شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه توسط نیروی انتظامی قم

حوزه/ فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران اعلام کرد: محدودیت های تردد شبانه و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی کماکان از هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران در گفت و گو زنده با بخش خبری، اظهار کرد: محدودیت های اعمالی در شهرهایی با وضعیت نارنجی بیماری متفاوت از شهرهایی با وضعیت قرمز است. از هفته آینده در مشاغل اضطرار تصمیم بر حضور دو سوم کارکنان و در سایر بخش ها و ادارات دولتی، غیردولتی و خصوصی حضور ۵۰ درصد کارکنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات کامل طرح محدودیت تردد | جریمه یک میلیونی در انتظار رانندگان متخلف

پاسخ به ۴۰ سؤال مهم مردم درباره تردد خودروها | چه رانندگانی جریمه نمی شوند؟

وی ادامه داد: برخی از محدودیت های مشاغل گروه ۳ و ۴ استمرار خواهد کرد؛ مدارس، دانشگاه ها، حوزه علمیه، نمازهای جماعت و جمعه و فعالیت های آیینی کماکان در تهران تعطیل خواهد بود.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران، عنوان کرد: محدودیت های تردد شبانه و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی کماکان از هفته آینده در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قادردادکریم زایی IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام علیکم من در پرند منزل خریدم که بیماردارم مجبورم رفت امد داشته باشم من یک ماشین پراید خریدم ۲۶/۹/۹۹تعویض پلاک القدیر پلاک شهرستان را گرفتم که متاسفانه هرروز جریمه مبشم. شماره پلاکم۹۷ص۶۴۲ایران۸۵ میباشد.از شما مسولین محترم تقاضا عاجزاه دارم