جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمع‌آوری بیش از 1 میلیون دلار کمک خیریه در یک روز توسط کمپین اسلامی

حوزه/ کمپین «لانچ گود» موفق شد در یک روز بیش از ۱ میلیون دلار کمک مالی برای نیازمندان جمع آوری کند. این کمپین در آغاز روز سه شنبه جوایزی را برای فعالیت‌های خیریه آنلاین در نظر گرفته بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، کمپین «لانچ گود» موفق شد در روز «خیریه سه شنبه» بیش از ۱ میلیون دلار کمک مالی برای نیازمندان جمع آوری کند.

در حالی که جوامع سال دشواری را سپری می‌کنند، مسلمانان سخاوتمند گردهم جمع شدند و بیش از ۱ میلیون دلار در این کمپین سرمایه گذاری کردند.

 این خبر توسط لانچ گود، یک سیستم خیریه جهانی سرمایه‌گذاری جمعی ، در اواخر روز سه شنبه اعلام شد. به گفته این سازمان، در این روز موسسات خیریه، صاحبان مشاغل و افراد برای جمع آوری کمک‌های بشردوستانه و خیرخواهانه گرد هم آمدند.

در بیانیه آن‌ها آمده است: متشکریم و تبریک می‌گوییم! با کمک شما ما فقط در یک روز بیش از ۱ میلیون دلار سرمایه جمع کردیم.

گفته می‌شود لانچ گود در اول دسامبر ۲۰۲۰، در آغاز روز «سه شنبه خیریه»، جوایز جمعا ۱۰۰ هزار دلاری برای کمک‌های مالی اختصاص داده بود. تمامی کمپین‌هایی که به صورت زنده بر روی این پلت‌فرم به جمع آوری کمک‌ها اقدام کردند، برای دریافت این جوایز واجد شرایط شدند.

در میان کمپین‌های شرکت کرده در این پلتفرم، به گفته وبسایت، کمپین «کمک به ساخت خانه خدا» توسط بنیاد الهدا با دریافت ۲۰۰ هزار دلار اولین برنده بود. کمپین کودکان نور در نتفلیکس نیز با جمع آوری تقریبا ۱۰۰ هزار دلار در مقام دوم قرار گرفت. کمپین «بنیانگذار جهانی زائر» نیز با ۸۴ هزار دلار جایزه ۵ هزار دلاری و مقام سوم این مسابقه را به خود اختصاص داد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha