پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گچساران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بی‌بی حکیمه(س) گچساران گفت: به علت فراهم نبودن امکان تحصیل در سطح سه، طلبه‌ها به شهرهای دیگر مهاجرت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، اکبری، مدیر مدرسه علمیه بی‌بی حکیمه(س) گچساران امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد نقش خواهران طلبه در جبهه مقابله با کرونا را اثرگذار خواند و گفت: طلبه‌های حوزه علمیه بی‌بی حکیمه(س) حتی در تغسیل و تدفین همکاری دارند.

مدیر مدرسه علمیه بی‌بی حکیمه(س) گچساران اظهار کرد: در ایام کرونا که فعالیت گروهی ممنوع است، به صورت مجازی از جمله آموزش قرآن به صورت تلفنی و مجازی و ارائه مشاوره اقداماتی انجام می شود.

وی ادامه داد: در ایام ماه محرم و صفر برنامه هر محله یک روضه برگزار شد. همچنین خواهران طلبهدر بحث های پژوهشی در حال فعالیت هستند، به گونه ای که یکی از طلاب ۲۵ مقاله نوشته است و کتابش نیز به چاپ رسیده است.

اکبری از تحصیل ۱۲۸ طلبه در مدرسه علمیه بی‌بی حکیمه(س) گچساران خبر داد و گفت: ۹۴ نفر از طلبه‌ها در سطح ۲ به تحصیل مشغول هستند.

اکبری تصریح کرد: به علت فراهم نبودن امکان تحصیل در سطح سه، طلبه‌ها به شهرهای دیگر مهاجرت می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه بی بی حکیمه(ع) گچساران افزود: اکثر طلبه های مدرسه ساکن گچساران و متاهل هستند و بیش از ۱۶ نفر اساتید نخبه مشغول تدریس هستند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha