شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن درویشیان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور

حوزه/ حجت‌الاسلام درویشیان، با بیان اینکه مشکل فاضلاب خوزستان باید ریشه‌ای حل شود، گفت: اختلاف‌نظرها باید در جهت خدمت به مردم کنار گذاشته شوند و یک‌بار برای همیشه باید تکلیف این موضوع مشخص شود و این‌جور نباشد که هرسال بیاییم راجع به این مسئله بحث کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، پیش از ظهر امروز پس از ورود به اهواز، در جمع مسئولان استانی، اظهار داشت: مردمی که ۸ سال دفاع مقدس پیشگام جهاد و مقاومت بودند، شایسته بهترین خدمات بوده و انتظار می‌رود کار اساسی برای مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب انجام شود.

وی ادامه داد: نصب پمپ برای تخلیه آب‌های سطحی، علاج موقت است و باید کار به‌صورت ریشه‌ای انجام شود! ما به دوستان گفته‌ایم کم‌کاری‌هایی که انجام شده از سوی هر نهادی که بوده مورد بررسی قرار گیرد و اگر ترک فعلی انجام شده، سازمان بازرسی ورود کند و به‌شدت برخورد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام درویشیان، تصریح کرد: این حق طبیعی مردم است که هم آب شرب مناسب و هم سیستم فاضلاب درست داشته باشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، تأکید کرد: اختلاف‌نظرها باید در جهت خدمت به مردم کنار گذاشته شوند و یک‌بار برای همیشه باید تکلیف این موضوع مشخص شود و این‌جور نباشد که هرسال بیاییم راجع به این مسئله بحث کنیم.

وی در پایان با اشاره به لزوم ارائه گزارش، حسب دستور ریاست قوه به ایشان در خصوص ترک فعل‌های صورت گرفته در این حوزه افزود: اینکه بگوییم باران زیاد باریده که توجیه خوبی نیست! کما اینکه در نقاط زلزله خیز، ساختمان‌ها را برای تحمل ۹ ریشتر هم پیش‌بینی می‌کنند و این موضوع در بحث آب‌گرفتگی‌ها و فاضلاب و آب‌های سطحی خوزستان باید لحاظ شود و حسب دستور ریاست قوه، گزارش مبسوط از کم و کیف اقدامات انجام شده و قصور و تقصیرهای احتمالی به ایشان ارائه خواهد گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha