پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 حجت الاسلام مقصود علی دومکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی گفت: حمایت از مظلوم و مخالفت با ظالم امری ایمانی است. حضرت امیرالمومنین علی (ع) در آخرین وصیت نامه خود نیز بر یاری مظلومان و دشمنی با ظالم تأکید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنوانسیونی که توسط سازمان دانشجویان امامیه پاکستان برگزار شد گفت: حمایت از مظلوم و مخالفت با ظالم امری ایمانی است.  حضرت امیرالمومنین علی ع در آخرین وصیت نامه خود نیز بر یاری مظلومان و دشمنی با ظالم تأکید کردند.

وی اظهار داشت: فلسطینی ها و کشمیری ها مظلوم واقع شده اند و ما یاوران این مظلومان هستیم در حالی که ایالات متحده و رژیم صهیونیستی ظالم هستند، ما دشمن آنها هستیم.

وی گفت: عشق به دنیا ریشه همه شرها است، جهان مانند مار است که ظاهر آن بسیار زیبا است در حالی که درون آن پر از سم است؛ به همین دلیل است که حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام دنیا را سه طلاقه داد که پس از آن امکان بازگشت وجود ندارد.

وی با اشاره به عظمت شهدا گفت: دلیل اصلی عظمت شهدای اسلام این است که آنها به میدان می آیند تا همه چیز را در راه عشق به خدا فدا کنند و حضرت امام خمینی برای برخی از شهدا فرمود: آنان سفر  ۱۰۰ ساله را در یک شب طی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha