جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبک زندگی طیب

حوزه/ کارگاه آموزشی "سبک زندگی طیب" به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این کارگاه که با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت ۴ روز در واحد خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم برگزار شد، حجت الاسلام محمد علی محمدی یکتا، از کارشناسان و پژوهشگران حوزوی به تبیین مهم ترین شاخصه های سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: آموزه های اسلام نه تنها نجات بخش انسان در امور مربوط به طب و سلامت است، بلکه در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، راه عبور از مشکلات و بن بست ها، بازگشت به تعالیم ناب اسلام عزیز است.

وی افزود: اصلاح سبک زندگی و زمینه سازی برای دست یابی به آرامش و آسایش حقیقی نیز بی شک در سایه عمل به روش های قرآن و اهل بیت(ع) امکان پذیر است.

این پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: از سویی باید توجه داشت که عنایت به مقوله طب و سلامت، بهانه ای است برای این که مردم متوجه اساس و شاکله سبک زندگی اسلامی و مؤمنانه شوند چرا که تحقق سعادت آن ها در دنیا و آخرت بدین وسیله محقق می شود.

وی اضافه کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، هدف نهایی ما تمدن سازی و فراهم کردن زمینه تحقق دولت مهدوی در کره خاکی است و لذا می خواهیم با استفاده از آموزه های قرآن و عترت در مساله طب و اصلاح سبک زندگی مردم، در واقع زمینه هدایت آن ها را فراهم کرده و مقدمات رسیدن به مدینه طیبه را مهیا نماییم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha