جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده جامعه المصطفی در هندوستان

حوزه:/ حجت الاسلام والمسلمین شاکری گفت: به منظور تسریع در روند درمان و شفای عاجل یار دیرین انقلاب و رهبری، حضرت آیت الله مصباح یزدی، شیعیان هند دست به دعا و نیایش برداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا شاکری، نماینده جامعة المصطفی(ص) العالمیه در هندوستان در گفتگو با سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، ضمن ابراز تاسف در پی انتشار خبر وخامت حال حضرت آیت الله مصباح یزدی ایشان را یار دیرین انقلاب و رهبری و نیز از استوانه های محکم نظام دانست و از جمیع مسلمین و شیعیان و به ویژه ارادتمندان به این عالم جلیل القدر خواست تا برای شفای عاجل و کامل وی دست به دعا بردارند.

وی همچنین افزود: شیعیان و مریدان اهل بیت عصمت (ع) در سراسر سرزمین هندوستان با شنیدن خبر وخامت حال این عالم بزرگ، همگی دست به دعا شده و بهبودی و سلامتی وی را از درگاه احدیت خواستار هستند.

نماینده المصطفی در هند همچنین تاکید کرد: در روز های اخیر مراسمات متعدد دعا و نیایش در سراسر هند برگزار شده که از آن جمله میتوان به مراسم توسل و مناجات که چند روز پیش در محل مجمع تنظیم المکاتب هند (به ریاست شیخ صفی حیدر) برگزار شد اشاره کرد.

حجت الاسلام شاکری در پایان ضمن آروزی سلامتی عاجل برای جضرت آیت الله مصباح یزدی از عموم مسلمین و به ویژه ارادتمندان به خاندان پیامبر (ص) خواست تا همواره برای بهبودی وضعیت سلامتی ایشان دعا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha