یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرحوم علی اصغر زارعی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های دکتر زارعی این بود که عمیقاً قیامت را باور داشت و چرب و شیرین دنیا فریبش نداد! او همواره افتخار سربازی ولایت را بر هر منصبی ترجیح داد و عاش سعیدا و مات سعیدا از دنیا رخت بر بست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، با ارسال یادداشتی به خبرگزاری حوزه در خصوص شخصیت مرحوم دکتر علی‌اصغر زارعی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، نوشت: خبر ارتحال دکتر علی اصغر زارعی فرمانده جانباز دفاع مقدس و نماینده ولایی و انقلابی ادوار مجلس شورای اسلامی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

به مناسبتهای مختلف توفیق دیدار ایشان را ‌داشتم‌؛ آنچه از شخصیت ایشان احراز نمودم مجموعه ای از صفات حسنه و الهی بود.

محبت دنیا را از دل بیرون رانده بود و روحیه بی تکلف و بسیجی و عاری از تعلقات دنیوی را در خود نگاه داشته بود...

نام و یاد او که "غیرتمندانه" بر تصویب بی قاعده "برجام بی فرجام " اشک حسرت ریخت، بی تردید برای همیشه در ردیف سیاستمدارانی که در حریت و بصیرت به "شهید مدرس" اقتدا کردند در تاریخ کشور "ماندگار" خواهد ماند.

 ایشان جلوه بارزی از وفای به "عهد الهی" و جهاد فی سبیل الله" بود، آنهم در زمانه ای که برای برخی عهد شکنی افتخار و جلب "رضایت دشمن" آرزو و تنها گذاشتن امام جامعه "مد روز" گردیده!

دکتر زارعی برای بنده نقل میکرد که چگونه در اوج قدرت ظاهری فلان مسئول پر مدعای اجرایی! به جهت تخطی او از فرمان ولایت در حفظ "مصالح کشور" بی مهابا، پا بر مصالح شخصی‌اش نهاد و دردمندانه بر او نهیب زد...

 ویژگی مهم دکتر زارعی این بود که عمیقا قیامت را باور داشت و چرب و شیرین دنیا فریبش نداد و همواره افتخار سربازی ولایت را بر هر منصبی ترجیح داد.

عاش سعیدا و مات سعیدا...

الهم اجعله عندک فی اعلی علیین و احشره مع محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha