پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مرتضوی

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان  گفت: همت مسئولان باید در رسیدگی به امور مردم و گشایش و سهولت کارها صرف شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، در دیدار استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه همت، تلاش و کوشش مسئولان شبانه روز باید برای رسیدگی به امور مردم و گشایش و سهولت کارها صرف شود ، خدمت به زائران و مجاوران امام رضا (ع) را دارای  بالاترین اجر و ثواب نزد خداوند متعال دانست و بر رسیدگی به وضع مشهد، حاشیه شهر و توجه ویژه به مستمندان و محرومان آن تاکید کرد.

وی گفت: در این مسیر هر چه خدمات شما به پایتخت معنوی ایران و زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) بیشتر و ارزنده تر باشد، سبب جلب رضای الهی است و دعای مردم را به همراه دارد.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان افزود: ضمن سعی و همت فراوان در فعالیت های خود، توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) مخصوصا حضرت رضا(ع) و امام زمان(عج) داشته باشید تا خدمات شما ذخیره قبر و قیامت شود.

 در این دیدار معتمدیان، استاندار خراسان رضوی به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در استان پرداخت و با اشاره به موقعیت مهم شهر مشهد و استان و هم مرز بودن با کشور های افغانستان و ترکمنستان، توجه جدی همه مسئولان و کمک و هم اندیشی همه نهادها و ادارات را زمینه پیشرفت و توسعه پایتخت معنوی ایران عنوان کرد.

وی افزود: بعضی شهرهای استان از نظر امکانات در سطح پایینی هستند که با همت مسئولان جبران خواهد شد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha