جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اطلاعیه تعطیلی مدارس علمیه

حوزه/ جانشین حوزه علمیه خوزستان گفت: طبق اعلام آخرین وضعیت محدودیت های ستاد استانی مدیریت کرونا، وضعیت تحصیلی مدارس علمیه در شهرهای با وضعیت نارنجی، به‌صورت مجازی و شهرهای با وضعیت زرد نیز به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون آخرین وضعیت جدید مدارس علمیه خوزستان، اظهارداشت: طبق اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا، در حال حاضر در استان خوزستان ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۷ شهرستان در شرایط زرد قرار گرفته است.

وی گفت: بر این اساس وضعیت تحصیلی مدارس علمیه در شهرهای با وضعیت نارنجی، به‌صورت مجازی و شهرهای با وضعیت زرد نیز به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، پیرامون وضعیت کارکنان مدیریت استانی حوزه و همچنین مدارس علمیه، اظهار داشت: وضعیت کارکنان مدیریت استان و همچنین کادر مدارس علمیه همچون ادارات خواهد بود و بر این اساس، در شهرستان‌های نارنجی کارکنان با یک‌سوم و مابقی به‌صورت نوبت‌کاری و در شهرهای زرد نیز دوسوم کارکنان در محل کار حاضر و مابقی به‌صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام موسوی زاده در پایان گفت: دستورالعمل مطرح شده با توجه به وضعیت جاری استان از حیث گسترش ویروس کرونا به تصویب رسیده و در صورت اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا، مبنی بر اعمال محدودیت‌های بیشتر، ابلاغیه جدید صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است، شهرستان‌های اهواز، آبادان، امیدیه، اندیمشک، ایذه، بهبهان، لالی، هفتکل، رامشیر و شوشتر در شرایط نارنجی و شهرستان‌های آغاجاری، اندیکا، باغملک، باوی، ماهشهر، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوش، مسجدسلیمان، هندیجان، هویزه، کارون و گتوند در شرایط زرد قرار دارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha