یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه آنلاین «حرکت به جلو با ایمان» توسط رهبران مذهبی آمریکا برگزار شد

حوزه/ جمعی از شخصیت‌های مذهبی ایالات متحده در جلسه آنلاین با عنوان  « حرکت به جلو با ایمان، دین و سیاست در دوران ریاست جمهوری بایدن»، خواستار تاکید بر نقاط مشترک میان ادیانی و اتحاد مذاهب شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از christianpost، رهبران مذهبی ایالات متحده آمریکا، در یک جلسه آنلاین، از طریق نرم افزار زوم، پیرامون اختلافات مذهبی در آمریکا و همچنین نقاط مشترک میان ادیانی که گروه‌های مذهبی مختلف می‌توانند بر روی آن‌ها تمرکز داشته باشند؛ صحبت کردند.

این جلسه آنلاین تحت عنوان « حرکت به جلو با ایمان، دین و سیاست در دوران ریاست جمهوری بایدن» توسط پیتر اسمیت ، رئیس سابق انجمن اخبار دین و گزارشگر مذهبی در روزنامه پیتربورو اداره شده و به میزبانی بخش سرویس خبری و گفتگوی دینی آسوشیتدپرس برگزار شد  .

شرکت کنندگان شامل باربارا ویلیامز-اسکینر ، مدیر عامل و بنیانگذار موسسه رهبری اسکینر و دعوت کننده مشترک شبکه ملی روحانیون آمریکایی-آفریقایی تبار، دلشاد علی ، سردبیر «حجاب حوتی» و عضو هیئت مشاوره روزنامه‌نگاری سرویس اخبار دینی، استیون میلی، دانشیار الهیات عمومی و مدیر مرکز برناردین در اتحادیه الهیات کاتولیک ؛ و راسل مور ، رئیس کمیسیون اخلاق و آزادی مذهب کنوانسیون جنوبی مسیحیان بپتیست می‌شدند.

در این جلسه ویلیامز اسکینر گفت: دین و اعتقاد به خدای مهربان باید اکنون ما را متحد کند. ایالات متحده اکنون بیش از هر زمان دیگری با اختلافات روبرو است و در الگوهای رای‌گیری این اختلافات آشکار است.

دلشاد علی  با اشاره به اینکه در دو دهه گذشته ، جوامع مسلمان در سراسر ایالات متحده به طور مداوم در هر دوره انتخابات مشارکت سیاسی و فعالیت خود را افزایش داده اند اذعان داشت که جوامع ما همیشه در انتخاب کاندیدای مناسب همسو نبوده‌اند، پس مهمترین چیز اتحاد است.

علی گفت که اگرچه همه مسلمانان در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری دموکرات ها از بایدن حمایت نکردند ، اما آنها در انتخابات عمومی در حالی که برای رسیدن به هدف مشترک خود در شکست دادن ترامپ تلاش می‌کردند ، تا حد زیادی متحد شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha