهد که حدود 79درصد توئیت‌ها جهت‌گیری برای اختلاف‌افکنی داخلی (مخالفت با برجام، همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مذاکره) تدوین‌شده و تنها 21درصد آن‌ها علیه آمران و عاملان این جنایت وحشیانه بوده است. جالب‌تر این‌که نزدیک 93درصد این توئیت‌ها مربوط به حساب‌های مجعول و بی‌شناشنامه با سابقه کمتر از یک‌سال و عمدتاً با منشاء خارجی بوده‌است. اما مسئولین و مردم هوشمند ایران هیچ‌گاه فریب این آخرین دست‌وپازدن‌های تروریست‌های بین‌المللی و جنگ‌طلبان بدنام و تندروی صهیونیست را نخواهند خورد و با هر مرام و مسلکی برای قطعی ساختن دستاوردهای مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ اقتصادی ترامپ و شرکا، انسجام و یک‌پارچگی خود را حفظ خواهند کرد.»
  • مهدی IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    انتقام به همان شکل ترور هرچه سریعتر
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    اگه نزنیم بازم میزنن، پس میزنیم تا این ترسوهای بزدل دیگه جرات زدن دوباره نداشته باشن.
  • لیلا هارونی مقدم IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    انتقام سخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخت
  • مریم ا IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    ما همچنانن منتظر انتقام از شهیدانمان هستیم
  • طلبه بسیجی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 11
    چقدر بدبخت هستند اون 2/2 درصدی که هنوز به فکر مذاکره اند چقدر تاسف بار است «زائری» که هیچ فرصتی برای جمع کردن فالوور رو از دست نمیده
  • متین سالاری فر IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    نابودی اسرائیل نزدیک است
  • مرضیه احمدی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    انتقام فوری سردار سلیمانی و شهید فخری زاده شهید هسته ای خدا همه ظالمین را نابود کند
  • فاطمه ابراهیمی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    ما را بکشید ، ملت ما بیدار تر خداهد شد
  • محدثه IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 1
    اقا من نمیدونم کجا باید بگم ما اگه مذاکره نخوایم کیوبایدببینیم من مذاکره نمیخوام رسما مردم کشورشونو فراموش کردن
  • محمد کامل IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    انتقام فوری
  • فاطمه IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    حتماً انتقام سخت گرفته شود
  • محمدابراهیم پیشه ور IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    انتقام..والسلام
  • سرباز صاحب الزمان IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    فقط انتقام سخت ...
  • سرباز صاحب الزمان IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    فقط انتقام سخت. ... مرگ بر اسرائیل
  • وجدان طلب IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    تعلّل را جای تعقّل قالبمان نکنند گاه عاقلانه ترین رفتار قاطعانه ترین برخورد است
  • طلبه جامعه الزهرا سلام الله علیها IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 1
    سلام علیکم ما همچنان منتظر انتقام خون حاج قاسم بودیم که باید انتقام خون شهیدی مظلوم را هم داشته باشیم..... اگر مسئولین کاری از پیش نمی برند از خداوند جبار و منتقم می خواهم که انتقامشان رو بگیرد.... ...وهو الصابر...
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    بده پاسخی سخت و دندان شکن __ز دشمن در خت وجودش بکن .
  • داود IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    بباید اسرائیل از بین برود باید اسرائیل با خااک یکسان شود
  • فخری ابن حجازی IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    نابدی ظلم ظالم
  • احمدی زاده IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    باید حتما انتقام بگیریم، رهبری دستور صریح دادند مجازات بشن عاملانش، باید انتقام بگیریم،، انتقـــــــام سخت
  • محمدحسین IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    به فرموده رهبر معظم انقلاب انتقام سختی باید از اسراییل بگیریم
  • علیرضا IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    موشک وسط تلاویو
  • علیرضا محیطی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    #انتقام سخت
  • مریم غیاثوند IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام سخت راه اندازی همه هستی کشور با تمام قدرت تا سیلی بر صورت دشمنان خارجی و داخلی باشد.
  • حسین IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    باید غیرت خود را نسبت به ترور سلیمانی ها و فخری زاده ها نشان دهیم . انتقام انتقام
  • مصطفی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    با عرض سلام و تسلیت خدمت صاحب الامر و نائب برحقشان انتقام خون پاک شهدای ترور جز با لگد کوب کردن ابدان نحس و پلید صهیونیستی های خبیث زیر پوتین های نیروهای مقاومت گرفته نخواهد شد ما لبیک گویان منتظر ندای ولی امر مسلمین هستیم
  • علی رفیعی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام قاطع
  • ام البنین IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام سخت در راه است
  • جواد حاج طالبی IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام سخت
  • معصومه رابودان IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    عاجزانه خواستار شناسایی عوامل این ترور ناجوانمردانه هستیم
  • آمنه سلیمی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    خواستار انتقام از عاملان ترور شهید بزرگوار هسته ای محسن فخری زاده هستم
  • مروی. روح ا... IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    خواستار انتقام سخت .طبق صلاح دید.رهبر عزیزتر از جانم
  • مهری IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    مابایداول ازآمران وعاملان اسرائیل کثیف وآدمکش انتقام بگیریم بعدتلاویو راباخاک یکسان کنیم. یکی دوموشک کارسازنیست
  • نجار IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 1
    بسم الله الرحمان الرحیم. توجه به پیام مقام معظم رهبری بعداز ترور شهید فخری زاده نماییم، مردم بیدارتر شوند واجازه ندهند افراد مایل به غرب وامریکا حرف مذاکره را بزنند، هوشیار باشند برای انتخابات پیش رو، خواستار رو شدن دست نفوذی ها در دستگاه ها، دقیق تر شدن اشراف اطلاعاتی وانتقام سخت از دست های پشت پرده وآمران وعاملان این ترور باشند.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 2
    بسم رب الشهدا والصدیقین، تنها خارج شدن از برجام وتولید اورانیوم بیست درصد به بالا وتقویت موشکی و هسته‌ایست که میتواند تا حدودی قلب ملت را آرام کند.
  • طاهری IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقامی به بزرگی شهید فخری زاده
  • عبدالله IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    9 0
    دکتر ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام دوستان. با تسلیت مجدد ترور وحشیانه دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، اجازه می‌خواهم نکته قابل توجهی را با شما در میان ‌گذارم. همان‌گونه که در خبرها دیده‌اید، این روزها بانیان و حامیان سیاست شکست‌خورده فشار حداکثری علیه ملت دلاور ایران در تلاش‌اند تا از واپسین روزهای رژیم ترامپ برای ایجاد تشنج و نابود کردن فضای ایجاد شده برای لغو تحریم‌های ظالمانه بهره گیرند. سفرهای سراسیمه پمپئو به منطقه، ملاقات‌ سه‌جانبه در عربستان و بیانیه‌های نتانیاهو همگی نشانگر این توطئه است که متأسفانه در روز جمعه در اقدام بزدلانه تروریستی و شهادت یکی از مدیران برجسته کشور متبلور شد. اما هم‌زمان با این اقدام تروریستی، کارزار ضداطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده از سوی همین محور اهریمنی آغاز شد، به این امید واهی که برنامه پلید پمپئو، نتانیاهو و بن‌سلمان برای تشنج‌آفرینی کامل شود. در اولین خبر شهادت دکتر فخری‌زاده که در رسانه‌های فارسی‌زبان منتشر گردید، به دروغ ادعا شد که «رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.» این مطلب 180درجه خلاف واقعیت است و نام دکتر فخری‌زاده توسط آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در اواسط دهه 80 شمسی به آژانس داده شد و در قطعنامه 1747 مصوب 4 فروردین 1386 در فهرست تحریم شورای امنیت قرار گرفت. بررسی و تحلیل کلیدواژه‌های ده هزار توییتی که در چند ساعت اول پس از ترور در فضای مجازی در این زمینه منتشر شد، نشان می‌دهد که حدود 79درصد توئیت‌ها جهت‌گیری برای اختلاف‌افکنی داخلی (مخالفت با برجام، همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مذاکره) تدوین‌شده و تنها 21درصد آن‌ها علیه آمران و عاملان این جنایت وحشیانه بوده است. جالب‌تر این‌که نزدیک 93درصد این توئیت‌ها مربوط به حساب‌های مجعول و بی‌شناشنامه با سابقه کمتر از یک‌سال و عمدتاً با منشاء خارجی بوده‌است. اما مسئولین و مردم هوشمند ایران هیچ‌گاه فریب این آخرین دست‌وپازدن‌های تروریست‌های بین‌المللی و جنگ‌طلبان بدنام و تندروی صهیونیست را نخواهند خورد و با هر مرام و مسلکی برای قطعی ساختن دستاوردهای مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ اقتصادی ترامپ و شرکا، انسجام و یک‌پارچگی خود را حفظ خواهند کرد.»
  • امیری IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام سخت دانشمند و سردارمان را خواستاریم
  • حسن حسن پور IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام هدف قراردادن بیشترپایگاهای دشمن وسرعت درراه اندازی انرژی هسته ای وخلاصه پیروی خالصانه ازرهبری گرام
  • علی اکبر شهادت طلب IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام
  • مریم IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام سخت و عبرت آموز
  • مریم نصیری IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام سخت و عبرت آموز برای دشمنان ولایت رهبر عزیزمان حفظه الله و ایران عزیز
  • علیرضا کمالیان IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام سخت وباز دارنده.
  • موسوی IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    باسلام از همه مسئولین ذی ربط خواهشمندیم انتقام شهید عزیز رو هر چه سریعتر بگیرند
  • علی شکوهی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام خدمت دوستان اگر جواب ندید و کوتاه بیاید دشمن جری تر میشه و بازدوباره دست به جنایت میزنه بهترین جواب اینه که بحرین را مجدد زمینه خاک ایران کنند. یاعلی
  • محمد شربیانی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    از برادران سپاه پاسداران می خواهم که چند عدد موشک باحال بکوبه وسط حیفا اگر حیفا با خاک یکسان بشه شاید کمی دل ما تشفی پیدا کنه بابت شهادت سردار سلیمانی و سردار فخری‌زاده
  • احمد.عظیمی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام.باعرض.تبریک.وتسلیت لطفا.درکوتاه.ترین.زمان.ممکن انتقام.شدید.بگیرید تا.به.قول.رهبر.معظم. دوره.بزن.ودررو.تمام.شده وتسکین.برای.دلمان.باشد انشاالله
  • طهورا IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    مطیع امر رهبریم .
  • سید IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    فقط انتقام سخت
  • زهرا IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 8
    مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافق سگ صفت مرگ بر منافق کثیفی ک این مملکت رو دارند با سرمایه های عزیزش این دانشمندان مان سعی ب نیستی میکنند،افسوس ک این جماعت احمق نمی‌دانند ک خون شهیدان جریان ساز است... مرگ بر منافقین کثیفی ک ازطریق آشغالهایی مثل خودشون مسبب این ترور ها میشن وگرنه من فرد عادی جامعه کجادانشمند کشورم را تا زمانی ک حیات فیزیکی دارد میشناسم!!!؟این کار تو هست ک داری جلوی پیشرفت این مملکت رو میگیری.... تا ابدلعنت خدامکرر بر منافقین کثیف مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • سید عماد الدین میرباقری IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    اطاعت از امر رهبر هرچه باشد نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر
  • سید IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    انتقام سخت هرچه سریع تر
  • عباس اهواز IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    فان قاتلوکم فاقتلوهم اگر با شما جنگ کردند آن ها را بکشید.
  • دانش آموز رشته علوم انسانی IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    فرهنگ خشن غرب ضعف خودش رو مقابل فرهنگ غنی و با طراوت اسلامی نشان داد ترس در وجود فرهنگ آنها وجود دارد پس جوابی سخت و ب موقع، ترس آنان را بیشتر خواهد کرد
  • سرباز زهراییم IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 6
    لعنت به مذاکره و کسانی که دل در گرو لبخند دشمن دارند. انتقامی سخت خواهیم گرفت. سحر نزدیک است.
  • حکیمه سعیدی مبارکه IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    به نام خدا به نظر من اگر به خونخواهی شهید محسن فخری زاده اقدام بزرگی صورت نگیرد ( انتقام جدی و سنگینی گرفته نشود ) باید منتظر ترورهای بیشتری باشیم .
  • علی اکبر روستا IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    انتقام نگیریم مردم رارهدفرقرار میدهند بسم الله قاصم الجبارین یازهرا
  • جواد IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    انتقام سخت
  • علی IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    عاملان این جنایت بسیار بزرگ باید تقاص بس بدهند و نابود شوند
  • زینب IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    زدن موشک به اسراییل انتقام سخت
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    بدون هیچ شکی عاملان و آمران این جنایت و خیانت به ایران باید به اشد مجازات برسند.هر کسی که حتی ذره ای در به وجود آمدن این ضایعه نقش داشته
  • قنواتى IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    با سلام #انتقام_سخت تنها راه نجات ملت است و اينكه اين امر مطالبه ى ملت شريف ايران اسلامى است. «فقط انتقام سخت»
  • محسن مروجی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    انتقام سخت
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    فقط انتقام سخت
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    دوران بزن دررو تمام شده #انتقام سخت و سریع
  • خدیجه فتاحی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    انتقام فوری وسخت از عاملان ترور شهید هسته ای دکتر فخری زاده
  • فرزند ایران IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    با سلام.درسی از نظام خلقت : شما به زنبورها دست نمیزنید چون نیش دارند شما در لانه عقابها مزاحمت ایجاد نمیکنید چون در دفاع از لانه تردید نمی کنند... ولی مرغها هر روز سر بریده می شوند چون بی دفاع هستند... انتقام خون شهید فرمان خداوند و نتیجه درسهای آشکار طبیعت است.عقابی که از لانه خود دفاع نکند از مرغ خانگی کمتر است.
  • محمدرضا IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    #انتقام سخت
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    انتقام فوری
  • سید سجاد حیدری IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    انتقام سخت بدون معطلی اسرائیل باید به سزای عملش برسد
  • قمی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    بله بایدمنتقم خون شهیدبزرگوارفخرایران حاج محسن باشیم. مرگ برسه ابلیس امریکا اسراییل انگلیس آذر1399
  • قمی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    بله بایدمنتقم خون شهیدبزرگوارفخرایران حاج محسن باشیم. مرگ برسه ابلیس امریکا اسراییل انگلیس آذر1399
  • خسرو گریست IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم-- سنت استکبار ازقدیم ایام کشتن مخالفین کبیر وسرسخت خود است ومیابیست همانطور که تورات وقران بیان میکند چشم درمقابل چشم است وباید پاسخی دردناک به انها داد تا طعم پیروزی برای انه تلخ وگزنده وهراسناک باشد انشااللله به توفیق الهی امکان پذیر خواهد شد
  • مرتضی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 3
    باید داخلی ها و مسئولین نامردی که در داخل چراغ سبز به این نوع تحرکات نشون میدن مجازات و رسوا بشن.من از کسانی که دارن با خیانت و بی تفاوتی از کنار مسائل حیاتی کشور عبور میکنن نمیگذزم.
  • SE ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    18 0
    نام واقعى او الهی کهن بود (إلياهو بن شاؤول كوهين) اما در سوریه همه او را به نام کامل امین ثابت می‌شناختند. مردی وطن‌دوست، تندرو و مخالف سرسخت اسرائیل! در مجلس ملی سوریه فریاد می‌زد و اسرائیل را به هزار کار کرده و نکرده متهم می‌کرد و با اين رفتار حتى تا يک قدمى نخست‌وزيرى سوريه پيش رفت. إيلي كوهن اما در اصل، مأمور مخفی سازمان موساد اسرائیل بود و شب‌ها در خانه، برای اسرائیل اطلاعات بسیار سودمندی را ارسال می‌کرد. دستورالعمل از تل‌آويو می‌رسید و آن فقط یک‌چیز بود: شلوغ کن و وانمود کن دشمن قسم‌خوردۀ اسرائیل هستی! دو چیز، او را گرفتار کرد: اول، شنود تصادفی پیام‌هایش به اسرائیل... دوم، این‌که هرچه می‌گفت و می‌خواست، در نهایت، به سود اسرائیل بود. در واقع هنر این مرد آن بود که خواسته‌های اسرائیل را به بهترین شکل، در قالبی ضداسرائیلی بیان می‌کرد و در راستای تحقق آن می‌کوشید. امثال این جاسوس‌ها کم نیستند؛ مشکل این‌جاست که دوستان انقلابی ما فکر می‌کنند نفوذی‌ها و جاسوس‌ها حتماً در بین لیبرال‌ها و اصلاح‌طلب‌ها جا خوش کرده‌اند! در حالی‌که اولین وظیفه و مأموریت نفوذی، درآمدن به شکل و هیبت تمام‌عیار منطقه ماموریتش هست. این‌جا هم نفوذی قطعاً تیپ و قیافه‌ای برای خودش ساخته که احدی به مأموریتش شک نکنه و گرنه احمق نیست که به شکل مخالف و منتقد دربیاد تا همون اول همه نهادهای انقلابی بهش شک کنند و دنبالش باشند. التماس تفکر از دوآتشه‌های سوپر دولوکس که جیغ و داد شعارهای به ظاهر انقلابی‌شون گوشخراش اما کاملاً در راستای اهداف بین‌المللی و منطقه‌ای صهیونیست‌هاست. و البته نهادهای امنیتی رو هم تا حدی از تعقیب نفوذی‌های واقعی غافل می‌کنه، نتیجه‌اش میشه پرپر شدن دانشمندان و عزیزان این کشور در اثر غفلت مسئولان ذی‌ربط.
  • فاطمه نوروزی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • مُنجِی مـی آید IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    باز هم جمعه شد و قاسم دیگر دادیم ،،، باز هم یک خبر تلخ به رهبر دادیم ،،، رفت از بین رفیقان وطن یک سرباز ،،، باز هم هدیه به مهدی(عج) یک گل پرپر دادیم این حرکت بی جواب نمی ماند آمریکا ، آمریکاست بایدن وترامپ فرقی ندارد دستامون رو مشت میکنیم و ساز غیرت میزنیم مرگ بر آمریکا
  • فاطیما IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    به زودی به یک چشم بهم زدن. تعلل از ضعفه. سریع و بی مقدمه انتقام حذف دشمنان از منطقه و پاکسازی کامل. وفقکم الله.یاالله
  • نعیمه IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    انتقام
  • ابوالفضل ا IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    انا من المجرمین منتقمون
  • Hedayat IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    سلام خدابرشهدا ، نفرین خدا بر اعدائ الله، انتقام دیرشد، یمنی هازدن جلو،توروخداعجله درانتقام وظیفه ی اصلی شماست آب دستتونه بزاریدزمین انتقام راازموضوعیت نیندازید
  • عادل IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
  • حسین ایزدی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    نمی دونم چرا باید هر دفعه یک شهید بدهیم تا خیلی چیزها روشن شود البته همه حرف ها را دوستان زدند
  • خصالی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    کسانی که راه را برای ترور ها و تروریست ها باز کردند باید مجازات شوند
  • حميد IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    چرا اقدامي براي انتقام نمي كنيد ؟؟ اللهم عجل لوليك الفرج
  • بابایی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    حتما باید از عاملان وآمران این ترور بزرگ انتقام گرفت
  • بابایی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    فقط انتقام از عاملان وآمران ترور شهید فخری زاده سریع و فوری صورت پذیرد
  • سید مهدی نقشه چی IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    انتقام سخت
  • سمیه فتوحی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    انتقام سخت از قاتلان دانشمند فخری زاده
  • ز غفاری IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    بسم رب الشهدا والصدیقین ماخواستار انتقام شهید فخری زاده هستیم بصورت خیلی سخت . مرگ بر منافق مرگ بر خائنین مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر نفوذی
  • زهرا شرفی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    انتقام سخت باید گرفت هم از دفاع ازخون سرداردلها هم شهید فخری زاده
  • اسکندری IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    انتقام فوری و گسترده از اسرائیل و حامیان مزدورش
  • جوادکرمانی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 4
    باسلام خداوندلعنت کنه اولاهمه واشنگتن لیس هارا ودوم بایداسراییل رابزنیم وگرنه بعدی جنگ وزدن گوشه ای مملکت سگ هاررابهش بایدحمله کرد.. مرگ برامریکا..
  • امارال IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    عاواقعا باعث تاسفه که چنین شخصیتهای ارزشمند توکشورماناشناخته ولینزد دشمنان شناخته ترباشندوبیشترباع تاسفه کهعزیزان ماروراحت ترورمیکنن تاکی بایدبه یهودوصهیونیزم مهلت داده بشه خداوندکسانی که درداخل گرای شهیدشدنشون رودادن بادشمنان این شهدابه درک واصل کنه ای کافران منتظرروزی باشین که اگه پشت سنگی هم مخفی شده باشیدسنگ هم شمارارسواکندتاازشماانتقام گرفته شود
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    انتقام سخت تا دیگه جرات چنین کاری نداشته باشن مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسراییل
  • روح الله صفار IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    باید انتقام سخت گرفتن را از نظر زمان و مکان و چگونگی تابع ولایت فقیه باشیم
  • علی رضائی آوان IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    به دیدگاه بنده نه تنهاازدشمنان برون مرزی ورهبران کافربایدانتقام گرفته شودبلکه به نیروهای نفوظی آنهاوخائنین کشورمان یک دادگاه قوی به دورازپست ومقام آنهاکه باعث افشای اطلاعاتی افرادبرجسته ی کشورمان شده اندتشکیل شده وآنهارامحاکمه کنند
  • عبدالکریم IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    انتقام سخت و عبرت آموز ابدی که دشمنان حتی جرات نکنند در هیچ جای جهان به ایرانی جماعت چپ نگاه کنند
  • امیر IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    انتقام انتقام
  • مریم قنبری IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    در این زمینه نظر ولی فقیه هر چه که باشد باید تبعیت کنیم .
  • محمد صادق احمدی IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    انتقام هم از عوامل داخلی وهم عوامل خارجی
  • محمد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    باید با عاملان شهادت شهید فخرزاده با شدت هرچه تمام‌تر برخورد کرد
  • شهید گمنام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    0 0
    سلام بر خون مطهر شهیدان.قطعا باید با این مساله قاطعانه برخورد شود وگرنه باید روزبروز بیشتر منتظر این فجایع باشیم.امیدوارم هر چه زودتر دلمان با انتقامی سخت آرام بگیرد.
  • حامدجهانبخشی US ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    هرانچه رهبرعزیزمان ونیروهای مسئول اتخاذکنند ما مطیع وگوش بفرمانیم
  • رضا IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    من طاقت پذیرش عواقب انتقام را دارم
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیزم بین الملل
  • رحمت IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    برای بنده این سوال در ذهنم تداعی می شود بعنوان یک دلسوز این کشور و دستاوردهای خوبی ومثمر ثمر تاکنون حاصل گردیده ومیشود بد خواهان براحتی این ذخیره های علمی را شناسایی نماید وبه شهادت برساند ولی حقیر حتی تا روز شهادتش برایم گمنام وبرای دشمنان براحتی از وی ودیگر نخبگان اطلاعات کامل وجامع داشته باشند برای اینجانب مانندروز روشن و مسجل می باشد که دربدنه بعضی از مسولین بی مسئولیت کسانی هستند که این اطلاعات دراختیار دشمن قسم خورده ومعاند با قرآن وعترت قرارمیدهند ؛/ ومکرو ومکرالله والله خیروالماکرین
  • مجتبی IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    انتقام سخت ازعاملان جنایت باتشکر
  • ابراهیم IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    باید دانشمندان مزدورشون و کسانیکه این عملیاتهارو طراحی و اجرا میکنند به سبک خودشون اعدام شوند فَمَنِ اِعْتَدىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اِعْتَدىٰ عَلَيْكُمْ وَ اِتَّقُوا اَللّٰهَ وَ اِعْلَمُوا أَنَّ اَللّٰهَ مَعَ اَلْمُتَّقِينَ و (به طور کلّی) هر کس به شما تجاوز کرد، همانند آن بر او تعدّی کنید! و از خدا بپرهیزید (و زیاده روی ننمایید)! و بدانید خدا با پرهیزکاران است! البقره(آيه: 194) ترجمه: مکارم شیرازی
  • زهرا IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    انتقام
  • مم IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    بهترین دانشمند کشورشان و ناشناخته ترین برای مردمشان، ترور و به قتل رسد. همچون شهید فخری زاده
  • بهنام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    0 0
    محکم ترین تو دهنی اینه ک جوان‌ها تمام تلاششون رو کنن ودر هر عرصه ای ک هستن به بالاترین سطح علمی و عملی دست پیدا کنن و باعث پیشرفت چشمگیر کشور بشن این انتقام سخت هست والله قسم سخت تراز این انتقامی نیست
  • علی اصغرربانی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    باید عاملان این جنایت وحشتناک محاکمه‌شوند
  • عباس صفری IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    رئیس موساد رو ترور کنید.
  • محمدرضا منظری‌توکلی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    مرگ بر نفوذبان