جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست کودک دین و فلسفه

حوزه/ سلسله نشست‌های مجازی «کودک، دین و فلسفه» به همت کارگروه فلسفه و عرفان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سلسله نشست‌های مجازی «کودک، دین و فلسفه» مشتمل بر چهار نشست به همت کارگروه فلسفه و عرفان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: نشست «چرایی فلسفه برای کودکان» با ارائه دکتر زینب برخورداری چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۹۹ ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

نشست «روانشناسی رشد کودک با تاکید بر مفاهیم انتزاعی و دینی؛ بررسی امکان و توصیه‌ها» چهارشنبه ۲۶ آذرماه ساعت  ۱۸:۳۰ الی ۲۰ با سخنرانی دکتر نصیر عابدینی برگزار می گردد.

سومین نشست از این سلسله نشست ها، با موضوع «پرسمان اعتقادی کودک؛ تکنیک‌های مواجهه با سوالات دینی کودکان» و با ارائه حجت‌الاسلام ابراهیم اخوی چهارشنبه ۳ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ برگزار می شود.

آخرین نشست که با موضوع «کودک و مفاهیم دینی؛ چگونگی انتقال مفاهیم دینی به کودکان با تاکید بر با مفاهیم نظری دینی» و سخنرانی دکتر ناصر باهنر برگزار می شود، چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۹۹ ساعت  ۱۸:۳۰ الی ۲۰ خواهد بود.

علاقه مندان می تواند از طریق لینک https://join.skype.com/l۵J۶vlsXE۳Od در این نشست شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha