پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر ماندانا قنواتی رئیس بیمارستان رازی اهواز

حوزه/ دکتر قنواتی، همکاری طلاب با کادر درمان را یک همکاری مخلصانه دانست و گفت: طلاب علاوه بر تقویت روحیه بیماران، به کادر درمان و پزشکی انگیزه داده و با فعالیت‌های خوبی که در محیط بیمارستان انجام دادند، فضای نشاط معنوی به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر ماندانا قنواتی، رئیس بیمارستان رازی اهواز، در نشستی با مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: ما از زحمات و همکاری شما برای اعزام طلاب حوزه جهت کمک به کادر درمان تشکر می‌کنیم و ممنونیم که در پشت‌صحنه هوای کادر درمان را داشتید.

وی افزود: طلاب جهادی مستقر در بیمارستان همیشه در کنار بیماران بوده و از لحاظ روحی ارتباط بسیار مناسبی با بیماران برقرار کردند. آن‌ها در حد وسع و توان و دانششان هر خدمتی توانستند انجام داده و این جای تشکر بسیار دارد.

رئیس بیمارستان رازی اهواز، همکاری طلاب با کادر درمان را یک همکاری مخلصانه دانست و گفت: همکاری طلاب یک همکاری مخلصانه بوده و انصافاً کادر درمان و بیماران هر کاری از آن‌ها خواستند انجام داده و کمال همکاری را با کادر درمان داشتند.

وی افزود: طلاب علاوه بر تقویت روحیه بیماران، به کادر درمان و پزشکی انگیزه داده و با فعالیت‌های خوبی که در محیط بیمارستان انجام دادند، فضای نشاط معنوی به ارمغان آوردند که جای تقدیر و تشکر به همراه دارد.

دکتر قنواتی ضمن تقدیر از یک حرکت جالب طلاب اهوازی، گفت: طلبه‌های شما، با راه‌اندازی ایستگاه صلواتی سیار، دم‌نوش‌های گیاهی مختلفی را برای کادر درمان و بیماران درست کردند که واقعاً خستگی را از تن آن‌ها به دور کرد.

رئیس بیمارستان رازی اهواز، در ادامه گفت: با آمدن طلاب به بیمارستان رازی فضای بیمارستان به‌کلی تغییر کرد و به یک فضای معنوی تبدیل شد و کارکنان احساس می‌کردند در یک محیط روحانی قرار دارند و حال و هوای دیگری پیدا کرده و لذت می‌بردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کادر درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارد و ما از مدیریت و طلاب حوزه علمیه خوزستان  تشکر می‌کنیم که متوجه نیاز ما شده و به کمک ما آمدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    2 0
    بنظرم یک متخصص طب اورژانس هیچوقت اینطور صحبت نمیکنه؟.
  • فرزندان اریایی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    بنظرم اگرنیروی متخصص دولت استحدام میکردومزایای موعوقشون میدادبهتربودمگه ایپیدمی بادعاونیروی غیرمتخصص رفع میشه!واقعانظرملت واوضاع اسفناک بیمارستانهاتون نمیبینیدهرچندبعیدمثل سیمای میلی نظرات واقعی ملت پخش کنید