چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فعالیت جهادی طلاب مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) اهواز  پس از جریان بارندگی

حوزه/ پس از بارندگی اخیر، طلاب جهادی مدرسه علی بن ابی طالب(ع) کوی علوی، بلافاصله وارد صحنه خدمت رسانی به خانواده های آسیب دیده از جریان آبگرفتگی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب جهادی مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب(ع) کوی علوی، ازجمله کسانی بودند که بلافاصله پس از بارندگی اخیر که منجر به آب‌گرفتگی بسیاری از مناطق، ازجمله کوی علوی شد، وارد عمل شدند و به بسیاری از آسیب دیدگان آب‌گرفتگی خدمت‌رسانی کردند.

ازجمله خدمات جهادی انجام‌شده توسط طلاب جهادی این مدرسه علمیه می‌توان به تهیه و توزیع فوری بسته‌های معیشتی و پخت و توزیع غذای گرم در بین آسیب دیدگان ناشی از آب‌گرفتگی اشاره کرد.

همچنین طلاب جهادی مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب(ع) با تهیه پتو و موکت و توزیع آن‌ها در بین آسیب دیدگان ناشی از بارندگی به یاری آسیب دیدگان شتافتند.

از دیگر فعالیت‌های جهادی این مدرسه علمیه می‌توان به شستن فرش‌های خانواده‌های آسیب‌دیده و خالی کردن آب‌هایی که در خانه‌ها جمع شده بود، اشاره کرد.

شایان‌ذکر است گروهی از طلاب جهادی مدرسه علی بن ابی‌طالب(ع) کوی علوی، از ابتدای هفته جاری تا پایان هفته، جهت خدمت‌رسانی به کادر درمان و بیماران، به یکی از بیمارستان‌های محل بستری بیماران کرونایی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امید سواری IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    خداقوت طلاب جهای
  • امید IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    گروه جهادی ذوالفقار خدا قوت